X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/11-06 11:26 
Det kan selvfølgelig være at hans lille "Jeg har egentlig ikke testet det før"-tale var ren BS ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 02/11-06 11:45 
Måske suger den skidtet selv, når man sætter den til? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 02/11-06 17:44 
Eller også var der bare ingen sange i AAC format?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/11-06 19:18 
Eragon demo
BeanoBeanoSkrevet 02/11-06 21:34 
Vist lidt af en fejl at frigive en demo til det hø - vel ikke mange det gider købe det spil efter at have prøvet demoen :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/11-06 23:34 
Min Xbox døde af det... really... jeg er nødt til at sende den til rep. :(
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/11-06 02:33 
Damn det spil må være dårligt så ;-)
Hvad skete der egentlig med din 360´er?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/11-06 07:05 
Jeg ville downloade demoen og så blev baggrunden helt wavy/blurred, så jeg slukkede i stedet. Da jeg tændte 20 min. senere kom der ikke noget billede overhovedet. Jeg har prøvet på to forskellige skærme og med både VGA og Component. :(
KalicolaKalicolaSkrevet 03/11-06 10:00 
hurra for xbox360, den har da vidst aldrig virket rigtigt fra starten af.

tror bare at jeg springer den demo over.
For The Love Of The Game
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/11-06 17:27 
Spillet sutter da for vildt, kæft det er ringe det spil mand! :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/11-06 18:16 
Darknon>
hurra for xbox360, den har da vidst aldrig virket rigtigt fra starten af.

Jeg har været glad for min og har ikke haft problemer før nu. Den flinke support-dame sagde at de havde haft en del maskiner som ikke kunne tåle den nye update fra i onsdags. Det er naturligvis ikke til at vide om det er det min lider af.
Bede-xBede-xSkrevet 07/11-06 06:10, rettet 07/11-06 06:11 
Inden årets slutning vil man kunne downloade film, tv serier mm i HD/SD kvalitet:

November 6, 2006 - Not ready to pick sides in the upcoming HD format war? Maybe you don't have to just yet. On November 22nd, Microsoft is launching the video marketplace for Xbox Live. This new service will allow Xbox 360 owners with access to a high speed internet connection to download a variety of HD and standard definition video content to their consoles and view it on their television. That means all Xbox 360 owners with an HDTV will have access to HD movies, regardless of whether they own an HD-DVD or Blu-Ray player. It doesn't end with movies, though. The video marketplace will also feature television shows, music videos and game videos to purchase with Microsoft points. The service will be available to both Xbox Live Silver and Gold members and promises over 1,000 hours of unique content by the end of the year, with at least 200 of that available in both standard and hi-definition. Sound interesting? Read on for the gritty details.

The big question on everybody's mind at this point is surely cost. Unfortunately, Microsoft wasn't very forthcoming with answers to this question saying only that the digitally distributed videos would be "competitively priced." However, a tutorial video put up on Xbox.com shows the HD movies priced at 480 Microsoft points ($6 USD) with the standard definition price of 320 points ($4 USD) while both versions of television shows clocked in at 240 Microsoft points ($3 USD) Television shows will be sold in much the same way that Live Arcade games are. After purchasing them with Microsoft points, owners will begin downloading them and will own the show. That means they can delete it off of their hard drive and download it at a later date without having to pay for it again. Movies will be output in a rental format. This is necessary in part due to the limited space on an Xbox 360 hard drive and the massive size of an HD movie. The standard definition movie we were shown clocked in at 1.2 GB while the HD version of the same movie was nearly four times as big at 4.7 GB. Once you download a movie, you'll have 14 days to begin watching it. After you start watching it, you'll have 24 hours before the rental expires and the movie is "returned."

Blandt de første ting vil være:

Robot Chicken" and "Aqua Teen Hunger Force" from Adult Swim.

"CSI," "Survivor" and "Star Trek" from CBS.

Emmy and Peabody award-winning "South Park." and "Chappelle's Show" from Comedy Central.

"The Real World" and "Pimp My Ride" from MTV.

"Avatar: The Last Airbender" and "SpongeBob SquarePants" from Nickelodeon.

"Skyland" and "The Nicktoons Network Animation Festival" from Nicktoons Network.

"M:i:III," Nacho Libre" and "Jackass: The Movie" from Paramount Pictures.

"Carpocalypse" and "Raising the Roofs" from Spike TV.

"Race Rewind" from by NASCAR.COM.

Select episodes of the original season of "The Ultimate Fighter" reality series and the "UFC: All Access" shows from the UFC.

"Breaking Bonaduce" and "Hogan Knows Best" from VH1.

"The Matrix," "Superman Returns" and "Batman Forever" from Warner Bros. Home Entertainment.


Mere info hos IGN
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/11-06 10:19, rettet 07/11-06 10:20 
og det der står med rigtigt småt...
Kun i USA og Canada.. pgr. copyrights aftaler.. ala det der også er med film og serier på itunes ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Jack_DJack_DSkrevet 07/11-06 12:24 
"Movies will be output in a rental format. This is necessary in part due to the limited space on an Xbox 360 hard drive and the massive size of an HD movie. The standard definition movie we were shown clocked in at 1.2 GB while the HD version of the same movie was nearly four times as big at 4.7 GB. Once you download a movie, you'll have 14 days to begin watching it. After you start watching it, you'll have 24 hours before the rental expires and the movie is "returned.""

hmm, 4,7 GB til film i HD kvalitet, hvordan hænger det sammen?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/11-06 12:36 
Fin ide... Man kan vel bare lave en US account?
Anyway, jeg kommer nok ikke til at bruge det vanvittigt meget... 4.7 GB på min 512 forbindelse... I think not.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 07/11-06 12:42 
Indtil videre udnytter den ikke ens fulde download alligevel, men det må man stærkt gå ud fra, den kommer til at gøre i fremtiden med sådan noget på tapetet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 07/11-06 12:52 
Jack_D>
hmm, 4,7 GB til film i HD kvalitet, hvordan hænger det sammen?

Jeg vil skyde på at det kan lade sig gøre, hvis du bruger den rigtige komprimering. DivX eller noget lignende burde kunne gøre det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/11-06 15:05 
Jack_D>
hmm, 4,7 GB til film i HD kvalitet, hvordan hænger det sammen?

Kunne det måske være fordi at en DVD film som vi kender det er komprimeret i MPEG2 format.. derfor er vi vant til at se at en film skal fylde 4.XGb.

en HD DVD er komprimeret i VC-1 (en viderudvikling af Mpeg4)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11-06 14:05 
Contra er oppe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 15:12 
GrillBillerDK>
Jack_D>
hmm, 4,7 GB til film i HD kvalitet, hvordan hænger det sammen?

Kunne det måske være fordi at en DVD film som vi kender det er komprimeret i MPEG2 format.. derfor er vi vant til at se at en film skal fylde 4.XGb.

en HD DVD er komprimeret i VC-1 (en viderudvikling af Mpeg4)

jow jow, men nu er DVD jo heller ikke HD og det bliver ikke mere HD blot fordi det bliver upscalet til 720P.
SÅ hvad er det præcist som de tilbyder i 'ægte' HD???
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/11-06 16:22 
for at være HD.. så er det jo min. 720p eller 1080i.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 16:39 
mig bekendt er det 720P eller 1080P native vel at mærke.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-06 16:47 
Ægte HD er det man kalder 1080p, og opløsningen hedder 1920x1080

End of story :-)
For The Love Of The Game
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/11-06 17:11 
Microsoft har jo brandet Xboxen som en HD konsol... så det er jo sefølgelig også HD det der kommer på marketplaces.

og nu når xboxen nu også kan håndterer 1080p... så kommer der vel også noget i den opløsning.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 17:23, rettet 08/11-06 17:25 
GrillBillerDK>
Microsoft har jo brandet Xboxen som en HD konsol... så det er jo sefølgelig også HD det der kommer på marketplaces.

og nu når xboxen nu også kan håndterer 1080p... så kommer der vel også noget i den opløsning.

Det er muligt de har brandet den som HD konsol, men dertil og så lancerer ægte HD material er langt.
Bare se fadæsen med HD-DVD addonen, og du kommer heller ikke uden om en digital til analog konvertering når billedet engang skal ud af boxen og du skal nok ikke forvente 1080P lige med det samme.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
enfenenfenSkrevet 08/11-06 18:02 
Er I flinke at tage diskussionen et andet sted :)

On topic:
COD3 Trailere
What is the Matrix?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/11-06 18:15 
hvad mener du med fadæsen med hd dvden?
læs og forstå:
http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/2006/11/03/emergence-day.aspx

De videoklip jeg kan streame på mediacenter gennem min xbox360 som er i 1080i ser stadig fantastisk ud selvom jeg bruger component kabel.

Du får jo heller ikke 1080p ud af en PS3 med component.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 18:38 
GrillBillerDK>
hvad mener du med fadæsen med hd dvden?
læs og forstå:
http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/2006/11/03/emergence-day.aspx

At du ikke kan få 1080P ud, du skal igennem en digital til analog konvertering, du kan ikke få udbytte af HD lydsporet osv.

De videoklip jeg kan streame på mediacenter gennem min xbox360 som er i 1080i ser stadig fantastisk ud selvom jeg bruger component kabel.

jeg er ligeglad med 1080i, det er ikke HD.
Det skal enten være 720P eller bedre 1080P nativ uden scalering.


Du får jo heller ikke 1080p ud af en PS3 med component.


næh, men så er det godt der er HDMI på begge modeller :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
WehnerWehnerSkrevet 08/11-06 18:56 
Tilbage til emnet!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 09/11-06 00:05 
Wow, det der Contra er vidst ikke så tosset. Sjovt nok foretrækker jeg både forbedringerne af lyden og grafikken over det originale.
Synes også det er nogle rimeligt gode achievements til det =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 09/11-06 01:20, rettet 09/11-06 01:21 
dRxL>
Sjovt nok foretrækker jeg både forbedringerne af lyden og grafikken over det originale.

Det gør jeg også. I hvert fald grafikken. Men det er også meget anonymt lavet. Og den opdaterede grafik gør det faktisk lidt lettere at se fjendernes kugler. Eksplosionerne er også tydeligere (og større), men til gengæld skjuler de så også mere af det man fokuserer på.

Sad lige et par minutter og kiggede på din profil, mens du spillede - det var underholdende når din spilstatus opdateres hver 30. sekund, eller hvor meget det er.

---
Level 2 - 1 life left
79.300 points

(30 sekunder senere)

Level 2 - 3 lives left
0.0 points
---

...når min score var lidt over 86.000 ;)

Men det er jo en nybegynder-score, så du har sikkert slået den nu :)
dRxLdRxLSkrevet 10/11-06 00:27 
Hmmm jeg vidste ikke at man kunne se spilforløbet så detaljeret, hvordan gør du det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 10/11-06 00:53 
Bare tryk på personen på din venneliste, så kommer det frem i højre hjørne. Det kan man i alle 360 spil. Selv hvis folk ser en film eller downloader noget, bliver det oplyst.

Hvis folk spiller et af de originale Xbox spil, vil de bare stå som online i spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-06 01:24 
Spiller i Contra med en uorg. controller? For IMO er Contra slet ikke spilbart med det skod d-pad der er på en org. controller, og analog duer heller ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 10/11-06 02:03 
Den originale. Og du har ret i, at det ikke er optimalt. Jeg kan leve med det, men på de svære baner, vil det ganske givet resultere i større problemer.
fumfumSkrevet 15/11-06 08:40 
Åbenbart defender idag.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 09:55 
Jeg ved ikke om det bare er mig, men... De der spil som udkommer på xbox arkade som jeg har spillet meget engang. Det er bare overhovedet ikke det samme mere. Her snakker jeg lige specielt om Contra. Mega fedt spil dengang, specielt i 2 player, og når man spiller det idag, så syntes jeg godt nok at det er nederen, måske er det bare fordi styringen er elendig, men spillene fanger bare slet ikke.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 15/11-06 10:04 
Nogle enkelte af de gamle spil holder i dag, men mange har det bedst som et smukt minde. Desværre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 15/11-06 16:45 
Til alle os som endnu ikke har fået Gears of War : Superman Returns demo.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/11-06 15:54, rettet 16/11-06 15:57 
Så lykkedes det..
Defender klarede Microsoft afgangs Eksame...
pris 400 MS penge

//Rettelse..
ok.. jeg var 8 timer forsent denne gang.. men i det mindste skrev jeg prisen :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 16:43 
Comrade>
Til alle os som endnu ikke har fået Gears of War : Superman Returns demo.

Godt fundet på at det byen der tager skade og ikke Superman selv. Minder dog meget om de sidste par Spiderman spil.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/11-06 17:19 
tilgengæld er CARs lige kommet på...
dog :
Not Available in: Asis, Austria, Belgium, Denmark, Ireland, Netherlands, Norway and Swizterland
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-06 05:21 
Army of Two trailer.

Et af de få EA spil, jeg holder øje med pga co-op elementet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ComradeComradeSkrevet 17/11-06 19:00 
NCAA March Madness demo på Live hvis man har US account.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CoreCoreSkrevet 17/11-06 23:06, rettet 17/11-06 23:06 
Jeg ved ikke om det er nyt, men der er kommet eksklusive "Emergence Day" tema og gamerpicture.

Da Emergence Day jo er i dag, kunne eksklusiviteten betyde at de kun er tilgængelige idag.

Og en Rainbow Six: Vegas Multiplayer Demo.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 16:19 
Guld på vej...

Small Arms i morgen?
BeanoBeanoSkrevet 22/11-06 13:11 
Så skulle Small Arms være på Marketplace.
DommergaardDommergaardSkrevet 22/11-06 16:28 
Jah, men det koster! :/

Name: Small Arms
Price: 800 Points
Available in: All Xbox Live regions
BeanoBeanoSkrevet 22/11-06 17:27, rettet 22/11-06 17:28 
De 800 points værd IMO.. herligt hektisk spil :)
jaesjaesSkrevet 22/11-06 17:51 
Ja, omkring 70 kr. for et nyudviklet spil er da ikke galt.

Jeg har læst lidt blandet om det (dog ikke noget voldsomt negativt), men skal da nok have det. Bare ærgerligt at man ikke kan teste multiplayer i demoerne, nu da SA virker som et spil, der stråler mest i multiplayer.

Beano:
Har du prøvet multiplayer?
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig