X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 12:12 
Jeg ser ikke så meget frem til det der cover-flow-hejs - kan man vælge det fra? Ellers vender jeg mig nok til det - jeg er verdens mest tilpassede gamer!

Men ellers glæder jeg mig til HD-install. Godt nok har jeg kun en 20Gb, så min begejstring burde vel reelt være begrænset... men det er sgu stadig en læxi feature.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 12/11-08 12:17 
Jeg har 60GB hehe!

Nåh men det var satme også på tide de får lavet det dashboard om. Det nuværende er satme så grimt.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-08 12:23 
Herold>
Men ellers glæder jeg mig til HD-install. Godt nok har jeg kun en 20Gb, så min begejstring burde vel reelt være begrænset... men det er sgu stadig en læxi feature.

Heh, ja, den er cirka begrænset til 1 spil ad gangen. Jeg har også kun 20GB'eren, og med de ekstra-DLC-ting jeg har hentet gennem det sidste års tid er der kun plads til 1 spil ad gangen :-)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 12:42 
Jeg overvejer seriøst at købe en ny HDD... 60GB kan ikke købes i "løs vægt" eller? Så må det blive en 120 GB - prisen er bare lidt pebret...

Jeg kan heller ikke lige overskue at skulle overflytte alle mine XBLA spil, downloads og savegames - men følger der ikke et eller andet transfertool med af en art?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-08 12:48, rettet 12/11-08 12:50 
Jeg syntes det er ærgeligt at det ikke er så nemt som med PStripplen at skifte harddisk. Jeg har kun en 20GB og overvejer også at anskaffe mig en 120GB

Der er en 60GB på amazon.co.uk

http://www.amazon.co.uk/60GB-Live-Starter-Kit-subscription/dp/B001EJDLES/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1226490605&sr=8-2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 13:14 
oh, tak!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-08 13:36 
Jeg kunne ikke drømme om at "investere" i hverken 60 eller 120GB. Det kan langt bedre betale sig at lade min gamle Box køre løbet indtil RRoD eller andre dødelige sygdomme, og derefter købe en Elite.
ElgenElgenSkrevet 12/11-08 13:56 
Hyakotake>
... og med de ekstra-DLC-ting jeg har hentet gennem det sidste års tid er der kun plads til 1 spil ad gangen :-)

Dem kan du jo bare kyle ud og gendownloade efter behov };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 14:05 
Hyakotake>
Jeg kunne ikke drømme om at "investere" i hverken 60 eller 120GB. Det kan langt bedre betale sig at lade min gamle Box køre løbet indtil RRoD eller andre dødelige sygdomme, og derefter købe en Elite.

Okay - det kan risikere at have lange udsigter... min 3 år gamle launchmaskine kører stadig, så det gider jeg ikke vente på.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 14:37 
Du er også en statistisk umulighed, Palle :D

Spøg til side, det er vist mere sandsynligt at en launchmaskine dør før eller siden - rent statistisk set. Vi har da langt flere herinde der er gået kolde, end maskiner der har levet problemfrit.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SolaegSolaegSkrevet 12/11-08 17:21 
PalleJensen>
Hyakotake>
Hvad er sandsynligheden for at det bliver muligt at opdatere d. 19., når 20 millioner andre folk rundt omkring i verden vil gøre det samme?

Opdateringen bliver nok sendt ud i batches ligesom med Windows opdateringer. Det skulle også være mærkeligt, hvis 20 millioner Xbox 360 brugere vælger at hente opdateringen lige på samme tid... På grund af tidszoner, vil det være spredt over 24 timer - så det er under 1 million i timen, hvis alle vælger af gøre det første dag... tror ikke det bliver noget problem.. .



Gjorde de ikke klar til updaten for en måneds tid siden, hvor Live var nede et døgn?

I så fald bliver der nok ikke noget problem på mandag :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/11-08 17:35, rettet 12/11-08 17:35 
Herold>
Vi har da langt flere herinde der er gået kolde, end maskiner der har levet problemfrit.

Er du sikker på det? Der er jo langt fra alle der gider kommentere at deres maskine stadig kører.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CoreCoreSkrevet 12/11-08 19:41 
Cenobite DK>
Der er jo langt fra alle der gider kommentere at deres maskine stadig kører.

Det må vi da lave om på så. Lad mig hermed være den første til at påpege at min maskine kører endnu. Den er godt nok købt i fredags, men det er da en god start :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/11-08 20:02 
Min har kørt i et ca. et år nu...
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 20:04 
Cenobite DK>
Herold>
Vi har da langt flere herinde der er gået kolde, end maskiner der har levet problemfrit.

Er du sikker på det? Der er jo langt fra alle der gider kommentere at deres maskine stadig kører.

Nej, selvfølgelig er jeg ikke det, men jeg er ret tæt på at være overbevist. Ud af de 8 mennesker jeg kender med en Xbox 360, har kun én en maskine, der ikke har været nede med flaet. I de tråde vi har haft om emnet, mener jeg at der måske har været tre-fire med launchmaskiner der stadig lever - og adskillige, der har måtte skifte deres maskiner mere end én gang. Det synes jeg egentlig er statistik nok.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 20:05 
KroeboCop>
Min har kørt i et ca. et år nu...

Det tæller vel heller ikke rigtigt som en launch-maskine, gør det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-08 20:06 
Elgen>
Hyakotake>
... og med de ekstra-DLC-ting jeg har hentet gennem det sidste års tid er der kun plads til 1 spil ad gangen :-)

Dem kan du jo bare kyle ud og gendownloade efter behov };-)

Nejnej, det er jo ikke det samme som det jeg har liggende. En digital kopi er jo ikke med de samme ettaller og nuller som dem jeg har liggende. Det er MINE binære tal, og dem agter jeg at beholde :-P
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/11-08 20:36 
Herold>
Det tæller vel heller ikke rigtigt som en launch-maskine, gør det?

Havde ikke lige læst det længere oppe /=;P
Hoid to colony C05 where the computer is...
John DoeJohn DoeSkrevet 12/11-08 20:46 
Min launch maskine kører også stadig
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
SnoopySnoopySkrevet 12/11-08 21:28 
Back to topic :)
nerosnerosSkrevet 15/11-08 22:03, rettet 15/11-08 22:06 
Er XBOXLIVE nede jeg kan ikke logge på?
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 15/11-08 22:07 
Ja.
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 15/11-08 22:14, rettet 15/11-08 22:18 
OK pyha var lige ved at tro min maskine var fucked! Oplever nogle meget mærkelige ting nemlig. Hvis jeg siger ja til at teste connection fryser den? og hvis jeg prøver at signe min egen profil ind når jeg har net på maskinen kan jeg heller ikke det?

Nu er alle mine 8 XBOXLIVE spil også blevet til Trial versions? Totalt underligt oplever i andre også det og jeg skal til at unlocke det fulde spil som jeg i forvejen har betalt for?
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 15/11-08 22:31 
Ja, jeg har også oplevet at mine XBLA-spil pludselig bliver til trial-udgaver - det er ret underligt.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/11-08 23:24 
Det har muligvis noget at gøre med, at MS roder med NXE opdateringen som kommer på onsdag. Men det er naturligvis noget som skal fixes - når man nu har betalt for spillene en gang.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 16/11-08 22:58 
"Xbox 360 har generelt været ok uden at være prangende med hensyn til eksklusive titler."

Så - nu er balancen i universet genoprettet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 16/11-08 23:17 
Lord Darkeyes>
Playkid>
Jeg kan ikke forstå ingen har nævnt det, men Left 4 Dead er på markedspladsen :)

Left4Dead var en af de få titler til Xbox360, som jeg var interesseret i, men efter at have gennemført demoen må jeg godt nok indrømme, at jeg har mistet interessen.

Har du spillet demoen mere end en gang?
Har du spillet den på expert?
Har du spillet den med 3 venner?

De 3 punkter bør være opfyldt før man får en sand oplevelse af spillet :)
Spiller nu: Halo 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 00:32 
Jeg elsker krukkede mennesker, de får solen til at skinne på min himmel...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 09:03 
Efter 1UP hypede spillet voldsomt og Edge gav det 9, så blev jeg godt nok også skuffet over demoen. Ideen er sårn set godt nok men blev meget hurtigt trivielt, der manglede atmosfære og grafikken var røvkedelig.
Måske er banerne i det fulde spil mere interessante og der er forhåbentligt flere typer zombies end de 5-6 stykker jeg så.
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 11:25 
I alle andre spil/film/bøger er der som regel kun én slags zombie :( (Resident Evil tæller ikke :p)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 11:55 
Men spillet består essentielt også af flere "film" som man gennemspiller... baddabish!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-08 11:57 
Ja, hvis man vil have gammeldaws zombier skal man vist spille Dead Rising eller CoD:World at War (som har en zombier-mode, der ser rigtig dejlig ud!)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-08 12:02 
Elsker zombie stuf, men Dead Rising og Left 4 Dead kedet mig MEGET, så glæder mig til at COD.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 17/11-08 12:03 
Dead Rising er som jeg ser det det PERFEKTE zombiespil. :) Glæder mig til der kommer en 2'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-08 12:31 
Det kan være 2'eren kan fange mig, jeg krydser finger...
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-08 12:58 
Det må gøre ondt... at krydse en finger.
SumezSumezSkrevet 17/11-08 13:13, rettet 17/11-08 13:13 
KroeboCop>
Det kan være 2'eren kan fange mig, jeg krydser finger...

Hvis du ikke kan lide etteren som det er, har jeg svært ved at forestille mig at et nyt spil bygget over en lignende opskrift skulle kunne gøre forskellen. Som sagt synes jeg ikke 1'eren kunne gøres meget bedre, udover at være endnu mere omfattende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-08 13:21 
Hyakotake>
Det må gøre ondt... at krydse en finger.

Det svir sku lidt ja, ahh...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-08 13:25 
Sumez>

Ja, det har du nok ret i, men nu må vi se (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-08 14:18 
Sumez>
Som sagt synes jeg ikke 1'eren kunne gøres meget bedre, udover at være endnu mere omfattende.

Hvis EN ting var rettet/udbygget ville jeg gå med til at kalde spillet et perfekt zombie-spil: save-systemet!

At man er tvunget til at spille HELE spillet igennem i et stræk er ufatteligt ringe opsat. Giv dog nogle chapters eller checkpoints man kan vende tilbage til, i stedet for at skulle spasse gennem de samme områder 100 gange (jeg blev fannerme træt af at redde de første 10 folk om og om igen).
SumezSumezSkrevet 17/11-08 14:26 
Eh hvad? Man er da ikke tvunget til at spille hele spillet igennem i ét stræk. Du kan save når du har lyst og fortsætte derfra.
Du har kun ét save pr profil, men sådan fungerer det jo i de fleste japanske spil, og sådan synes jeg også det fungerer bedst.

Men ja, når man har gennemført spillet én gang ville det da være praktisk hvis man kunne starte fra et bestemt chapter, det ville være en meget rar bonus, men ikke ligefrem en mangel i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 18:57, rettet 17/11-08 19:03 
Der er ikke noget galt med save systemet i DR. Du kan gemme når du vil på enten lokummer eller i kontoret i starten. Når du slukker maskinen og vil starte spillet igen kan du uden problemer loade spillet. Dør du har du muligheden for at genstarte fra et tidligere save eller begynde helt forfra og dermed beholde dit level.

Forstår man ikke det kan man enten ikke læse eller også er der noget helt andet galt... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-08 20:43 
Jeg er udmærket klar over hvordan save-systemet fungerer i DR... og jeg hader det!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 20:47 
Men du må da kunne begrunde bedre end det der. Der er ufatteligt mange spil hvor du ikke kan vælge chapters eller checkpoints som du ønsker. Hvis det er det du mener der er i vejen med DRs savesystem så hader du jo savesystemet i rigtig mange spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-08 22:24 
Konsolkongen>
Men du må da kunne begrunde bedre end det der.

Kunne godt, orker ikke.

Konsolkongen>
Hvis det er det du mener der er i vejen med DRs savesystem så hader du jo savesystemet i rigtig mange spil.

Jep.
CoreCoreSkrevet 17/11-08 22:26 
Jeg har heller aldrig forstået al brokkeriet over DRs save-system. Det er jo sammenligneligt med spil som GTA. Her kan du også kun gemme på bestemte lokationer (pånær GTA4 der har auto-save), så jeg kan ikke se at det pludselig er en dårlig ting i Dead Rising.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-08 22:35 
Hvad med at snakke om hvad der er "Nyt på Xbox Live"?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 22:48 
Der bliver godt nok snakket udenom :) Men lad os da bare vende tilbage til emnet så tar vi den op en anden gang igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/11-08 09:28 
NXE skulle være tilgængeligt nu for alle der ansøgte for betaen.

"New Xbox Experience now available for all who applied"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-08 15:07 
Kan man forvente at NXE er tilgængeligt efter midnat i DK?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig