X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 18/04-06 21:09 
Greaseball>
De nye biler til Burnout ligger ude på Live, under Burnout Revenge. De skal ikke hentes inde fra spillet.

Så er det bare ikke tilgængelige for os i DK (endnu) på samme måde som Oblivion downloads heller ikke kan hentes :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-06 18:57 
Oblivion: The Wizard's Tower - 150 P
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/04-06 19:04 
Også i DK ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-06 19:53 
Aner det ikke. Jeg er registreret som skotte :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 25/04-06 21:30 
Lost Planet demo den 9. maj.... mums!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 26/04-06 11:11 
Jeg kan konstatere at Oblivion downloads (inkl. den nye) stadig ikke er tilgængelige for danskere :(
fumfumSkrevet 26/04-06 11:19, rettet 26/04-06 11:20 
Jeg lavede en uk account igår aftes. Ikke det store problem der. Skulle lige google efter et engelsk postnummer. Så kunne jeg downloade tingene.
De virker fint på min danske account. Så ikke noget med at genstarte spillet på den nye uk-account. Jeg kunne fint spille videre på mit seneste save. Og nu er hesten pakket ind, og to nye quest er tilføjet.

Men til grin, at jeg er nødt til at gøre dette, for at kunne aflevere penge til ms og bethesda.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-06 11:57 
Tænk at man gider gøre alt dette, for at få lov til at betale for at få sin hest pakket ind... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/04-06 12:11 
fum>
Men til grin, at jeg er nødt til at gøre dette, for at kunne aflevere penge til ms og bethesda.

Grunden er jo ikke direkte MS skyld...
men Rent og skær PR Marketings fra udgiveren af...

Noget i retningen af det vi ser med Film Trailerer som først bliver udgivet i USA og senerer i EU osv..
nu var International marketing ikke lige et fag jeg havde på Tek4... men det var det noget der blev sagt i et Major Nelson interview forleden..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
fumfumSkrevet 26/04-06 12:13 
Jeg syntes at det var lidt synd for hesten, det var jo lidt koldt igår aftes.
Man er vel en dyreven. :-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ChronoChronoSkrevet 26/04-06 12:35 
Det er det samme med Nintendos WFC. Hvis man vil se sine stats og sin aktivitet må man registrere sig som amerikaner - jeg har et postnummer hos Army Post Office Europe :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
fumfumSkrevet 26/04-06 12:59, rettet 26/04-06 13:00 
GrillBillerDK>
Grunden er jo ikke direkte MS skyld...
men Rent og skær PR Marketings fra udgiveren af...

Jeg er mere af den overbevisning, at det er et rent teknisk fuck up.
Se fx url'en nederst her, hvor den danske xbox side reklamerer for downloadsene.
Såvidt jeg husker, var der også en download til den oprindelig xbox, til et af starwars rpg, som vi aldrig fik. Det var kun us/uk der fik den.

DLC til oblivion ved ms
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/04-06 23:29 
Det her lyder lovende. E3 dækning via LIVE, nyheder, trailers og videos fra showet.

E3 via LIVE
SephirothSephirothSkrevet 26/04-06 23:46 
... og forhåbentlig også demoer ifølge et interview med Peter Moore.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 27/04-06 13:23 
Det er da en fremragende måde at reklamere på - og rigtigt godt for os forbrugere :)
What is the Matrix?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/04-06 13:52 
Ja det er nu slet ikke så tosset det Live der :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-06 20:11 
Her er lidt mere info om hvad MS vil tilbyde fra E3 via LIVE.

Quote taget fra CVG:
Microsoft has divulged all on the E3 goodies that will be streaming on to your Xbox 360 next week via Xbox Live, following our story last week bringing first word on the online operation.

Listing the delights to come, Microsoft surprisingly lets slip the first official confirmation of Dead or Alive: Xtreme 2, which has long been touted for an Xbox 360 appearance. We don't know what form DOA: Xtreme 2 will take in the Xbox Live blow-out, but we do know that a new HD Trailer of Gears of War and a playable demo of Capcom's Lost Planet will be appearing from the show next week.

Also appearing in some form on Microsoft's Marketplace will be Crackdown, Battle for Middle-Earth II, Sonic the Hedgehog, Test Drive Unlimited, Viva Piñata and Splinter Cell: Double Agent. The list is prefaced with "playable game demos and/or trailers," so which of the above you'll actually be able to go hands-on with next week is anyone's guess.

Additionally promised in Microsoft's E3 Xbox Live goodie bag are "a flood of HD trailers from games that have yet to be announced." We can only cross our fingers and pray that one of those unannounced games is the long-awaited Halo 3, which was recently rumoured to be appearing at the show in video form.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/05-06 00:10 
Greaseball>
Additionally promised in Microsoft's E3 Xbox Live goodie bag are "a flood of HD trailers from games that have yet to be announced."

Tør man håbe: RalliSport 3? Banjo-Threeie?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 04/05-06 07:32 
Ligemeget med alle de pjat-spil, vi skal da ha' Stranglehold :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 04/05-06 22:17 
487mb stor Topspin2 demo...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
enfenenfenSkrevet 04/05-06 23:00 
...og FIFA World Cup 2006 demo
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/05-06 16:38 
Core>
Ligemeget med alle de pjat-spil, vi skal da ha' Stranglehold :D

sir, yes sir!


Jeg så lige Hard Boiled for et par uger tilbage. HOLD DA OP, hvor var den bare sej! Chow Yun-Fatt(officer Tequilla) var jo Bruce Willis(John McClane i kinesisk version)! Den var alt for fed den film. Glem Face/Off, broken arrow og alt det crap som john woo har lavet i staterne... Hard Boiled er for sej.

Nu skal jeg bare have set "The killer" og nogen af de andre:D
Well crucify the insincere tonight...
ComradeComradeSkrevet 08/05-06 14:12 
Test drive demo kommer i aften.
"demoen byder på en 60 km strækning på Hawaii, hvor du kan boltre dig med en Ford Shelby GT500, Lotus Exige & en lækker Lamborghini Gallardo."
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 08/05-06 14:56 
Lost Planet demoen er også lovet til den 8. maj :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/05-06 19:11 
Test Drive Unlimited demo
Bullet Witch trailer
Dancing Stage Universe trailer
Rain trailer
Sonic The Hedgehog trailer
Strangehold trailer
Brothers in Arms Hell's Highway trailer
LoTR: Battle for Middleearts II trailer
Dead Rising trailer
Battlestations Midway trailer
NCAA College Hoops 2K7 trailer
NCAA 07 Football trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 08/05-06 20:04 
PalleJensen>
Strangehold trailer

Dér var den jo, så behøver jeg ikke mere, nu kan alt andet for min skyld godt blive aflyst. Ka' i hygge jer Halo 3, Forza 2 og alt det andet pjat, jeg tager min John Woo- og Guitar Hero 2-begejstring og starter dér.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 08/05-06 22:00 
Ja, fedt at se Chow Yun Fat i et spil og med Woo koblet til projektet. Frygter bare det bliver en dårlig Max Payne klon (som jo egentlig var et Woo rip-off :)).
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/05-06 18:13 
Culdsept SAGA trailer
Rockstar Table Tennis trailer
Hitman Blood Money trailer
Call of Duty 3 trailer
Marvel Ultimate Alliance trailer
NBA 2K7 trailer
Tony Hawk's Project 8 trailer
Lost Planet trailer

Lost Planet demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 09/05-06 19:14, rettet 09/05-06 19:15 
Beano>
Frygter bare det bliver en dårlig Max Payne klon (som jo egentlig var et Woo rip-off :)).

Det er jo lige præcis dét der er det sjove ved det. Det kan indeholde så mange Max Payne-ligheder som discen kan rumme, og der er stadig ingen der kan tillade sig at kalde det et rip-off. Jeg elsker det :D

Ikke desto mindre, ser trailerne ud til at tempoet spillet foregår i er en del højere end i Max Payne, og hans løben rundt på gelændre osv kunne Max alligevel heller ikke følge med på.

Jeg håber virkelig på at det her spil kommer til at holde, men selv hvis det ikke gør er jeg så tændt på idéen at det ikke kan gå galt.

Jep, mit eget lille fanboy-hjørne. Det må jeg godt, I andre har jeres Nintendo/Halo-issues.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/05-06 21:40 
Trailers fra blandt andet:

Halo 3
Forza 2
Call Of Duty 2
Fable 2
Viva Pinata
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 10/05-06 10:03 
UNO kan nu findes i Live Arcade
KalicolaKalicolaSkrevet 10/05-06 22:22 
wow!!! Den lost planet demo er da alt for cool, har spillet den igennem 2 gange nu, jeg er meget imponeret. Det her er det eneste xbox360 spil som rigtigt har fanget mig efter burnout, og det her er kun en demo. Det virker meget gennemført, go animation og fed atmosfære. De der 2 boss-kryb-ting man støder på er mega seje... Det her spil ser jeg meget frem til.

Den der test drive demo var da ikke så heldig hva... men godt nok sjovt at ligge og køre ind i de modkørende i en 10minutters tid :)

Gears of war traileren ser også ret sej ud... Det er sgu da på tide at der kommer nogle ordentlige next-gen games.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 12/05-06 19:51 
Moto GP 06 demo kan hentes nu... dog ret skuffende.
ComradeComradeSkrevet 15/05-06 10:46 
Fra sidst i maj bliver det muligt at have 6 downloads kørende på Live, samtidig med at man spiller!

Rigtig fed nyhed synes jeg, godt at MS tager feedbacken seriøs.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 15/05-06 12:09 
Det lyder rigtigt godt, men er det blevet officielt bekræftet?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/05-06 12:26, rettet 15/05-06 12:27 
Den er god nok.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/05-06 12:42 
Fantastisk, glæder mig :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/05-06 14:46 
Endelig! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
tastasSkrevet 15/05-06 16:00 
Nice :)

Håber at "surprisen" er at man kan stream video klips fra PC'en uden at skulle have en Mediacenter.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dRxLdRxLSkrevet 15/05-06 16:34 
De ønsker nok snarere at du skal købe den mediacenter pc.

Din tagline:
"I'm thinking of buying him that new Nintendo for birthday" .." Let me ask you - do you like sex?" - "..Emh yes?" - "Don't buy him a Nintendo then"

Kan i øvrigt let forståes sådan at Nintendo gør mænd til bøsser. Hvilket måske forklarer hvorfor deres spil er så fruity og runde i kanten :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 15/05-06 18:26 
Haha, sådan har jeg slet ikke set på den ... Jeg må nok hellere tage den op til overvejelse igen ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
la0sla0sSkrevet 15/05-06 23:45 
Holder den ikke kun, hvis man siger at det bøsser laver ikke er sex? Og holder nok ikke helt...
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 15/05-06 23:53, rettet 16/05-06 00:05 
Nej for teksten antyder lidt at det er en kvinde der vil købe en gave til sin mand. Det er så vidt jeg har forstået snarere reglen end undtagelsen at bøsser gerne undgår sex med kvinder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 16/05-06 00:06 
Hehe du har nok ret, MEN man kunne jo også noget med noget med.. :)
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 23/05-06 11:16 
"The Thieves Den" til Oblivion er nu tilgængelig.

Underligt nok er "Horse Armor Pack", "The Orrery" og "The Wizard's Tower" stadig ikke tilgængeligt for danskere og mange andre europæiske lande :(
KilroyKilroySkrevet 23/05-06 12:20 
Beano>
"The Thieves Den" til Oblivion er nu tilgængelig.

Underligt nok er "Horse Armor Pack", "The Orrery" og "The Wizard's Tower" stadig ikke tilgængeligt for danskere og mange andre europæiske lande :(

Så vidt jeg kan se er det ikke tilfældet mere:) Jeg kan i hvert fald se alle tre ting, for første gang nogensinde. (Downloadede Wizard's Tower, indrettede det og skubbede Adoring Fan ud fra toppen. Det virker altså:) )
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 23/05-06 12:28, rettet 23/05-06 13:05 
Ok cool, kan være de er aktiveret i løbet af natten for i går aftes da jeg checkede var de ikke tilgængelige :)

EDIT: Gratis biler til PGR3

Katilaks
HankyHankySkrevet 25/05-06 11:20 
Hitman Blood Money Demo :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RaGeRaGeSkrevet 25/05-06 15:01, rettet 25/05-06 15:01 
Ai'en er stadigvæk ligeså dum i det nye Hitman :( Og grafisk er det heller ingen perle.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 25/05-06 17:25 
RaGe>
Ai'en er stadigvæk ligeså dum i det nye Hitman :(

Ja, spillede den lige 10 min og var rystet over hvor ringe AI'en var... stod klods op af nogle fjender og måtte løbe rundt om dem et par gange før de reagerede og forsøgte at dræbe mig. Hallooo?
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig