X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-07 20:47 
Ugens XBLA:

Undertow (800 credits)

Undertow
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/11-07 22:35 
MX vs. ATV: Untamed demo (912 MB)
Dead Space teaser trailer (67 MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 22:42 
PalleJensen>
MX vs. ATV: Untamed demo (912 MB)

Jeg prøvede det demo der er på US PSN... wow, det er elendigt og ligner et tidligt PS2 spil!
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-07 23:06, rettet 21/11-07 23:07 
Microsoft skal til at gøre det lettere at finde rundt på markedspladsen. Det er som om, der kommer nye ting hver dag, man at de bliver ved med at lave nye foldere at komme det ind i, så man ikke ser det. Forleden så jeg en ret fed 2 vs 2 Halo 2 opvisningskamp mellem de to top hold Final Boss og Carbon. Den havde vist lagt på Live et stykke tid, hvis man ellers vidste, hvor man skulle lede.

Jeg er stødt på følgende ting gennem den forgangne uge:

Black Site demo 2
Timeshift ny demo
Xbox 360 advertisements Station
-Parking Lot
Blacksite trailer
Stereophonics Bartender And The Thief
-Dakota
-Handbags And Gladrags
-Just Looking
-Local Boy In The Photograph
-Madame Helga
Freemasons Love On My Mind
-Rain Down Love
-Uninvited
-Watchin'
X-Press 2 Give It
-I Want You Back
-Kill 100
-Lazy
-Witchi Tai To
Call of Duty 4 - bag om spillet
Xbox Soundtracks - en del nye film
Crash of the Titans Salon Cartoon
Gamespot Behind The Games With Cliffy B
Dead Space teaser trailer
Gametrailers GGTV:NCAA Football 07 Inside Look
Sport Magazine Crusty Demons part 1
-Crusty Demons part 2
-Intro
-Taylor Sterner
-California Backyards
-Bubba
-God's Country
-The Contenders
-South of the Borders
-Jersey
-Trippin
-Outro
Red vs. Blue Recovery One - Part Three Video HD
Mass Effect Character Spotlight 1
-Character Spotlight 2
-Seth Green Outtakes
-Voice talent Spotlight 1
-Voice Talent Spotlight 2
-Distress Call
Major League Gaming: MLG's Top 10 Clips Video HD(cool Halo 2 opvisningskamp)
Tony Hawk Proving Ground launch trailer
-Skater Story Tony Hawk
-Skater Story Mike Vallely
-Skater Story Stevie Williams
Orange Box Meet the Demoman
-Meet the Heavy
Ace Combat ingame content
Beowulf trailer
-Exclusive clip
Blue Dragon Shuffle Dungeon
Naruto Rise of a Ninja ingame content
Phantasy Star Universe - Ambition of the Illuminus
Virtua Fighter 5 item pack

Der er sikkert kommet mere - sikkert MEGET mere på US markedspladsen - men det er ikke lige til at overskue.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 21/11-07 23:29 
Dejlig naruto endelig fik japanske stemmer. Nu lyder spillet rigtig igen(efter min menig :p)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/11-07 06:18 
Beano>
PalleJensen>
MX vs. ATV: Untamed demo (912 MB)

Jeg prøvede det demo der er på US PSN... wow, det er elendigt og ligner et tidligt PS2 spil!

Ja, på PS3 måske... :)

Nej, enig - det er skidt... Det værste er dog fysikken, som jeg synes er alt for badebold-agtig og helt hen i vejret.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/11-07 07:38 
Ja puha, det virker ikke for heldigt :!
Bede-xBede-xSkrevet 23/11-07 00:00, rettet 23/11-07 00:12 
Demo af en af de bedste FPS'er gennem tiderne:

Orange Box: HL2 Episode Two

Guitar Hero III: Halo Theme Mjolnir Mix
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 23/11-07 09:24, rettet 23/11-07 09:26 
YES SIR :D!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 23/11-07 09:59, rettet 23/11-07 10:06 
Tomb Raider Anniversary er kommet som download. Ligger i en Tomb Raider Legend folder. Det er bestemt værd at kigge nærmere på. Fjenderne har godt nok ret ringe AI, men det ødelægger ikke så meget, da fokus mere ligger på exploration og puzzlesolving. Og spillet har nogle superfede puzzles. Særligt i de to midter kapitler.

Eurogamer review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/11-07 20:24 
Bede-x>
Tomb Raider Anniversary er kommet som download. Ligger i en Tomb Raider Legend folde


Note for GrillBiller....

Husk at læs det der står i teksten...
(Har nu brugt 2x 1200 MSPenge på et spil jeg ikke har mere hehe)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 23/11-07 20:26 
Man skal have Tomb Raider: Legend for at kunne spille det ikke?
Jeg gik i hvert fald ud fra det, så jeg har ikke downloadet spillet endnu :)
Spiller nu: Halo 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/11-07 21:52 
Jo man skal hehe...
Er der nogen der har en Legend billig til salg :D så er jeg intraseret hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 23/11-07 22:41 
Så er det billigere bare at købe TR:A udgivelsen i stedet ;)

£25 hos Play.com
Bede-xBede-xSkrevet 23/11-07 23:11, rettet 23/11-07 23:20 
Beano>
Så er det billigere bare at købe TR:A udgivelsen i stedet ;)

Ikke helt, men det er tæt på. Anniversary koster 216,- på Live. Det kræver så bare at man har Legend, hvilket nok er grunden til, at det er røget ind i Legend folderen. Har man ikke Legend vil det selvfølgelig være dyrere.

Playright butikker siger, Legend kan fås til 145,-:

http://playright.dk/handeltitel.php?id=37444

Kan det passe, at man kan få dobbelt achievements, ved at gennemføre TR:Anniversary? Det ser ud som om downloaden giver achievements, som er lagt ind under legends liste, mens det fulde spil selvfølgelig har sin egen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/11-07 23:44 
Bede-x>
Har man ikke Legend vil det selvfølgelig være dyrere.

Det er jo netop det jeg skriver... altså :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/11-07 22:51 
Ugens XBLA:

Asteroids og Asteroids Deluxe - samlet 400 credits
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 27/11-07 08:22 
Must have for mig :D!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-07 16:55 
Lidt af de ting som kommer med Live updaten i næste uge:

Microsoft has let slip more details for the imminent Live update in a cosy Japanese press briefing.

The biggest feature is a redesign for the Game blade, removing the Live Arcade list and replacing it with a snazzy Game Library, according to a translation of events by 1UP.

You will now be able to see all of your games in one giant pile, or break them up horizontally using filters - yes, to the side. This uses the same familiar twist navigation seen on the portable media player Zune, and not too dissimilar to Sony's CrossMediaBar.

On top of this Marketplace has been re-dressed into four categories: Featured Content, What's New (copycats), Game Store, and Video Store. Below this, lists will be organised by using the horizontal twist feature.

You will also now be able to write a short story about yourself around 500 - 1000 words long, so you can say all sorts of naughty things as you search for virtual recognition among your peers.

Live Arcade demos will be removed from your Played Games and Gamercard lists, too.

The Live update is due to be implemented on 4th December, and brings with a Facebook-style friend-poaching ability as well as downloadable Xbox titles including Psychonauts and Halo.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=88389
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-07 21:31 
Lidt OT: nogen der ved om det er muligt at få updaten uden at være på live? Har ikke lige min Xbox online det næste stykke tid nemlig. Kan den evt. downloades et sted og brændes ned på en cd eller noget? Lovligt selvfølgelig... :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
GreaseballGreaseballSkrevet 28/11-07 23:38 
Mener man kan skrive til MS efter en gratis opdate disk.
JAAJAASkrevet 29/11-07 11:42 
Jeg håber virkelig ikke, at den nye update "fikser" tricket til at gøre drevet støjfrit.
nerosnerosSkrevet 29/11-07 11:55 
Huh?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/11-07 12:07 
Dobbelt "huh" !!
HeroldHeroldSkrevet 29/11-07 12:20 
Det er vist nævnt i en anden tråd. Det ser lidt omstændigt ud, men skulle virke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/11-07 13:06 
Men.... Hvorfor håber man på, at den nye update IKKE fixer støjen fra drevet??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 29/11-07 13:11 
Prøv at læse hvad han skriver ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/11-07 13:50 
Nååååeh...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 30/11-07 10:53 
Er der en præcis dato for Sensible World Of Soccer? Det er først gået op for mig nu hvor fedt det bliver :D!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 11:06 
Ja... mener det lige er annoncert til d. 19. dec ;)
nerosnerosSkrevet 30/11-07 12:01 
Det skal jeg da have i julegave så ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 22:45, rettet 30/11-07 22:53 
DivX bekræftet (?) :)

"Full Fall 2007 Update Details Revealed: DivX Confirmed"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/12-07 10:13 
Ugens XBLA release:

The Arcade Hit program (permanent price reduction on some Arcade titles) launches on Tuesday this week. The first titles out of the gate are:

Bankshot Billiards 2" (PixelStorm). "Bankshot Billiards 2" improves on the original with nine game styles: classic 8-Ball, 9-Ball, Cutthroat, Euro 8-Ball, 14.1 Continuous, 3-Ball, Trick Shots, Time Trial and Golf. The game will be available for 800 Microsoft Points.

Lumines LIVE!" (Q Entertainment Inc.). "Lumines LIVE!" is a deep and entertaining game experience, enhanced with vibrant music and newly designed skins that players can custom-select in Skin Edit mode. The game will be available for 800 Microsoft Points.

Marble Blast Ultra" (Garage Games). In "Marble Blast Ultra," players compete against each other by navigating marbles through moving platforms and dangerous hazards, while collecting rare gems and power-up enhancements, in an effort to complete each course in record time. The game is available for 400 Microsoft Points.

Small Arms" (Gastronaut Studios). Easy to pick up but hard to put down, "Small Arms" is a frantic multiplayer action game with the feel of an arcade shooter. The game is available at 400 Microsoft Points.

Zuma Deluxe" (Oberon Media). Gamers can explore more than 20 realms in Adventure mode and put their skills to the test in this fast-paced puzzle game. The game is available at 400 Microsoft Points.

This is the Arcade ‘release’ this week. There is no game `release` on Wednesday.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 04/12-07 11:24 
Gab..! :-( Jeg keder mig kom nu med nogle gode gamle arkade titler for dævlen!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/12-07 11:43 
Keder dig!? Du skulle skamme dig - at kede sig med det udvalg af gode spil som er udkommet denne vinter! Jeg har slet ikke tid nok til at spille alle de spil som jeg gerne ville nå.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 04/12-07 11:52 
Haha! Men jeg er altså ikke imponeret. Jo der er da et par titler ;-)

Jeg er mere interesseret i, at man ville konvertere nogle rigtige arcade titler fra de gamle dage. Jeg ville kunne komme med en meget lang liste af spil jeg gerne så komme.

Jeg ved godt det måske er et luksus problem, men så er det da godt jeg har en masse andre konsoller som jeg kan spille dem på :-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/12-07 13:53 
Den nye dash-update er kommet. Den fungerer fint, man har lidt bedre overblik over de mange nye ting som kommer på Live og jeg synes faktisk, at fanebladene reagerer hurtigere.

Den tager 10 sekunder at downloade plus en reboot.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 04/12-07 13:58 
Det er også mit indtryk, at fanebladene reagerer en my hurtigere. Ikke at de var langsomme før.
HeroldHeroldSkrevet 04/12-07 14:08 
Er der så divx-support med i updaten, eller var det en and/kommer det senere?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 04/12-07 14:13 
Jeg prøver lige.

Edit: Jo, den er sgu god nok :)
nerosnerosSkrevet 04/12-07 14:21 
Divx support? Altså nu kan man se divx på sin 360'er eller hva ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/12-07 14:28 
JAA>
Jeg prøver lige.

Edit: Jo, den er sgu god nok :)

Really? Smart. :) Fungerer det ligesom at streame wmw fra en pc, eller hvordan?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 04/12-07 17:03, rettet 04/12-07 17:04 
Neros, ja!

Herold, aner det ikke. Jeg streamer aldrig noget. Jeg smider en DVD med divx avi i, og så kører det :) Der skulle lige downloades en ekstra patch, første gang, men det tog kun 5 sekunder. Jeg går ud fra, at det ellers kan streames lige som alt andet.

Ikke noget der kan konkurrere med XBMC, men det er da rigtig fint, at det er blevet tilføjet.
nerosnerosSkrevet 04/12-07 17:07 
Det var da lige godt grov!

SUPER :D!
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 04/12-07 17:33 
Den der video store er da virkelig interessant når vi i Skandinavien ikke får mulighed for at hente film og serier ned :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 04/12-07 17:39 
Det kommer vist. Jeg tror det er et logistisk mareridt i Europa mht. rettigheder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/12-07 20:37 
Nu har jeg også lige prøvet det der Divx halløj. Det fungere jo rigtig fint. Jeg er en glad mand :-)
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 04/12-07 22:13, rettet 04/12-07 22:14 
Der mangler dog ting, som har været i XBMC i årevis. Bookmarks først og fremmest, og en analog spolefunktion.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-07 22:24 
Jeg bruger aldrig den analoge spolekontrol i XBMC. Det er min erfaring at gør man det for længe går den til sidst sukkerkold og enten fryser eller får lyd og billede ud af sync.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 04/12-07 22:33, rettet 04/12-07 22:33 
Ok. Jeg bruger den altid til at skippe fortekster/intro.

Nå, hvad der er mindre godt er, at Microsoft, som jeg frygtede, med denne update har fjernet muligheden for at køre drevet lydløst.

Utrolig dårligt gået. Jeg kan ganske enkelt ikke holde ud at spille med drevet kørende på fuld hastighed, så det blev nok alligevel et kort bekendtskab jeg havde med 360'eren.

Flot, MS. :(
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig