X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/10-07 18:47 
Ja det har man jo slet ikke set før ;)
nerosnerosSkrevet 28/10-07 00:35 
Buzz off ;-)
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 28/10-07 03:33, rettet 28/10-07 03:35 
Infinite Undiscovery Trailer
Blue Dragon Content: 6 Treasures
TigerWoodsPGATOUR® 08 Content: Doral Golf Resort - “Blue Monster” Course
Spider-Man 3 Content: Spider-Man 3™: New Goblin
Red vs. Blue Content: Recovery One - Part One Video HD
Bionic Commando - Gamers Day Trailer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/10-07 15:17 
Kamek>
Ganske underholdende - kunne godt finde på at investere i det.

Ja, det virker faktisk ret sjovt! Kan dog godt blive lidt bekymret for antallet af spørgsmål...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 28/10-07 21:25 
Har spillet Scene It?-demoen igennem én gang med min lillebror. Jeg kendte kun tre film ud af alle svarmulighederne, og ofte var det nogle ret tåbelige spørgsmål, efter min mening.

Jeg ved ikke, om det bare er mig, der er filmmongol, men synes ikke der var nogen særlige "berømte film", udover King Kong med en kort flyvescene.

Sjovt koncept - selvfølgelig er det en klon af Buzz, men virker mere professionelt - men tror, jeg springer over i denne omgang :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/10-07 00:55 
Det siger vist mere om dig og din filmviden end det gør om demoen/spillet LTWW :p

Hvis den eneste "virkeligt berømte" film du kunne genkende er King Kong, må du straks sætte dig ned og se nogle af dem der bliver nævnt i spillet ;)

Jeg er ret sikker på jeg skal have Scene It, da jeg ikke fik taget mig sammen til at købe Buzz - det kan selvfølgelig nås endnu, men jeg regner med at der kommer flere spil i stil med Scene It der gør brug af Big Button controlleren.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 29/10-07 01:58 
Sumez>
For lige at gå on-topic igen, så kom der to(?) spil på Live Arcade denne uge: Exit! og Battlestar Galactica

Begge er dog elendige, så de kan godt gå i glemmebogen med det samme.

Jeg synes faktisk at Galactica er ret sjovt i online multiplayer; får mig til at tænke lidt på X-Wing og Tie-Figther spillene; bare med online multiplayer.

Men de fleste herinde ved vel efterhånden også at jeg lider af elendig spil-smag };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 29/10-07 08:36 
Elgen>
Men de fleste herinde ved vel efterhånden også at jeg lider af elendig spil-smag };-)

Haha! Sådan noget har jeg stor respekt for. Dårlig smag er forrygende godt ;-)!
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 29/10-07 08:54 
@neros: Supersej tagline. Hear hear!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 29/10-07 10:58 
Den tager jeg patent på ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/10-07 11:00 
Elgen>
Supersej tagline. Hear hear!

Helt enig... for det må jo betyde han forlader Danmark ;)
nerosnerosSkrevet 29/10-07 11:04 
Kun hvis Pia bliver ved magten ;-) Undskyld vi skal vist ikke blande politik ind i det her, men det er lidt svært for mig i disse dage. Sorry!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 29/10-07 11:06 
Tilbage til emnet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 29/10-07 16:32 
Echelon VI>
Det siger vist mere om dig og din filmviden end det gør om demoen/spillet LTWW :p

Der var nok en tre-fire film jeg kendte i alt, tror jeg. Dog ved jeg ikke, om spørgsmålene er ens fra gennemspilning til gennemspilning (i demoen), eller om man får tilfældige spørgsmål hver gang.

Jeg er langt fra nogen filmnørd - det kan man vist roligt sige :P
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/10-07 16:46 
De er ens hver gang i demoen ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-07 01:36 
Demo: GUILTY GEAR 2 (Japan only)
Demo: Looney Tunes: ACME Arsenal
Trailer: TimeShift
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 31/10-07 08:58 
Betyder Guilty Gear "2" at serien får nogle flere opgraderinger fremfor bare at være en opdatering af det samme spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 31/10-07 09:44 
Det betyder et helt nyt spil.

Action med rts, eller noget i den stil.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-07 09:48 
Så er Mutant Storm Empire oppe til 800 credits.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ElgenElgenSkrevet 31/10-07 14:24 
Mutant Storm er super sejt i co-op; køb det straks (-og spil med mig)! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 02/11-07 11:32 
Sensible Soccer i slutningen af november hvis alt går vel.

Kilde
Bede-xBede-xSkrevet 04/11-07 05:41, rettet 04/11-07 05:55 
Demo: Americas Army: True Soldiers(US only)

The Simpsons™ Game:
Big Super Happy Fun Fun Trailer (HD)(Den er super fed!)
Shadow of the Colossal Donut Trailer (HD)
Medal of Homer Trailer (HD)
GTS Parody Trailer (HD)

Kane & Lynch: Dead Men Trailer (HD)

Mafia II Teaser Trailer (HD)

TV Spot - Need for Speed ProStreet

TimeShift:
FPS Differently Video # 3 (HD)
FPS Differently Video # 2 (HD)

TigerWoodsPGATOUR® 08 content: GamerNet Producer Pack

Pinball FX Content: Buccaneer Table

Blind Ferret Entertainment Content: Ctrl+Alt+Del: Episode 1 Video HD

Der kommer jævnligt trailers o.lign. på den amerikanske markedsplads, som vi ikke får postet herinde. Personligt har jeg opgivet at poste meget andet end demoer fra den amerikanske del. Det kommer simpelthen for meget, til at det er til at holde styr på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 05/11-07 21:11 
Ugens XBLA-spil:

Switchball

Word Puzzle
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/11-07 22:02 
Hvorfor skal det altid gå så langsomt når man downloader fra sin US konto, det går meget hurtigere både med EU og JAP konto når man henter noget ned..... :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-07 22:37 
Kamek>
Switchball

Switchball skulle være ret godt - har da i hvert fald fået en god start på anmeldelserne.

Metacritic: 94/100
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/11-07 11:01 
Danny Salling>
Hvorfor skal det altid gå så langsomt når man downloader fra sin US konto, det går meget hurtigere både med EU og JAP konto når man henter noget ned..... :-/

Det har jeg nu aldrig oplevet...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/11-07 11:02 
PalleJensen>
Kamek>
Switchball

Switchball skulle være ret godt - har da i hvert fald fået en god start på anmeldelserne.

94/100 - based on 1 review! :)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 11:04 
Og fra Team Xbox... fnis ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/11-07 11:34 
Lige for at skære det ud i pap for jer to klaphatte, så bemærk denne sætning i mit indlæg:

"... har da i hvert fald fået en god start på anmeldelserne"

Tsk tsk...

:)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 07/11-07 16:40 
Burde Switchball ikke være ude nu?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 07/11-07 17:56, rettet 07/11-07 17:57 
Den er. Problemmet er bare du ikke finder den under "nyt", men skal ind og lede efter den på listen med alle andre XBLA spil.

Har prøvet det og det virker enlig sjov nok. Men synes 800point lyder lidt for højt (400 point og jeg havde købt det nu)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/11-07 20:18 
Two Worlds demo oppe nu. Synes ikke det er helt opppe på Oblivion standard, nok bare mig der er blevet blændet af den noget pænere grafik i Oblivion.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CoreCoreSkrevet 08/11-07 20:24 
Er det kun mig der (sædvanligvis) syntes at det er klamt at der allerede ligger add-on-pakker til Guitar Hero III, ca. 3 uger før EU release?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 08/11-07 20:29 
Fint nok med mig. Stadig det er en dårlig pris model de har valgt.

Nå ja, prøve forstil dig vis Rock Band content bliver smidt ud i EU på samme tid som i US. Se det vil være mere ondt. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HulleHulleSkrevet 08/11-07 21:05 
Fuldstændig enig med dig Core, det er noget svineri. Ligesom det at proppe noget med på disken, som der skal betales for at låse op for. Magen til udnyttelse af kunder som allerede har betalt for produktet..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 08/11-07 22:37 
Well... jeg syntes nu antallet og kvaliteten af sange på GH3 disken er høj (70 sange hvor mange er originale indspilninger) og har ikke noget imod man tilbyder ekstra sange fra starten.
Men priserne og samling af flere sange i pakker, kan vi vist godt blive enige om er trals ;)
CoreCoreSkrevet 09/11-07 00:16 
Hulle>
Fuldstændig enig med dig Core

TAK for det ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 09/11-07 09:19 
Beano>
Well... jeg syntes nu antallet og kvaliteten af sange på GH3 disken er høj (70 sange hvor mange er originale indspilninger) og har ikke noget imod man tilbyder ekstra sange fra starten.
Men priserne og samling af flere sange i pakker, kan vi vist godt blive enige om er trals ;)

Enig mht. det første, uenig mht. det sidste :P Det er måske ikke optimalt, men jeg har ikke noget problem med det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-07 09:33 
Enig med Core dér. Alt det content man laver op til `release` skal sgu puttes med i spillet, og alt hvad de producerer efter kan komme som downloadble content. Det er for grimt det andet. Og defekt som jeg er, så køber jeg sgu nok det hele alligevel :-)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 09/11-07 10:27 
Jeg kunne forstå det hvis download-materialet var en speciel udviddelse, som føjede noget ekstra til spillet.

Men de her udviddelsespakker er jo bare mere af samme skuffe, og jeg er helt enig i at de burde være inkluderet i spillet.

Der er næppe tale om ekstra udgifter til royalties, da pakkerne lugter langt væk af reklame for de pågældende bands.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/11-07 10:30 
Lige et spørgsmål: der er tre sange pr. pakke, ikke?
dpldplSkrevet 09/11-07 10:38 
Altid været 3 sange for 500point med Gh spillene.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 09/11-07 10:47, rettet 09/11-07 10:49 
Ok tak - just checking ;)

Så ca. 15,- pr. sang...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-07 10:47 
Hvorfor skulle de være inkluderet? Indholdet i spillet er da det samme, uanset hvornår ekstraindholdet er lavet. De kan da lige så godt lægge det ud nu, i stedet for holde det gemt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/11-07 10:50 
Ja enig. Det er jo ikke som om at antallet af sange i GH3 er lavt - tværtimod er der flere sange end forgængerene havde.
WehnerWehnerSkrevet 09/11-07 10:58, rettet 09/11-07 10:58 
Så længe et spil virker afsluttet og giver fuld valuta for pengene, så ser jeg ikke noget galt i at lægge downloads ud med det samme. Og med 70 sange kan GH3 vel næppe skuffe rent volumenmæssigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-07 10:58 
Og det er jo ikke fordi det ikke er planlagt at det kommer. De første pakker var en stor succes, så selvfølgelig er det hele planlagt fra dag 1.

Og jeg glæder mig sgu!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/11-07 11:09 
Også her - spørgsmålet er for mig bare platform ;)
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-07 16:31 
Guitar Hero III Velvet Revolver Pack Trailer (HD)
Foo Fighters Pack Trailer
DEVIL MAY CRY 4 TGS TRAILER LONG VERSION
TigerWoodsPGATOUR® 08 Content: Turnberry Golf Resort
Konsole Kingz Content: 2K Sports NBA 2K8 Media Day Video HD
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/11-07 17:01, rettet 09/11-07 17:01 
De der GH3 packs... er det kun sange eller indeholder de også figurer, kostumer, artwork, eller lign. som relaterer til de forskellige bands?
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig