X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar Sortering
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar Sortering
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/07-11 21:35 
havde ellers glædet mig til gensynet, men er også virkelig skuffet, retro mode var dog sjovest
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Danny SallingDanny SallingSkrevet 15/07-11 23:29 
Ja retro er bedst :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/07-11 00:58 
Kristensen>
800 point for Boulder Dash er cirka 800 for meget!

Ja Boulder Dash er heller ikke lige mig og den hér XL version ligner et Flash spil med 90'er CD-Rom lydeffekter.
KamekKamekSkrevet 20/07-11 19:28 
Ugens XBLA-spil:

Bastion - 1200 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/07-11 19:34 
Hvad indeholder den nye update?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-11 19:47 
Kamek>
Bastion - 1200 spacebucks

Det var ellers godt nok pænt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 20/07-11 19:55 
IGN er glade for det :-)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-11 22:08 
Danny Salling>
Hvad indeholder den nye update?

Ingenting, den er blot forberedende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KamekKamekSkrevet 03/08-11 01:53 
Ugens XBLA-spil:

Insanely Twisted Shadow Planet - 1200 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/08-11 10:36, rettet 03/08-11 10:36 
Hvornår får vi Trenched i Europa?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 03/08-11 10:43 
Når de har fundet på et nyt navn til det? :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/08-11 11:07 
Hvor lang tid kan det tage? Kan de ikke bare kalde det "Not Trenched", og så er den prut slået?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-11 14:45 
Deal of the Week er at man kan ændre sit gamertag med 30% rabat... Hurra...


http://spong.com/article/25033/Microsoft-Briefly-Reduces-Gamertag-Change-Charge-Gamers-React
Alf81Alf81Skrevet 03/08-11 14:48 
SÅDAN DER! Nu ved jeg udemærket hvad resten af dagen skal gå med!
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 03/08-11 20:28 
Så vil jeg ændre mit til nerosFuckingLongTimeToTheMax4Real !
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-11 20:50 
Jeg havde nogle point der skulle brændes af, så jeg ændrede mit til Super Konsolkongen og så tilbage til Konsolkongen igen bagefter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/08-11 20:55 
Det lyder fornuftigt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/08-11 20:59, rettet 03/08-11 20:59 
Konsolkongen>
Jeg havde nogle point der skulle brændes af, så jeg ændrede mit til Super Konsolkongen og så tilbage til Konsolkongen igen bagefter.

Ahaha :D

Party time!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-11 21:04 
Det siger også lidt om hvor meget der er værd at bruge point på, på Live Arcade :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/08-11 21:09, rettet 03/08-11 21:09 
Der er da både Bastion, Insanely Twisted: Shadow Planet og måske og snart Trenched - for ikke at tale om Stacking!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-11 21:11 
Konsolkongen>
Jeg havde nogle point der skulle brændes af, så jeg ændrede mit til Super Konsolkongen og så tilbage til Konsolkongen igen bagefter.

Fint, så kan jeg ændre MIT tag til Super Konsolkongen :D
nerosnerosSkrevet 03/08-11 22:13 
Konsolkongen>
Det siger også lidt om hvor meget der er værd at bruge point på, på Live Arcade :D

Egentlig sjovt at det stadig bliver kaldt Live "Arcade" :-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 03/08-11 22:25 
Echelon VI>
Der er da både Bastion, Insanely Twisted: Shadow Planet og måske og snart Trenched - for ikke at tale om Stacking!

Du skal ikke tage af dig af Kongen.. han er bare den lokale gamle mand som mener det hele var bedre i de gode gamle dage ;)
(Ja.. han ved godt jeg bare driller ham)
SumezSumezSkrevet 03/08-11 22:30 
Echelon VI>
Der er da både Bastion, Insanely Twisted: Shadow Planet og måske og snart Trenched - for ikke at tale om Stacking!

Er Bastion da et godt spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-11 12:59, rettet 04/08-11 13:00 
Det synes jeg bestemt det er :)

Personligt mener jeg det er langt mere fornøjeligt end Torchlight, som det dog også er en del anderledes end.

Den brede journalistik giver mig ret
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 04/08-11 13:11 
Men har du prøvet demoen? Er spillet mere underholdende end det demoen giver udtryk for? for den synes jeg var drønkedelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-11 13:30 
Det er svært at sige - personligt fandt jeg ikke demoen drønkedelig, selvom jeg da bestemt ikke blev blæst bagover. Dog kunne jeg se potentialet i spillet, og det sjove i at udvikle sin egen stil, med opgradering af våbene, og de forskellige valgmuligheder man har. Med det sagt er der ikke mange andre elementer i gameplayet, end dem demoen præsenterer dig for, sååå....
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 04/08-11 17:02 
Jeg købte spillet udenom demoen, og jeg var rigtigt godt underholdt, både af historie og gameplay-mekanikken, der er ret interessant.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 04/08-11 18:27, rettet 04/08-11 18:28 
I skal huske at Sumez efterhånden har udviklet en ganske særlig evne, til at bortdømme alle spil, han egentlig ikke har spillet ;-)
Hvilke spil kan du egentlig lide?

(Er naturligvis kun ment i spøg - jeg husker bare din meget kategoriske afvisning af det kritisk anerkendte The Witcher, som du forkastede på baggrund af en Penny Arcade tegneserie ;))
SumezSumezSkrevet 04/08-11 18:44 
Hvornår har jeg afvist The Witcher? Jeg vil rigtig gerne spille spillet, og glæder mig afsindigt til 2'eren kommer på X360.

Jeg kan til gengæld ikke se det underlige i at bortdømme et spil på baggrund af en demo der på intet tidspunkt formår at underholde. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 04/08-11 18:50, rettet 04/08-11 18:50 
Sumez>
Hvornår har jeg afvist The Witcher? Jeg vil rigtig gerne spille spillet, og glæder mig afsindigt til 2'eren kommer på X360.


Sumez>
Jeg må indrømme jeg er gået glip af hypen - hvorfor er alle folk så vilde med det her spil? Jeg troede bare folk lavede sjov med navnet :P

Jeg driller bare - synes blot at have bemærket en vis tendens til at du ikke ville anerkende at folk kunne lide kritisk roste titler ;)
Og så kan jeg slet ikke forstå at du ikke kan lide Bastion - du er da ret vild med de gamle Snes action-rpgs ikke?
SumezSumezSkrevet 04/08-11 18:58 
Jo, og jeg synes ikke rigtig spillet har noget til fælles med disse. :)
Ud fra spillets look at dømme havde jeg ellers sæt næsen op efter noget der minder om Equinox eller Solstice, men synes spillets hack'n'slash gameplay blev ensformig i løbet af demoen, og var nysgerrig efter om det blev mere interessant længere fremme, men jeg ville ikke bruge penge på at finde ud af det.
Det er også derfor jeg spørger folk hvad de synes om spillet, prøver stadig at finde ud af om jeg vil bruge penge på det, for de anmeldelser jeg har læst har ikke overbevist mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 04/08-11 19:17 
Bastion har et relativt dynamisk og interessant kampsystem, der primært fungerer, på grund af den glimrende kontrol man har over sin karakter. Derudover synes jeg at den dynamiske fortæller gør sit til at skabe en unik og involverende stemning, den visuelle præsentation er interessant og i mine øjne rigtig flot og slutteligt er Bastion både et omfattende og ret afvekslende bekendtskab :)
KamekKamekSkrevet 09/08-11 18:01 
Ugens XBLA-spil:

Fruit Ninja Kinect
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/08-11 18:08 
Det er noget af en tørke periode når de begynder at udgive iPhone spil på Xbla :D
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-11 18:13, rettet 09/08-11 18:13 
Ja Fruit Ninja er da meget sjovt at spille på en Nokia(JA! Det findes til andet end iThings). Men til 10 gange prisen for en storskærms udgave.. så heller sætte mobilen til TV'et.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/08-11 18:17 
Ja, Gabe ovre fra Penny Arcade skrev:

"My friend Brian over at Kotaku posted a nice preview of Fruit Ninja for Kinect. In it he mentions the fact that the game will notify you when someone has beaten your score. Since he had the game early and so did I, he says he was competing with me. I hate to break it to you Brian but you were competing with my son. Lil’ Gabe is the Fruit Ninja in our house.

Brian seems to like the game but it was not a huge hit at my house. Even Lil’ Gabe got tired of it after only a few games. Fruit comes up on the screen and then you try and cut it by waving your arms. That’s pretty much all that happens. once you’ve sliced a couple hundred bananas the novelty goes away. Especially if you’ve already sliced said bananas on your phone or tablet. From my point of view there’s just not much there.

Now, From Dust on the other hand is an incredible Arcade title. I’ve been puzzling my way through this game for a couple weeks now and I still love coming back to it. They do an incredible job of mixing in new mechanics as you progress so that the puzzles stay fresh. I highly recommend grabbing the trial at the very least.

-Gabe out"
WikzoWikzoSkrevet 12/08-11 10:43 
Jeg synes, det er lidt ærgerligt at se, at kvaliteten for Summer of Arcade-spillene er gået så meget ned ad bakke. De første år var fantastiske (Braid, Castle Crashers, Shadow Complex, Trials HD,'Splosion Man), men nu er vi begyndt at få kedelige ports og efterfølgere i stedet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-11 10:47 
Bastion, From Dust, Insanely Twisted Shadow Planet, Trenched!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 12/08-11 11:14, rettet 12/08-11 11:16 
Jeg må nu også indrømme at jeg synes det har været ret kedeligt i år, Insanely Twisted Shadow Planet var det eneste der kunne få mig lidt op af stolen (men ikke i en sådan grad at jeg hopper lige ud og bruger 1200 MSP med det samme, som jeg gjorde på både Braid, CC og Shadow Complex) - From Dust virker også meget godt, men synes ikke demoen giver nogen garanti for at det ikke hurtigt forfalder til repetetion i bedste Molyneux stil (det er der dog visse anmeldelser der mener de kan afkræfte)

Radiant Silvergun og SF3 burde have været en del af Summer of Arcade.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-11 11:19, rettet 12/08-11 11:21 
Fair nok, det var mere et modsvar til påstanden "kedelige ports og efterfølgere" :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
spectrespectreSkrevet 12/08-11 11:23 
Sumez>Radiant Silvergun og SF3 burde have været en del af Summer of Arcade.

Var også selv meget overrasket over at disse spil ikke var en del af summer of arcade
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 12/08-11 11:47 
Echelon VI>
Fair nok, det var mere et modsvar til påstanden "kedelige ports og efterfølgere" :)

Nåja, der er da ingen af Summer of Arcade titlerne der er nogen af delene?!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 12/08-11 11:53, rettet 12/08-11 11:54 
Fruit Ninja er en port og Toy Soldiers CW en efterfølger :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WikzoWikzoSkrevet 12/08-11 13:21 
Ved nærmere eftertanke kan jeg se, at mange af de tidligere års udgivelser også har budt på efterfølgere og genudgivelser. Alligevel står jeg fast ved min holdning, at spillene i år er ret kedelige i forhold til de første år. Det er i øvrigt værd at bemærke, at spillene generelt er blevet dyrere. I år koster alle spillene 1200 Microsoft Points udover Fruit Ninja Kinect (som allerede kræver et dyrt stykke tilbehør for overhovedet at kunne spilles).

En anden ting, jeg har lagt mærke til, er, at der ofte bliver udgivet mindst lige så interessante XBLA-titler op til/lige efter Summer of Arcade. Her kan jeg nævne spil som Battlefield 1943, Monkey Island: Special Edition og Super Meat Boy.

2008:
- Geometry Wars: Retro Evolved 2
- Braid
- Bionic Commando Rearmed
- Galaga Legions
- Castle Crashers

2009:
- 'Splosion Man
- Marvel vs. Capcom 2
- TMNT: Turtles in Time Re-Shelled
- Trials HD
- Shadow Complex

2010:
- Limbo
- Hydro Thunder Hurricane
- Castlevania: Harmony of Despair
- Monday Night Combat
- Lara Croft and the Guardian of Light

2011:
- Bastion
- From Dust
- Insanely Twisted Shadow Planet
- Fruit Ninja Kinect
- Toy Soldiers: Cold War
spectrespectreSkrevet 12/08-11 13:36 
I 2008 og 2009 købte jeg 4 af 5 spil, mens jeg i 2010 og 2011 ikke købte nogen overhovedet. Synes bare ikke titlerne så særligt spændende ud.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HeroldHeroldSkrevet 12/08-11 14:48 
Jeg synes tværtimod at spillene i år er klasser foran de sidste to år.

Bastion, From Dust og ITSP er alle fremragende, og Fruit Ninja har vi allerede spillet til døde på kontoret - men det er så aldrig noget jeg ville spille derhjemme. Toy Soldiers vil jeg ikke komme ind på endnu, men indtil videre er der flere hits for mit vedkommende i forhold til tidligere, på nær 2008. Jeg synes kun Shadow Complex i 2009 var fedt, og sidste år tog jeg kun Limbo og Castlevania. I år skal jeg have dem alle sammen, og Bastion, From Dust og ITSP er stort set de eneste spil jeg har givet plads til med min sparsomme fritid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 12/08-11 17:35, rettet 12/08-11 17:35 
Cronoss>
I skal huske at Sumez efterhånden har udviklet en ganske særlig evne, til at bortdømme alle spil, han egentlig ikke har spillet ;-)

Jeg har så samme indtryk af Bastion som Sumez. Meget tiltalende stil på billeder, det fremstår som andre spil jeg rigtig godt kan lide og det er en genre jeg elsker - men demoen efterlader mig fuldstændig kold og ligeglad. Selvfølgelig fuldt forbehold for at den fulde udgave udvikler sig fantastisk, men umiddelbart forstår jeg heller ikke den store entusiasme om titlen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/08-11 17:37 
Ingen tvivl om at jeg håber at personen der står bag spillets grafiske stil bliver en eftertragtet herre (frue?) i fremtiden! Det er virkelig rart at det langt om længe er blevet acceptabelt at bruge 2D i HD-grafik igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 14/08-11 03:24 
Sidenote til dem der spiller Bastion: Husk at indløse de stjerner man får for at klare forskellige delmål. Jeg havde omkring 15000 shards eller hvad man nu får til gode.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig