X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DOA film trailer


Svar
Per SPer SSkrevet 13/12-05 16:58 
Langbenede sild og jader på det store lærred. Se den første trailer..

..lige her!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 13/12-05 18:32 
Hvor ser der ualmindeligt dårligt ud!
Får mig til at tænke på en krydsning, af Street Fighter The Movie + Power Rangers The Movie.

Yagh!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 13/12-05 18:35 
Ja puha... men der skal nok være et marked for den slags hø, om ikke andet på video :(
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/12-05 18:47 
Alternativ titel: "Charlie's Angels 3: Kick-Ass All the Way"?
AmbyAmbySkrevet 13/12-05 21:57 
Får mig til at tænke på Coyote Ugly og Charlie's Angels
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 13/12-05 22:22 
Manner, I er urimelige. Jeg synes da, lige som Silent Hill-teaseren, at det virker som om man har formået _perfekt_ at ramme det originale spils stil, dybde og kvalitet . . .
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/12-05 22:25 
Bwaaahahahaaaaa, RJK!!!
prydsprydsSkrevet 20/12-05 10:31 
Live action!?!? Kasumi komme da overhovedet ikke til sin ret! De skulle lave en animeret 3d film skulle de :))
la0sla0sSkrevet 20/12-05 12:22 
Nøjj hvor ser det lowbudget ud, og selvfølgelig på den måde, hvor man kan se at der er brugt en god pose penge alligevel. Jeg fatter simpelthen ikke lysten til at gå til filmen med et af sine spil for at få det molestreret, selvfølgelig tjener man penge på at sælge sin licens, men altså... DOA er måske ikke mit spil, men er da et højprofilsspil, hvorfor så smække en film på, der på den måde forringer brand'et?

Man kan sige om Spirits Within hvad man vil, folk har delte holdninger, men Square gjorde arbejdet kvalitetsmæssigt. Resident Evil filmen (har kun set den første), var sølle og ikke for velproduceret, men havde alligevel noget over sig der ikke smadrede navnet. Nu vil jeg ikke være dommedagsprofet, det er jo en movie, og folk skal nok spille spillet, men DOA har altid for mig stået som et spil der lægger megen vægt på stilen og præsentationen (hehe), hvorfor så smide sådan noget palermo ud*.

*med alle hensyn taget til at filmen viser sig at være langt bedre end trailer viser det. :D
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 20/12-05 12:28 
Holdet bag denne DOA-film lavede jo tidligere den der film (navnet undslipper mig lige), som skulle have været en Tekken-film. Det ville Namco dog slet ikke have sit navn på, så den fik lidt små ændringer, men det er stadig helt tydeligt, at det er Tekken. Den er i øvrigt jævnt underholdende på sådan en halvplat måde.

Nå, men jeg ville vel bare sige lidt om forskellen på Tecmo/Namco og DOA/Tekken... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 20/12-05 12:46, rettet 20/12-05 12:48 
Nu gjorde du mig jo interesseret.

"A futuristic research compound develops a new police tool called the Power Glove. "

Samme instruktør


EDIT: Det må det være en af titlerne den er kendt under er Legend of Tekken i følge IMDB. Ser sjov ud

Kan det være denne her?
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 20/12-05 12:47 
Ja. Avenging Fist (Iron Fist).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/12-05 12:58 
"Avenging Fist" er højst lidt halvsjov tidsspilde. Men Corey Yuen har en hel del andre gode titler bag sig.

"Transporter", "Righting Wrongs", "No Retreat, No Surrender 2", "She Shoots Straight", "So Close" m.fl. er alle seværdige, ikke mindst for instruktionen som for action/martial arts-koreografien.
HeroldHeroldSkrevet 20/12-05 13:12 
Ikke alt det udenoms snak! Kom dog til sagen!

Smider de tøjet? Kommer der en nudepatch? En directors cut nude edition?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 20/12-05 13:19, rettet 20/12-05 13:20 
RJK>
Nå, men jeg ville vel bare sige lidt om forskellen på Tecmo/Namco og DOA/Tekken... ;)

Er de ikke efterhånden nogenlunde ens?

De laver ligegyldige opdateringer til deres fighter spil, som i årevis har haft brug for fornyelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 20/12-05 14:18 
Slemme Bede!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 20/12-05 15:25 
Jeg forstår det ikke helt, skal vi se DoA pigerne lave "avenging fist" på hinanden? :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 20/12-05 15:40 
dRxL for president \o/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 20/12-05 16:14 
Jeg glæder mig men det er snyd at den først kommer sidst på året i 2006, de kunne godt have fundet en der var pænere til at spille Kasumi og de andre i spillene har de da større "boobs"
nerosnerosSkrevet 20/12-05 16:18 
Filmbranchen lærer det aldrig, det stinker!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 20/12-05 18:47 
Det der med bryststørrelsen er altså et skidt argument. Hvis I tror at kvinder i det virkelige liv tilnærmelsesvis besidder samme størrelse brystmål, så bliver I sateme skuffede.

Nå, spøg til side. Jeg ved godt at brysterne nok er 50% af DoAs appeal (for det kan fandeme ikke være gameplayet), men det er nok et aspekt de får svært ved at genskabe. Jeg mener, CGI-teknologien er kun nået til at kunne formindske dem...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig