X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing DS


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 12/12-05 22:03, rettet 05/05-06 18:03 
Jeg fik det ind af døren i dag, og foreløbig lever det fuldstændigt op til forventningerne.

Grafikken er, at dømme ud fra screenhots, faktisk bedre end GC udgaven på nogle punkter, plus det at kunne se himlen giver stemningen et voldsomt boost.
Musikken er af meget høj kvalitet både teknisk og æstetisk. Intro musikken kunne ved ukoncentreret lytning godt komme fra en CD.
... Se hele indlægget
Born to kill space
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 05/05-06 21:28 
Chrono>
Der er iøvrigt en fra din by som er flyttet over i min. Han siger "mango" om alt :)

Hmm, kan ikke huske ham, der var så mange i min by. :S
Hvad hedder han?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 06/05-06 12:00 
Ham forsikringsagenten Lyle er da ikke særlig irriterende :o

Nå, men der er loppemarked i min by. Umiddelbart virker priserne ikke specielt lave, er det hovedsagelig udvalget, der er styrken ved loppemarkedet?
Zzap!Zzap!Skrevet 06/05-06 16:28 
Jeg tror at dét, at nogen købte noget i Nooks butik i min by i går, har trigget at han er i gang med at opgradere fra Nookway i dag.
Tak, til hvem det end måtte være. :)
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 06/05-06 18:48 
Jeg købte vist kun en pose frø, men mere skal der heller ikke til, før han opgraderer til Nookington's.
Sig til når den er færdig, så kommer jeg forbi og får farvet mit hår. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/05-06 18:49 
jaes>
Nå, men der er loppemarked i min by. Umiddelbart virker priserne ikke specielt lave, er det hovedsagelig udvalget, der er styrken ved loppemarkedet?

Jeg købte en del ting fra mine naboer, og de fleste kostede omkring 6-700 bells, det er da temmelig billigt? Solgte også to ting for 1200 stykket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 06/05-06 18:55 
Kan være jeg skal prøve i nogle flere huse, men indtil videre har det ikke været særlig billigt.
SumezSumezSkrevet 07/05-06 20:08, rettet 07/05-06 20:08 
Nogen andre, der fik en sombrero i går? Det blev åbenbart sendt ud til alle den 5. maj.

Og er der ikke noget, der har lyst til at få besøg? Helst nogen med en masse eksotiske frugter, der bare venter på at jeg kommer forbi og sælger dem til den lokale Tom Nook :P Har virkelig brug for penge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/05-06 11:06 
Ingen sombrero, men jeg synes heller aldrig jeg møder Tortimer.

Til gengæld:

Chrono åbner du porten på et tidspunkt?
Jeg har en lille killing, som gerne vil hjem til sin mor i Guardia :)


Nogle gode turnip priser ellers?
Mine er 84 :(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 08/05-06 11:11, rettet 08/05-06 12:10 
Jeg åbner da lige kl 12 så.

Jeg fik heller ingen sombrero :/

EDIT: Åbner igen kl. 19. Den kat skal hjem :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 08/05-06 12:59, rettet 08/05-06 13:03 
Kan det virkelig betale sig at købe turnips? Hvis priserne ikke svinger mere end 100-150 stykker, kan man vel ikke tjene særlig meget.

Er der iøvrigt nogle fordelagtige omstændigheder at plante træer under? Af de 21 frugttræer, jeg plantede i går, har kun 5 overlevet. (til gengæld overlevede 2 ud af mine 3 nye palmer)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 08/05-06 13:42, rettet 08/05-06 13:45 
Sumez>
Kan det virkelig betale sig at købe turnips? Hvis priserne ikke svinger mere end 100-150 stykker, kan man vel ikke tjene særlig meget.

Nogle gange kan du være heldig at han giver over 500 bells for dem. Men selv hvis du kun får dobbelt pris for dem, så er det da stadig en meget god forretning.
Du kan få en eksponentiel ting kørende hvor din formue bliver fordoblet hver gang du sælger turnips.

Er der iøvrigt nogle fordelagtige omstændigheder at plante træer under? Af de 21 frugttræer, jeg plantede i går, har kun 5 overlevet. (til gengæld overlevede 2 ud af mine 3 nye palmer)

Hvis du planter et træ i det hul, der kommer efter at du har fældet og gravet stuppen fra et andet træ op, så er det helt sikkert at det overlever.
Så grav alle dine alm. træer op og erstat dem med frugttræer.
Der er også to andre regler for plantning af træer: 1. Der må ikke være mere end to objekter i de 8 tilstødende firkanter (sten, andre træer, huse, etc.). 2. Et træ der er plantet hvor der kan være et fossil (der er et fast antal steder), vil ikke vokse.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 08/05-06 14:17, rettet 08/05-06 14:23 
I hvilket tidsrum kommer hende soen (ja, det kalder de hende selv) og sælger turnips? Har kun hørt "om morgenen" indtil videre...

EDIT: Søndag morgen, that is. Har en fornemmelse af, at spillet definerer morgen som mellem 6-12, men er ikke helt sikker.
SumezSumezSkrevet 08/05-06 17:56 
Min port er åben de næste timer..

2921-2524-6093
Navn: Sumez
By: Apestas
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BobbeBobbeSkrevet 08/05-06 17:59, rettet 08/05-06 18:00 
Jeg åbner min port nu, og frem til 19:30.
Jeg har kun appelsiner og nogle kokosnødder, dog må man sælge alle dem man vil.
Eneste betingelser er at man ikke piller ved min hybrid-plantage, nord for museet, og min røde turnip.
Alt andet er tilladt, næsten da.

Edit: da både Sumez og Chrono åbner nu, udskyder jeg det lige 2 timer (20:00 21:30).
Spiller nu: Wii
SumezSumezSkrevet 08/05-06 20:00 
Hm, ser ud til at Nintendo sender gaver ud igen i dag, fik en Daffodil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/05-06 20:49 
argh!

Jeg kan ikke få den wi-fi usb dongle til at fungerer.
Har rodet med mine netværksindstllinger og det der Internet Connection Sharing, og nu virker det ikke :(

Den killing skal hjem!!!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/05-06 13:24 
Chrono!

Nu er den killing der igen :D
Den vil stadig til Guardia.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 13:29 
Hvornår skal jeg åbne porten for dig? Eller skal jeg komme over og hente den?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 09/05-06 13:56 
Har du nogensinde haft en killing i Guardia til at starte med? :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 14:03 
Jeg har godt nok aldrig set den her, men den har nok bare været væk i ukrudtet eller lignende :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/05-06 16:20 
Hvornår har du tid til at åbne porten?

Jeg synes egentlig kl 20 er en meget god "tradition", som nærmest er opstået.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 17:33 
Den er åben kl. 20 så :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 09/05-06 18:01, rettet 09/05-06 18:02 
Jeg kommer, jeg vil se killingen. :)

Har du flere æbler tilbage? :P Gårsdagens frugtplantageprojekt gik heldigvis noget bedre end i forgårs, takker til Zzap! for de gode råd.

Og så er min Nook ved at udvidde til Nookway i dag, så skal bruge en anden butik, jeg kan handle lidt i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 09/05-06 18:12 
Ihh, jeg vil have Wi-Fi :)

Kunne godt tænke mig at se et billede af killingen, be' om :)
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 18:20 
Du må godt hente flere æbler Sumez. Jeg sælger kun de andre frugter - min Nook giver ikke meget for æbler.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/05-06 20:15 
Det var ikke længe porten stod åben?

Jeg var lige ved at connecte med Kitty på slæb.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 22/05-06 12:41 
**Spoiler ang. Golden Shovel**


Er det for let at skaffe penge vha. pengetræer, eller skal det ses som en helt alm. feature?


**Spoiler slut**
SumezSumezSkrevet 22/05-06 14:07 
Jeg har ikke haft held med nogle af de pengetræer, jeg har plantet. :! Holder mig til frugter pt.

Min Nook opgraderede iøvrigt til Nookington's i mandags, rigtig lækker butik, og jeg har fået mig en fræk, pink frisure. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/05-06 14:11 
Pengetræer??

Jeg har ikke set nogen af de lysende "huller" fra GC versionen.
Hvordan gør man i Wild World?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 22/05-06 14:19 
Sumez:
Tak. Det skulle vist heller ikke være helt let at få dem til at gro, men det var beskrevet lidt diffust, det sted jeg læste om det, så ville lige høre ad her.

SeventhSun:
**Spoiler**


Køb to skovle. Grav den ene ned og vent en dag. Nu får du en Golden Shovel. Brug den til at grave pengesække ned, og hvis du er heldig, får du et pengetræ efter en uges tid. Der er vist noget med, at det giver sække med samme antal Bells, som den sæk du graver ned. Tjek evt. Gamefaqs, det står i et par af guidsne.


**Spoiler slut**
SumezSumezSkrevet 22/05-06 14:28 
Ja, jeg har begravet adskillige 1.000 bell poser med min guldskovl, men har kun fået almindelige kedelige træer ud af det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 22/05-06 15:50 
Whow, det skal jeg da også lige have prøvet. Tror bare jeg begraver 10.000 bell så :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 22/05-06 16:04, rettet 22/05-06 16:05 
**Mere info og spoiler**


"Once it's fully grown, in about one week three Bell Bags should appear on the tree each holding the amount of Bells you buried in the ground, but no more than 30,000. This means that if you bury a bag of 30,000 Bells, it will grow into a tree with 90,000 Bells (30,000 x 3 bags.) If you bury 31,000 Bells, it will still only grow into a tree with 90,000 Bells. Money trees will only bear fruit (Bells) once and then after that, they remain just a normal tree. I've heard rumours that the more money you bury in the ground the better chance it has to actually grow. Maybe true, maybe not."


**Spoiler slut**
bootsbootsSkrevet 23/05-06 08:29 
Jeg har læst et sted, at det kræver en perfekt by - både dét med at få guldskovlen og pengetræerne. Jeg har ikke spillet så meget på det sidste - og kun haft perfekt by i en enkelt dag. Man skal vist holde byen perfekt i flere dage - måske en uge eller længere...
WikzoWikzoSkrevet 23/05-06 13:25 
For at få guldskovl skal du.........








Plante en skovl nede i jorden = Du har to skovle og 'mister' den ene. 24 timer senere vil der komme et træ med skovlen på.
For at få penge træer skal du blot grave penge ned med guldspaden, men der er ikke særlig stor sandsynlighed for, at det bliver til noget.





For at få guldøkse skal du..........


Have en perfekt by i... jeg tror, det er 14 dage.

Wikipedia er rigtig god!
SumezSumezSkrevet 26/05-06 11:12, rettet 26/05-06 11:13 
Nejnej, det er guldvandkanden du tænker på. Guldøksen får man ved at bytte en masse ting med forskellige personer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 08/06-06 01:01 
Købte spillet på min tur til London denne uge. Håber på at få samlet noge andre frugter sammen i første omgang; har appelsiner hos mig.

3136 0471 8813
Hauke
Amager
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/06-06 08:35, rettet 08/06-06 08:35 
Du er altid velkommen i Solbjerg Hauke :-)

Jeg har appelsiner, kirsebær, æbler, ferskener og kokosnødder.
- mangler pærer.

Vi havde jo på et tidspunkt en løs aftale om at åbne for byerne kl. 20 - men det er løbet lidt ud i sandet.

Jeg samler stadig på blå møbler, hvordan går det for jer andre?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 08/06-06 11:39 
Jeg har alle frugter og den bedste Nook store. Mangler dog stadig et par rum i mit hus, har ikke rigtig spillet det siden jeg fik New Super Mario Bros. (det hjælper selvfølgelig heller ikke på det at jeg kun lige er kommet hjem fra Tyskland)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/07-06 22:58 
Min port er åben lige nu hvis nogen skulle være interesserede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 22/10-06 11:58 
Nogen der stadig spiller?
Jeg er lige begyndt så vil da prøve besøge nogen:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 23/10-06 21:35 
Har ikke spillet i lang tid, men kan da godt åbne min port her en af dagene (men så skal du også hjælpe med at fjerne ukrudt!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 23/10-06 22:10 
Det en aftale :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 19/11-06 10:51 
Min port er åben nu mens jeg venter på at Nintendo sender mig et Master Sword i anledning af Twilight Princess-udgivelsen.

I er velkomne til at komme over og hjælpe med at fjerne ukrudt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 19/11-06 10:59, rettet 19/11-06 11:00 
hvad er det for et sword :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 19/11-06 11:13 
Sværdet fra Zelda-serien. Det er vist noget pynt til huset.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
bootsbootsSkrevet 19/11-06 15:13 
Har lige fået det... :)
ChronoChronoSkrevet 19/11-06 15:27 
Jeg fik ikke noget :(

Havde ellers porten åben i to timer. Skal man gøre noget specielt?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
bootsbootsSkrevet 19/11-06 18:10 
Næ. Jeg havde bare min port åben i 10 minutter mens jeg fjernede ukrudt og fiskede (fiskekonkurrencen i dag), og så fik jeg post fra Nintendo.. ;o)

Det er måske min heldige dag i dag. Min datter har lige vundet en PS3 på D3 - og hun kom ind på VIP billetter jeg vandt i Merlin.. *lol*
ChronoChronoSkrevet 19/11-06 19:11 
:O

Hvor heldig kan man være! Jeg må prøve igen senere så...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig