X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing DS


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 12/12-05 22:03, rettet 05/05-06 18:03 
Jeg fik det ind af døren i dag, og foreløbig lever det fuldstændigt op til forventningerne.

Grafikken er, at dømme ud fra screenhots, faktisk bedre end GC udgaven på nogle punkter, plus det at kunne se himlen giver stemningen et voldsomt boost.
Musikken er af meget høj kvalitet både teknisk og æstetisk. Intro musikken kunne ved ukoncentreret lytning godt komme fra en CD.
... Se hele indlægget
Born to kill space
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/03-06 17:21 
Tråden har brug for en genoplevning efter den europæiske udgivelse!

Min "friend-code": 3694-3534-4233

Navn: Morten
By: Funville
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
00Void00VoidSkrevet 31/03-06 20:36 
Dette spil lyder utrolig interessant..

Jeg burde virkelig eje en GC. Nintendo er skaber af så mange gode spil.. mh..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/03-06 23:01 
Udover spillet selvfølgelig er til DS.
Home is where the hardware is..
00Void00VoidSkrevet 01/04-06 14:08 
Er det ikke udgivet til gamecube? øhm,.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
crushcrushSkrevet 01/04-06 14:59 
Korrekt, det er både udgivet til GC og nu er det også kommet til DS
Spiller nu: Legend Of Zelda, The: T...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/04-06 15:44 
Søgaard hentydede nok bare til at det var DS-versionen af spillet vi diskutere i denne tråd.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 01/04-06 15:49 
For at slå det helt på plads, så er Animal Crossing (Forest i Japan) et N64-spil, som aldrig udkom uden for Japans grænser. Senere bestemte man, at spillet skulle udgives i USA, men da var N64 forlængst død. Derfor kom det på GameCube, og senere (meget senere!) kom spillet til Europa på samme platform.

Dernæst udkom ACWW i Japan på DS, så USA og til sidst Europa :)
BobbeBobbeSkrevet 10/04-06 18:58 
Forsinket, p.g.a. af vores allesammens dejlige Told, har jeg endelig fået min EU-udgave.

Friend Code: 5412-3453-2479.
Name: Jeppe
Town: Bobbeby

I er allesammen tilføjet.
Spiller nu: Wii
jaesjaesSkrevet 11/04-06 19:11 
Jeg er et par millimeter fra at bestille spillet, men vil meget gerne høre om fordele og ulemper ved GC- og DS-versionen, og hvilken version I bedst kan lide. Er det fx så sjovt at besøge hinandens byer, så det opvejer manglen på NES-spil? Funktionen med at samle NES-spil lød ellers så god, men nu er den væk :(
ChronoChronoSkrevet 11/04-06 20:26, rettet 11/04-06 20:29 
Min friend code er: 0043-6375-3253

By: Guardia
Navn: Chrono

Jeg tilføjer lige jer, og ser om jeg kan finde ud af at åbne porten til min by omkring 2200. Jeg er ikke så langt endnu, men kom bare på besøg :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/04-06 13:09 
Manglen på NES-spil er selvfølgelig ærgerlig, men DS-versionen er nu stadig min favorit. Ikke så meget på grund af online funktionerne, men fordi spillet tager sig meget bedre ud på den håndholdte. Derudover virker det også som om, at der sat meget mere skub i tingene i DS-versionen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 12/04-06 18:55 
Ok, tak. Det virker også på mig som et spil, der passer perfekt til en håndholdt, så det bliver nok den version, som dumper i kurven.
Zzap!Zzap!Skrevet 12/04-06 19:51 
Jeg har aldrig prøvet GC versionen, men jeg har ladet mig fortælle, at DS udgaven har ryddet op i nogle af de værste bloopers.
F.eks skulle det være meget mindre omstændigt at handle med Nook, og det er også meget lettere at skrive og tegne mønstre.
Derudover så er der jo selvfølgelig online delen, som alle sukkede efter på GC-AC.

Hvad angår NES spillene så tror jeg, at det i det lange løb er det bedste for AC ikke at have dem. Jeg mener, de distraherer fra det egentlige spil og tilfører ikke verdenen noget som de andre objekter ikke gør mindst lige så godt.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 13/04-06 14:02 
jaes>
Ok, tak. Det virker også på mig som et spil, der passer perfekt til en håndholdt, så det bliver nok den version, som dumper i kurven.

Problemet er at spillet stadig kører, når man lukker maskinen sammen, hvilket det naturligvis er nødt til, for at holde byen igang, så man kan ikke bare afbryde det og vende tilbage på ubestemt tid, hvilket gør at jeg ikke synes det egner sig særlig godt til en håndholdt. Jeg har efterhånden løbet tør for batteri adskillige gange, og haft flere skænderier med Mr. Resetti.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GatmanGatmanSkrevet 13/04-06 14:16 
Og det gør du fordi du ikke gider gemme spillet og slukke maskinen eller hvad? Tror der er et eller andet, jeg går glip af her.
Zzap!Zzap!Skrevet 13/04-06 15:43 
Sumez>
Jeg har efterhånden løbet tør for batteri adskillige gange, og haft flere skænderier med Mr. Resetti.

Har du oplevet at han tager din sjæl eller ansigt?
Bare nysgerrig efter hvad der sker, men ikke nysgerrig nok til at prøve.
Born to kill space
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/04-06 16:28 
Sumez>
Jeg har efterhånden løbet tør for batteri adskillige gange, og haft flere skænderier med Mr. Resetti.

Du kan jo bare gøre som Mr. Resetti siger, og gemme dit spil, inden maskinen slukker! ;)

Nu bruger jeg ikke så meget mine håndholdte maskiner på farten, så det problem er jeg endnu ikke løbet ind i.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 13/04-06 18:30 
Gatman>
Og det gør du fordi du ikke gider gemme spillet og slukke maskinen eller hvad? Tror der er et eller andet, jeg går glip af her.

Hvis man lige skal af en bus, , hilse på en ven, på toilettet, til møde, blive smidt ud af en bar for at sidde og spille DS i stedet for at drikke sig fuld, eller hvad der nu sker, har man ikke lige tid til at gemme spillet og lukke ned. Ofte er man jo lige i gang med at udføre en opgave, og så tager det jo også en del tid at gemme spillet, for slet ikke at tale om at loade, og man bliver sendt hjem i seng hver gang det sker.
Spillet burde være godt til en håndholdt, dvs. godt at spille "på farten", fordi det er et spil man godt kan spille i små intervaller, men det holder bare ikke, når maskinen bruger batteri mellem disse intervaller. Hvis man f.eks. er på arbejde mens man har et "afbrudt spil" i lommen, bruger den temmelig meget batteri.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GatmanGatmanSkrevet 13/04-06 18:48 
Ah, okay. Nu bruger jeg sjældent selv min DS uden for hjemmets vægge, så det er nok derfor, jeg ikke lige kunne gennemskue dit problem.
SumezSumezSkrevet 13/04-06 18:50 
Jeg har svært ved at sætte mig ned med den INDENFOR hjemmets vægge, ligesom jeg også har svært ved at sætte mig til at se en film eller læse en bog. Har brug for at multitaske :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 14/04-06 19:51 
Min port er åben resten af aftenen. Kom og gør noget ved min by :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-06 14:10 
Min port er åben nu!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 01/05-06 19:51 
Er der nogle som ved hvordan man får et agern-træ? Jeg har fået fat i nogle ferskner, og de vokser fint til træer når jeg begraver dem. Det samme med æbler. Men ikke agern :(

Er der nogle som har andre slags træer de vil bytte med? :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 01/05-06 20:07 
Jeg har også fået spillet, men har ikke WiFi/USB-tingen endnu. Kan man ikke bytte genstande vha. friend codes som i GC-udgaven (kan ikke se noget om dette i manualen)?
BobbeBobbeSkrevet 01/05-06 20:28 
Det kan man ikke.
Systemet blev jo også udnyttet på det groveste.
Spiller nu: Wii
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/05-06 14:59 
Så er jeg også på.

Code: 3866-1709-9452
Navn: Janus
By: Solbjerg


Stadig nogen der spiller, og har lyst til at mødes?
Jeg har appelsiner i min by.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 02/05-06 15:02 
Bobbe>
Det kan man ikke.
Systemet blev jo også udnyttet på det groveste.

Ok, men surt for os, der ikke er på WiFi. De kunne evt. have lavet en begrænsning, for at undgå udnyttelse :)

Er træt af kirsebær :(
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 15:21 
SeventhSun>
Stadig nogen der spiller, og har lyst til at mødes?
Jeg har appelsiner i min by.

Jeg åbner min port kl 20. Tag appelsinerne med og smid dem i min by :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 16:20 
Min port er også åben nu. Jeg er dog ikke ved min DS hele tiden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 20:21 
Hvad gik galt? Jeg mistede appelsinerne og hvad du ellers smed til mig :(

Fik du fersknerne?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 21:00 
Så gik det hele alligevel.

Til i andre: husk at fjerne ukrudt inden SeventhSun kommer på besøg. Han er gnaven ellers :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/05-06 23:20 
Tosse :D

Til andre: sørg for at jeres familiemedlemmer ikke pludselig finder på at slukke computeren med USB wi-fi adaptoren i, mens I spiller Animal Crossing i et andet rum.

Og angående ukrudtet, så kan man jo lige så godt lade de ting man har lært gå videre.
AC til GC er i Top 5 over de spil jeg har spillet mest.
Og man får klart mere ud af det, når man begynder at forstå hvor de små forskelle og forandringer ligger.
Ellers er det jo det samme hver dag.


Så det jeg sagde til Chrono var:
Fjern ukrudtet i byen. Det gør de andre indbyggere gladere. God by giver flere indbyggere, eller nogen der bliver længere. Jo længere de bliver, jo bedre forhold kan man få til dem.

Ved at ryste træerne, kan man finde mange forskellige ting. Mest penge, og nogen gange bier - men i GC versionen, kunne det også være andre ting.

Der er én sten i byen om dagen, som man kan slå til med skovlen, så den spytter pengesække ud. Slå den flere gange.
Det er en nye sten hver dag.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 03/05-06 00:06 
Er det muligt at få SeventhSun til at komme og fjerne mit udkrudt? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/05-06 00:07 
Klart - hvis du fanger nogle insekter til mig.

Eller giver nogle billeder
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 03/05-06 00:19, rettet 03/05-06 00:19 
Hehe, tror det sjældneste, jeg har været i stand til at fange, var en honningbi.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/05-06 15:06 
Hvad samler I på af møbler?

Jeg har besluttet mig for at samle på de blå til at begynde med.

Har indtil videre:
Chair
Desk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 03/05-06 15:51 
Jeg har svært ved at finde nogen møbler overhovedet, udover i Tom Nook's butik.
I GC-spillet, kunne man udføre en masse tjenester for naboerne, men det er der åbenbart ikke noget af her?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/05-06 18:49 
De kommer af og til rendende med opgaver, eller er generelt bare gavmilde. Du kan også få møbler af at ryste træer, skyde balloner ned og i den dér ekstra butik, der kommer én gang om ugen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/05-06 19:33 
Det er som om det tager lidt længere tid at varme beboerne op så man kan gøre dem tjenester. Ift. GC versionen.

Men der er da én fyr, som ikke tør aflevere tingene selv.

Og så er det jo ret åbentlyst, at beboerne skal gøre én opmærksom på at man kan fiske, grave efter fossiler og fange insekter.

Redd er i øvrigt i min by i dag med sine varer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 03/05-06 20:06 
Lige pt går alle mine penge til udbygning af mit hus. Og min eneste indtægt er fra ferskener..
Synes ikke det virker som om der er så mange ting at foretage sig som i GC spillet.
Og så har jeg stadig ingen spade :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/05-06 20:16 
Nook sælger desværre ikke spader i min by i dag.

Jeg åbner porten nu hvis nogen vil kigge ind.

Advarsel: jeg har ikke fjernet ukrudt i dag! :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 03/05-06 20:22 
Har faktisk lige fået en spade hos ham i dag.
Jeg kigger forbi og graver dine fossiler op..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/05-06 21:02, rettet 03/05-06 21:16 
Sumez ser skummel ud. Han har kun ét øje :!

PS: Tak for fossilet ;)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 03/05-06 23:12 
Det er jo fordi jeg blev stukket af en bi, lissom!! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 05/05-06 18:01, rettet 05/05-06 18:04 
Portene er åbne fra nu og til kl. 10, eller der ikke er flere der besøger.

Jeg har masser af frugt jeg ikke gider at plukke, så bare tag løs, men hjælp så også lige ved at tage bare et par håndfulde ukrudt. Tak.

Hvis man fælder træer bliver det sagt!

Sphere1 Zzap!
2620 5414 4015
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 05/05-06 18:26 
Jeg kigger ind lidt senere hvis du stadig har åbent.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 05/05-06 18:30 
Jeg kigger ind nu :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/05-06 19:14 
Nå, det gav jo en del penge til en fattig gut som mig, håber snart jeg kan komme forbi og plukke frugter igen. :P

Da jeg kom hjem, lå der en pakke fra Nintendo i posten, med et brev på spansk og en Somrero. o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 05/05-06 19:42 
Du kan jo bare gå over og hente mere - han er stadig online :D

Der er iøvrigt en fra din by som er flyttet over i min. Han siger "mango" om alt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 05/05-06 19:58 
Spillet crashede, men er oppe igen, hvis nogen skulle have prøvet forgæves.
Born to kill space
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig