X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty 2 Veteran


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/12-05 16:20, rettet 12/12-05 16:57 
Damn, det er svært at gennemføre dette spil på Veteran. Det er lige før det er unfair, men også kun næsten. Jeg synes det er dejligt, at AI'en - så vidt jeg kan se - kun snyder ved at gå lidt vel meget efter spilleren... Og alligevel er det en kamp uden lige at gennemføre en mission.
Jeg er i hvert fald fald bidt godt og grundigt af denne udfordring... Jeg er ikke engang kommet igennem den russiske campaign, og jeg har brug LANG tid på det, indtil videre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TLTLSkrevet 12/12-05 16:26, rettet 12/12-05 16:27 
Jeg har da gennemført det på Veteran, men dog på PC :-p

Det er et fedt spil, men jeg vil nu ikke kalde soldaterne kloge ligefrem, de er meget scriptet efter min mening. Der er ikke noget nyt i deres AI?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/12-05 16:48 
Det siger jeg heller ikke, jeg siger bare de giver god udfordring.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KeenKeenSkrevet 12/12-05 20:44 
jeg er selv igang med at gennemføre på vetaren og er kommet igennem den russiske campain og er ca. halvvejs(tror jeg) igennem den britiske, og jeg vil da give dig ret i at det er en udfordring, man kan ikke bare rende ud midt på slagmarken og dræbe alle uden at dø, man skal virkelig tænke sig om ellers har man simpelt hen ikke en chance...
RitesRitesSkrevet 22/12-05 07:13 
Skal igang med Veteran nu. Har lige gennemført det på Regular, hvilket må siges at være lidt for let og lidt for kort :)

Men det var fedt så længe det varede.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 29/12-05 10:21 
Rites>
Skal igang med Veteran nu. Har lige gennemført det på Regular, hvilket må siges at være lidt for let og lidt for kort :)

Har du gennemført at på X360 eller PC?

Jeg skal selv til at begynde på spillet, men har ikke besluttet, om det skal være regular eller Hard.
What is the Matrix?
BatemanBatemanSkrevet 29/12-05 13:05, rettet 29/12-05 13:05 
Jeg tog det på Veteran fra begyndelsen, så hvorfor ikke få den maksimale udfordring.

(men forvent at blive utrolig frustreret, når du dør 20 gange i træk)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
enfenenfenSkrevet 29/12-05 13:16 
Det bliver ikke på Veteran til at starte med. Jeg synes ikke, der er noget sjovt i at blive frusteret konstant. Der skal være en gylden mellemvej.

Grunden til mit spørgsmål var nu mere, at der er stor forskel på, om du sidder med en mus eller med en controller. Hard er måske lige mig på pc, men måske er det en lidt for stor mundfuld med en controller. Normalt hæver jeg altid sværhedsgraden fra standard og så minimum et hak op ad.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 29/12-05 15:06 
Jeg har ikke kigget så grundigt i menuerne endnu, men synes jeg lagde mærke til, at man kan ændre sværhedsgrad undervejs, eller evt. før hver mission? Hvis ja, kan du jo bare prøve dig lidt frem :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-05 17:50 
Du kan før hver mission.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 29/12-05 17:55 
Det lyder fint.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig