X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gratis 360 FFXI Beta til Europa, Januar


Svar
JAAJAASkrevet 12/12-05 13:45 
Fancy seeing how Final Fantasy XI looks on Xbox 360? Turns out that that you'll be able to very soon, as the full beta version will be bundled with the next issue of the UK's Official Xbox 360 Magazine, due on sale from January 5th.

The beta version will allow you to create a character and play online "for as long as Square Enix run the beta servers", whi... Se hele indlægget


Eurogamer
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
JAAJAASkrevet 12/12-05 13:45 
Fancy seeing how Final Fantasy XI looks on Xbox 360? Turns out that that you'll be able to very soon, as the full beta version will be bundled with the next issue of the UK's Official Xbox 360 Magazine, due on sale from January 5th.

The beta version will allow you to create a character and play online "for as long as Square Enix run the beta servers", which one would hope would be a good few months at least.

Final Fantasy XI, which Microsoft announced for Xbox 360 at E3 this year, is a straight port of the PC version, and all you'll need to play the beta version bundled with the 360 magazine next month is a broadband connection, an Xbox Live Gold account and an Xbox 360 with hard disk - available now at all good... er... oh.

Ikke dårligt, MS :)

Eurogamer
NaieraNaieraSkrevet 12/12-05 14:08 
Hmm. Så må jeg jo til at have såen en 360'er der. Man kan vel få noget gratis Live Guld i en måned eller to på en eller anden facon?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 12/12-05 14:22, rettet 12/12-05 14:23 
Det gør der, i hvert fald med Premium!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JmogJmogSkrevet 12/12-05 14:27 
Den må de rigtig gerne lægge ud på marketplace. Så kan man lige spare de 60 kroner for bladet (eller hvad det nu koster). Intet kan få mig til at købe et officielt blad.
HeroldHeroldSkrevet 12/12-05 14:31 
Uha, eftersom det er en hel beta, så tror jeg det bliver noget af et sug, der skal til over Live :( Det virker lidt som om det ikke er en mulighed.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 12/12-05 14:46 
Comrade>
Det gør der, i hvert fald med Premium!

Premium er den eneste mulighed jeg har overvejet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 12/12-05 14:49 
Herold>
Uha, eftersom det er en hel beta, så tror jeg det bliver noget af et sug, der skal til over Live :( Det virker lidt som om det ikke er en mulighed.

Tja, nogen af demoerne ligger jo allerede på 1GB, så det er da ikke helt urealistisk.
KilroyKilroySkrevet 12/12-05 16:04 
Hmm, noget siger mig jeg skal kigge i diverse kiosker efter det blad. Det lyder jo knaldgodt.

Jeg glæder (frygter måske?) mig til at der kommer en endelig annoncering angående betaling i det spil. Jeg vil meget gerne spille det, men jeg har ikke lyst til yderligere udgifter for et onlinespil end jeg allerede har (Live). Det perfekte ville jo være hvis Square-Enix og MS slog pjalterne sammen om en ordning hvor spillet ikke koster noget, og hvor alle udgifter bliver betalt via de eksisterende Live abbonoment.

Desuden virker MArketplace jo perfekt med henblik på et sådan spil. Nye karakterer, våben og lignende til salg over live? De penge de kunne tjene:)
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 12/12-05 16:08 
Er det ikke lige lovlig sent, Xbox kommer med nu? Hvor mange år siden er det efterhånden, spillet kom til PC? For ikke at snakke om den japanske version. :P

Nej, må jeg i stedet anbefale World of Warcraft. Det er LANGT bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/12-05 16:21 
Den findes jo ligesom ikke til nogen konsoller ;)
TLTLSkrevet 12/12-05 16:25 
Haha, jeg sad og læste FF XII, og tænkte... Hvad snaakker de om, måske er det bare min mangel på søvn.

Men jeg er enig med Sumez, det er aalt for sent, de kunne lige så godt udgive Guildwars, Eve-Online eller Anarchy Online...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 05/01-06 16:14 
Er der nogen der har fået fat i bladet i dag?
NaieraNaieraSkrevet 05/01-06 16:42 
Jeg skal ind og kigge i morgen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/01-06 17:27 
Nummer 4 er annonceret til at udkomme 5.januar i UK... Danmark er lidt bagud med datoen, så jeg forventer ikke at det bliver før i næste uge. Ud over FF er det Kameo og NFS:MW-demoer der er på :/
NaieraNaieraSkrevet 05/01-06 17:29 
Så længe det kommer og ikke bliver udsolgt før jeg får fat i det, så er jeg tilfreds ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/01-06 09:10 
Nogen der har skaffet bladet?

/prøvet demoen?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
IqonIqonSkrevet 18/01-06 09:21 
Så vidt jeg har hørt skulle det være til at få fat på i DSB-kiosker fra i dag af - jeg tager i hvert fald lige forbi Hovedbanegården når jeg skal hjemad senere i dag.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/01-06 14:19 
i kiosken i City2 havde de oxm360 januar nummeret... men der stod der ikke noget med nogen final fantasy demo på.. den eneste spilbare demo der stod på forsiden var Kameo...
(129kr.. så vidt jeg husker...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 18/01-06 14:29 
Det har nok været den amerikanske udgave af OXM du har kigget på :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 18/01-06 14:30 


Se coveret her :)
BeanoBeanoSkrevet 19/01-06 21:55, rettet 19/01-06 21:56 
Var der nogen der fandt denne skive (med påhæftet reklamepublikation)?
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/01-06 21:58 
Jeg var i DSB's bladkiosk på Hovedbanegården i dag.
Ej heller her var det muligt at finde dette eftertragtet blad:(
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/01-06 22:59 
Jeg tror I skal regne med at der går et par dage mere. Af en eller anden grund så er denne måneds magasiner forsinkede i leverancen til DK (pga af julen?).
KilroyKilroySkrevet 20/01-06 08:50 
The Guardians>
Jeg var i DSB's bladkiosk på Hovedbanegården i dag.
Ej heller her var det muligt at finde dette eftertragtet blad:(

Godt at vide. Jeg var ved at arrangere en tur til Hovedbanegården, bare for at kigge efter bladet.

Ifølge IGN som har skrevet om den japanske beta, så skulle det tage tid at sætte op. Når nogen får fingrene i betaen må I hjertens gerne fortælle lidt:)
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 20/01-06 12:15 
Bladet er udkommet herovre (i England), men var cirka en uge forsinket. Ved ikke hvorfor...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 25/01-06 16:41 
Jeg har fundet bladet i dag hos DSB Kiosken, Vejle. Jeg tog det sidste nummer ;)

Så håber jeg bare at SquareEnix snart får deres online registrering formular til at virke.. grrr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01-06 18:15 
Vil det sige at det ikke virker endnu? Beta testen skulle da være startet d. 5?

Jeg er klar næste uge hvor jeg regner med at modtage min.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/01-06 18:39, rettet 25/01-06 18:39 
Jow, beta'en er skam i luften.. men deres registrerings servere kører ikke helt stabilt.

jeg har dog fået registrerings koder nu, men er ikke færdig med at installere og downloade updates endnu (efter 1½ time)... det er en meget omstændig og tidskrævende process man skal igennem!
NaieraNaieraSkrevet 25/01-06 18:43 
Hrmph. Mig vil osse ha'.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01-06 19:23 
Heh. Jeg købte PC versionen i sidste uge, det tog også lige 3 timer at installere.

Utroligt at der skal hentes opdateringer til denne version. Så må det jo bare være en groft portet PC version vi snakker om.

En af mine venner mener at PC og PS2 versionen kan arbejde sammen. Er det også tilfældet her? For hvordan dælen skal det nogensinde komme til at foregå, med voice vs. text?

Du må meget gerne smide dine first impressions her, når du har prøvet det lidt :)

Forresten, hvordan skal man modtage serials? Jeg har købt min Beta (helt ny) over eBay. Nu er det vel ikke noget man skal bruge bladet til vel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/01-06 20:43, rettet 25/01-06 20:44 
Konsolkongen>
Heh. Jeg købte PC versionen i sidste uge, det tog også lige 3 timer at installere.

Ja det er noget af en omgang - tog ca. 2 timer for mig med Xbox 360 betaen.


Konsolkongen>
Så må det jo bare være en groft portet PC version vi snakker om.

Det er også mit første indtryk af grafik og UI... meget grov, glitchy og langt fra imponerende.


Konsolkongen>
For hvordan dælen skal det nogensinde komme til at foregå, med voice vs. text?

Ikke halt klar over om der er voice chat i Xbox 360 udgaven - tror det er text-only, men vil undersøge det nærmere.


Konsolkongen>
Du må meget gerne smide dine first impressions her, når du har prøvet det lidt :)

Will do :)

Konsolkongen>
Forresten, hvordan skal man modtage serials? Jeg har købt min Beta (helt ny) over eBay. Nu er det vel ikke noget man skal bruge bladet til vel?

Man bruger ikke nogen kode fra bladet, kun DVD'en. Man registrer bare sin e-mail fra ens PC og får en e-mail med bekræftigelse. Herefter får man et serienr til PlayOnline Viewer og FFXI som man bruger på Xbox'en under installation og registrering.
Le RoofLe RoofSkrevet 25/01-06 20:56 
Jeg købte det sidste eksemplar i kiosken ude i Fields :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01-06 23:07 
Beano>
Ikke halt klar over om der er voice chat i Xbox 360 udgaven - tror det er text-only, men vil undersøge det nærmere.

Nej hvor lame! Kan man så i det mindste stadig køre Private Chat i baggrunden?
Men på den anden side, må det jo også betyde at man kan spille med PS2 og PC brugere, det bør jo næsten undersøges...

Beano>
Man bruger ikke nogen kode fra bladet, kun DVD'en. Man registrer bare sin e-mail fra ens PC og får en e-mail med bekræftigelse. Herefter får man et serienr til PlayOnline Viewer og FFXI som man bruger på Xbox'en under installation og registrering.

Så er der vel en god chance for at jeg kan bruge den konto jeg allerede har oprettet til PC versionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 26/01-06 18:59 
Yay. Så fik jeg også mit blad. De havde også kun et tilbage i kiosken i Storcenter Nord...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 26/01-06 19:36 
Kan folk ikke lige løbende give os lidt indtryk? Jeg overvejer i hvert fald selv at købe det, hvis det kører ordentligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 27/01-06 12:33 
Ja, det tog så lige ca. de 3 timer før spillet var oppe at køre. Heldigvis tog det ikke hundrede år at lave den første karakter.

Jeg må vel ud og se om jeg kan overleve mit første møde med en rotte, eller noget i den stil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 27/01-06 13:47 
Jeg kom også til at købe bladet. De har stadig nogle stykker tilbage i BT Centralen på Boulevarden i Aalborg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 27/01-06 16:27 
Spiller lidt som Llendras, hume black mage med start i den der mineby.
NaieraNaieraSkrevet 27/01-06 16:55 
Jeg regner med at hedde Hagaren Kristian, hvis man kan skifte navn. Jeg er menneskefidus og også i den der mineby.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XsaneXsaneSkrevet 28/01-06 15:04, rettet 28/01-06 15:14 
jeg starter i en by der hedder San d`Oria
er der nogle der med på noget Private Chat??? da jeg godt kunne bruge noget hjælp
eller måske løbe om side???
xbl gamertag Xsane

FF11 Xsane
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-06 14:52, rettet 30/01-06 15:04 
Jeg er også i San d`Oria og hedder spøjst nok Konsolkongen.

Jeg har lige prøvet at logge ind med min PC samtidig, der kunne jeg ikke finde mig selv, så jeg vil gå ud fra at X360 og PC/PS2 versionen er kompatibel.
Der er heller ikke nær så mange fjender som i PC udgaven...

Kan man på nogen måde gøre menuerne større i spillet?

EDIT: Og ja, Xsane jeg er selvfølgelig klar.
Spiller nu: Phantasy Star IV
IqonIqonSkrevet 30/01-06 14:57 
Hmm, stadig intet blad at finde på Hovedbanegården, så vidt jeg kunne se. Er der nogen der kender et sted på Amager (helst), hvor det er til at få fat på?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
CutePuppyCutePuppySkrevet 30/01-06 17:01 
Konsolkongen>
Jeg er også i San d`Oria og hedder spøjst nok Konsolkongen.

Jeg har lige prøvet at logge ind med min PC samtidig, der kunne jeg ikke finde mig selv, så jeg vil gå ud fra at X360 og PC/PS2 versionen er kompatibel.
Der er heller ikke nær så mange fjender som i PC udgaven...

Kan man på nogen måde gøre menuerne større i spillet?

EDIT: Og ja, Xsane jeg er selvfølgelig klar.

Spillet er multiplatform, de har dog sat betatest servere op til formålet, når spillet går live vil alle platformene spille sammen.
//Cutepuppy
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-06 17:34 
Det gir mening, siden al komunikation gør brug af Keyboard.

Jeg ville dog gerne prøve at spille sammen med en der har kendskab til spillet, da jeg fatter absolut hat.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 30/01-06 18:05, rettet 30/01-06 18:06 
Jeg kan ikke finde hende dersens jeg skulle give min kupon til.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-06 18:22, rettet 30/01-06 18:48 
Det er forskelligt afhængig af hvor du starter i byen. Der burde dog stadig være et mærke på dit kort

Jeg har nogle spørgsmål:

Hvordan skifter man job?
Hvordan stiger man i craft skills? altså hvordan kommer man igang med f.eks. at smede og fiske? (Ligemeget, man skal gå hen til de forretninger på kortet der har en rød kant uden om logoet.)
Hvornår kan man ride på chocobos?
Hvordan tilføjer jeg til min friends list i FFXI? Har det noget med de der linkshells at gøre?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 30/01-06 18:26 
Der er ikke noget mærke på mit kort der er tydeligt nok til at jeg kan hitte ud af det.

Jeg er temmelig sikker på at man skifter job hjemme i sit hus.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-06 18:35 
Inde på kortet trykker du A ved 'markers' og så en gang til højre, for at de bliver grønne. Så burde den være der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 30/01-06 18:38 
Aha. Det er ikke nemt uden manual :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-06 18:47 
Bestemt ikke, der er bare nada hjælp at hente i det spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig