X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gratis 360 FFXI Beta til Europa, Januar


Svar
JAAJAASkrevet 12/12-05 13:45 
Fancy seeing how Final Fantasy XI looks on Xbox 360? Turns out that that you'll be able to very soon, as the full beta version will be bundled with the next issue of the UK's Official Xbox 360 Magazine, due on sale from January 5th.

The beta version will allow you to create a character and play online "for as long as Square Enix run the beta servers", whi... Se hele indlægget


Eurogamer
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
XsaneXsaneSkrevet 30/01-06 21:10, rettet 30/01-06 21:11 
jeg kan hjælpe dig i morgen da vi bor i samme by San d`Oria
så kan vi løbe rundt og snakke sammen
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-06 21:24 
Lyder godt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-06 13:43 
Jeg har lavet ny character, og bor nu i Windurst.
Der var al for mange der spillede i San d`Oria så det var til tider helt umuligt at finde fjender uden for byen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 31/01-06 14:09 
Jeg besøger kiosk efter kiosk, men jeg kan simpelthen ikke finde bladet nogen steder. Er der nogen der ved hvor bladet kan findes? (Københavnsområdet, tak)
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-06 14:48 
Jeg har lavet sårn en friend group inde i PlayOnline viewer. Jeg har invitet 3of19 og Xsane. Naiera opgav jeg at finde, da der er mange der hedder Hagaren...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 31/01-06 14:58 
Jeg hedder blot "Kristian".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-06 15:04 
Ah ok. Jeg adder dig senere så.

Men er der ikke noget med at der er flere worlds og at det ikke er sikkert at vi spiller i samme. Hvordan skifter man?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-06 16:18, rettet 31/01-06 16:23 
Det her er jo dirrekte latterligt!

Q: Why can't i find a friend who is logged in to FINAL FANTASY XI?

A: Players who are logged in to a different Worlds will not be able to meet one another. However, if you purchase a World Pass and share it with your friend, he or she can create a new player character in a specific World so you may adventure together. Please be aware that a player character cannot move to a different World once you have logged in.

Hvad siger i? Hvem af jer er villige til at give afkald på jeres characters, så vi kan spille sammen?

Jeg er i "Hydra" hvis det skulle have nogen interesse...

EDIT: Det er Naiera også...

EDIT 2: Det var da alligevel s..... Det lader rent faktisk til at vi alle (Naiera, 3of19, Xsane og jeg) er i samme World. Gad vide om vi bare er sindsygt heldige, eller om den sorterer os efter land? Anyways så se imildlertid bort fra det jeg har skrevet oven over. Men det er stadig latterligt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/01-06 16:30 
Kunne 3of19 måske fortælle hvor han har fundet bladet? [I kbh går jeg ud fra]
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/02-06 10:54 
Hold jer fra den fristende udgave med call of duty på coveret af den anden cd og med ghost recon på bladets forside... den har godt nok betaen med.... MEN DEN FORKERTE REGION LALALALALA!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig