X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

GameCube, hvilke spil?


Reply
nerosnerosSkrevet 11/12-05 21:03 
Da jeg for nylig har anskaffet mig en Gamecube kunne jeg godt tænke mig, at høre jeres meninger om hvilke spil som i synes er de bedste, hvad skal jeg med sikkerhed have og hvad skal jeg holde mig fra?

Jeg har kun et spil lige nu og det er Metriod Prime. Et fantastisk gensyn med Metriod verdenen synes jeg.

Ellers er Zelda The Windmaker, Star Wars Rogue Squadron II og Resident Evil 4 en af grundene til, at jeg har anskaffet mig en GameCube, men der skulle jo også være andre Resident Evil spil til den lille spillebox er de også gode?

Selvfølgelig har jeg også tænkt mig at anskaffe mig et par af de gode Mariospil.

Nogle bud på titler ville hjælpe mig i min søgen så jeg håber i vil hjælpe.
Bashful Neophyte
tastasSkrevet 11/12-05 21:07 
Du skal da også på et tidspunkt have fat i Paper Mario og Pikmin 2 så!

Dem har jeg i hvert fald hygget mig meget med :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/12-05 21:15 
Mario Power Tennis er et rigtig godt multiplayer-spil.
dchangdchangSkrevet 11/12-05 21:30 
Animal Crossing skal også prøves. Især hvis du har meget fritid. Eller er Paper Mario somsagt et køb værd. For mig var det en fornøjelse hele vejen igennem.

Andre titler kunne være Super Monkey Ball, Mario Kart, Mario Party serien (så kan kæresten også være med), Wario Ware Inc. (godt partygame), Metroid Prime 2 osv.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/12-05 21:53 
Mario Party.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RuneSPRuneSPSkrevet 11/12-05 22:17 
Resident Evil og Resident Evil Zero =)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/12-05 22:33 
Du kan se min samling igennem. Jeg synes selv jeg har udvalgt de fleste gode (og nogle middelmådige... og jeg mangler stadig nogle flere af de gode).
GoodtimesGoodtimesSkrevet 12/12-05 00:11 
Jeg siger også helt sikkert at Paper Mario: The Thousand-Year door er en sikker vinder. Jeg vil være så fræk, at sige at jeg synes det er noget nær det bedste spil i sin generation.

Resident Evil 4 synes jeg også er helt fantastisk.

Hvis du er til de mere klassiske Resident Evil-spil, så synes jeg, at RE Remake er noget af det bedste, og mest uhyggelige, også selvom du har spillet originalen.

Mario Power Tennis og Mario Golf: Toadstool Tour er rigtigt gode, især i multiplayer.

Hvis du kan samle 4 mennesker, er Super Smash Bros. Melee utroligt fornøjeligt.

Donkey Konga synes jeg er fremragende, også for folk, der ikke normalt spiller.

Pikmin er både rigtigt sjovt og meget hyggeligt.

Det samme gælder Luigi's Mansion, men det er desværre alt for kort.

... og der er meget mere...
JAAJAASkrevet 12/12-05 02:32 
Jeg har lige anskaffet mig Tales of Symphonia, som jeg klart vil anbefale. Et rigtigt fornøjeligt RPG, der på mange måder er traditionelt, men alligevel formår at holde interessen fanget. Det kan får for under 200 kr., og har op til 80 timers gameplay, så man får så sandelig noget for pengene.
BlossomBlossomSkrevet 12/12-05 06:08 
Der er selvfølgelig stor forskel på hvad smag man har indenfor spil og derudover er der oftest også en forskel mellem kønnene..

Her er en kvindes (mine) favoritspil

1080 Avalanche
Paper Mario
Super MonkeyBall
NFSU 2
Mariokart
Mario Tennis
Donkey Konga 1 + 2
Dance Dance Revolution - Mario Mix ( efter min mening et genialt dansespil som for mig og børnene er MEGET svært at slippe og samtidig godt for sidebenene c¨,) )
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
T.L.OT.L.OSkrevet 12/12-05 07:05 
Viewtiful Joe
SSX 3
Soulcalibur II
Super Monkey Ball 2
Ikaruga
Resident Evil 4
Sonic Heroes
ElgenElgenSkrevet 12/12-05 09:22 
Ved ikke om det allerede er nævnt, men man lever ikke uden: Super Smash Bros. Melee.

Jeg er også en stor fan af Star Fox Adventures, men ved at det er et spil der er meget delte meninger om. Det nyeste Star Fox spil til GC'en skulle til gengæld stinke (har ikke selv prøvet det).

Hvis man er fan af Metroid Prime, skulle 2'eren vist også være at besøg værd; har dog ikke selv prøvet.

Det var bare det jeg ville si', hej. }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JAAJAASkrevet 12/12-05 12:56, rettet 12/12-05 17:00 
Nå ja, Mario Kart skal du selvfølgelig have, og det første Burnout. Du kan få det for en halvtredser eller så, og det er langt bedre end på PS2 på grund af kontrollen. Fed arcaderacer.

F-Zero GX!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/12-05 13:45 
Twin Snakes og (det kommende) Zelda: TP.
Home is where the hardware is..
QQSkrevet 12/12-05 16:33 
Hvis du er til FIFA kan jeg kraftigt anbefale 2005'eren til Cuben... Den trækker grafikken langt bedre end PS2 gør...

Kan se at de fleste allerede er nævnt, men her mine absolutte favoritter:

F-Zero GX
Legend of Zelda: The Wind Waker
Legend of Zelda: Collectors Edition (Hvis du vil gennemspille de gode gamle N64 spil, er det her en kraftig forbedring... SMUK opdatering...)
MarioKart: Double Dash
Star Wars: Rogue Squadron II
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 12/12-05 19:33 
Sonic Heroes TM
Sonic Mega Collection TM
Sonic Gems Collection TM
Sonic Adventure DX: Director´s Cut TM
Sonic Adventure 2: Battle TM.....

Jeg ku´ blive ved, men uandset hvad er Dreamcast TM The Best.
HulleHulleSkrevet 12/12-05 20:59 
Nogen (alle) har sikkert været nævnt, men mine største anbefalinger går til:

Prince of Persia 1, 2 (3)
Burnout 1 og 2
Leged of Zelda: Wind Waker
Mario Sunshine
Resident Evil 4
Super Monkey Ball 1 og 2
Outlaw Golf
Metroid Prime
Pikmin
Eternal Darkness
Viewtiful Joe
Mario Party (Dog kun i multiplayer)
Sega Soccer Slam
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 13/12-05 11:18 
Tak for alle svarende det vil jeg så se nærmere på. Jeg har lige købt Star Wars: Rogue Leader 2 for 5GBP på ebay. Det er da billigt man kan jo få Gamecube spil smidt i nakken hvis man ved hvor man skal lede.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/12-05 11:39 
Jeg har også købt en del på ebay. Og Play.com har haft nogle ret gode tilbud... men de er ved at være sjældne (pga. juletiden måske?)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 13/12-05 12:41 
JAA>
Jeg har lige anskaffet mig Tales of Symphonia, som jeg klart vil anbefale.

Jeps det kan jeg også - både som single og 2-player. Et andet 2-player spil kunne være Pikmin 2. Jeg synes i al fald, det er sjovt at give kæresten rigtig mange tæsk i 2-player mode :D
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/12-05 12:57 
Super Smash Football er faktisk også et rigtig godt multiplayerspil. Minder om Sega Soccer Slam, bare med Mario-figurer og lidt flere tricks.
Alf81Alf81Skrevet 13/12-05 12:59 
Man må bestemt ikke udelade BatenKaitos i denne sammenhæng. Utroligt flot og velskåret RPG.
Ting om dét og pis.
QQSkrevet 13/12-05 16:03 
Nerosretro>
Jeg har lige købt Star Wars: Rogue Leader 2 for 5GBP på ebay

Jeg var så heldig at finde det til 40 kr i EB Games Kolding... Spurgte om der var noget i vejen med det siden den lave pris: "Næh, det er vel bare upopulært..." fik jeg som svar...
En af de største GC titler? Right... ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me