X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problem med installationer (PC)


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 11/12-05 15:17 
For lige at hoppe hurtigt ind i sagen,
Jeg har et problem når jeg prøver at installere div. programmer.
Opdagede det ret hurtigt efter jeg havde formateret computeren for nogle ugers tid siden.

Det første program jeg ikke kunne installere var winrar, meget irriterende. Det meldte om fejl (hvis noget med udpaknings fejl), men jeg fik tilsendt programmet fra en via. msn, og så kunne det pludseligt godt køre.
Installations filen havde jeg prøvet at hente fra flere sider flere gange, uden resultat.

Quicktime kan jeg heller ikke få installeret, men jeg overlever nok uden.

Men lige nu kunne jeg godt tænke mig at få Media center op at køre, så jeg kan bruge min pc sammen med Xbox360.
Her er der desværre igen et problem.
Så snart jeg åber programmet kører der en lille procesbar i midten af skærmen. Den lukker, men derefter sker der intet.

Jeg har forsøgt mig med flere downloads og få det tilsendt via. msn, men med samme resultat.

Hvad gør man i sådan en situation?
Spiller nu: Halo 3
CutePuppyCutePuppySkrevet 11/12-05 16:21, rettet 11/12-05 16:30 
Media center?, mener du det software du henter fra Microsoft som gør at du kan streame musik/billeder til din xbox 360?

Media Center er microsoft specielle Windows udgave som hedder Windows XP Media Center Edition, det er i realiteten bare Windows XP Professionel dog med deres Media center software, media center softwaren kan IKKE bare hentes og installeres, desuden kan man kun købe Windows XP Media Center Edition med en speciel Media Center computer.

Nu vil jeg gå ud fra du bare mener det software der gør at du kan streame musik/billeder, og det faktum at du også har problemer med andet end lige det program antyder at det næppe har noget med lige det specifikke program, jeg anbefaler virus scan/Spyware scan.

EDIT: Altså... forvirrende post jeg fik skrevet der.

Der er 2 features med hensyn til at koble sin computer til sin 360'er.
Den første kræver bare en Windows XP med SP2, det giver mulighed for at streame musik og billeder til sin 360.
Den anden feature kræver en Windows XP Media Center Edition 2005, og giver samme muligheder + Video streaming.
//Cutepuppy
PlaykidPlaykidSkrevet 11/12-05 19:31 
Jeg tror det er det streaming halløj vi taler om.

Jeg har prøvet at scanne min PC, både med Norton Antivirus, AD-aware og spybot. De finder ikke noget særligt.

Kan du anbefale en trial eller noget freeware?
Spiller nu: Halo 3
CutePuppyCutePuppySkrevet 11/12-05 20:11 
Microsoft's egen Antispyware... som er gratis. (www.microsoft.com)
Hmmm antivirus.... Grisoft eller Avast... google er din ven :)... begge 2 er gratis.
//Cutepuppy
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 11/12-05 22:40 
ewido

eller så virker gode gamle format c: jo også ;-)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
PlaykidPlaykidSkrevet 12/12-05 05:36 
Jeg gider ikke formatere igen, nu hvor nogle af mine drivere til min video konverter endelig virker.

Må lige kigge på de andre anti-spyware programmer senere.
Tak.
Spiller nu: Halo 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/12-05 10:48 
Det kunne lyde som om at der stadigt ligger nogle gamle filer i registeringsdatabasen, som skulle være slettet ved en "format c". Har du tjekket om der ligger nogle rester gemt der?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 12/12-05 15:19 
Nej, så meget haj er jeg heller ikke til PC:)
Spiller nu: Halo 3
CutePuppyCutePuppySkrevet 12/12-05 15:58 
Hvordan i alverden skulle der blive filer til overs efter en formatering ?, den sletter jo ligesom alt på drevet ;)
//Cutepuppy
TLTLSkrevet 12/12-05 16:16, rettet 12/12-05 16:16 
Prøv at slet msn messenger. Jeg har fundet ud af at det er ret modtageligt over for virusser, men at de kan fjernes ved at slette msn. Bare installer det igen bagefter.

(Jeg ved ikke om det virker på det her specifikke problem, men det har hjulpet mig et par gange)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 20/12-05 23:11 
Bare lige for updatens skyld.

Jeg formaterede som sidste løsning, og nu lader det hele til at virke igen.
Så tak for forslag mm. :)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 21/12-05 14:18 
Og dog.
Jeg prøvede at se om det var muligt at kører installations programmet (streaming til 360), før jeg installerede Service pak 2, det var det.

Efter installationen af SP2 prøver jeg igen, og den laver samme nummer som før :/
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig