X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Demoer og arcade-spil


Svar
ComradeComradeSkrevet 10/12-05 16:50 
Jeg er som så mange andre ret vild med det nye initiativ fra MS, om at kunne downloade demoer direkte fra Xbox Live.

Men jeg tænkte på, at det kunne være spændene at vide hvilke demoer der vil komme, og hvornår de kommer da man tit spilder lidt tid på lige at tjekke om der nu skulle være kommet en ny demo. :-)
Nogle der ved nærmere om dette, eller bare lidt om deres planer med... Se hele indlægget
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
76 emne(r).
1 2 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 10/12-05 16:50 
Jeg er som så mange andre ret vild med det nye initiativ fra MS, om at kunne downloade demoer direkte fra Xbox Live.

Men jeg tænkte på, at det kunne være spændene at vide hvilke demoer der vil komme, og hvornår de kommer da man tit spilder lidt tid på lige at tjekke om der nu skulle være kommet en ny demo. :-)
Nogle der ved nærmere om dette, eller bare lidt om deres planer med demoer, om det er noget de vil fortsætte med?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 10/12-05 19:29 
Tror roligt du kan regne med at de vil fortsætte med det - det er jo en fantastisk mulighed for at markedsføre spil :)
JmogJmogSkrevet 10/12-05 23:15 
Jeg så dog rigtig gerne at der var et separat punkt man kunne vælge for at se hvilke demoer der er tilgængelige. Det er spild af tid, at man skal vælge hver enkelt spil, for at se om der er en demo.
KilroyKilroySkrevet 11/12-05 09:35 
Hæng mig ikke op på det, men er der ikke et "menu-punkt" der netop hedder demoer? Jeg er næsten hundred på det.
Kilroy Was Here
IqonIqonSkrevet 11/12-05 12:09 
Der er i hvert fald et, hvor man kan se de nyeste trailere og demoer på en lang liste. Det er vel stort set det, der efterspørges, er det ikke?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
IqonIqonSkrevet 14/12-05 01:08 
Nu er der i hvert fald kommet en demo af Fifa 06... spørgsmålet er så bare, om det overhovedet er værd at bruge sin tid på at downloade den :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 14/12-05 01:25 
Har da været der noget tid? Og nej ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 14/12-05 10:40 
Der er også kommet et nyt Xbox Arcade spil... Wik: Fable Of Souls
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 11:57 
Det har også været der i mindst én uge. Man kan spille en hel del af det uden at købe det, men man kan ikke save. Det er et spøjst spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/12-05 12:01, rettet 14/12-05 14:21 
Wik?

Den er først blevet released i går eller i nat...
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 12:03 
Det kan godt være jeg har været på Microsofts partnernet så, da jeg spillede det. :!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 14/12-05 12:31 
RJK>
Har da været der noget tid? Og nej ;)

Det har kun været et par dage så... Det var der i hvert fald ikke i torsdags eller fredags, da jeg sidst tjekkede for nye demoer :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 14/12-05 12:38 
Herold>
Det kan godt være jeg har været på Microsofts partnernet så, da jeg spillede det. :!


Ja det tror jeg også, for jeg har holdt øje med den de sidste 2-3 dage ;)
jaesjaesSkrevet 14/12-05 13:50, rettet 14/12-05 13:56 
Jeg har spillet 10-15 af de ca. 100 baner fra pc-udgaven af Wik (demoen), og det er efter min mening en glimrende action-puzzler. Det vandt iøvrigt en af de to store priser til Independent Games Festival 2005.

Jeg ved ikke om man kan gemme i den endelige version, men enten det eller et password-system må der næsten være, da det ellers ville tage en hulens masse tid at gennemføre, pga. hver bane er tidsbestemt (et eller to min. mener jeg). Det skal lige nævnes, at der vist er mere end denne spil-mode.
RJKRJKSkrevet 14/12-05 13:56 
Iqon>
Det har kun været et par dage så...

I hvert fald fem :) Jeg hentede den i lørdags.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 14/12-05 14:29 
Iqon>
Der er i hvert fald et, hvor man kan se de nyeste trailere og demoer på en lang liste. Det er vel stort set det, der efterspørges, er det ikke?

Problemet er netop, at demoer og trailere blandes. Der er oceaner af trailere og noget i retning af fem demoer. Det er stupidt, at man skal trykke på hver eneste spiltitel for at finde ud af, om der er en demo, eller om det kun er trailere.

Særligt når demoerne sandsynligvis er det mest populære på marketplace. Det bør ikke være nødvendigt at lede efter dem.

Listen over de nyeste ting nytter også fedt i øjeblikket, da stort set alt er på den liste. Næh, hvis de istedet lavede en "new items since you last logged on", det ville være brugbart.
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:21 
Og igen ville det være øv, da det ville tvinge dig til at tjekke hver gang du loggede på - ihvertfald hvis det tages bogstaveligt.

Jeg er klart for en temainddeling af tingene - demoer for sig, temaer for sig, osv osv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 14/12-05 15:39 
Hvis jeg kunne gå direkte til de spilbare demoer, ville jeg aldrig være kommet i nærheden af alt det andet indhold.

Gad vide om det er en overvejelse de har gjort sig.
Måske ønsker de at jeg skal grave i igennem alt det ligegyldige lort, som jeg ellers ville ignorere, før jeg får lov til at komme til `guldet` ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 14/12-05 15:41 
Herold>
Og igen ville det være øv, da det ville tvinge dig til at tjekke hver gang du loggede på - ihvertfald hvis det tages bogstaveligt.

Det er rigtigt, men også nemt at løse. "New demos and trailers" kunne bare vise nye ting siden man sidst valgte punktet. Det kan næppe være svært at implementere.
RJKRJKSkrevet 14/12-05 16:34 
dRxL>
Gad vide om det er en overvejelse de har gjort sig.

Lad mig se... Alt det ligegyldige lort koster penge... Det må så blive et... JA!

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/12-05 17:06 
Så kynisk ville Microsoft aldrig tænke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-05 13:03 
Der er kommet en demo af Condemned nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 29/12-05 13:12 
Det lyder jo fornemt. Så kan jeg lige få prøvet det :)
What is the Matrix?
SephirothSephirothSkrevet 29/12-05 13:38 
Condemned er så fedt! Prøvede den forholdsvist lange demo her til morgen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 29/12-05 14:44 
Gang demoen med en 10-12 stykker og du har hele spillet. Det er sådan set det samme igen og igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 29/12-05 14:58 
Sephiroth>
Prøvede den forholdsvist lange demo her til morgen.

? Den tog da ikke mange minutter at gennemføre?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 29/12-05 15:03 
Synes den er længere end demoer plejer at være...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/12-05 15:20 
Herold>
Gang demoen med en 10-12 stykker og du har hele spillet. Det er sådan set det samme igen og igen.

Du har prøvet demoen... efter du har gennemført spillet? :O
HeroldHeroldSkrevet 29/12-05 15:28 
Det var et estimat :D Lige meget hvordan du klipper noget ud af spillet, vil det alligevel ligne resten af spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-05 03:46 
Quake 4 er også kommet som demo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 30/12-05 11:23 
Konsolkongen>
Quake 4 er også kommet som demo.

...og man kan spille multiplayer =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/12-05 12:17 
Herold>
Det var et estimat :D Lige meget hvordan du klipper noget ud af spillet, vil det alligevel ligne resten af spillet.

Og det er da røvsygt. Hvorfor kan de ikke enten lave noget cop/forensic-noget ELLER endnu en fps?! Den blanding er da latterlig brun og kedelig.
BeanoBeanoSkrevet 30/12-05 13:38 
Jeg har købt Condemned og syntes der er meget stemningsfuldt og creepy i starten... men det bliver alt for hurtigt kedeligt og ensformigt :(
"CSI-elementerne" bliver desværre ikke udnyttet og virker mere som en gimmick frem for en del af gameplayet.
Grafisk er det ret pænt men der bliver snydt meget med lyset og det ikke virker dynamisk. F.eks. kaster ens lommelygte slet ikke skygger i omgivelserne hvilket får grafikken til at virke ret flad.
SonicSonicSkrevet 30/12-05 13:57 
Vil godt give dig ret Beano, det virker meget creepy og alt, men efter noget tid finder man hurtigt ud af, at der ikke sker andet i spillet, end hvad der sker i de første 10 minutter. Sgu lidt sørgelidt et eller andet sted!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-05 14:09 
dRxL>
...og man kan spille multiplayer =)

Yes fandt jeg lige ud af! Og det kører da heldigvis lidt bedre end singleplayer og ser ud til at være ret underholdende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 30/12-05 14:24 
Frameraten er god nok (i modsætning til singleplayer), men til gengæld så lagger det godt nok helt vildt ind i mellem. Og jeg har næsten lige så mange problemer med at joine som i PDZ...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/12-05 15:21 
Aha, det er demoen, folk spiller. Undrede mig da også over, at RJK spillede Quake 4... Det måtte være en fejl - eller en julegave :)
Anyway, mystery solved.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-05 18:49 
Multiplayer i det spil er da virkelig alle pengene værd. Jeg har lige været nede og bytte COD2 til dette, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

Jeg er sikker på at Kristensen vil bakke min mening op ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/12-05 19:40 
Ja, det er lang tid siden jeg har prøvet noget så sindsoprivende sjovt, realistisk og vanedannende.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
CoreCoreSkrevet 05/01-06 07:56 
Så er EA's Fight Night Round 3 oppe, for dem der har de lyster...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KamekKamekSkrevet 05/01-06 09:45 
Det ser jo ret imponerende ud :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/01-06 20:18, rettet 05/01-06 20:19 
Ja, den demo er bestemt download tiden af 486 MB værd...
Man har svært ved at tro, at det er EA der står bag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JmogJmogSkrevet 05/01-06 20:26 
Flot grafik, men specielt sjovt er det nu ikke.
dRxLdRxLSkrevet 05/01-06 20:44 
Stiveste animationer nogensinde. Det må kunne gøres bedre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 09/01-06 10:43 
Jeg blev nu også ret positivt overrasket, da jeg fik fyret op under demoen.

Det bliver helt sikkert et spil, jeg skal have, efter at have prøvet demoen. Lækker grafikken. Animationerne synes jeg virker ganske fornuftige. Det kan godt være, at de er lidt stive i det, når man eks. laver en undvigemanøvren, men slet ikke så dårlige, som ovenstående skribent giver udtryk for :)
What is the Matrix?
BatemanBatemanSkrevet 09/01-06 11:00 
Jeg er også positivt overrasket, så det bliver nok det første boksespil jeg køber.

Hvor er det dog fedt at lave knockouts :D
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 09/01-06 11:22, rettet 09/01-06 11:22 
Demoen var da helt ok og havde fed grafik... men jeg er dog lidt tvivlende.
Jeg tror dog man hurtigt bliver træt af replays med lyden af knusende kranier og flyvende blod og spyt. Grafikken er da flot og skarp, og animationer er fornuftige nok, men overgangene virker ret stive og ødelægger helhedsindtrykket lidt.
Kampsystemet virker umiddelbar heller ikke særligt dybt.
enfenenfenSkrevet 09/01-06 11:54 
Jeg tror nu også mere, at jeg kommer til at spille spillet i selskab med en anden fremfor kun som singleplayer. Det var også tilfældet, da jeg i sin tid spillede Knockout Kings 2002 på Xbox.
What is the Matrix?
KeenKeenSkrevet 09/01-06 12:12 
Beano>
Jeg tror dog man hurtigt bliver træt af replays med lyden af knusende kranier og flyvende blod og spyt.

Ja jeg synes selv at det går hen og bliver en irriterende ting, men ellers er jeg utrolig ovarrasket over spillet. det kunne meget vel være at jeg også fik fat i det på et tidspunkt...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/01-06 22:11 
Det er MEGET flot! Jeg har håb for fremtiden. Men spilkontrollen er ikke lige mig.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
76 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig