X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

zelda bundel


Svar
FeldthausFeldthausSkrevet 19/05-03 20:47, rettet 19/05-03 21:31 
hej, var lige inde i min lokale merlin i Esbjerg og så at de havde zelda bundlet, altså limeted edition til 999 kr.
Manden jeg spurgte om hvorfor det er så billigt sagde at det var et kampagne tilbud
gamertag: FELDTHAUS DK
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/05-03 20:54 
Motherfu*ker hvor billigt! Jeg har lige købt min bundle :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 19/05-03 21:13 
Tæt på, kampagne.
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/05-03 21:19 
Det lyder fake!
Home is where the hardware is..
FeldthausFeldthausSkrevet 19/05-03 21:21, rettet 19/05-03 21:32 
hvorfor skulle jeg fakke, troede også at der var et, et tal foran, altså 1999 men det var der ikke, det lyder næsten for billigt
gamertag: FELDTHAUS DK
dchangdchangSkrevet 19/05-03 21:24 
Er der andre der har tjekket?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 19/05-03 23:03 
Vil meget gerne have en bekræftelse på dette og derpå én til at købe det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 19/05-03 23:11 
Køb lige en til mig også, hvis det er rigtigt self. :)
SephirothSephirothSkrevet 19/05-03 23:19 
Ja også mig! Jeg sælger gerne min nuværende i bytte for en lækker platinum-sag, når jeg endda kan tjene penge på det!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PapandPapandSkrevet 19/05-03 23:30 
Jeg går i skole i Ribe. Efter eksamen i morgen kører jeg til Esbjerg og tømmer Merlin for GameCubes...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
jaesjaesSkrevet 19/05-03 23:32, rettet 19/05-03 23:41 
Jeg har sendt dem en mail (tror nu at sælgeren har drukket forbudte trylledrikke i arbejdstiden...)

EDIT: Too slow...
FeldthausFeldthausSkrevet 20/05-03 07:47 
Snowman >
Jeg går i skole i Ribe. Efter eksamen i morgen kører jeg til Esbjerg og tømmer Merlin for GameCubes...

jeg kan jo ikke være sikker på at den sidste ikke er solgt, men når han siger at det er et kampagne tilbud så må de da få flere
gamertag: FELDTHAUS DK
valiantvaliantSkrevet 20/05-03 10:11 
Har lige været i Merlin Horsens.
Her er prisen for bundlet 1999 kr. og de kendte intet til en kampagnepris på 999 kr, ok. de har før taget fejl, men denne gang tror jeg de har ret.
Havde iøvrigt den Grønne Xbox til 1899 kr.
BlossomBlossomSkrevet 20/05-03 10:17 
Fake....
Du må have set forkert.
Kommer lige fra Merlin Haderslev og de havde aldrig hørt om det tilbud. Han tjekkede endda både Kolding og Esbjerg butikkerne.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PapandPapandSkrevet 20/05-03 10:23 
Ejjjj.. Nu er jeg kørt i skole og det hele! Kigger dog stadig lige forbi i Esbjerg.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
FeldthausFeldthausSkrevet 20/05-03 11:29, rettet 20/05-03 11:38 
Blossom >
Fake....
Du må have set forkert.
Kommer lige fra Merlin Haderslev og de havde aldrig hørt om det tilbud. Han tjekkede endda både Kolding og Esbjerg butikkerne.

jamen hvorfor skulle jeg fakke,jeg så ikke forkert, fordi jeg spurgte også en ekspidient om den hvad den kostede og han sagde 999, og at den var billig på grund af at det var et kampagne tilbud de kørte med. det passer, tro det eller lad vær
gamertag: FELDTHAUS DK
BlossomBlossomSkrevet 20/05-03 12:09 
Har lige ringet til butikken i esbjerg, og prisen har hele tiden været 1999,-
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KTCKTCSkrevet 21/05-03 01:53 
Det skulle ikke undre mig, hvis de har bildt dig ind, at pakken koster 999,-, for Merlin har før sagt noget vrøvl. Man skal ikke stole på dem, for de taler uden at bruge hjernen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 21/05-03 06:44 
Nåhja, men det kunne jo være der var en uvidende ekspendient som troede det kostede 999 kr. Så skulle Feldthaus lige have været hurtigt og have købt hele lageret af det bundel af sælgeren og solgt det videre for 1500 kr ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
FeldthausFeldthausSkrevet 21/05-03 08:54 
jamen de havde kun en, og jeg stod der uden penge :(
Men det Ktc siger er rigtig, i merlin har de ikke styr på en skid, ligesom i mange andre elektronik butikker
gamertag: FELDTHAUS DK
PapandPapandSkrevet 21/05-03 08:56 
Bahhh.. 1999kr måtte jeg skuffet konkludere... I hvert fald hvad de sagde.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
LWSLWSSkrevet 21/05-03 09:17 
Min teori: Hvis de har haft en kampagnepris til 999kr, men har solgt deres kvote, og nu er tilbage på en pris af 1999kr, så vil de sikkert ikke indrømme, at prisen har været en tusse lavere et par dage tidligere - det sælger de ikke maskiner på.
PapandPapandSkrevet 21/05-03 09:20 
Jeg tror nu mere, det har været en forvirret sælger, der har skrevet forkert?!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 21/05-03 10:00 
Ja, de laver trods alt selv prismærkaterne i baglokalerne, så det HAR været en fejl hos en forvirret sælger.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/05-03 10:10 
Det der er nederen ved det er bare, at hvis de har skrevet det på skiltet, så skal de også sælge varen til den pris...
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
quadquadSkrevet 21/05-03 14:12 
Men hvis ingen har set det skilt :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig