X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamertag spørgsmål?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 22:47 
Denne tråd tjener det dobbelte formål som advarsel og spørgsmål:

Først advarslen:
I de næste par dage er jeg ikke helt mig selv, da en kammerat (der har en 720p projektor) har lånt min X360'er. Jeg kan derfor ikke stå inde for at der bag gamertag'et dRxL gemmer sig den samme høje kvalitet som i er blevet vant til ;-)

Og så spørgsmålet:
Er det kun ét gamertag pr. live abonnement eller kunne han i teorien oprette et nyt gamertag til brug på min maskine og så være dækket ind af det GOLD abonnement der er på den?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 07/12-05 23:22 
Et tag per abonnement.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CutePuppyCutePuppySkrevet 07/12-05 23:24 
Der står med meget småt på den lille reklame der følger med Premium pakken at "Tilbuddet om 1 måneds gratis prøveabonnemnt gælder for nye Xbox-live medlemmer (tilbuddet er begrænset til 3 nye xbox live konti på Xbox360)

Så du har stadig 2 trial konti tilbage som der kan komme en måneds guld på... så hvis du ikke vil have han skal bruge dem... så skal du nok lige sige det til ham ;)
//Cutepuppy
dRxLdRxLSkrevet 08/12-05 00:36 
Det er fint nok at han forbedrer mine highscores :-)

Vil det du siger dustpuppy reelt sige at jeg har 3 måneders gratis live, hvis jeg vel at mærke er ligeglad med at starte på en ny konto hver måned?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CutePuppyCutePuppySkrevet 08/12-05 01:21, rettet 08/12-05 01:23 
Det er i hvertfald det der står med småt, på 4 forskellige sprog... nu kan jeg ikke læse finsk... men ellers står det på Dansk/Svensk/Norsk, og ja... det burde betyde at du har 3 måneders gold live... men hvor fedt er det at lave nyt gamertag hele tiden ?, ny venneliste osv osv... formoder også man skal have sine achivements igen ?, ved det faktisk ikke.

BTW... dustpuppy ? ;)
//Cutepuppy
dRxLdRxLSkrevet 08/12-05 01:27, rettet 08/12-05 01:28 
Beklager totalt freudian slip. Dustpuppy er en figur fra online tegneserien "userfriendly" (www.userfriendly.org) og vel egentlig også seriens maskot.

Dem der kender serien ved at figuren er 100% "good guy", så der var intet nedladende i det. Bare sjovt at jeg kom til at skrive det, uden at bemærke det...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CutePuppyCutePuppySkrevet 08/12-05 01:34 
Bemærk ";)" smileyen jeg satte på, er bestemt ikke fornærmet eller noget... blev bare nysgerrig ^_^;;
//Cutepuppy
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig