X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox360 forum?


Svar
enfenenfenSkrevet 07/12-05 19:07 
Ja, overskriften siger vel sig selv.

Er det ikke på tide at få oprettet et Xbox360 forum, nu konsollen er udkommet og spillene er begyndt at dukke op?

Det ville jo heller ikke se så godt ud, hvis PS3 eller Revolution var udkommet og vi sad og skrev indlæg i PS2 eller Gamecube forummet.

Hvad sige I andre?
What is the Matrix?
HankyHankySkrevet 07/12-05 19:10 
Er det ikke fløjtende ligegyldigt?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MusicManMusicManSkrevet 07/12-05 19:24, rettet 07/12-05 19:24 
Hanky>
Er det ikke fløjtende ligegyldigt?
Hørt! eller... jeg mener jo det virker da meget logisk at oprette et X360 forum nu ;)
RJKRJKSkrevet 07/12-05 19:41 
Xbox 360 hører under Xbox.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 07/12-05 19:41 
Hanky>
Er det ikke fløjtende ligegyldigt?

Hvis du synes det er ligegyldigt, så kom da med en begrundelse.

Så kan jeg jo skrive hvorfor?

Det andet indlæg vælger jeg at lade være med at quote, da det ikke giver nogen mening :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 07/12-05 19:44 
RJK>
Xbox 360 hører under Xbox.

Det vil sige at Revolution kommer til at høre under Gamecube?

Det giver jo ingen mening. Men du skal jo heller ikke lave for meget ;)

Jeg ville også bare lufte ideen, men jeg kan godt se, at det vist er ligemeget :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 07/12-05 20:06 
Det ville ikke kræve noget arbejde at oprette et X360-forum, bare en databaseændring. Rune laver skam en masse reelt arbejde.

Men det er jo også et spørgsmål om at holde forummerne aktive, og ikke lave for mange unødvændige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/12-05 20:10 
"GameCube"-forummet kan også bare ændres til et "Nintendo", når Revolution, ligesom PS2 kan ændres til Playstation.
IqonIqonSkrevet 07/12-05 21:02 
Reelt bliver GameCube-forummet vel i forvejen brugt som et "Nintendo"-forum mht. DS- og GameBoy-emner, ligesom "PlayStation 2"-forummet bruges som et "Sony"-forum, eftersom det også er her diskussionerne om PSP finder sted. Når disse kan være samlet samme sted, kan Xbox og Xbox 360 vel også sagtens være det?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 21:04, rettet 07/12-05 21:07 
Det er bare forvirrende i det lange løb.

EDIT: Enten skulle der tilføjes nye kategorier, eller også skulle de nuværende hedde Sony, Nintendo og Microsoft. Det vil blot kræve at folk er yderst specifikke i deres emneoverskrifter.
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 07/12-05 21:23 
Nu har det ikke været et problem i de mange år vi efterhånden har haft et konsolforum, hvor der generelt altid har været flere konsoller i samme kategori. Der sker næppe heller så voldsomt meget herinde på Xbox og Xbox 360 hver for sig, at det bliver noget problem i denne omgang. I så fald tager vi det selvfølgelig op og gør noget ved det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 21:32 
Så kald i det mindste kategorierne for navnet på nyeste konsol fra hver producent (fx. Xbox360, PS3 og Revolution).
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 07/12-05 21:37 
"Xbox" dækker fint både Xbox og Xbox 360, så jeg forestiller mig ikke, at vi ændrer det. Det andet ligger langt ude i fremtiden, så vent med at brokke over det, til det rent faktisk bliver aktuelt, tak ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 21:44 
Jeg brokker mig kraftedme ikke ;)
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 07/12-05 21:44 
Det kan jeg fandeme høre ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 08/12-05 00:19, rettet 08/12-05 00:20 
Hvornår bliver Xbox til retro? ;P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 08/12-05 00:23 
Når den bliver chippet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 08/12-05 10:04 
SøgAArd>
Så kald i det mindste kategorierne for navnet på nyeste konsol fra hver producent (fx. Xbox360, PS3 og Revolution).

Når nu RJK ikke vil oprette et nyt forum, vil jeg lige som Søgaard foreslå, at navnene på de forskellige konsol fora ændres til producentens navn eller navnet på den nyeste konsol. Sandsynligheden for at det sker, er nok ikke så stor ;)

Efter min mening, ville det gøre 'arbejdsgangen' lettere for nye brugere af PR.
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 08/12-05 14:19 
Har jeg også tænkt over engang imellem. Syntes det ville være en god ide at ændre navnene til henholdsvis Microsoft, Sony og Nintendo.
» a winner is you «
la0sla0sSkrevet 08/12-05 14:44 
Men hvis du ændrer navnene til det, så kan man jo sige, at så kan man jo også tale om sonys fjernsyn og anlæg og microsofts programmer?

Altså det åbner bare for nogle andre problemer man som nitpicker kan opfinde, men er det ikke ligemeget, generelt set fungerer tingene jo fint. Vi ved hvor vi skal skrive, og jeg synes da at diskussionerne flyder uproblematisk.
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 08/12-05 14:50 
Nintendo kan jeg godt se - Sony også. Microsoft synes jeg dog i sig selv dækker over alt for meget som ord i sig selv, til at det er sigende nok.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RitesRitesSkrevet 08/12-05 14:52 
Hvad dækker Microsoft over, udover Xbox og 360, på et konsolforum?
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 08/12-05 14:55 
Hvis du kommer som bruger udefra, hvilket er problemstillingen, så dækker det over en hel del, heriblandt også pc.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RitesRitesSkrevet 08/12-05 15:12 
Og Sony dækker over discmen og fjernsyn and whatnot.

Man må alligevel regne med, at folk besidder den mindste smule intelligens, ville jeg mene.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 08/12-05 15:15 
Tag nu lige og kig på linket. Hvordan skulle det helt ærligt kunne gå galt for nogen?

Og selv når det gør - det er såmænd ikke usædvanligt at folk poster i forkerte fora - så er det en ret smal sag at flytte tingene og gøre folk opmærksom herpå.

Jeg vil give ret i at der var et problem, hvis folk der ville skrive noget om Xbox 360 løb skrigende bort, fordi de ikke kan finde et sted at poste det. Det kan jeg dog ikke forestille mig sker. Og hvis det vitterligt gjorde, var pågældende måske ikke det rigtige sted i første omgang...

Har man ikke noget relevant at diskutere i stedet...?

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 08/12-05 15:27, rettet 08/12-05 15:36 
Rites>
Man må alligevel regne med, at folk besidder den mindste smule intelligens, ville jeg mene.

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha. Vi taler altså om internettet her :)

Edit: Tone :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RitesRitesSkrevet 08/12-05 15:42 
Forvent ikke at folk vil skuffe dig som et udgangspunkt :P
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/12-05 15:59 
Rites>
Man må alligevel regne med, at folk besidder den mindste smule intelligens

Herold>
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.


Åbenbart ikke ;)
Home is where the hardware is..
HeroldHeroldSkrevet 08/12-05 16:04 
Rites>
Forvent ikke at folk vil skuffe dig som et udgangspunkt :P


Jeg er et positivt menneske. Bitter erfaring siger mig bare noget andet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 08/12-05 17:20 
Her kan man jo godt sige noget om Løgstrup og de spontane livsytringer.
Men Herold, vi har da en god og sober tone herinde?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HeroldHeroldSkrevet 08/12-05 17:37 
Ja, for det meste. Moderatorerne er gode, og mine referencer er udelukkende til hele internettet som et medie. Jeg er sådan set også overbevist om at folk herinde kan finde ud af det, uanset hvad navnet er - det er mere nye folk, hvor der kan være et problem begge veje. Hvilket reelt gør diskussionen ligegyldig :)

Men jeg har klart interesse i argumenter for og imod. Vi har samme problemsætning på Boomtown, hvor vi har en række platformskanaler, der dækker indhold på de forskellige platforme. Her hedder det også kun Xbox og PS2, selvom det dækker Xbox 360 og PS3/PSP :) Så hvis der findes en løsning, der er forståelig for alle, så er jeg med på den. Indtil videre er der ingen forslag, der gør nogen forskel.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig