X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alle elsker Geometry Wars: Evolved


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 01:34, rettet 07/12-05 01:35 
Så se at få det købt hvis du har en 360'er og kom ind og sammenlign scores med os andre fra P:R =)
Det koster kun ca. 40 kr. på xbox-live marketplace.

Jeg fandt i øvrigt dette interview med skaberen af spillet inde på bizarre's forums:

bedste joystick-test nogensinde! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
226 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
fumfumSkrevet 09/03-06 14:15 
Jeg er også en ældre herre, med sløve reflekser, og skydespil på den her måde har aldrig sagt mig det store.

Ja, det har taget mig enormt langt tid at nå en million.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 09/03-06 16:07 
Wehner>
Nu vil jeg jo ikke tage modet fra folk, men jeg kender en, der efter at have spillet unlocket i præcis et døgn havde rundet to mio.

Bede?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 09/03-06 16:20 
Ingen anden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 09/03-06 16:59 
Han er stædig er han :P
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
dRxLdRxLSkrevet 10/03-06 03:14 
Nogen der kan forklare mig systemet bag multipliers? Hvad får den til at stige?

Jeg kunne også godt tænke mig at vide mere om hvad der får skud-typen til at skrifte, nogen der ved det?

Jeg forestiller mig at det i begge tilfælde har noget med point at gøre. Er der i så fald nogen der mere præcist kan redegøre for nøjagtig hvilke point-forøgelser der gør hvad?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 10/03-06 08:30, rettet 10/03-06 10:49 
Ja, mulripliers kommer med antallet af nedlagte fjender. x10 er over de 500.000, afhængigt af, hvor mange bomber du har hærget med, de fjender du smadrer der tæller ikke med.

Skud-typen er også lidt mystisk for mig. Hvad afgør om jeg får den hurtige eller den brede ved 10.000 for eksempel. Det virker tilfældigt.
EDIT: Fandt lige dette:

Onkel bizarre fortæller
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 10/03-06 12:13 
Jeg har ikke læst linket, men typen af skud afhænger svjh af hvilken slags fjende man skyder, hvormed scoren passerer det der antal (er det 10.000? så længe siden jeg har spillet...), hvor man skifter våben. Jeg bryder mig ikke om det langsomme skud, men jeg fandt det ikke praktisk muligt at satse på at skyde de rigtige fjender for at få de andre skud hver gang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 10/03-06 12:56 
Jeg synes, det veksler meget, hvor hurtigt slangerne og de sorte huller dukker op første gang. Er det tilfældigt, eller registrerer spillet ens spillestil? Det virker lidt som om, at hvis jeg spiller aggressivt, så dukker de op hurtigere end ellers.
fumfumSkrevet 12/03-06 21:26 
Så Rune, så blev din patetiske lille score også slået. Jeg savner lidt modstand.
(Jeg udfordrer skæbnen her :-))
Hvad med Naira? Han plejer jo altid at ævle om shootere, og så er han jo helt nede på en trecifret score.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 12/03-06 21:32 
For helvede, så skal jeg jo til engang at sætte strøm til min 360'er igen... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/03-06 21:40, rettet 12/03-06 21:40 
fum>
Hvad med Naiera? Han plejer jo altid at ævle om shootere, og så er han jo helt nede på en trecifret score.

Den slags shootere jeg spiller har ikke meget tilfælles med Geometry Wars. Jeg synes det er et underholdende spil, men ikke noget jeg gider bruge så lang tid som det ser ud til du bruger på det. Jeg spillede det lidt da jeg købte 360eren, men i de sidste tre-fire uger er det ikke blevet til andet end et enkelt spil når jeg lige er logget af FFXI.

Jeg holder mig til Ibara...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 12/03-06 22:09 
Det er det perfekte spil for mig i tiden. Til de lange sesions er der wow, til de korte er der GW:Evolved.
(Og så er man også fri for at høre dvd-drevet når man spiller live-arcade)

Og især det med scoreboards, holdt op mod friendslisten, har været en af grundene, der har fået mig til at tage liiiiige et spil mere.
Det har været en stor motivationsfaktor, at Rune havde 100.000 point flere i et stykke tid inden jeg nåede ham.

Men det har da taget alt for lang tid. :-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
jaesjaesSkrevet 13/03-06 00:25 
Godt at du kan repræsentere alderdommen på respektabel vis, når nu blandt andet jeg ikke kan :)

Jeg vil lige anbefale GridWars. Et fornuftigt Geometry Wars: Retro Evolved-remake til pc og Mac. En slags version 1.5, med blandt andet power-ups. Dog nok ikke så meget værd uden dobbelt analog joypad:
http://www.incitti.com/Blitz/

Er man generelt til småsyrede et-skærms-shootere, er D U O også ganske vanedannende:
http://www.binaryzoo.com/

Mono fra samme side er også udmærket.
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 20:29 
Ahhh. Så forbedrede jeg endelig min score for første gang siden midten af december... ;-)

Næste stop 1.7 ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 31/05-06 14:05 
Er der nogen der stadig spiller dette?
Selv kan jeg ikke lade være med lige at tage et par spil om dagen.
Men min grænse er ved den såkaldte level 10 (Indtil videre).
Der hvor de røde djævle med skjoldet begynder at spawne fra midten. Uha der kommer gang i den når det sker.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KamekKamekSkrevet 31/05-06 14:24 
Jeg tager et spil i ny og næ (skal have slået Kbandit!) - men jeg kommer ikke i nærheden af de scores jeg fik da jeg spillede det regelmæssigt.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
fumfumSkrevet 31/05-06 14:29 
Ja, det er også banditen det er mit næste mål. Han er den sidste på min friends der er over.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 31/05-06 15:06 
Jeg spiller da også engang i mellem - for sjov... Men så ligger min score også kun på de 2,5....

Hvad er din highscore Fum?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
fumfumSkrevet 01/06-06 08:54 
Jeg er nået op på 3,2 for en 14 dage siden.
Jeg tror ikke jeg kan komme længere.
Men det troede jeg heller ikke da jeg havde omkring 700.000.
Så øvelse gør mester.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-06 14:18 
fum>
Selv kan jeg ikke lade være med lige at tage et par spil om dagen.

Jeg har det på samme måde. GW er simpelthen ufatteligt vanedannende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 01/06-06 14:36 
- Og ufatteligt frustrerende ;)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 01/06-06 18:12 
Hva' er du ved at komme op på bede? Kan du runde de 100.000? ;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-06 16:18, rettet 02/06-06 16:38 
Nu er det så dumt at snakke om high scores, så længe jeg ikke er på nettet. Men i og med jeg har alle achievements, er det selvfølgelig klart jeg er over 100.000.

Og er din rekord stadig 3.3, så kommer du altså til at ligge nummer to, når jeg får internet.

Man skal være noget ældre for at nå mine scores ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 02/06-06 16:54 
Tomme tønder buldre mest :p

Stik mig en score!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-06 16:55 
3.7
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
fumfumSkrevet 11/06-06 19:18 
Så nåede jeg over 4 millioner. Og en plads i top 500. Men banditen er stadig over.
:-)
Og det har kun taget mig et halvt år. :-(
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 11/06-06 23:06 
Jeg bryder mig ikke om udviklingen. Jeg må hellere gå i skarp træning for at holde dig under mig;)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-06 11:10 
Godt gået, Fum.

Når jeg om en måneds tid får internet, skal jeg nok prøve at tage konkurrancen op.

Hvad ligger de øverste på nu? Læste for ikke så længe siden 200+ millioner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
fumfumSkrevet 12/06-06 11:32 
Det er i det gamle spil. Toppen er på 101 million, cirka.
Det tog ham en 7-8 timer at samle den score op.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-06 11:40, rettet 12/06-06 11:48 
Det bliver spændende at se, hvor højt de ender. Spillet bliver jo ikke sværere efter 5 mill, så de gode spillere, kan vel i teorien fortsætte med at spille. Det bliver vel kun udholdenheden, der sætter grænsen.

Det er en mindre fejl i spillet, at det ikke bliver sværere efter 5 mill. De rigtig gode spillere får simpelthen ikke modstand nok.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 12/06-06 12:06, rettet 12/06-06 12:07 
Bede-x>
Det bliver vel kun udholdenheden, der sætter grænsen.

I princippet kan man jo spille forevigt, sålænge man sætter spillet på pause, som fx BillyBlaze314 gjorde, da han nåede 65 millioner. Så egentlig er der ikke meget sport i at spille til mere end 5 millioner. Og det er jeg enig i er en designfejl.

Interview med BillyBlaze314
WehnerWehnerSkrevet 12/06-06 12:13 
Værd at bemærke:

-> BillyBlaze314
I think it’s driving away the girls, two of them said they “had to work” when I asked them out the other day.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 29/08-06 15:19 
Endelig over banditten. 4.6 millioner. (pånær 14.000).
Så kan jeg tage til Dio koncert i aften, med god samvittighed.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
fumfumSkrevet 28/09-06 18:58 
Fordi jeg mangler konkurrence på min venneliste:
Dem på min venneliste, der først slår min highscore i Geometry Wars, får RockStar Table Tennis som præmie. Jeg udlover den her, og på geekculture.dk
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 28/09-06 21:02 
Jeg vil se Bede x og The Guardians (L1 Solid) add'e Fum :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 08/07-07 21:19 
Hvor ville jeg dog ønske at GE var baseret på skill og ikke på held, samt hvor hurtigt man kan samle bomber og ekstra liv, imens man prøver at undgå random placerede fjender, som ikke engang indeholder nogle særlige mønstre som man kan lære, med det formål at undgå dem. De vælter bare ned i hovedet på én. Hvor er finessen i gameplayet og hvorfor skal det handle om held hele tiden og ikke skill?

IGN har lavet en ca. 11 minutters video, hvor i de fortæller hvordan man opnår at score en million point. Jeg har set den et par gange, og de når op på 1.1 million, og så begynder livene ellers bare at rasle fra dem. Ikke fordi de ser ud til at være dårlige til spillet - slet ikke - men nærmere fordi de ikke har flere bomber, og ikke kan holde sig i live. Så er det sgu da ikke særligt givende at spille spillet, når det pludseligt kun afhænger af ens antal bomber.

Jeg har spillet det en del, og synes selv jeg har opnået ca. det jeg ville - man vil jo gerne altid have flere point - men når spillet ikke indbyder til at man kan lære fjende mønstre og bruge skill mod dem, hvad skyldes fascinationen ved GE så? Jeg vil virkeligt gerne vide det! Fjender der vælter ned i hovedet på én, som man ikke kan undgå, fordi man ikke har flere bomber - hvilket resulterer i Game Over.

Tænk hvis alle spil var sådan. Kikset, ik'. Tænk hvis Super Stardust var sådan her - jeg ville aldrig gide spille det.

Videoen ligger på IGN Insider. Er man ikke Insider, så kan jeg sende videoen eller lade den uploade; Fortæl mig hvor det kan ske.

GE video tips
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/07-07 22:47, rettet 08/07-07 22:49 
Ærlig talt, så tror jeg ikke på du vil vide hvad folk finder fascinerende ved Geometry Wars. Du har luftet, at Super Stardust er bedre spil i dine øjne, og fred være med den slet skjulte agenda, for der er en god chance for du har ret.

Dog skal det siges, at din kritik, i mine øjne, sådan set ikke er forkert. Alligevel er der vel en eller anden form for skills involveret, når de bedste kan spille i en uendelighed og aldrig løber tør for bomber...

Noget andet er så, at 1.1 million heller ikke er en specielt høj score, for man kan altså sagtens score i hvert fald to millioner uden at bruge en eneste bombe.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Bede-xBede-xSkrevet 08/07-07 23:20, rettet 08/07-07 23:32 
Rooney>
Jeg har set den et par gange, og de når op på 1.1 million, og så begynder livene ellers bare at rasle fra dem. Ikke fordi de ser ud til at være dårlige til spillet

Men det er de. 1.1 er en ret lav score.

Rooney>
men når spillet ikke indbyder til at man kan lære fjende mønstre og bruge skill mod dem, hvad skyldes fascinationen ved GE så?

Svage shooters er jo netop dem, hvor man bare kan lære fjendemønstre. Det skal være mere dynamisk for at være interessant.

Problemet med Geometry Wars er, at det ikke er svært nok. Efter 5 millioner point bliver spillet ikke sværere, hvilket resulterer i at de gode spillere kan spille i bogstavligt talt dagevis og få flere hundrede millioner.

Bortset fra den fejl elsker jeg spillet. Det er uhyggeligt fængende og jeg ville uden tøven vurdere det til 9/10.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 08/07-07 23:49 
Bede-x>
Svage shooters er jo netop dem, hvor man bare kan lære fjendemønstre. Det skal være mere dynamisk for at være interessant.

Problemet med Geometry Wars er, at det ikke er svært nok. Efter 5 millioner point bliver spillet ikke sværere, hvilket resulterer i at de gode spillere kan spille i bogstavligt talt dagevis og få flere hundrede millioner.

Du modsiger dig selv så. I og med GE har den graverende fejl, så ryger dynamikken også fløjten.

Bortset fra det, så kan jeg ikke se hvad der ligefrem gør spillet dynamisk.

Man er aldrig rigtigt selv i kontrol i spillet; Man kan ikke skyde fjenderne med sine konventionelle våben (ikke bomberne), for før eller senere drukner man bare i dem, hvis man ikke har bomber tilbage.

Nej - jeg kan ikke se dynamikken.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 08/07-07 23:55, rettet 09/07-07 00:09 
Rooney>
Du modsiger dig selv så. I og med GE har den graverende fejl, så ryger dynamikken også fløjten.

Nej. Du læser bare ikke, hvad jeg skriver. Hvis man er en GOD spiller, er der problemer med sværhedsgraden. Dvs en spiller som kører fx et tocifret millionbeløb hjem i hvert spil. Langt de fleste spillere vil ikke støde på fejlen(at spillet er for let).

Bortset fra det, så kan jeg ikke se hvad der ligefrem gør spillet dynamisk.

Og alligevel kan du se, at man ikke kan lære fjendemønstre(forstået på den måde, at de ikke kommer ens i hvert spil) jævnfør tidligere indlæg :)

Men fair nok. Jeg tror ikke, det er værd at køre den videre. Når du ser positivt på ting som scriptede fjendemønstre, kan vi aldrig blive enige. For det vurderer jeg som afsindigt ringe design.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 00:15 
Der er heldigvis forskel på scriptede fjende mønstre; I nogle spil hører det sig næsten til, imens det i andre er noget skidt. I shootere (arcade shootere om man vil - GE og Super Stardust), vil det være fint, fordi tempoet er højt, og kuglerne er mange (rigtigt mange). Det er jo kuglerne / laserne / whatever, som det primært går ud på at undgå, og så er det helt fint at de fjender som udspyr dem, at de følger deres mønstre.

En højt vurderet og meget kendt efterfølger, til en ligeså kendt og højt vurderet first person shooter, indeholder scriptede fjendemønstre. Efterfølgeren svælger faktisk i dem, flere steder.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/07-07 00:17, rettet 09/07-07 00:19 
Bede-x>
Svage shooters er jo netop dem, hvor man bare kan lære fjendemønstre. Det skal være mere dynamisk for at være interessant.

Vil du helt benægte, at der er noget galt med spillets balance?
Hvis du kan score for eksempel 7.5 millioner har du fået tildelt 100 liv og 75 bomber i løbet af spillet. Jeg kan ikke helt finde balancen, når et liv er mindre værd end en bombe.

Jeg har ikke noget problem med de tilfældige mønstre, men det er som regel fordi de nye fjender spawner oveni en, der er skyld i man dør. Og designerne må vel have skelet til det problem, siden de har fundet det nødvendigt med den overdrevne mængde ekstraliv.
Ellers må du meget gerne fortælle mig hvad du mener med dynamisk, for så har jeg ikke forstået din pointé :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-07 00:19, rettet 09/07-07 00:19 
Rooney: For mig virker det som om, at det er den typiske "noget er godt, fordi noget andet er dårligt.

Fx Fear PS3 er godt, fordi Fear Xbox 360 er dårligt. Ninja Gaiden Sigma er godt, fordi Ninja Gaiden Xbox er dårligt. Super Stardust er godt, fordi Geo...

Selv hvis det ikke er tilfældet, har jeg ikke lyst til at diskutere det videre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-07 00:21, rettet 09/07-07 00:22 
Kristensen: Jeg mener bestemt, at spillet burde hæve sin sværhedsgrad på highlevel play på en anden måde. Men det vil kræve timer af min tid at uddybde, hvad jeg mener, så det må blive en anden gang.

Ingen af GWs fejl fjerner dog spillets umiddelbare appel, som er noget højere end de fleste shooters.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 00:30 
Bede-x>
Fx Fear PS3 er godt, fordi Fear Xbox 360 er dårligt. Ninja Gaiden Sigma er godt, fordi Ninja Gaiden Xbox er dårligt. Super Stardust er godt, fordi Geo...

Jeg kan forstå at alle argumenter omkring indholdet i de to versioner af f.eks FEAR, har været helt og aldeles spildt på dig - plus ditto argumenter og skriverier om Ninja Gaiden - hvis du kan koge det hele ned til sådan et vrøvle svar du kommer med her. Når du selv har spillet spillene, i en varighed af mere end 10 minutter, så kan vi ta' den. Indtil da, så er der ingen grund til at ta' den nogen steder - og slet ikke i denne tråd.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-07 00:35, rettet 09/07-07 00:36 
Rooney>
Når du selv har spillet spillene, i en varighed af mere end 10 minutter, så kan vi ta' den.

Hvilke spil? Jeg har spillet Fear i to versioner og har udtalt mig om det.

Der er ikke noget som skal "tages" mht Stardust/NGS vs NG, for dem har jeg ikke udtalt mig om.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 09/07-07 00:42 
Kristensen>
Vil du helt benægte, at der er noget galt med spillets balance? ... Jeg kan ikke helt finde balancen, når et liv er mindre værd end en bombe.

Oh, you have learned well, my young Padawan! :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 00:45 
Bede-x>
Rooney: For mig virker det som om, at det er den typiske "noget er godt, fordi noget andet er dårligt.

Fx Fear PS3 er godt, fordi Fear Xbox 360 er dårligt. Ninja Gaiden Sigma er godt, fordi Ninja Gaiden Xbox er dårligt. Super Stardust er godt, fordi Geo...

Du udtaler dig som om du går ud fra, at jeg ikke har tilstrækkelig viden om NGS, F.E.A.R, og SSD, og det gider jeg ikke.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 00:49 
Kristensen>
Hvis du kan score for eksempel 7.5 millioner har du fået tildelt 100 liv og 75 bomber i løbet af spillet. Jeg kan ikke helt finde balancen, når et liv er mindre værd end en bombe.

Well said.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/07-07 00:50, rettet 09/07-07 00:52 
Rooney: Nu hvor du skyder med skarpt mod GW kan vi så ikke lige få din score?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
226 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig