X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alle elsker Geometry Wars: Evolved


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 01:34, rettet 07/12-05 01:35 
Så se at få det købt hvis du har en 360'er og kom ind og sammenlign scores med os andre fra P:R =)
Det koster kun ca. 40 kr. på xbox-live marketplace.

Jeg fandt i øvrigt dette interview med skaberen af spillet inde på bizarre's forums:

bedste joystick-test nogensinde! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
226 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KamekKamekSkrevet 11/12-05 22:27 
Nu kom jeg endelig over 1.000.000 :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/12-05 10:46 
Rites>
Hvor mange af launch titlerne er så helstøbte som GW?

Ja undskyld mig, men jeg synes det er noget sludder.
Det er muligt, at man synes GW(E) er godt og underholdende, men det er bare ikke den nye revolution indenfor spil.

Er det helstøbt? Måske.
Men vel ikke mere end Hexic, Tetris og andre gode og "afhængighedsskabende" simple puzzlespil.
Jeg synes det er fuldstændig urimeligt, at sammenligne den slags minispil, med fullscale komplekse spil, der bruger 3D grafik, realistisk fysik, forsøger at opbygge en troværdig spilverden osv. osv.
Det svarer til at sige, at en mælkekarton er mere helstøbt en bil.

Nu prøvede jeg lige både 1'eren og 2'eren i går, får at få "Arcade Player" i PGR3.
Jeg vil stadig påstå, at forskellen på de to ikke er meget mere end den nye flotte grafik.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 13/12-05 13:03 
SeventhSun>
Det er muligt, at man synes GW(E) er godt og underholdende, men det er bare ikke den nye revolution indenfor spil.

Og det er PGR3 eller Kameo? ;)

Jeg vil bare sige én ting:

Når jeg kigger på mine "friends" (=de fleste P:R'ere) for at se, hvad de laver, så spiller halvdelen normalt Geometry Wars (og dertil skal jeg vel lægge mig selv), 1/4 spiller Halo 2 og den sidste 1/4 roder rundt i dashboardet. Tror aldrig jeg har set mere end én spille et "fullscale" X360-spil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 13/12-05 13:15 
Du må være mere kritisk, når du vælger venner Rune. 1/4, der spiller Halo 2, er slet ikke nok :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 13/12-05 13:20 
Eller også er han slet ikke kritisk nok ;P

Anywho, mit billede er fuldstændig anderledes. Jeg har lidt af hvert, og ingen Halo 2-spillere. (undskyld)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/12-05 18:04 
Mine "venner" er tilsyneladende aldrig online, så...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 13/12-05 18:59 
Jeg vil lige nævne at hvis man er til GW, findes der et andet rigtigt godt spil, i samme stil. Her taler jeg om Mutant Storm Reloaded, som fungerer på samme måde, bortset fra at det her er opdelt i baner, og at din modstander også kan skyde...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-05 12:33 
RJK>
Når jeg kigger på mine "friends" (=de fleste P:R'ere) for at se, hvad de laver, så spiller halvdelen normalt Geometry Wars (og dertil skal jeg vel lægge mig selv), 1/4 spiller Halo 2 og den sidste 1/4 roder rundt i dashboardet. Tror aldrig jeg har set mere end én spille et "fullscale" X360-spil...

Ingen i min omgangskreds spiller japanske rollespil. Så MÅ det jo være fordi spillene ikke er værd og bruge tid på ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 14/12-05 12:54 
Nu består min liste som sagt bare af P:R'ere generelt. Også dig selv. Så hvis du gad at godkende mig, så havde du da i hvert fald én på din liste, som spiller japanske rollespil :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-05 12:56, rettet 14/12-05 12:58 
Jeg har skam også et par stykker på min Friendsliste som spiller japanske rollespil. Blot ikke i min omgangskreds.

Iøvrigt er jeg uden internet i øjeblikket, men skal nok godkende dig, så snart jeg kommer på. Så kommer du til og have ihvertfald én, som spiller Xbox360 spil ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 14/12-05 13:01 
Jeg ved ikke hvor du får "omgangskreds" fra. Jeg har ingenting sagt om omgangskreds. Jeg konstaterer blot, at ud fra mine obeservationer af, hvad et bredt udvalg herinde spiller, så forholder det sig altså sådan. Længere er den sådan set ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 14/12-05 13:08 
Der findes løgn, forbandet løgn og statistik.

Jeg nyder rigtig meget at spille PGR3, fordi det er next-gen i grafikken og fordi det er så live-integreret.

Derudover nyder jeg også at spille Geometry Wars, fordi det er et fint lille spil til en rimelig pris der er Live integreret.

Endelig tror jeg at jeg på sigt vil få rigtig megen glæde af at spille Halo2 over Live. Det ser fantastisk ud i 1024*768 med 4*FSAA.

Pointen med at remse ovenstående 3 gode ting ved den nye xbox op, var at påpege at det ved denne lancering ikke kun handler om det software man kan købe i forretningen, men, for mig i hvert fald, langt mere om at vi endelig har en konsol der lancerer med en komplet online løsning.

Live er et fantastisk koncept, der får alt hvad der foregår på konsollen til at give mening på en ny måde. Betydningen af Live bør ikke undervurderes.

Geometry Wars er kun godt pga. Live, ellers ville jeg i hvert fald hurtigt miste interessen.

Lige så med mit dejlige (next-gen) PGR3.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-05 13:17, rettet 14/12-05 13:20 
Jeg har gået med mange af de samme tanker. Live integreringen virker ekstremt gennemtænkt. Markedspladsen, Gamer rep, Live identitet...

Det skaber en god følelse af at være i centrum af begivenhederne på 360. Som om selve det at spille Xbox også har fået identitet. Ved ikke om det er de rigtige ord.

Det føles i hvertfald både velovervejet og anderledes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/12-05 14:34 
Goddammit!
Daniel er jo Gotham Hero :-0
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 14/12-05 16:52 
:-p

Jeg tror ikke det er noget særligt. Skyldes nok bare at jeg en første dag kom op at køre i et felt af rigtig gode.

Tror det er sket en 3 gange for mig at jeg har fået "This race is being broadcast on Gotham TV" mens banen loader. En smule intimiderende ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 14/12-05 17:20 
dRxL>
Jeg tror ikke det er noget særligt.

Tro mig... hvis jeg kan være "Gotham Hero", så kan alle blive det :)
KamekKamekSkrevet 14/12-05 21:17 
Så lykkedes det mig ENDELIG at få samtlige achievement points - (var ved at blive vanvittig pga. af at jeg døde så tæt på flere gange).
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
jaesjaesSkrevet 16/12-05 01:09 
Sådan ser det ud, når man får 2.1 million i Geometry Wars: RE:
http://www.joystiq.com/entry/1234000647072397/

Personlig tror jeg, der snyd med i spillet. Alle resultater over 121.350 er fusk :)
dRxLdRxLSkrevet 16/12-05 01:23 
Glæder mig rigtig meget til at se den, har længe tænkt mig at sætte mig ned og læse op på noget strategi.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 16/12-05 12:10 
Ja, jeg var også utroligt tæt på at få survived 1.000.000 igår. Dog var jeg så uheldig at slangerne spawnede lige oven i mig ved 800.000. Havde de ikke gjort det, havde jeg sagtens kunne klare det. Havde multiplier 9 + 3 smartbombs :(
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
jaesjaesSkrevet 16/12-05 14:50, rettet 16/12-05 15:34 
The Guardians>
Jeg vil lige nævne at hvis man er til GW, findes der et andet rigtigt godt spil, i samme stil. Her taler jeg om Mutant Storm Reloaded, som fungerer på samme måde, bortset fra at det her er opdelt i baner, og at din modstander også kan skyde...

Også en anbefaling her fra. Mutant Storm Reloaded er rigtig fedt, og på flere måder bedre end Geometry Wars, efter min mening. Måske ikke målt i råt gameplay, men det er mere langtidsholdbart og varieret. Vildt, at der er hele tre spil på XBLA, som er inspireret af Robotron. Og her i december udkommer Robotron endda også.
IqonIqonSkrevet 17/12-05 01:19 
Jeg har også fået købt mig Geometry Wars: Evolved, og selvom min highscore ikke er synderligt imponerende, skal I da være velkomne til at tilføje mig på jeres Friends List: Iqon DK
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
jaesjaesSkrevet 23/12-05 14:54 
Jeg er fænomenal dårlig til det her spil. Kan andre farveblinde ikke lige bekræfte, at de også sutter til GW: RE, så jeg kan få selvtilliden tilbage :)

Godt nok er jeg halvgammel og heller ikke synderligt god til behændighedskrævende spil, men det undrer mig lidt, at jeg forholdsmæssigt er betydeligt bedre til det første GW ("Retro" i GW: RE), samt et spil som Robotron.

Og forresten, lad være med at lege inde i Live Arcade, hvis I er møgtrætte, for så kommer I til at bekræfte et køb af Smash TV i stedet for at trykke "Cancel" :D

(Jeg sagde jo, jeg er gammel) :/
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 23/12-05 15:11, rettet 23/12-05 15:11 
Jeg bliver kun hæmmet af min farveblindhed når jeg spiller Zuma:(
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 23/12-05 15:39 
Hyakotake er farveblind (så farveblind man kan blive, svjh.), jeg må lige have ham til at teste næste gang, han kommer forbi (så er du advaret Johan - men du skal nok få lov at slippe for Puzzle Bobble :) ).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KamekKamekSkrevet 23/12-05 21:21 
Hvor jeg dog hader de der røde dimser der brummer! Det er som om de dukker op langt oftere end tidligere - og gerne 2-3 stk. af gangen :p ARGH!!!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
jaesjaesSkrevet 30/12-05 13:28, rettet 30/12-05 13:31 
Alle med over 2 millioner skal holde kæft i den her tråd, Kamek :P

Eller øve sig på at få over 4 millioner :o

4 millioner fanget på video.
dRxLdRxLSkrevet 30/12-05 14:53 
Perfekt, den første film hjalp mig til at lave noget der var ca. dobbelt så stort som RJK's ynkelige score. Nu downloader jeg denne og fejer hans lille highscore af banen igen ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 01/01-06 18:05 
Ja, ja, og så kom Microsoft og hjalp dig :-/

Det er temmelig demotiverende at kæmpe på en highscoreliste, når den så bare bliver nulstillet i ny og næ...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/01-06 18:19 
Ja, den nulstilling var temmelig demotiverende. Er der nogen der har læst sig frem til hvor tit det vil ske?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/01-06 19:39 
Næe, men i eftermiddags var jeg pludselig nr. 8 i verden i Hexic Survival... åh, sweet short fame! :P
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/01-06 19:46, rettet 01/01-06 20:14 
Ja, jeg var også en kort stund nummer et i GW :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KamekKamekSkrevet 01/01-06 20:06 
Det var dog et fuldstændig vanvittigt træk fra Microsofts side! Jeg ved ikke om jeg gider at spille det mere :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ChronoChronoSkrevet 01/01-06 20:16 
De forsøger vel bare at få folk til at spille fuldprisspil i stedet :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/01-06 20:52 
Så skulle de måske bare ha ladet være med arcade fra begyndelsen af?

Jeg synes det ville være ok med f.eks. "All Times High Score", "Best this year"og "Best this month" , men det ville da i det mindste være fint at man fik at vide hvad de har tænkt sig.
APHAPHSkrevet 01/01-06 22:03 
Chrono>
De forsøger vel bare at få folk til at spille fuldprisspil i stedet :)

Er det ikke alle spil hvor ranglisterne er slettet? I PGR3 er de i hvert fald. (Det eneste fuldpris spil jeg ejer)

For mig lyder det noget mystisk hvis alle scoreboards skulle være resat med vilje, det har jeg svært ved at se logikken i...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/01-06 22:50 
Det må vel være noget med års-skiftet... millenium-effekten eller noget ;)
ChronoChronoSkrevet 02/01-06 08:15 
Jeg læste lige at det er en fejl. De har ikke gjort det med vilje.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 02/01-06 08:41 
Det kan også være ligemeget for mig, har lige forbedret min gamle rekord :)
Har i set ham japaneren på 1. plads med 5,488 mio?
Sygt!!!
dRxLdRxLSkrevet 02/01-06 08:43 
Hvor fedt. Det her er selvfølgelig kun den skadefro del af mig der spørger, men har de også slettet alle online achievements i spil som f.eks. PGR3? Jeg har nemlig endnu ikke gjort så meget ud af min online career >:)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KamekKamekSkrevet 02/01-06 08:45 
Så vidt jeg kan se har de nulstillet rekorderne igen.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 02/01-06 09:40 
Chrono>
Jeg læste lige at det er en fejl. De har ikke gjort det med vilje.

Vil det sige at et firma af Microsofts kaliber ikke er i stand til at tage en backup...?

På en eller anden måde så forklarer det en HELT masse ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/01-06 10:04 
Chrono>
Jeg læste lige at det er en fejl. De har ikke gjort det med vilje.

Hvor har du læst det?
ChronoChronoSkrevet 02/01-06 11:09 
http://www.majornelson.com/

De har gendannet alt pånær Geometry Wars nu :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/01-06 12:23 
Kamek>
Så vidt jeg kan se har de nulstillet rekorderne igen.

Ja det er virkelig fedt for os der slog vores egen rekord igår og regnede med at kunne holde den bare lidt endnu...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/01-06 13:34, rettet 02/01-06 13:35 
Jeg har endelig fået spillet noget Geometry Wars - omend kun demoen - og er indtil videre meget imponeret.

Har på fornemmelsen, at jeg bliver enig i, at det er launchens bedste spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/01-06 18:43 
Jeg har nu fået problemer med at mit high score i Hexic Timed slet ikke kommer på listen. Marathon og Survival er fint nok, men den nægter at anerkende at jeg overhovedet er på Timed Leaderboardet. Er det kun mig eller?
KTCKTCSkrevet 03/01-06 18:35 
RJK>
Vil det sige at et firma af Microsofts kaliber ikke er i stand til at tage en backup...?

På en eller anden måde så forklarer det en HELT masse ;)
Fej lige for din egen dør først, Rune ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 03/01-06 18:45 
Rigtige mænd tager ikke Backup..
(Vi græder...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RJKRJKSkrevet 03/01-06 19:07 
KTC>
Fej lige for din egen dør først, Rune ;)

Nu synes jeg ikke rigtigt det er rimeligt at sammenligne P:R med Microsoft i den henseende...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
226 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig