X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alle elsker Geometry Wars: Evolved


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 01:34, rettet 07/12-05 01:35 
Så se at få det købt hvis du har en 360'er og kom ind og sammenlign scores med os andre fra P:R =)
Det koster kun ca. 40 kr. på xbox-live marketplace.

Jeg fandt i øvrigt dette interview med skaberen af spillet inde på bizarre's forums:

bedste joystick-test nogensinde! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
226 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 01:34, rettet 07/12-05 01:35 
Så se at få det købt hvis du har en 360'er og kom ind og sammenlign scores med os andre fra P:R =)
Det koster kun ca. 40 kr. på xbox-live marketplace.

Jeg fandt i øvrigt dette interview med skaberen af spillet inde på bizarre's forums:

bedste joystick-test nogensinde! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 07/12-05 05:24 
Har ikke prøvet Call of Duty 2 endnu, men indtil videre er GW den bedste launch titel efter min mening :)

Det eneste der går mig på, er når en badguy spawner på en. Så er chancerne ikke store :P
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/12-05 07:32 
Er nu mere til Hexic HD - vildt vanedannende!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 07/12-05 08:29 
Det syntes jeg til gengæld er helt vildt langsomt.

Kan ikke få mig selv til at spille det mere end 1 minut. Ligesom Lumines.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 07/12-05 08:33 
Geometry Wars og Zuma er to Xbox Arcade spil man SKAL købe - irriterende vanedannende :)

Selvom jeg stinker til Geometry Wars (ja ja, dRxL... har set din score :)). Tror mine øjne kører med for lav opdateringshastighed men kan ikke få en opdatering fordi det er udgåede modeller... :!
FizbanFizbanSkrevet 07/12-05 08:35 
Hænger også til Hexic i øjeblikket, men skal også have GW og zuma inden for den næste fremtid =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/12-05 09:47 
Beano>
Tror mine øjne kører med for lav opdateringshastighed men kan ikke få en opdatering fordi det er udgåede modeller... :!

Tro mig, det bli'r værre! Inden længe følger fingrene efter og det ender med at du kun kan spille tur-baserede spil... og golf!
BeanoBeanoSkrevet 07/12-05 10:00, rettet 07/12-05 11:08 
Golf?!?!... argh... du er en hård mand!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/12-05 10:12 
Til Jer, der som mig sikkert undrer jer over hvor vidt ViSA Electron kan bruges til at købe disse point til brug ved downloads... kan jeg hermed informere, at det KAN lade sig gøre! og endda uden de mindste problemer! bare vælg VISA der hvor den spørger efter kortype :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 11:46 
Beano>
ja ja, dRxL... har set din score :)

Det kan kun skyldes at du ikke har "Xx 3 of 19 xX" på din friends liste. Det er hans (og Sørens ;-)) scores jeg jagter, med ringe resultat indtil videre.

Søren tæskede mig også i 1on1 PGR3 i går :'(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 07/12-05 11:53 
Så godt "Xx 3 of 19 xX" score, men tænkte at det måtte være en fejl i leaderboard delen :)
psychomantispsychomantisSkrevet 07/12-05 11:56 
Jeg har prøvet GW kort et par gange og det virker ganske sjovt. Bare stærkt umotiverende at se dRxL's score...
KamekKamekSkrevet 07/12-05 12:02 
Jeg hentede spillet ned i går aftes og brugte det meste af aftenen på det (irriterende vanedannende!) - jeg nåede op på omkr. 177.000 - kun små 100.000 fra dRxL's score... :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/12-05 12:36 
Undskyld mig, men hvis I taler om høje highscores, så bliver jeg altså ikke særligt imponeret af jeres. Jeg er selv nået op på 969.000, og regner på snart at runde den ene million.
Jeg SKULLE bare lige blære mig med den highscore, jeg indtil videre er så stolt af :P
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/12-05 12:38 
Kamek>
...kun små 100.000 fra dRxL's score... :p

Har har også øvelsen fra dRxLaX :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 12:42 
Hvilken slags placering udløser 969.000?
Jeg må se at få dig tilføjet min friends liste så jeg kan holde op med at fokusere så meget på Hauke og Søren :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 07/12-05 12:52 
The Guardians>
Undskyld mig, men hvis I taler om høje highscores, så bliver jeg altså ikke særligt imponeret af jeres. Jeg er selv nået op på 969.000, og regner på snart at runde den ene million.

Så mangler vi bare at høre, hvad Bede har fået :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-05 14:05 
Er der tale om precis samme spil som det i PGR3?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 14:09 
Konsolkongen>
Er der tale om precis samme spil som det i PGR3?

Ja, men uden tidsbegrænsning og med online rankings.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/12-05 14:28 
DRXlax...
Lige en tanke.. var det ikke mig som viste dig GW. Oppe i Joanna Darks lejlighed? ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/12-05 14:28 
dRxL>
Hvilken slags placering udløser 969.000?

Da jeg udløste det var det en 74. plads, nu ligger jeg på en 91. plads. Jeg må prøve at se om jeg kan oppe mig, og komme lidt højere op...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 14:31 
GrillBillerDK>
DRXlax...
Lige en tanke.. var det ikke mig som viste dig GW. Oppe i Joanna Darks lejlighed? ;-)

Nope jeg kan huske at jeg selv gravede det frem af debug-menuen der indeholdt de forskellige programmer. Kan også huske at sidst på aftenen fandt en anden version af PGR3 end den der ellers var blevet spillet.

Kan så også være at du også fandt spillet, men jeg husker tydeligt at jeg var lidt stolt over mig selv over at jeg havde gravet lidt dybere end de andre ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 07/12-05 14:39 
dRxL>
Så se at få det købt hvis du har en 360'er og kom ind og sammenlign scores med os andre fra P:R =)
Det koster kun ca. 40 kr. på xbox-live marketplace.

Kan man kun købe 'tokens' til marketplace, eller har man mulighed for at vinde nogle over Live?
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 14:46 
Dunno, jeg købte 500 tokens for 45 kroner og brugte de 400 af dem på Geometry Wars, resten solder jeg nok væk på noget Penny Arcade grafik :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 07/12-05 16:13 
DeluxScan>
Er nu mere til Hexic HD - vildt vanedannende!

Jeg er heller ikke så meget for GW, men Hexic har jeg meget svært ved at slippe når jeg først er kommet i gang.

Hvem har iøvrigt den bedste score i spillet her på siden? (Har selv ca. 171.000 i Marathon)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/12-05 16:28 
Rites>
... men indtil videre er GW den bedste launch titel efter min mening :)

Forhåbentlig snakker vi ift. prisen der.

Skulle der sidde nogle stakler uden en 360'er og føle at de misser årets spil her, så vil jeg bare sige, at hvis man ikke har en forkærlighed for retro/arkade spil med simpelt gameplay, så går man ikke glip af noget.

Jeg synes også hypen er noget overdrevet.
Hvis GW er så fedt, hvorfor spillede de/I det så ikke i PGR2 med leaderboards og det hele.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 07/12-05 16:34 
SeventhSun>
Hvis GW er så fedt, hvorfor spillede de/I det så ikke i PGR2 med leaderboards og det hele.

Så vidt jeg kan se er der tale om 2 forskellige spil der bygger på det samme koncept.
1'eren er simpelthen ikke nær så god. Det har både noget med grafikken og gameplayet at gøre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 08/12-05 21:33 
SeventhSun>
Hvis GW er så fedt, hvorfor spillede de/I det så ikke i PGR2 med leaderboards og det hele.

Det gjorde jeg skam også... De få gange jeg var inde i PGR2, var det for at spille GW!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
3of193of19Skrevet 08/12-05 22:14 
GrillBillerDK>
DRXlax...
Lige en tanke.. var det ikke mig som viste dig GW. Oppe i Joanna Darks lejlighed? ;-)

Det var mig og en anden der fandt det da vi rodede rundt i debug maskinernes bootmenuer.
"GWE? Hvad mon det er? ... OMG Geometry Wars Evolved!!!"
dRxLdRxLSkrevet 09/12-05 00:06 
Rart at se at alle (mig selv inklusive) er ivrige efter at tage æren for at opdage Geometry Wars: Evolved ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FizbanFizbanSkrevet 09/12-05 10:45 
Beano>
Geometry Wars og Zuma er to Xbox Arcade spil man SKAL købe - irriterende vanedannende :)

Man bliver lidt ør i hovedet når man spiller Zuma for længe, havde en et run på 2t15min i et spil.
Var alt for ør til at fokusere til sidst =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 09/12-05 15:59 
SeventhSun>
Forhåbentlig snakker vi ift. prisen der.

Gør vi?
Hvor mange af launch titlerne er så helstøbte som GW?
» a winner is you «
KamekKamekSkrevet 09/12-05 16:34 
Kan dem af jer som spiller Geometry Wars ikke skrive jeres Gamertag så man kan tilføje jer friends-listen? - Så kan vi sammenligne highscores :)

Tag: Kamek87
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 09/12-05 16:42 
"BEAN DK"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-05 16:50 
Konsolkongen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/12-05 16:51 
PalZgaard
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 09/12-05 21:19 
L1 Solid, dog er mit antal frie pladser begrænset.

I øvrigt kan du bar' kigge under profil.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/12-05 21:25 
Kbandit
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
kingsizekingsizeSkrevet 10/12-05 00:42 
baumspieler
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SonicSonicSkrevet 10/12-05 02:04 
sonisk
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KilroyKilroySkrevet 10/12-05 11:18 
Asmus er mit gametag. Originalt, ikke;)
Kilroy Was Here
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 10/12-05 14:39 
Så lykkedes det mig. På mit første spil i dag, endte jeg endelig med en score på over en million.

Dog ligger jeg nu kun på en 121. plads :(
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
HeroldHeroldSkrevet 10/12-05 14:47 
DonHerold

PS: I suck
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KamekKamekSkrevet 11/12-05 18:52 
Er der andre end mig som virkelig hader de der lyserøde dimser der deler sig i to når man skyder på dem? ARGH!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 11/12-05 18:55 
Oh yeah.

Jeg prøver iøvrigt stadig at få Pacifist unlocked - no go :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KamekKamekSkrevet 11/12-05 19:01 
Bare klø på! :) Jeg tror jeg fik fik den i 6.-7. forsøg
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 11/12-05 19:33 
Kamek>
Er der andre end mig som virkelig hader de der lyserøde dimser der deler sig i to når man skyder på dem? ARGH!

Det er nu mere de grønne jeg synes er ekstremt irriterende. Dem og de røde dimser der har et skjold og laver den der brumme lyd når de kommer efter en.
KamekKamekSkrevet 11/12-05 19:40 
Ja! De røde dimser med skjoldet er også ekstremt irriterende - de dukker heldigvis kun op engang i mellem.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PlaykidPlaykidSkrevet 11/12-05 19:53 
Jeg synes ellers jeg har stødt på dem en 4 gange i træk, de gange jeg koms så langt.
I starten troede jeg det var ekstra liv :)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 11/12-05 20:41 
Herold>
Oh yeah.

Jeg prøver iøvrigt stadig at få Pacifist unlocked - no go :(

Første gang jeg spillede det, trykkede jeg på alle knapper og kunne ikke skyde. Først senere fandt jeg ud af at man skød med højre thumbstick. Så i første forsøg fik jeg den :P
» a winner is you «
226 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig