X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameboy Micro?


Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 03/12-05 01:31, rettet 03/12-05 01:34 
Jeg har købt en Gameboy Micro, er der nogen der ved om det bliver muligt at tilføje den til sin samling? :p
RJKRJKSkrevet 03/12-05 01:40 
Hvad skulle problemet da være...?

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
T.L.OT.L.OSkrevet 03/12-05 01:50 
Tak :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/02-06 22:10 
Nogen der ved om der i fremtiden vil komme et GBA til GC link kabel der passer til Micro'en?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 16/02-06 12:07 
Jeg så et billede på nettet, hvor man kunne se en Micro spille Zelda: Four Swords med en GC. Ved ikke hvordan, og jeg kan ikke finde linket mere :(
ElgenElgenSkrevet 16/02-06 12:37 
2½ minuts Googling...

Hjemmelavet ud af GC -> GBA og GB Micro link kabel
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WikzoWikzoSkrevet 16/02-06 13:28 
Jep, det var dét billede :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-06 13:54 
Det er da rart at vide at Mirco'en KAN virke som en alm. GBA/SP kombineret med en GC. Jeg var faktisk bange for at det kunne ha' været en feature som Nintendo havde skåret væk.

Der er nok ikke andet at gøre end at vente til Nintendo selv gider lave et, eller der kommer noget 3rd party halløj.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 16/02-06 14:33 
...tror faktisk ikke det er en feature i GBA/SP, men at den blot bruger den almindelige protokol for overførsel af data mellem GBA/SP'ere via linkkabler.

Og jo, der er andet at gøre; grib loddekolben!
Efter hvad jeg kan se er det ikke ligefrem rocketscience.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-06 14:40 
Det er jeg da udemærket klar over. Men jeg gider da ikke bruge penge på et micro link kabel for så at splitte det op og lodde det sammen med mit org. GBA -> GC kabel...
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 01/04-07 18:45 
Nogen der ved er der er kommet nogen 3rd party kabler der klarer dette problem? Og samtidig, om man kan connecte GBA SP til en GB Micro med et almindeligt link kabel?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SaftenSaftenSkrevet 21/02-10 13:08 
Genopliver lige tråden for en forespørgsel.
Jeg har fået skrammet faceplate'n på mit lille vidunder så kraftigt at det er svært at se hvad der foregår på skærmen, men er ikke i stand til at finde nogen steder der sælger nye/brugte faceplates. Er der nogen her der kender til et sted eller måske selv vil sælge mig en?
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig