X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

DS hos Elgiganten, prisgaranti


Reply
JuggernautJuggernautSkrevet 02/12-05 18:42 
Jeg var ude i den lokale Elgiganten her i eftermiddags. De siger at de kun fører den sølvfarvede DS og derfor den gode pris på 999,-. Jeg er ude efter den blå:)
20m derfra ligger Toys 'r Us og de har Ds'en i bl.a. sølv, blå og pink. Dog til en noget større pris på 1179,-. Ved I om jeg kan købe den blå dér og vandre tilbage til Elgiganten for at få forskellen tilbagebetalt? De har vist noget prisgaranti af en slags? Nu ved jeg godt at de ikke fører den blå, men på en måde er der jo tale om samme produkt. Kan den mon trumfes igennem?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 02/12-05 18:47 
Hvorfor skulle ElGiganten give dig penge, når du køber DS'en i en anden butik...? ;) Det er da Toys'r Us, der skulle betale forskellen... Og de har ikke prisgaranti.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 02/12-05 18:52 
Jeg var vist lige lidt for hurtig her. Troede jeg havde snøret dem, men det må nok være min opilnede weekend-kuller!! ;)
Kan sagtens se hvad du mener. Jeg _vil_ bare ikke have den sølvfarvede...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/12-05 19:09 
*Fnis*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
kooikkooikSkrevet 02/12-05 19:47, rettet 02/12-05 19:54 
Toys'r us har prisgaranti og det er jeg 100% sikker på.
RuneSPRuneSPSkrevet 02/12-05 20:05, rettet 02/12-05 20:05 
Med de priser som de har tvivler jeg på de har prisgaranti :P

men aner det self ikke =)
RJKRJKSkrevet 02/12-05 20:18 
kooik>
Toys'r us har prisgaranti og det er jeg 100% sikker på.

Det lyder ærligt talt ret mærkeligt, hvis det skulle være tilfældet. Jeg har aldrig set dem skilte med det, og de er jo generelt voldsomt dyre, og har ingen direkte konkurrenter. Fint hvis de har det, men det giver godt nok ikke meget mening...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 02/12-05 20:35 
Der er faktisk ikke så mange der skilter med det - synes også det kan være svært at finde ud af hos fx. Elgiganten. Det er som regel bare noget man ved.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kooikkooikSkrevet 02/12-05 23:07 
Jeg arbejder i BR som styrer toys så jeg er ikke et sekund i tvivl om at de har prisgaranti.
RJKRJKSkrevet 02/12-05 23:14, rettet 02/12-05 23:14 
Jamen så tror jeg da på dig :) Og så kan Juggernaut selvfølgelig sagtens gøre det - bare lige omvendt af hvordan det blev beskrevet ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 02/12-05 23:49 
Nu skal der vel ikke trædes mere i det ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 03/12-05 09:40 
Hvorfor beskrev du det omvendt? :P
RitesRitesSkrevet 03/12-05 09:44 
weekend-kuller
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 03/12-05 09:45 
Irony fails again :)
MajorPMajorPSkrevet 03/12-05 21:52 
I øvrigt står der på Toys 'r' us' hjemmeside at de har prisgaranti.

Just for the record :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 03/12-05 22:09 
Så kan jeg lære det ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ZøvnigZøvnigSkrevet 05/12-05 00:18 
Heey kooik
Hvilken butik er du i hehe ;)

Er Selv BC i BR nemlig.
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Login for at besvare
Username
Password
Remember me