X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt gået Nintendo


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 02/12-05 08:45 
Da Nintendo i sin tid solgte Rare var der mange som mente at dette var begyndelsen på enden for Nintendo. Men det er det nok ikke alligevel. Med Perfekt Dark Zero på gaden, kan man så se, at Nintendo ikke mistede noget ved at sælge Rare.

Se selv her
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/12-05 08:55, rettet 02/12-05 08:56 
Nu er Gamereactor for mig et af de mindst brugbare spilsites der er, og deres anmeldere gør i mine øjne ikke altid et godt stykke arbejde (håber ikke jeg træder nogen over tærerne her). Jeg synes også min holdning i dette tilfælde støttes meget godt af, at PDZ har et snit på 86,6% på Gamerankings.

Så kort sagt tror jeg nu alligevel de mistede noget i sin tid ;)
HeroldHeroldSkrevet 02/12-05 09:23 
:)

Jeg tror det var et godt træk for begge parter. Nintendo slap af med en klods om benet for dem, der kostede en hel del, og Microsoft fik en udvikler, der kunne lave killer-apps til deres konsoller. Nintendo fik kassen, og Microsoft kunne sikkert ikke engang se forskel på kontoen.

Anywho, uden at vide det, så tror jeg ikke at anmelderen på GameReactor har testet live-delen, som skulle være der hvor spillet virkeligt skinner igennem. Singleplayerdelen er ganske rigtigt vag, men Live skulle være ret godt. Den version vi har haft adgang til herhjemme har være på maskiner, der kun kan gå på Microsofts partnernet, hvor der er ret tomt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 02/12-05 10:27 
Umiddelbart vil jeg nu se mig enig med Syrefox. Jeg har godt nok hverken prøvet PDZ eller Kameo men umiddelbart efter diverse anmeldelser at bedømme, så har Rare endnu ikke leveret ét spil som har været på højde med dem i 64'erne :p Men lad os nu se, kan jo være at jeg bliver positivt overrasket over dem..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/12-05 12:16 
SuperAllan (GR)>
Hvad er det i prøver på ? at være til grin ? den mest upålidelige kilde overhovedet ? De 2 størtste og respektede gamesites har givet spillet henholdsvis 90% og 84% (gamespot og IGN).

Må man spørge hva i laver ?

Sjovt som folk mener at man er upålidelig, hvis man ikke slavisk følger giganterne.
Home is where the hardware is..
JAAJAASkrevet 02/12-05 15:11, rettet 02/12-05 15:14 
Eurogamer giver PDZ 7/10. Læs anmeldelsen. De går virkelig til stålet.

Herold>Microsoft fik en udvikler, der kunne lave killer-apps til deres konsoller.

Det er vel ret tvivlsomt, om det nu også er tilfældet. Jeg har ikke set en eneste killer-app fra Rare under Microsoft.

Eurogamer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig