X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X360 download af spildemoer?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 30/11-05 16:25 
Nogen der ved hvad der vil være tilgængelige fra dag 1 her i europa?

Jeg fandt denne liste: http://www.360insider.net/articles/11-15-2005/xbox-live-marketplace-launch-content-and-prices-revealed/

Hvor Kameo og King Kong helt sikkert bliver snuppet hvis de er tilgængelige.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 30/11-05 16:39 
Sandsynligvis præcis det samme. Jeg tvivler på, at der overhovedet er tale om regioner, når det handler om Live. Jeg mener, hvad ville formålet være?
RJKRJKSkrevet 30/11-05 16:46 
PAL/NTSC i demoerne?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 30/11-05 16:51 
Mon ikke maskinen selv er i stand til at puste noget ud, der kan ses på alle TV? Hvis den kan skalere signalet, er det vel ikke noget teknisk problem at levere PAL/NTSC?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 30/11-05 16:51 
Vel ikke for Xbox 360-spil? De laver sandsynligvis alle demoerne i 720p og kan derefter lade GPU'en scalere og lave det om til PAL og NTSC.
HeroldHeroldSkrevet 30/11-05 16:52 
Hah :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 30/11-05 16:52 
Tænkte i retning af sync i videosekvenser og den slags. Men de er måske alligevel ikke med i demoerne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 02/12-05 17:11 
Øv, jeg har kun set 3 spil-demoer til download indtil videre.

Kameo
NFL something something
NBA 2006

Havde ellers håbet på King Kong.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 02/12-05 23:16 
Ellers kan du eventuelt komme forbi mig en dag og prøve det.

Det er i øvrigt rigtig godt.
HankyHankySkrevet 02/12-05 23:48 
NFS Most Wanted kan også downloades, men det er nu heller ikke noget at råbe hurra for :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig