X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

xbox 360 spilpriser


Svar
rapsacrapsacSkrevet 29/11-05 20:16 
Er det bare mig, eller er prisstigningerne på den nye generations spil gået hen over hovederne på de danske butikker? Mig bekendt har xbox, ps2 og gc spil som udgangspunkt altid kostet 499,- og det kommer 360´erens spil i vid udstrækning også til. Går man til gengæld ind på play.com er prisen 39,99GBP og 29,99GBP på henholdsvis nextgeneration kontra oldgeneration. Hvis jeg kun kan spare 65 kr. på at købe spillene i danske butikker og få spillet i hånden med det samme, frem for at skulle vente 3-5 dage, så er jeg mere tilbøjelig til det. Det er klart at 65,- pr. spil kan blive mange penge hvis man køber nye spil hver måned, men ser man på det i det enkelte tilfælde syntes jeg ikke det er meget- i hvert fald ikke når man er vant til at spare 170,- pr. spil ved at købe online. Er det mon bare de danske forhandlere der prøver at tage kampen op med de udenlandske sider? Næppe.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/11-05 21:33 
Mon ikke det ændrer sig, når "nextgeneration" talen lægger sig.
Der er så bare lige det, hvor når sker det?
are you CHICKEN?
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 30/11-05 16:01 
Tyskerne tager 50 euro for 360 spil, så det er ca. en stigning på 5 euro. Jeg ved heller ikke lige hvorfor englænderne har foretaget en så radikal prisændring i forhold til os og tyskerne.
JmogJmogSkrevet 02/12-05 13:01 
Nogen af forretningerne kan dog godt finde ud af at tage ekstra for spillene. Flere af dem ligger på 650 hos Fona. Det er dog ikke alle, da nogle også kan fås for 550.
JmogJmogSkrevet 02/12-05 13:12 
Hos Game har de forresten et tilbud på wireless controller + ét spil for 800. Controlleren kostede 400 alene, så det var jo et fint tilbud. Det er ikke alle spillene, det gælder, men af dem jeg lige kan huske, var der Kameo (købte jeg selv) og PGR3.
HeroldHeroldSkrevet 02/12-05 13:29 
Det er de tre MS-spil, PDZ, PGR3 og Kameo.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 02/12-05 14:23 
Jeg købte den pakke, men ekspedienten var så flink at tillade mig at tage Condemned med i stedet. Havde fået PDZ af en ven om natten, så jeg ville kun have det. Det kostede så 849, men det var bestemt også til at leve med.

Så nu har jeg PDZ og Condemned - og jeg er en glad mand.
APHAPHSkrevet 02/12-05 14:37 
Jmog>
Nogen af forretningerne kan dog godt finde ud af at tage ekstra for spillene. Flere af dem ligger på 650 hos Fona. Det er dog ikke alle, da nogle også kan fås for 550.

Jeg købte PGR3 i Fona for 499kr. (Der stod godt nok 549 på æsken)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig