X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Recon på XBL?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/05-03 11:29 
Hvordan er Ghost Recon egentligt på XBL?

Prøvede det engang i singleplayer, men fandt det ærligt talt for kedeligt og besværligt; Syntes det var for omsonst, det at man skulle dirigere sit team rundt, og fortælle dem hvor de skulle gå hen. Spillet var simpelthen for simulationspræget til jeg gad spille det.

Nu har jeg dog læst, at det skulle være en helt anden historie, når man spiller GR på XBL.

Efter hvad jeg kan forstå, så styrer man bare sig selv, og ellers arbejder man i teams med de andre på banen. Man skal vist ikke længere dirigere AI holdkammerater rundt, og egentligt kun ta' vare på sig selv, og støtte ens team-medlemmer.

Spiller man egentligt mod hinanden, eller er det mennesker i teams mod AI'ens teams?

Hvad mener I om GR, på XBL? Er det ikke længere det her kedelige og møjsommelige singleplayer spil, men nu en fantastisk online oplevelse?

Det må da iøvrigt være fedt med Voice Communication i GR, eller hva'?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/05-03 12:04 
Well jeg synes det er et ret fedt spil i SP, så det farver selvfølgelig mit indtryk.

Såvidt jeg ved kan man ikke spille med bots over Live.
I så fald er det aldrig nogen der gør det [hvor jeg har oplevet det]

Der er flere forskellige gamemodes, og jeg synes sådan set de alle sammen er sjove.
Man kan spille co-op, så man sammen som team skal spille spillets missioner igennem [og her er der selvfølgelig 'bots']. Det er super cool, især hvis man sætter sværhedsgraden op. Men i længden lærer man jo banen, og AI'en at kende og så bliver det lidt kedeligt.

Man kan spille i Teams. 2 hold mod hinanden, helt traditionelt.
Alt efter hvor stor banen er, kan det godt gå lidt for stærkt til at man rigtig kan nå at bruge Voice Comm.
Man skal også sørge for at sætte respawn settings ordentligt, ellers risikerer man at spawne lige det samme sted som fjenden står - det er lidt latterligt.

Man kan spille solo - så er det bare alle mod alle.
Sjovere hvis man er 3-5
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PapandPapandSkrevet 19/05-03 12:53 
Det er ikke længe siden jeg fik spillet, og min vurdering er på bagrund af 5-6 timers spilletid, hvoraf de 4-5 timer har været over XBL. Det skal også siges, jeg har gennemført PC versionen.

Først og fremmest synes jeg grafikken og stemningen er noget tam i Xbox versionen i forhold til på PC. Det fede ved Xbox, er dog den hurtige tilgang til Co-op. Så hvis du har en kammerat, der virkelig vil sætte sig ned, og spille en omgang seriøs co-op, så kan det blive rigtig fedt.

Når du første gang kommer på XBL og spiller deathmatch, er underholdningen helt i top. Men tænker jeg tilbage, på da jeg spillede dette på PC, så var det altså lige en tand sjovere. Der er rigeligt med spilmodes til XBL, så her er masser af underholdene timer gemt, hvis du da ikke har spillet PC versionen. For mit eget vedkommende overvejer jeg stærkt at sælge Ghost Recon, da her simpelthen ikke er noget at hente, hvis man har spillet PC versionen for meget.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ckruseckruseSkrevet 19/05-03 13:24 
Der er mulighed for 6 spillere i co-op, 12 spillere i team og 18 i solo. Kombineret med voice-chat burde du ikke overveje det ret længe ;)

Jeg har dog hørt om nogle launchproblemer i USA, hvor det var svært at finde en kamp.. det var tilbage i maj 2002, så det er sikkert blevet rettet.
jaesjaesSkrevet 19/05-03 13:34 
Nu har jeg ikke spillet det så meget over Live, men indtil videre er jeg lidt skuffet over hvor nemt der går Counterstrike i den - folk stormer som regel frem, uden at tale taktik først. Måske har jeg bare været uheldig, og man kan jo selvfølgelig prøve at overtale dem man spiller mod, til at man lige bruger 1 min. mellem hver runde, på at lægge en slagplan.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/05-03 13:50 
Noget der kan irritere mig ud i det uendelige er at man mange gange kun når at spawne hvorefter man bliver skudt ned. Rundebaseret spil som i CS kunne være rart, på den måde ville man undgå disse spawnkills, hvor man starter lige i skudlinien for en sniper.
I win, you loose
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/05-03 14:39 
RQvsnaps >

Jeg mener at have lagt mærke til at hvis man sætter respawns til at være team, i stedet for solo, så er det ikke så stort et problem. Så spawner an nemlig mere i hver sin ende.
Jeg har mest lagt mærke til det som et problem i Docks.

jaes >

Ja jeg synes også at der kan gå for meget CS i den.
Her synes jeg også at det er Docks der er problemet.
Det er som om at mange gerne vil spille CS-style, for Docks er jo en voldsomt populær bane.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/05-03 15:16 
RQvsnapz >
Noget der kan irritere mig ud i det uendelige er at man mange gange kun når at spawne hvorefter man bliver skudt ned. Rundebaseret spil som i CS kunne være rart, på den måde ville man undgå disse spawnkills, hvor man starter lige i skudlinien for en sniper.

Ja, men tilgendgæld skal man vente så sindsygt meget for at få lov til at spille næste runde.
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/05-03 15:26 
---> ps2playkid
Ja det er rigtig nok, men du må indrømme at det er grænseløst irriterende at dø 3 gange i træk bare fordi man spawner lige i sigtekornet på en sniper..... hader det!!
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 19/05-03 15:31 
Ja, har godt nok ikke prøvet det til CS.
Men jeg har haft samme problem i Halo, i banen Side winder.
En af mine kammerater som var på modsat hold af mig døde og respawnede omkring 10 gange præcist samme sted, og tilsidst undlod jeg så at plakke ham ned da vi måtte konstantere (dels på grund af hans arriske irratation;) at det var unfair.

Dette er oplevet en del gange.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 19/05-03 17:10, rettet 19/05-03 17:11 
RQvsnapz >
Noget der kan irritere mig ud i det uendelige er at man mange gange kun når at spawne hvorefter man bliver skudt ned. Rundebaseret spil som i CS kunne være rart, på den måde ville man undgå disse spawnkills, hvor man starter lige i skudlinien for en sniper.

SVJH kan man godt spille rundespil. Skal man ikke bare sætte respawn til 0?

PS2 playkid >
Ja, men tilgendgæld skal man vente så sindsygt meget for at få lov til at spille næste runde.

Men samtidig lægger det op til, at man spiller mere strategisk og ikke bare stormer frem, da man jo passer på ikke at dø for hurtigt.
Man kan jo bare spille små runder på ca. 5 min. :)


At folk så sjældent aftaler taktik i CS, skyldes sikkert primært at der ikke er en "lobby" hvor alle mødes inden spillet går i gang
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig