X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS bundles?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/11-05 11:01, rettet 26/11-05 11:01 
Planen var at jeg ville kaste mig over 360 når den udkom, men nu ser det umiddelbart ud til at jeg vil vente nogle måneder, og istedet investere i en DS. Specielt den udgivelses-liste der er linket til andetsteds er meget interessant.
Hvad er spændende at købe i øjeblikket? Jeg har set den bundle med Mario Kart og den røde DS. Er der noget andet på vej eller noget man skal holde øje med i fremtiden?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ZøvnigZøvnigSkrevet 26/11-05 18:54 
Du kan være helt sikker på der kommer andre bundles i handlen. Men lige nu er der "kun" nintendogs og Mario bundlen at gøre godt med.

Eneste problem med min DS nu er at der er for mange spil ude lige nu jeg gerne ville spille :P Og jeg har desværre hverken penge eller tid nok til flere spil :D

men det er et luksus problem vi ellers ikke er forvente med, os der primært har Nintendo. Gør jo en hel forvirret når der pludselig er valgmuligheder hehe
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
JuggernautJuggernautSkrevet 27/11-05 11:47 
Zøvnig>
Du kan være helt sikker på der kommer andre bundles i handlen. Men lige nu er der "kun" nintendogs og Mario bundlen at gøre godt med.


Jeg må se mig lidt om hvor de har nogle attraktive tilbud. Nu hvor vi kommer ind i juleperioden, er det måske lidt sløjt med de virkelig gode priser :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 27/11-05 11:56 
Bare lige et hurtigt indspark.

Jeg læste for et par dage side op på DS homebrew og der er tilsyneladende en ny version af maskinen i omløb der er blevet gjort mindre modtagelig overfor "ikke-nintendo" kode.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig