X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Best of Xbox


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/11-05 15:03 
Hvilke titler har I spillet til hudløshed gennem Xbox'ens levetid? Hvad har været de største oplevelser på konsollen, nu hvor den står overfor snarlig pensionering?

Mine absolutte favoritter:

Halo
- De gode, gamle dage med XBConnect gjorde, at jeg fik clocket en hel del spiltimer ind online. Ellers havde jeg nok bare været tilfreds med at gennemføre single play.

Castle Wolfenstein
- Nok den titel jeg har spillet mest. Single play var sjovt og multiplay på Live var genialt. Beach Invasion med 9-10 spillere er simpelt hen alle pengene værd.

RalliSport 1+2
- Etteren var rigtig god og med toeren kom Live ind, og dermed blev det til et af de bedste bilspil, jeg har spillet.

Baldurs Gate: Dark Alliance
- Klasse hack 'n' slash. 2-player muligheden blev brugt flittigt hos mig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 25/11-05 15:20 
Der er ingen titler, jeg har spillet til hudløshed, men mine favoritter må være:

Morrowind
Steel Battalion
Jet Set Radio Future
Panzer Dragoon Orta

Midtown Madness 3 synes jeg også var ret sjovt, men det er også kun fordi det kom med boxen. :)

Og hvis Project Zero-spillene tæller (de er jo oprindeligt til PS2), skal de klart med på listen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/11-05 15:23 
Panzer Dragoon Orta er nok det spil jeg har været mest tilfreds med på Xbox. Hvis man fraregner multiplatformspil, så er det Xbox-spil jeg har brugt mest tid på nok... Halo. Så kan man udlægge det, som man vil ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/11-05 15:33 
Panzer Dragoon Orta er også det eneste spil jeg rigtigt har spillet på min Xbox. Dog har jeg også spillet en del Project Zero, men det tæller jo ikke rigtigt, da det jo er multiplatform.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/11-05 15:39 
Halo - mit første xbox spil og til stadighed en absolut hitter

Cronicles of Riddick

Mechassault - perfekt multiplayer action
I win, you loose
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/11-05 15:43 
Project Gotham Racing 2
Halo
OutRun 2
Oddworld: Stanger's Wrath
Outlaw Golf (I know...)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
la0sla0sSkrevet 25/11-05 15:59 
Min største oplevelse med Xbox har helt klart været demostanden! :)
Hvad sker der?
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/11-05 16:08 
Projekt Gotham racing 2 (super stabil og sjov online del)
Burnout 3 (Super party spil i chrash mode)
Rainbow six 3 (Online var ret godt)
Links 2004 (sammen med den gamle, var det eneste han ville spille)
Mercenaries (Suverænt sjovt)
Kung fu chaos (Igen fedt party spil)
Max payne serien (Har nok genneført dette spil over 5 gange hver)
Ninja gaiden (WOW, men mega svært)
Pro evolution serien (Nok de spil jeg har brugt mest tid på)

Ellers kan jeg ikke lige komme på nogen spil jeg har spillet 100 timer+.
are you CHICKEN?
Bede-xBede-xSkrevet 25/11-05 16:18 
Halo 2 er mit favorit spil i denne generation. Har brugt utallige timer på det spil og kun manglen på internet i øjeblikket er skyld i, at jeg ikke spiller det for tiden.

Mine øvrige favoritter er:

Halo - Selvfølgelig :)

Ninja Gaiden - De mange forskellige tilgangsvinkler til kampene fik mig til at elske spillet.

Morrowind - Så stort og omfattende og samtidigt fyldt med så mange muligheder, hvilket gjorde det let at tilgive spillets fejl.

Prince of Persia SoT - Smukt som Ico og med bedre gameplay. Samtidigt havde spillet en historie, som stadig får mig til og smile, når jeg tænker på den.

Dancing Stage Unleashed - Stort set som de andre Konami dansespil, dog med Live denne gang. Stadig utroligt sjovt.

Burnout 3 - Normalt er bilspil ikke lige min genre, men Burnout serien er undtagelsen. Det blev spillet i over 100 timer. Mere end jeg har brugt på noget andet bil spil.

Splinter Cell CT : Så vellavet som stealth spil bliver, indtil de tager det næste skridt... Samtidigt meget omfattende.

Under disse kommer en lang liste af titler, som jeg alle har haft megen glæde af:

Panzer Dragoon Orta, Chronicles of Riddick, Oddworld Strangers Wrath, Beyond Good & Evil, Prince of Persia WW, Splinter Cell + Pandora Tomorrow, Otogi, Gun Valkyrie....

Kunne nok blive ved et stykke tid. Der har været mange titler, som har været værd og spille.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 25/11-05 17:11 
Jeg ville faktisk have oprettet dette emne på fredag, når 360 var udkommet, men here goes top 5:

Halo 2
Halo 2 er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet. Samtidig er det det spil, som jeg har spillet flest timer - over Live jo.

Halo
Også en forrygende oplevelse. Vi har jo sågar holdt flere link-up dage heroppe i 9000. Det eneste spil hidtil, hvor jeg er begyndt på anden gennemspilning i umiddelbar forlængelse af den første.

Ghost Recon: Island Thunder
Lidt undervurderet titel, der for alvor lærte mig at værdsætte fps-genren. Spillede MEGET Live co-op.

Morrowind
Her til sidst i Xboxens levetid fandt jeg pludselig ud af, at man rent faktisk kan lave store, frie interessante rpg'er.

Lord of the Rings: Return of the King
Vi skal vel alle have en titel på, som de andre ikke forstår (rettet mod Palle) ;) Min kæreste og jeg var helt bidt af dette spil uanset det forbudte logo på æsken.

Honourable mentions: Ghost Recon 2 + Summit Strike, Rainbow Six: Black Arrow, Baldur's Gate: DA, etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 25/11-05 19:09 
Mine top 5 er som følger:

1. Halo 2

2. Halo

3. Return to Castle

4. Morrowind

5. Splinter Cell Pandora Tommorw
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
BeanoBeanoSkrevet 25/11-05 19:16 
Mine Xbox favoritter i tilfældig rækkefølge:

XBMC :)


Nårh ja... man kan vist også spille på den:

Halo
Halo 2 (online delen)
PGR 2 (online delen)
Wolfenstein (online delen)
Burnout 3
Links 2004 (langt fra PC udgaven men stadig det bedste golf på Xbox!)
Kung Fu Chaos (haaaaii!)
Michael_Michael_Skrevet 25/11-05 19:31 
Tilfældig rækkefølge:

OutRun 2
Halo
SW: Knights of the old Republic
Jurassic Park: Operation Genesis
Cold Fear
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/11-05 19:36 
Nice, jeg er ikke den eneste, der kan lide Operation Genesis!?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 25/11-05 19:48 
Behagelig overraskelse. Købte det for næsten ingenting og har spillet det til hudløshed. Ekstremt vanedannende gudesimulator.
APHAPHSkrevet 25/11-05 20:24 
1) Project Gotham Racing 2 - Dette er formentligt det bedste spil jeg nogensinde har prøvet. Ingen andre titler har i hvert fald formået at fange mig på samme måde som PGR2, både i SP og MP.

2) Pro Evolution Soccer 4 - Jeg har også spillet denne titel til hudløshed, især Masterleague har optaget mig meget.

3) MotoGP - Jeg forventede mig ikke så meget af denne titel der jeg købte den, men blev mildest talt positivt overrasket. Jeg spillede stort set ikke andre spil indtil MGP2 blev udgivet året efter.

Følgende titler har jeg også brugt meget tid på over LIVE:

RSC2
MM3
RTCW
Links
GR:IT
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KillercowKillercowSkrevet 25/11-05 20:51, rettet 25/11-05 20:53 
Jeg har svært ved at sætte dem i rækkefølge ligefrem, men her er en liste over favoritterne ikke desto mindre:

Halo 1+2
Project Gotham Racing 2
Fable
Forza
Jade Empire
KOTOR 1
Rallisport 1+2
Orta
Links 2004
Out Run 2

Øvrige gode ting:
KOTOR2, Dead or Alive Ultimate, The Bard's Tale, Burnout, Morrowind, Gunvalkyrie, Gladius

Jeg ved godt, der er nogle multiplatformere imellem de sidste, men ikke desto mindre er det på xbox, de hører hjemme i min bog :)

Det er egentlig svært at begrænse sig til så relativt få titler. Der er egentlig rigtigt mange af de gode, når man først kigger samlingen igennem :)
jaesjaesSkrevet 25/11-05 21:44, rettet 25/11-05 22:03 
De store oplevelser (vilkårlig rækkefølge):
* Star Wars: Knights of the Old Republic
* Deus Ex: IW (måske ikke helt fair, da jeg ikke er ret langt i spillet, men ikke desto mindre har oplevelsen allerede været ganske fantastisk).

Andre gode oplevelser (vilkårlig rækkefølge):
* Obscure
* Fable
* Halo
* Morrowind
* Broken Sword: TSD
* Shenmue 2

Store og små skuffelser (vilkårlig rækkefølge):
* TOCA Race Driver
* Splinter Cell
* Hitman 2
* Defender of the Crown
* Project Gotham Racing 2

Diverse tanker:
* Xboxen har været en fed konsol, men spiludvalget har været for snævert, til at jeg ville kunne nøjes med den alene.
* Live har været et fint tiltag, men det er skuffende, at man skal betale for primært at spille på andres boxe fremfor dedikerede servere.
* Jeg skal have spillet Out Run 2 inden jeg sælger boxen :)

EDIT: Jeg gad ikke lige sortere multiplatform fra, skrev bare alt ned...
RJKRJKSkrevet 25/11-05 23:17, rettet 25/11-05 23:17 
jaes>
Andre gode oplevelser (vilkårlig rækkefølge):
* Fable
* Halo
* Morrowind
* Broken Sword: TSD
* Shenmue 2

Der nævnte du næsten lige hele listen over de titler, der har været skyld i at jeg har kedet mig (og kommet op at skændes med andre) i denne generation ;p

(sagt lidt i sjov, slap nu af...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 25/11-05 23:25 
Halo 2's multi player har jeg brugt timevis på,
Halo 1 står som den bedste campaign oplevelse.

Ellers har jeg haft megen sjov med mange andre spil. Især kan der nævnes RSC2, Ninja Gaiden, GR2:SS og Kung fu chaos.

Der er flere, men jeg gider ikke lige nævne dem :P
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 25/11-05 23:55 
RJK>

Der nævnte du næsten lige hele listen over de titler, der har været skyld i at jeg har kedet mig (og kommet op at skændes med andre) i denne generation ;p

Hehe - Jeg er nu ikke helt uenig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 26/11-05 00:46 
RJK>
Der nævnte du næsten lige hele listen over de titler, der har været skyld i at jeg har kedet mig...

Det overrasker mig ikke det mindste ;)

Ikke at det skal være en forklaring på berettigelsen af mine valg (det kunne aldrig falde mig ind), men siden du bringer disse spil på banen, bør det næsten nævnes for helhedens skyld, at da de nævnte spil er ret kendetegnende for konsollen, ser mine favoritter på PS2 og GC noget anderledes ud. Jeg er en af de typer, der kan lide næsten alle typer spil, fra retro over suspekt, japansk gøgl, til de mest arketypiske, vestlige spil. Ganske rart, men det kan også være irriterende pga. den koloenorme spilbunke, der ofte ligger og venter på at blive straffet.

(sagt lidt i sjov, slap nu af...)

Der skal betydeligt mere til at bringe mit pis i kog, hvilket du forhåbentlig er klar over :)
RJKRJKSkrevet 26/11-05 00:54, rettet 26/11-05 00:55 
Jeg tænkte mere på visse andre typer ;)

For lige at afslutte den, så var det gode eksempler på Xbox-spil (Ninja Gaiden, KOTOR og Jade Empire er et par andre), som jeg virkelig forsøgte at holde af, men som aldrig rigtigt sagde mig noget, og nu mere står i erindringen som tidsspilde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/11-05 11:39 
Jeg tror efterhånden vi er en del, der er med på at stemple KOTOR som forfærdeligt overvurderet. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 26/11-05 15:21, rettet 26/11-05 15:22 
Fable: TLC

Splinter Cell: CT

Beyond Good & Evil

Burnout: Revenge

RalliSport Challenge 2
CronossCronossSkrevet 26/11-05 16:11 
1: Morrowind - +600 timer.






2: Silent Hill 2
3: Fable
4: Pro Evolution Soccer 4
5: NFL 2K3
SyrefoxSyrefoxSkrevet 26/11-05 18:42 
1. Wolfenstein (online)

2. Wolfenstein (online)

3. Wolfenstein (online)

4. Wolfenstein (online)

5. Wolfenstein (online)

Det bliver simpelthen ikke bedre
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/11-05 19:31 
Cronoss>
1: Morrowind - +600 timer.

o_O Det er over 25 dages uafbrudt gaming! Vildt :p

I den tid jeg ejede en Xbox var det PES4 og Burnout 3 jeg spillede mest.
HulleHulleSkrevet 06/12-05 23:05, rettet 06/12-05 23:07 
Jeg er slet ikke færdig med at spille på min xbox endnu (eller det vil sige, det er jeg, for den er defekt). Men skal da lave en foreløbigt. Multiplatform spil inkluderet.

Dem jeg har nydt mest:
Halo
Morrowind - Game of the year edition
Burnout 2
Panzer Dragoon Orta
Psi Ops (Sadisten kom op i mig)

Store skuffelser:
Halo 2
Fable
Brute Force
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig