X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Atari Jaguar, hvor meget?


Svar
ElgenElgenSkrevet 24/11-05 13:34 
Jeg kunne godt tænke mig at investere i en Jaguar.
Men er der nogen der ved hvor meget man bør gi' for sådan en?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 24/11-05 13:56 
Jeg tror nok jeg måske betalte lidt for meget den gang jeg købte min, men så var den også sprit ny da jeg fik den. Omkring en 20-30GBP vil jeg skyde på så sådan i kr vel mellem 300-450kr vil jeg tro.

Jeg kan varmt anbefale:
Alien VS Predator
Tempest 2000 - Utroligt spil!
Defender 2000
Iron Soldier

Jeg er i øjeblikket igang med at opgradere min spil samling. Har lige købt I-WAR på ebay og mere følger.

Det fedeste ved maskinen er at man stadig laver spil til den. Nogle folk har købt licens til, at videre udvikle de titler som ikke nåede at blive færdige inden Jaguaren døde. Men som jeg ser det er den stadig meget i live endnu. Man kan finde meget om Jaguaren på dette Link.

Link...
Bashful Neophyte
Michael_Michael_Skrevet 25/11-05 11:56 
Kr. 500.- er hæderligt også.
Sig til hvis du anskaffer dig én og skal have anbefalet nogle af perlerne udover ovenstående (som jeg er helt enig i).
ElgenElgenSkrevet 04/01-06 10:24 
Ok, min Jaguar er på vej med posten fra UK (eBay).
Jeg fik een for £31 + £11.5 i forsendelse.
Uden boks men med een controller og alle kabler, samt Cybermorph og Double Dragon the Shadow Falls.
Det er ikke super billigt, men heller ikke vildt dyrt; jeg er ok tilfreds.
Havde fået 500kr. i julegave som jeg havde bestemt mig for at bruge til formålet.

Men til sagen Palmer; de der perler! Give it to me! }:-)

PS. Har iøvrigt set (der var een til salg på eBay for et par måneder siden) at der findes en dedikeret Tempest 2K controller med drejeknub i stedet for et styrekryds, nogen der har sådan een? Jeg er nemlig lidt i tvivl om den hjemmelavet og man evt. selv kunne lave een.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Michael_Michael_Skrevet 04/01-06 12:13 
Perler Hmmm...
Jaguar er uden tvivl en af de konsoller som har færrest gode spil. Til gengæld er der et par spil som alene gør det værd at eje en JAG, bl.a. Tempest 2000.

Følgende er absolut must-haves, og bedre på JAG end andre konsoller (hvis de overhovedet eksisterer andre steder):

Tempest 2000
Alien vs. Predator
Iron Soldier
Power Drive Rally

Andre rigtigt gode titler:

Defender 2000
Rayman
Raiden
Doom
Cannon Fodder
Attack of the Mutant Penguins
Wolfenstein 3D
NBA Jam: TE
Super Burnout
Towers II

De fede men næsten uopnåeligt dyre:

Battlesphere/Battlesphere GOLD
Skyhammer
Zero 5
Protector/Protector SE

Husk på at ovenstående er mine bud på de bedste titler. Ikke et endegyldigt resultat og der er sikkert nogen som er helt uenige.
ElgenElgenSkrevet 04/01-06 12:35 
Selvfølgelig, det var også det jeg bad om }:-)
Hvis andre vil bidrage med titler/ekstraudstyr el. lign. skal de være meget velkommene }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 05/01-06 11:36 
Jeg vil bare lige sige, at Protector/Protector SE nogengange kan findes til en lidt mere rimelig pris på ebay hvis man er heldig.

Jeg har før jul modtaget Raiden med posten, men er ret skuffet over det synes ikke det lever helt op til arcade versionen.

Denne Tempest 2000 3D controller du spørger til kan man faktisk også tit finde på ebay, men kan ikke huske hvad den koster?

Hvis du ikke endnu har anskaffet dig Tempest 2000 og Alien Vs Predator bliver du nødt til at anskaffe dig dem så du kan se hvad Jaguaren kan medhensyn til flot grafik og gameplay. De er et must have!
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 05/01-06 12:25 
neros>
Jeg har før jul modtaget Raiden med posten, men er ret skuffet over det synes ikke det lever helt op til arcade versionen.

Alene vurderet på screens er det jo tydeligvis en voldsom degenerering i forhold til arcadeversionen. Generelt er det bare ikke det samme, når et TATE-spil nedskaleres i grafikken eller voldsomt beskæres, for at få det ned på en normal skærm.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 05/01-06 12:30 
Yes helt enig det er slet ikke det samme. Havde bare hørt, at denne version af Raiden skulle være meget tæt på den originale arcade version.
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 05/01-06 12:38 
De andre konverteringer er sikkert endnu dårligere ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 05/01-06 12:43 
Ja det tror jeg også. Skidt men sikkert sandt.
Bashful Neophyte
Michael_Michael_Skrevet 05/01-06 13:20 
neros>
Havde bare hørt, at denne version af Raiden skulle være meget tæt på den originale arcade version.

Det er den faktisk også.
Eneste (men til gengæld dybt frustrerende) problem er, at 1/3 af skærmen til højre, af fuldstændigt uforståelige årsager, er brugt til andet end selve spilfladen, hvilket gør spillet en anelse klaustrofobisk.
Stadig en fin konvertering i min bog.
RJKRJKSkrevet 05/01-06 13:38 
Det er vel lavet for at få det til at minde om de rigtige TATE-proportioner. Det er da en helt normal fremgangsmåde. Det indebærer normalt at grafikken er nedskaleret til 2/3 eller sådan noget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig