X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 FAQ


Svar
JmogJmogSkrevet 23/11-05 01:33, rettet 25/10-10 19:07 
Xbox 360 er på vej, og rækken af spørgsmål, som folk stiller i den forbindelse, er lang. Hvad er HD, som Microsoft hele tiden snakker om? Er den bagudkompatibel, og er der nogen grund til at købe Premium-pakken? Hvad skal et TV kunne for at udnytte Xbox 360 fuldt ud? I det følgende forsøger jeg at besvare de mest typiske spørgsmål.

-------------------------------
HVAD ER "... Se hele indlægget
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
jaesjaesSkrevet 27/02-16 10:41, rettet 27/02-16 17:46 
Jeg får en disc error på disc 2 af Lost Odyssey. Efter et par forsøg kunne det installeres, men jeg får samme fejl få sekunder efter, den prøver at loade et save.

Kan jeg gøre noget? Ellers er der vel en ridse det sted, hvor den tjekker for disk.

Har prøvet at tømme cache, geninstallere disc 2 samt slette installation og prøvet kun med disc. Det sker også ved et andet save, jeg testede med.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-16 10:44 
Er skiven ridset?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 27/02-16 10:48, rettet 27/02-16 17:58 
Ja. Synes bare, det er et ret uheldigt sted, der så er ridset, og har hørt, at X360 kan give disc error uden grund. Det er en Slim-model.
KTCKTCSkrevet 27/02-16 10:48 
Jeg synes at huske at netop Lost Odyssey havde en del fejlproducerede skiver. Jeg mener selv jeg fik byttet nogle af skiverne i sin tid, og så vidt jeg husker, var der ikke ridser.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 27/02-16 17:59, rettet 27/02-16 18:10 
Der skulle kun være lidt mere generelle problemer med disc 4, som i nogle regioner er i papiretui. Folk mener, det er relateret til lim eller lignende, som etuiet efterlader på skiven - nogle har fået det til at virke ved at sænke skiven ned i næsten kogende vand i 10 sekunder.

Anyway, prøvede at rense med vand, som var lidt varmere end lunkent. Den virker stadig ikke ved installation, men testede kort ved kun at bruge disk - kunne komme lidt videre end det sted, den gik kold sidst. Håber jeg kan spille resten af disken.
Trydie76Trydie76Skrevet 27/02-16 23:59 
Jaes, vis du bor i Randers må du godt låne min :)
jaesjaesSkrevet 28/02-16 15:22 
Tak for tilbuddet. Bor dog i København, så der er en anelse langt ;)
SumezSumezSkrevet 29/02-16 12:02, rettet 29/02-16 12:03 
KTC>
Jeg synes at huske at netop Lost Odyssey havde en del fejlproducerede skiver. Jeg mener selv jeg fik byttet nogle af skiverne i sin tid, og så vidt jeg husker, var der ikke ridser.

Lyder sandsynligt. Min kæreste havde præcis samme problem med en af discene. Jeg har Asia udgaven og har aldrig oplevet det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/02-16 12:04 
Du skal også være velkommen til at låne et af vores eksemplarer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 01/03-16 16:49 
Tak. Har i første omgang købt endnu et brugt eksemplar, meget billigt. Håber det går bedre, for disc 2 er håbløs at arbejde med - det bliver ren stopdans at spille igennem, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-16 17:53 
Mon ikke det løser problemet? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 01/03-16 18:02, rettet 02/03-16 01:19 
Det satser jeg da på. Men er der hold i det med fejlproducerede skiver ved man aldrig. Synes også mit drev opfører sig en anelse mærkeligt generelt, men kan ikke konkludere på det endnu. Hvis det står af bliver jeg ond, da det samme skete for min PS3 alt for tidligt ;)

EDIT: Lyder som vi evt. talte lidt forbi hinanden - det var hvis jeg forsatte med at spille det gamle spil, jeg mente, det kunne blive en stopdans.
Trydie76Trydie76Skrevet 02/03-16 00:20 
....damn aldrig brugt alle skiver....ligefør jeg burde at købe en ekstra kopi
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-16 00:24 
Jeg sidder også og overvejer om jeg skulle installere dem alle, for at tjekke om de aflæses korrekt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 02/03-16 01:26 
Har modtaget det "nye" spil, og disc 2 virker heller ikke her. Hverken installeret eller ej. Fryser tilfældige steder sekunder eller få minutter efter, jeg har trykket ok til at loade et save.

Der er selvfølgelig den mulighed, at det er drevet, men det kan måske tage lidt tid at finde ud af, hvis nu drevet bedre kan lide næste spil, jeg prøver med - lad evt. indtil videre være med at købe spillet brugt fra Coolshop, da begge mine er købt hos dem, produceret i Irland og ser umiddelbart identiske ud.
KTCKTCSkrevet 02/03-16 21:02 
Der er nok en del dårlige udgaver derude, og de cirkulerer sikkert rundt, indtil de lander på hylden hos en af de samlere, som ikke spiller sine spil.

Hvis du låner en sund skive af en og får den installeret, bør du kunne smide din dårlige skive i maskinen, når du skal spille det, for den fungerer sikkert fint til authentication.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 04/03-16 13:55 
Ja, det vil formentlig være nok.
nerosnerosSkrevet 12/10-17 17:44 
Jeg har nu både en JAP og PAL Xbox 360. Jeg prøver at downloade mit gamertag ned på min PAL maskine, men det kan ikke lade sig gøre? Jeg kender både e-mail og password. Hvad er der mon galt nogen der kender til problemet?
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 12/10-17 18:34, rettet 12/10-17 18:34 
Den hyppigste fejl er nok ustabilt internet, men det afhænger jo lidt af hvad fejlkoden er.
j/k
nerosnerosSkrevet 12/10-17 19:13 
Hmm..ok tror bare den siger et eller andet med at der er en fejl og man skal søge hjælp på MS siden? Tror ikke mit internet er ustabilt det køre pænt på min PC men jeg har ingen forstand på det.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 13/10-17 12:01 
Prøv evt. at sætte din xbox til at bruge din mobil som et wifi net hvis det er muligt. Måtte jeg gøre dengang jeg havde net gemmen Fullrate. Ellers meldte den fejl hver gang prøvede at downloade mit gamertag.
nerosnerosSkrevet 14/10-17 18:15 
Lyder meget mærkeligt at man skulle gøre sådan?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 14/10-17 23:56 
Jeg har arbejdet i IT support i 13 år. Tro mig, det vil ikke være spor underligt, hvis det virker.
GreaseballGreaseballSkrevet 15/10-17 18:57 
Jeg fik tippet fra Xbox support for nogen år siden da jeg ringede til dem. De sagde at de havde netop problemer med det net som Fullrate bruger. Så hvis man noget der bruger det samme så kan det være det stadig giver problemer.

Efter jeg skiftede væk fra telefon nettet til Hiper og nu Dansk Kabeltv, som bygningen har fået lagt ind. Så har der ikke været nogen problemer.
nerosnerosSkrevet 15/10-17 20:06, rettet 15/10-17 20:09 
Jeg har en 100 Mbit linje igennem antennestikket fra YouSee?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 15/10-17 20:16 
Hvis du ikke har lyst til at prøve folks forslag, hvorfor så bringe problemet op?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 16/10-17 07:39 
Greaseball>
De sagde at de havde netop problemer med det net som Fullrate bruger. Så hvis man noget der bruger det samme så kan det være det stadig giver problemer.

Jeg kan også skrive under på at min forbindelse var fuldstændig uhørt ustabil dengang jeg havde Fullrate...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/10-17 20:36, rettet 16/10-17 20:37 
Wehner>
Hvis du ikke har lyst til at prøve folks forslag, hvorfor så bringe problemet op?

Hvor skriver jeg at jeg ikke vil prøve folks forslag? Jeg skriver tilbage at jeg ikke forstår at det skulle være problemet. Jeg har jo ikke fullrate som folk skriver om. Jeg vil da med glæde gøre et forsøg men jeg tror ikke det er problemet når jeg kan downloade alt muligt andet og være online 24-7 med min Xbox 360. Jeg har selv arbejdet i Telenor bare som en lille side bemærkning. Men alt er jo muligt.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 16/10-17 20:37 
neros>
Jeg har en 100 Mbit linje igennem antennestikket fra YouSee?

Hmmm... ja den type burde ikke give det problem. Det virkede til at de net som bruger telefon nettet har problemer.
Jeg ville stadig forslå at du prøver at sætte din xbox til at forbinde via din mobil hvis den kan lave et wifi hotspot.
nerosnerosSkrevet 16/10-17 21:00 
Ok må sku lige prøve det for at være helt sikker så :-) Jeg kan godt være bange for der måske er noget galt med mit gamertag/profil på en eller anden mærkelig måde jeg ikke lige kan hitte ud af. Ellers må jeg oprette en ny profil til min kommende PAL maskine. Desværre virker den PAL Xbox 360 jeg har ikke optimalt da den larmer som en ond jetjager, så går og tænker på at købe en splinter ny en af slagsen, så må vi se hvad der sker.
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-17 21:17 
^ at finde en helt ny bliver vist ret svært... Medmindre du er så heldig, at en lokal butik har en støvet 360E på lager :)


Har selv haft kigget efter en 360E som backup, til den dag min gode gamle 360 Arcade dør, men det var så godt som umuligt at finde... Og folk på DBA tror at en ridset version skal koste tæt på det samme som man kan få en ny One S for.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 17/10-17 16:17 
På Ebay kan du godt ;-) Jeg købte for nylig en på DBA men brændte fingrende så den røg desværre ud igen.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 18/10-17 13:15 
Har GameStop ikke stadig nogen refurbished på lager. Ved nogen butikker har nogle PS3 til 500kr.
WonderboyWonderboySkrevet 03/11-17 15:39, rettet 03/11-17 15:42 
Hvad gør man når vores Xbox One skriver den ikke har internet? den køre trådløst.
I love monster land
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 03/11-17 18:47 
Genstarter routeren...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WonderboyWonderboySkrevet 03/11-17 20:21 
Prøver :-)
I love monster land
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig