X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Omkring Xbox 360


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 21/11-05 20:46 
Får alle der køber Xbox 360 den der stålkuffert med som man ser på billedet?

Her
HeroldHeroldSkrevet 21/11-05 20:48 
Jeg tvivler på at nogen overhovedet gør det :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/11-05 22:04 
Nej - det er en special ting for debug/anmelder maskiner og åbenbart også celebs... puke.
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/11-05 22:15 
Perry ser ud som om at han blev tvunget til at tage imod den - Mod hans vilje... "please don't shoot... I'll take it... I'll take it... gezz..."


Det er lidt sjovt hvordan MS altid har brugt den strategi. The rock var jo egentlig den første kendte der promomerede den.
Well crucify the insincere tonight...
BobbeBobbeSkrevet 21/11-05 22:30 
Valkyrie>
Perry ser ud som om at han blev tvunget til at tage imod den - Mod hans vilje...

Jeg elsker det danske sprog :P
Spiller nu: Wii
HeroldHeroldSkrevet 23/11-05 11:10 
Tasken indeholder kun udstyr og ikke konsollen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JimPPJimPPSkrevet 23/11-05 11:26 
Har du penge "Kan du få gratis".

Morsomt et eller andet sted.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/11-05 11:53 
Men er det ikke som det plejer? "Til dem der har, skal mere gives"
RitesRitesSkrevet 23/11-05 15:23 
Jeg vil også have sådan en briefcase ting :(
» a winner is you «
KilroyKilroySkrevet 24/11-05 17:20 
En lidt anden ting, som har noget at gøre med maskinen, og jeg havde ikke noget andet sted at plante nyheden. (Ud over at lave en tråd...)
360 GAMES GO REGION-FREE

Those lucky Japanese gamers can play a handful of US Xbox 360 games right now

We still long for the day when we can pick up a handful of games from Japan and play them on our home consoles, without the life risks associated with dodgy voltage step-downs. With the Xbox 360, it looks like we could be moving closer to our dream.
Although we haven't been able to get hold of any US games ourselves, word from Japan says that a handful of American Xbox 360 titles do not have a region lock, and work fine on a Japanese region console.

The supposed region-free titles discovered include Call of Duty 2, Condemned: Criminal Origins, Gun and Tony Hawk: American Wasteland, suggesting that the console's stance on region locking is the same as on the original Xbox, leaving the decision up to the publisher.

There's no news yet on whether any foreign region games work on a PAL Xbox 360, but we'll be sure to let you know as soon as we get our hands on some US titles.


Computer And Videogames kilde
Kilroy Was Here
RitesRitesSkrevet 24/11-05 21:22 
Det kunne være fedt.

Så kunne jeg ellers lave nogen fagter der viste hvad EA kunne gøre med deres dertil egnede, mens jeg spillede US Ridge Racer.
» a winner is you «
JmogJmogSkrevet 24/11-05 22:27 
Hov, der er da EA-spil blandt dem, du nævner. Spøjst. De er nok de sidste, man ville forvente regionsfrie spil fra.
RJKRJKSkrevet 24/11-05 22:38 
Hvilket? Det er da kun Activision og Sega...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 24/11-05 23:19 
Jmog>
Hov, der er da EA-spil blandt dem, du nævner. Spøjst. De er nok de sidste, man ville forvente regionsfrie spil fra.

Jeg tror du tager fejl af Call of Duty, som er lavet af Activision og Medal of Honor fra EA.
JmogJmogSkrevet 24/11-05 23:31 
Ah, ja, det var præcis der fejlen lå. Jeg er så vant til at tænke WWII-shootere = EA.
SyrefoxSyrefoxSkrevet 25/11-05 09:17 
Hvis man køber den lille xbox 360 pakke kan man så senere opgradere den? med harddisk osv?
JmogJmogSkrevet 25/11-05 09:20, rettet 25/11-05 09:21 
Jada. Ellers ville den aldrig være kommet på markedet. Det Microsoft tjener penge på er spillene og tilbehøret. Core er en mindre guldgrube, da mindst halvdelen af dem, der køber den, før eller siden anskaffer harddisken. Den anden halvdel køber til gengæld memorykortet.
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/11-05 12:52 
Core = 2400kr plus 250 for memory card som du skal bruge for at save=2650.

Premium = 3200 (Der får du harddisk, trådløs controller, headset, fjernbetjening, component stik).
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig