X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NBA 2006 Eller NBA2K6


Svar
HNHNSkrevet 21/11-05 14:33, rettet 21/11-05 14:56 
Hvad skal man vælge til xbox 360?

Hvad er endelig den store forskel?
NaieraNaieraSkrevet 21/11-05 14:57 
Den store forskel er at NBA2K6 har de værste dunke-animationer nogensinde. De har ikke ændet sig i flere år. Spillerne er træge at flytte rundt med og generelt er spillet pisse irriterende at spille.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 21/11-05 17:22 
Går ud fra, at du mener NBA Live 2006 vs. NBA 2K6! Så ville jeg vælge NBA 2K6, den 2K-serien har jeg altid været glad for at spille, lige siden Dreamcasten! Hvis du ikke er vild med nogle af disse titler, så kan du jo evt. vente til
College Hoops 2K6 som kommer lige efter jul... :)

2K-serien har desuden altid fået bedre anmeldelser end dem fra Live-serien!
NaieraNaieraSkrevet 21/11-05 18:01, rettet 23/11-05 16:55 
2K-serien var bedst på Dreamcast og fortsatte godt et par år på Xbox og PS2. Så gik det galt! Anmelderne der som lemminger giver spillene gode karakterer har ingen idé om hvad et godt basketball spil er. Det eneste de har over NBA Live-serien er en højere grad af realisme, men så skal man bare leve med en utroligt lang liste af større og mindre irritationsmomenter der gjorde 2K5 ulideligt at spille for undertegnede.

Forstå mig ret; Der findes ikke noget perfekt basketball-spil. NBA Live 06 (som er den rigtige titel) er også fyldt med fejl. Blandt andet blev det endnu mere arcade-agtigt i år, men man bestemmer selv i hvor høj grad man "benytter" det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-05 09:22 
Her er så en anmeldelse af NBA Live 06: http://www.gamespot.com/xbox360/sports/nbalive2006/review.html?sid=6140286

Ikke videre imponerende!
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/11-05 11:51 
Sonic.dk>

College Hoops 2K6 som kommer lige efter jul... :)


I Europa?
NaieraNaieraSkrevet 23/11-05 13:08, rettet 23/11-05 13:12 
Sonic.dk>
Ikke videre imponerende!

Hvis du kunne gøre andet end at referere til anmeldelser ville du virke en del sejere.

Jeg gik dog egentlig bare ud fra, at X360-versionen var Xbox-versionen med bedre grafik og lidt andet sjov til dem med sejere maskiner. Det ser ud til det ikke er sagen, men jeg ville stadig holde mig langt væk fra 2K6, fordi det er dælme slemt, ligemeget hvad Bob Colayco siger...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/11-05 15:27 
Og du ville virke en del sejere, hvis du kun udtalte dig om spil du havde spillet... :-)

Jeg går ikke ud fra, at du har spillet X360 versionerne endnu..? ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-05 16:31 
Naiera>
Hvis du kunne gøre andet end at referere til anmeldelser ville du virke en del sejere.

Jeg gik dog egentlig bare ud fra, at X360-versionen var Xbox-versionen med bedre grafik og lidt andet sjov til dem med sejere maskiner. Det ser ud til det ikke er sagen, men jeg ville stadig holde mig langt væk fra 2K6, fordi det er dælme slemt, ligemeget hvad Bob Colayco siger...

Du kan godt lide at diskutere, hva? Jeg har lige fortalt dig, at jeg altid har foretrukket 2K-serien frem for Live-serien! Ville jeg virke sejere, hvis jeg kunne gøre andet end at referere til anmeldelserne? Det har du nok ret i, men jeg har af gode grunde ikke prøvet nogle af spillene på X360 endnu, og det tvivler jeg meget på, at du selv har!

Der er ingen grund til at prøve at belære mig... jeg fortæller bare, at jeg foretrækker en serie frem for en anden og det gør jeg ud fra personlige erfaringer og ikke pga. anmeldelser. HN er i tvivl om hvad han skal købe, så jeg giver min mening og bruger linket til at forstærke den!

Der er ingen der siger, at vi skal være enige, Naiera!
NaieraNaieraSkrevet 23/11-05 16:55 
PalleJensen>
Jeg går ikke ud fra, at du har spillet X360 versionerne endnu..? ;-)

Næh, men jeg gik som sagt bare ud fra at X360-udgaven af Live 06 var en lidt mere blæret udgave af den normale Xbox-udgave. Det er pænt underligt at der mangler så mange elementer i NBA Live 06 til X360, og at de har implementeret en forfærdelig straffekast-mekanisme.

Som det ser ud nu, ville det bedste valg være NBA Live 06 til Xbox...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-05 20:41 
... og som jeg ser det, så vil NBA 2K6 være det bedste valg! :)
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/11-05 20:42 
Jeg synes at 2k6 versionen er KLART bedre end nba live 06, ihvertfald hvis realisme står højt på listen, som den gør imo.
are you CHICKEN?
NaieraNaieraSkrevet 23/11-05 21:14 
Jeg fatter ikke I kan leve med de der vanvittigt elendige dunke-animationer og den voldsomt irriterende styring. Er det stadigvæk sådan, at når man trykker på X (eller den der knap, der er samme sted som firkanten på et Dual Shock pad), går spilleren igang med at lave en vanvittig drible-animation, der ikke kan afbrydes, og ofte ender i en offensiv fejl? Sådan var det i 2K5. Det er jo dybt forrykt, og bare et enkelt eksempel på de mange gigantiske irritationsmomenter der har sneget sig ind i serien efter den forlod Dreamcasten. Det er sådan nogle ting man bliver pænt irriteret over, når man spiller over 300 kampe i løbet af et år...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 24/11-05 03:02 
Hvis vi taler 360 version, skulle NBA2K6 være væsentlig bedre.
NBA Live 06 til 360 er ret skrabet hvad der angår features i forhold til Xbox versionen.
NaieraNaieraSkrevet 24/11-05 09:33 
Ja, det er jo det jeg er blevet klar over, selvom jeg synes det virker højst ulogisk at udgive en bæ-udgave af Live på den seje maskine. Der er vist ingen tvivl om at Xbox-udgaven er væsentligt bedre. Ret ærgerligt. Jeg ville dog stadigvæk ikke købe 2K6, som jeg vist har skrevet et par gange. Kun hvis det var ligeså billigt, som 2K5-udgaven var...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig