X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X360 forudbestilling


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-05 20:21, rettet 19/11-05 20:21 
Hvis der er andre, der bare MÅ have en 360'er d. 2/12, og som ikke har fået sig taget sammen til at forudbestille, så tilbyder Merlin Xbox360 leveret på din adresse d. 2!
Der er selvfølgelig en lille hage: Det er udelukkende Core udgaven, der er tale om.

Anyway, jeg har bestilt, så må jeg i EB og have købt alt tilbehøret :)
Pris: 2464,- incl. levering.

www.merlin.dk
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
97 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 01/12-05 10:19 
Jeg fik en mail om det samme - bortset fra der stod den 2. :) Jeg får dog ikke umiddelbart brug for den nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RitesRitesSkrevet 01/12-05 11:56 
I <3 El Giganten :P
» a winner is you «
lightyear dklightyear dkSkrevet 01/12-05 11:58 
Jeg har lige været nede i ebgames og betalt 4549 kr og har set min pakke som kan hentes klokken 00:01, juhuuuu glæder mig for vildt.

Er der andre der ikke har kunne købe et rgb adv scart pga de ikke er kommet til butikken endnu?
are you CHICKEN?
RitesRitesSkrevet 01/12-05 11:59 
Har ikke maskinen endnu, så jeg har af gode grunde ikke forsøgt?
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 01/12-05 12:22 
hvorfor svarer du så?

Eller du kunne også bare have skrevet 'nej' :)
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 12:38 
EB i Lyngby har RGB-kablet - men ikke VGA-fyren.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 01/12-05 12:38 
Nogen der ved om EB Games har VGA kabler til Xbox 360 fra i morgen ?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 12:42 
I Lyngby sagde de, at de ville komme i dag.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 01/12-05 12:43 
Jeg har i hvert fald forudbestilt et sammen med maskinen, så jeg regner da med, at de får det.
BatemanBatemanSkrevet 01/12-05 12:58 
Hvis jeg har et normal tv (sony 29 wega, vil de kabler der følger med i premium pakken ikke være de bedste eller skal jeg købe et advanced scart for at få den bedste billedekvalitet?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 01/12-05 13:04 
Køb et RGB SCART kabel... "Advanced SCART cable" hedder det vist.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/12-05 13:04 
Øv, Gamebits fortalte i en mail at de først kunne afsende VGA-kablet d. 5/12. Har i et forslag til hvor jeg kan bestille det over nettet? (jeg bor ikke lige i nærheden af nogen forretninger der sælger Xbox 360 + tilbehør).
(...)
HeroldHeroldSkrevet 01/12-05 13:06 
Skal du partout have det så hurtigt? Hvorfor bruger du ikke bare det i æsken, til du kan få det andet? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 01/12-05 13:35 
Hvis han nu ikke har mulighed for component på hans monitor/TV ;)
RJKRJKSkrevet 01/12-05 13:43 
Composite?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 01/12-05 13:47 
Hov, han skrev VGA - jeg læste videre fra de foregående og så det som RGB :) Det var der det gik galt, sorry. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 01/12-05 13:49 
RJK>
Composite?

Fy at forslå den slags... ligner dig ikke, Rune :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 13:51, rettet 01/12-05 13:52 
Man skal være hurtigt ude. RGB-kabler og specielt VGA-kabler er i seriøst short supply.
Jeg måtte gå fra EB i Lyngby med deres sidste RGB-kabel for ½ time siden. VGA er umuligt at støve op.
En EB-ansat i Lyngby fortalte mig, at de ikke engang havde modtaget nok VGA-kabler til at kunne give hver butik ét!
Merlin og Fona har kun fået det kabel, der også følger med Premium - og jeg har selv været ude på lageret og lede efter VGA :) Men, ak, nej.

Så jeg må tage til takke med RGB indtil VGA overhovedet kan købes. Composite is not an option!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 01/12-05 13:53, rettet 01/12-05 13:55 
Beano>
Fy at forslå den slags... ligner dig ikke, Rune :)

For tre dage, så... Jeg ville i hvert fald hellere vente end betale overpriser for noget så simpelt som et kabel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 01/12-05 13:55, rettet 01/12-05 13:55 
Jeg låner en en god component -> vga boks af en kammerat (den jeg har skrevet om under et "VGA boks" emne).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 01/12-05 14:13 
Jeg nappede den næstsidste Premium i dag i Merlin på Fisketorvet. Det var ved 12-tiden, så hvis en eller anden er hurtig og kontakter dem eller tager derhen, er den der måske stadig.

De koster 2999 kr. som fra hjemmesiden. Man betaler 3200 kr. ved bestilling og får 200 kr. retur, når man henter den.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 15:58 
Har lige fået mail fra Merlin: Din ordre er afsendt. Leveres d. 2/12. Nice :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/12-05 16:46 
Samme her :)

Men det er da lidt irriterende at der er så stor mangel på de VGA-kabler...
(...)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 17:22 
Ja, det er belastende.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/12-05 18:32 
DeluxScan>
Leveres d. 2/12. Nice :)

Så mangler det bare lige at postbudet kommer mens du ikke er hjemme, så du må ned efter pakken på lørdag. ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 18:50 
Bare rolig. Jeg sidder klar ved døren, til han har været der :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/12-05 18:51 
Azalon>
Så mangler det bare lige at postbudet kommer mens du ikke er hjemme, så du må ned efter pakken på lørdag. ;-)

Bare for at gøre dig mere urolig...
Endnu bedre.. dit navn står ikke på døren.. så den så bliver sendt retur som ubekendt på adressen... ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dRxLdRxLSkrevet 01/12-05 19:36 
Det prøvede jeg en gang med en pakke fra Lik-Sang, med diverse sager for ca. 2500,-

Dæleme ikke så sjovt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 02/12-05 12:59 
Jeg var lige forbi Game og EB ude på Fisketorvet. EB havde tre Cores tilbage (kl. 12). Game, Fona-Nørreport og Elgiganten-Nørrebrogade har ingen maskiner nu.

Det er vist ret begrænset, hvor meget de forskellige forretninger har fået af tilbehøret. VGA-kablet var der ingen af forretningerne der havde fået. Game mente at de fik det senere på dagen eller mandag. Elgiganten havde ingen spil fået (rigtig smart).
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/12-05 13:09 
Vi har heller ikke fået spil og udstyr og de leverer først mandag. Launchen er i følge Boston (Microsofts subdistributør) en KÆMPE aktion som kræver at alting klapper for at det går op. Vi måtte selv hente vores maskiner på deres lager i Kolding for at få dem.
la0sla0sSkrevet 02/12-05 13:13 
Jeg var i Storcenter Nord i Århus, gik ind forbi Merlin og tjekkede demostanden ud. Det der undrede mig MEGET var, at den overkække ekspedient kom hen og spurgte, "nåååh skal du have sådan én med hjem?". "Jeg har ellers hørt, at I har udsolgt," svarede jeg ham. "Nej du kan få en med nu hvis du vil?", jeg sagde så pænt nej tak. Og gik undrende ud, især fordi jeg havde hørt at flere af jer jo først får jeres fra Merlin d. 6.

Underligt.
Hvad sker der?
JmogJmogSkrevet 02/12-05 13:14 
Har lige ringet til Elgiganten, som havde fået deres ekstraudstyr frem på hylderne nu. VGA-kabler havde de dog ikke fået nogen af. Spøjst i et ikke-component land som Danmark er det da oplagt at en del køber VGA-kablet.

Da jeg hentede min i Elgiganten, var der en af de ansatte, der påstod, at der kun var 500 maskiner til hele Danmark. Det lyder jo åndssvagt lavt. Er der nogen, der rent faktisk har nogle pålidelige oplysninger om det?
HeroldHeroldSkrevet 02/12-05 13:27 
Det kan ikke lade sig gøre at trække et tal ud af MS - overhovedet. Jeg hørte at Elgiganten inde i Fields kun havde fået 3 eller 6 (jeg sniglyttede lidt). Sveigaard fra MS ville ikke engang fortælle hvor meget de havde givet for lejligheden, som de showcasede den i. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
APHAPHSkrevet 02/12-05 13:48 
Alex DK>
Æv, det ser desværre ikke ud til at jeg får en xbox 360 på fredag. Jeg forudbestilte min ved coop, men den kan først hente næste tirsdag. :/

Det kunne være at man skulle slå et smut forbi elgiganten på fredag, og se om de har flere konsoller tilbage...


Det lykkes mig at få fingrene i en Xbox 360, selvom jeg ikke havde forudbestilt en. Fona i Kolding havde faktisk mange Premium konsoller der endnu ikke var solgt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 02/12-05 14:28 
Er nogen stødt på 3. parts RGB-kabler i butikkerne?

Det findes åbenbart allerede jvf. Jmogs link i en anden tråd:
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=X360&title=741482
JmogJmogSkrevet 02/12-05 16:33 
Jeg ved at Game har tænkt sig at føre et VGA-kabel som er deres eget mærke. Hvis de gør det, så kommer der garanteret også RGB-kabler.
jaesjaesSkrevet 03/12-05 15:43, rettet 03/12-05 15:47 
Jmog>
Game mente at de fik det senere på dagen eller mandag.

Jeg kiggede ikke så grundigt, men jeg tror, de lå fremme i Game på Fisketorvet, da jeg var der i går ved 19-tiden. Ellers har det været noget andet tilbehør, hvor der står noget med VGA på pakken. Men jeg mener ikke, der udkommer andet originalt tilbehør, det kan forveksles med lige her omkring launch.
BeanoBeanoSkrevet 03/12-05 16:30, rettet 03/12-05 17:04 
Nogen der kender en butik i Ålborg/Hjørring området som har Xbox 360 på lager?

Det er til en kammerat som har returneret hans defekte Xbox 360 til ElGiganten og står nu uden ny da de ikke havde flere :(
HeroldHeroldSkrevet 03/12-05 17:12 
Jeg tror du skal ud i de mere perifære områder. I de største byer er de væk.

Hvad var der galt med den?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 03/12-05 19:08, rettet 03/12-05 19:09 
jaes>
Men jeg mener ikke, der udkommer andet originalt tilbehør, det kan forveksles med lige her omkring launch.

Da jeg forudbestilte kablet i sin tid, fortalte de, at de også ville føre deres eget mærke til 200 kroner.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 03/12-05 19:16 
Beano jeg har bestilt en ved ebgameas aalborg jeg ikke nåede at hente, vi kan sagtens mødes i aalborg mandag hvis det er :) ?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 03/12-05 21:41 
Herold>
Hvad var der galt med den?

Hans først 360'er (købt i går i ElGiganten) crashede gentagne gange i dashbord og PGR3. Han har i dag fået en ny i Merlin i Hjørring som også allerede er crashet efter ca. 1 time - det er ret sygt!
Han er ret bitter hvilket jeg godt kan forstå.

Min første 360'er var også defekt i strømforsyningen og har oplavet eet enkelt crash. Så MS har nogle ting de skal have rette op på!

Palsgaard, mange tak for tilbudet - jeg taler lige med min kammerat i morgen (søndag) og vender tilbage hvis det bliver aktuelt :)
MajorPMajorPSkrevet 03/12-05 21:57 
Er der nogle internetbutikker, som har Xbox 360-premium på lager?

Og er der nogen der ved om Computer City på Østerbro har flere tilbage?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/12-05 22:13, rettet 03/12-05 22:14 
Min er kun crashet én gang, hvor den skulle loade 4. bane i Quake 4. Heldigvis kunne jeg stadig komme ud til dashboardet, så helt crashet var den ikke... Både i dag og i går har den kørt 14-16 timer i træk uden pause - og uden flere crash :)

Så det lyder da godt nok mærkeligt, at han skulle have været så uheldig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 03/12-05 22:40, rettet 03/12-05 22:42 
Jmog>
Da jeg forudbestilte kablet i sin tid, fortalte de, at de også ville føre deres eget mærke til 200 kroner.

Du misforstår, jeg taler kun om originalt tilbehør nu :)

Jeg mente, at selvom jeg er lidt i tvivl om, det rent faktisk var VGA-kabler jeg så i Game, så bør det være dem, da der mig bekendt ikke er andet originalt tilbehør på hylderne, hvor der ordet VGA vil stå på æsken. Dvs. ingen VGA-adaptere eller noget i den dur, der kan forveksles med VGA-kabler.
enfenenfenSkrevet 03/12-05 23:23 
Jeg fik selv min X360 i går fra EB, selvom jeg først bestilte forrige uge med levering den 16.12. De havde åbenbart fået nogle flere, eller måske er der en, der har afbestilt.
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 04/12-05 11:39 
jaes>
Jeg mente, at selvom jeg er lidt i tvivl om, det rent faktisk var VGA-kabler jeg så i Game,

Det må have været noget andet. Jeg ringede lige til dem og de havde stadig ikke fået det. Der er åbenbart "problemer" med at få leveret det.
97 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig