X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X360 forudbestilling


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-05 20:21, rettet 19/11-05 20:21 
Hvis der er andre, der bare MÅ have en 360'er d. 2/12, og som ikke har fået sig taget sammen til at forudbestille, så tilbyder Merlin Xbox360 leveret på din adresse d. 2!
Der er selvfølgelig en lille hage: Det er udelukkende Core udgaven, der er tale om.

Anyway, jeg har bestilt, så må jeg i EB og have købt alt tilbehøret :)
Pris: 2464,- incl. levering.

www.merlin.dk
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
97 emne(r).
1 2 > »

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-05 20:21, rettet 19/11-05 20:21 
Hvis der er andre, der bare MÅ have en 360'er d. 2/12, og som ikke har fået sig taget sammen til at forudbestille, så tilbyder Merlin Xbox360 leveret på din adresse d. 2!
Der er selvfølgelig en lille hage: Det er udelukkende Core udgaven, der er tale om.

Anyway, jeg har bestilt, så må jeg i EB og have købt alt tilbehøret :)
Pris: 2464,- incl. levering.

www.merlin.dk
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/11-05 09:18 
Fra i dag af sælger Merlin også Premium-versionen på samme måde som ovenstående.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 24/11-05 11:12 
Så har du vel været så smart at ændre din bestillling til Premium udgaven? :)
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 24/11-05 11:54, rettet 24/11-05 17:36 
Hvor sikkert er det at de er i stand til at levere det de lover d. 2.?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 24/11-05 12:09 
Ring og spørg?
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 24/11-05 12:12 
God idé. Ring du og spørg, og husk at skrive svaret her så jeg kan læse det. Der er jo ingen grund til at vi begge ringer ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 24/11-05 12:14 
Jeg har da ikke brug for at vide det. Jeg har sikret mig min.

Men generelt vil du nok få mere ud af at spørge dem, end blot at stille spørgsmålet ud i det blå.
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/11-05 14:08, rettet 24/11-05 14:08 
Ændrer ikke noget. Der er sikkert mindre run på Core-systemet, så jeg har en chance for at få det d. 2.
Desuden har jeg gavekort på over 2000 kr. til EB, der skal bruges på HD, Live osv., så Core er smartest for mig... og så får jeg også den flotteste helt hvide konsol :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/11-05 18:53, rettet 26/11-05 18:54 
2 chefer hos Merlins Netbutik har lovet mig over telefonen, at deres andel af 360'ere skulle være sikre på en levering til kunden om formiddagen d. 2.

Jeg vil ikke flames, hvis det viser sig ikke at være sandt - men jeg vælger at tro på dem.

EDIT: Der er i øvrigt ikke udsolgt endnu, sagde en af telefonpasserne.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/11-05 20:56 
I en mail jeg modtog fra Merlin igår, kunne de fortælle mig at de havde 22 stk. Xbox 360 "premium til 2999,-" tilbage og at de garanterede levering d. 2. december.
(...)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/11-05 21:08 
22 Premiums tilbage endnu? Det er da rimeligt imponerende! Og så til den pris!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/11-05 23:02 
Se, et eller andet sted er der noget fishy... Hvis de har så mange tilbage (og vi er heller ikke løbet tør), så må efterspørgslen ikke være ret stor eller også er der leveret rigeligt med maskiner... som jeg er orienteret, er alle i detail-handlen blevet lovet mellem 10-15-20 % af det de har bestilt. Så jeg vil tro at efterspørgslen ikke er som forventet.
dRxLdRxLSkrevet 26/11-05 23:49 
Ahhh... det hjælper lidt på min unaturlige lyst til "xbox 360" at der ikke er så mange andre der vil have den.

Så mit begær må haveværet af den mimetiske art...

Hvilket måske ikke tegner så godt for tilstanden af min "fornuft" :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 28/11-05 13:01, rettet 28/11-05 13:04 
Jeg er lige kommet tilbage fra Elgiganten Nørrebro. Man kan forudbestille Xbox 360 mod et depositum på 1000 kroner. Det lyder måske lidt pebret sammenlignet med andre steder, tilgengæld er prisen på premium kun 2800 kroner. De har fået 12 maskiner, og jeg var nummer 4, der forudbestilte. Skynd jer derned :-)

Havde ellers forudbestilt hos Game til 3200. Nu er der jo pludselig råd til et ekstra spil. Nice.

Da jeg var dernede udspillede følgende samtale sig mellem mig og en ansat:
Mig: Hvor meget tager i for VGA-kablet?
Ansat: Lad mig tjekke... 299,-
Mig: Fint, regner i med at have dem fra starten af?
Ansat: Det vil jeg tro, vi har jo allerede fået maskinerne.
Mig: I har... allerede?
Ansat: Ja, skal du have en?
Mig: ... altså.... jeg kan købe den nu?
Ansat: Jaja, nu skal jeg hente en til dig.

[Han går to skridt og så får han åbenbaringen fra helvede.]

Ansat: Nåeh nej. Der er vist noget om at vi ikke må sælge dem før fredag.
Mig: Pis!

Nå, men jeg fik forudbestilt min og betalt den, så jeg er helt sikker på, at det er til de 2800 kroner. Jeg har bon og det hele, så uforudsete ekstraomkostninger er ikke mit problem, hvis det skulle vise sig at være en fejl. Sandsynligvis har de bare opdaget, at nogle forretninger ligger lavere end vejledende pris, så de har sørget for at komme det i forkøbet.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/11-05 13:17 
Sur tur! Så tæt på! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 28/11-05 13:58 
Av... det var ondt :)
BatemanBatemanSkrevet 28/11-05 16:37 
Jeg sender min kæreste på mission i Elgiganten.

Mål: kvindelig ekspedient

Mission: Få udleveret 1. stk Xbox 360 ved at spille uvidende om releasedato og fyre gas af.

Plan B: reservér 1. stk xbox 360.

Missionen begynder kl. 1800

(2799,- er elgigantens officielle pris nu!)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 28/11-05 16:51 
Spøjst, for da jeg ringede til ElGiganten, så fortalde de at de kun havde Core udgaven til 1995,- og "premium" kunne de ikke sige noget om.
dRxLdRxLSkrevet 28/11-05 16:53, rettet 28/11-05 16:54 
Hmm da jeg var i elgiganten (nørrebrogade) havde de kun 1 premium tilbage, som jeg kom til at reservere. Jeg spurgte dog lige først om jeg kunne fortryde. Hvilket sagtens kunne lade sig gøre, og så forstår jeg ikke hvad depositum'et egentlig går ud på :-p

Officielt tog jeg derhen for at hente en kaffemaskine, men I ved hvordan det er ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/11-05 16:57 
Jmog, du skulle have været lidt mere konsekvent over for ham :)

jmog: Hvor meget tager i for VGA-kablet?
Ansat: Lad mig tjekke... 299,-
jmog: Fint, regner i med at have dem fra starten af?
Ansat: Det vil jeg tro, vi har jo allerede fået maskinerne.
jmog: I har... allerede?
Ansat: Ja, skal du have en?
jmog: ... altså.... jeg kan købe den nu?
Ansat: Jaja, nu skal jeg hente en til dig.

[Han går to skridt og så får han åbenbaringen fra helvede.]

Ansat: Nåeh nej. Der er vist noget om at vi ikke må sælge dem før fredag.
jmog: Ja, surt for dig at bordet fanger. Arbejd for din løn, kuli, og hent min X-Box!
jaesjaesSkrevet 28/11-05 17:03 
Frysetørret kaffe er også stærkt undervurderet :)
dRxLdRxLSkrevet 28/11-05 17:17 
Vi fik skam købt kaffemaskinen, har længe vidst at elgiganten var stedet hvor vi skulle hente den (stort udvalg lave priser), men nu havde jeg en ekstra grund til at tage derhen :-p

Må indrømme at jeg glæder mig ganske meget til at spille PGR3 på live. Forhåbentligt fungerer det sådan man bare kan samle kontrolleren op for et 10minutters fiks når man trænger til at koble lidt af =)

Hvor er det forresten at jeg kan læse præcis hvad premium pakken indeholder?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 29/11-05 15:17, rettet 29/11-05 15:17 
Når/hvis der vitterligt er så stor mangel på maskiner i USA og Europa, mon så ikke vi kan få nogle af de japanske tilbage hertil? ;)

I hvert fald ser den japanske launch så trist ud, at det er svært at forestille sig, at 360'eren omvender den almindelige japaner til at begynde med. Der er sølle seks launchspil, hvoraf de tre er Every Party, Tetris og FIFA... Ikke engang Kameo får de, og Dead Or Alive 4 - eneste populære serie fra den gamle Xbox - misser launchen.

Bagudkompabiliteten leder næppe heller til et boost i salget af gamle Xbox-spil, da japanerne tilsyneladende kun kan spille tankevækkende tolv af de gamle spil - og heller ikke her er Dead Or Alive repræsenteret.

Microsoft har snakket så meget om satsningen på det japanske marked skulle laves rigtig denne gang. Det tror jeg stadig lykkes, men det starter godt nok ikke ret overbevisende...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 29/11-05 15:32 
BTW, hvis I er hurtige så har ElGiganten på Amagerbrogade i KBH måske stadig nogle maskiner. Var derhenne i formiddags ca 10:20. Jeg var først den anden der havde købt en (man skal lægge det fulde beløb).
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/11-05 16:00 
Så kan japanerne for en gang skyld prøve at være nederst i 'fødekæden'...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 29/11-05 16:10 
Og den direkte konsekvens deraf bliver at Microsoft endnu en gang ender nederst i konsol-fødekæden.

1. PS3
2. Revolution
3. Konsol fra korea vi ikke har hørt om endnu :-p
4. Xbox 360 :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 29/11-05 16:13, rettet 29/11-05 16:14 
Æv, det ser desværre ikke ud til at jeg får en xbox 360 på fredag. Jeg forudbestilte min ved coop, men den kan først hente næste tirsdag. :/

Det kunne være at man skulle slå et smut forbi elgiganten på fredag, og se om de har flere konsoller tilbage...

dRxL>
Hvor er det forresten at jeg kan læse præcis hvad premium pakken indeholder?

http://www.xbox.com/da-DK/hardware/xbox360/packages.htm
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KilroyKilroySkrevet 29/11-05 16:28 
Jeg vil anbefale at man også spurgte steder som Fona. Jeg var der for en uge siden hvor de fortalte mig at der ikke var nogen forudbestillinger eller lignende. De fortalte mig at jeg bare kunne hente den på fredag. (Det var Fona i Hundige Centret..)

Det burde ikke være så slemt hvis man er lidt alternativ;)
Kilroy Was Here
JmogJmogSkrevet 30/11-05 02:05 
RJK>
hvoraf de tre er Every Party, Tetris og FIFA... Ikke engang Kameo får de

Det er ret uforståeligt, at de ikke har sørget for at få Kameo klar til den japanske launch. Det er da nok det spil, der burde have bedst chancer derovre.
JmogJmogSkrevet 30/11-05 14:00 
Har i set de priser maskinen går for på den britiske Ebay? Premium ryger rask væk for 5000 kroner.

Jeg havde egentlig tænkt mig at afmelde min forudbestilling hos Game (da jeg får hos Elgiganten), men nu begynder jeg da at øjne muligheden for lettjente penge.
RJKRJKSkrevet 30/11-05 14:12 
Hvis den slags ikke er ulovligt (gælder måske kun billetter?), så burde det da være det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 30/11-05 14:24 
Er der lovmæssige begrænsninger på prissætninger af private ejendele?
RJKRJKSkrevet 30/11-05 14:43, rettet 30/11-05 14:43 
I hvert fald hvad angår billetter. Det er ulovligt at videresælge den slags med fortjeneste uden tilladelse. Hvilket vel er fuldstændigt rimeligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 30/11-05 16:17 
Men videresalg af billetter hører under en regel udelukkende om dette, så jeg tvivler på, at man kan generalisere... er dog ingenlunde sikker på, om der er en anden lov, der også forbyder andet videresalg eller ej - men mit instinkt siger mig at, det ikke er ulovligt (ikke at det kan bruges til så meget ;P)

Videre§alg af billetter
元気ですか。
RJKRJKSkrevet 30/11-05 16:23 
Jeg forsøger jo også bare af få Jens tilbage ind på moralens smalle, men korrekte sti ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 30/11-05 16:26 
Jeg lod min samvittighed løbe af med mig. En af vennerne havde ikke fået bestilt i tide, så han får lov at købe min ene uden ekstra beregning.

Kæft, hvor er jeg flink.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 30/11-05 17:05 
RJK>
Jeg forsøger jo også bare af få Jens tilbage ind på moralens smalle, men korrekte sti ;)

Mission Accomplished lader det til ;)
元気ですか。
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/11-05 19:21 
Rahsgu! MS har været så venlige IKKE at ændre på den emballage, de bruger til deres hardware!
Jeg var i EB og købe HD, heaset, wi-fi, m.m. til 360'eren - og det er præcist lige så umuligt at få skidtet ud af emballagen, som det var med den gamle Xbox's tilbehør.
Man skal da være opmærksom på ikke at skade indholdet, mens man kæmper en indædt kamp med det hårde, skarpe plastic, der aldrig overgiver sig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 30/11-05 20:10 
Oh god - Jeg hader de der plasticæsker :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/11-05 20:28 
Saks!
are you CHICKEN?
JmogJmogSkrevet 01/12-05 00:40 
Pis, den type indpakning skulle forbydes. Fik Singstar med mikrofoner for et lille stykke tid siden. Det var dælme ikke nemt at få æsken og mikrofonerne ud.
WehnerWehnerSkrevet 01/12-05 00:46 
Man er til gengæld forholdsvis sikker på, at man selv tager tingenes mødom.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 01/12-05 01:07 
Det burde være rimelig simpelt med en hobbykniv. Desværre lå jeg ikke inde med en, da jeg købte min controller S, og så mildest talt rødt efter et par minutters kæmpen. Idéen er god, da varerne er ret godt beskyttede, men det burde være muligt, at lave en åbne-mekanisme.
The DaneThe DaneSkrevet 01/12-05 02:17 
Bare et hurtigt check inden jeg farer ud i 11. time, men skulle der ikke være nogen fejl med visse maskiner? Eller noget i den stil... eller er det bare vilde rygter?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 01/12-05 05:16 
Ikke mere fejl end så meget andet elektronik.
Sørg bare for at:
Maskinen står ordentligt så der er meget luft til både den selv og strømforsyningen.
Fjern klistermærket der sidder uden på drevet.
Lad være med at rejse maskinen op / lægge den ned mens den er tændt.
Sørge for at maskinen er aklimatiseret inden du tænder den.
JmogJmogSkrevet 01/12-05 07:05 
Var der i øvrigt nogen reporter om at den skulle blive mindre varm afhængigt af om den stod lodret eller vandret? Jeg mener det, men jeg kan ikke lige finde dem nu.
JimPPJimPPSkrevet 01/12-05 09:27 
Min "ligger" ned, og strøm forsynningen ligger bag TV bordet sammen med en milliard ledninger, og jeg har endnu ikke oplevet nogle varme problemmer.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
BeanoBeanoSkrevet 01/12-05 09:55 
Vil også tro at det er mere vigtigt at den kan komme af med udstødningsluften, dvs. at den ikke ligger tæt op af noget som kan hindre luftcirkulation.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/12-05 10:12 
ARGH!

Jeg forudbestilte hos coop.dk.

Men fik så en mail i går, om at min Premium pakke kan hentes i nærmeste Kvickly / Brugsen fra d. 6 december.....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 01/12-05 10:18 
Prøv at ringe til din nærmeste Elgiganten, Merlin, Fona eller lignende. Der burde være rimelige chancer for, at nogen stadig ligger inde med nogen.
97 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig