X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Simply Games


Svar
John DoeJohn DoeSkrevet 19/11-05 00:39 
Jeg sad lige googlede efter et spil og endte op på denne side, er der nogle der har nogle erfaringer med siden?

Simply Games
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
HulleHulleSkrevet 19/11-05 11:19 
De sender vist ikke til DK mere. Men dengang i de gode gamle Dreamcast tider hvor de gjorde, var der ingen problemer med dem.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
John DoeJohn DoeSkrevet 19/11-05 11:43 
Det fandt jeg også ud af, men nu har jeg prøvet at skrive til dem for at være helt sikker.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
RJKRJKSkrevet 19/11-05 12:56 
Hulle har ret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 20/11-05 18:37 
Kunne være jeg skulle skrive til dem os. Det er nu noget pjat at de ikke gider sende her over, når de sender til så mange andre lande.

Der var også en gang hvor play.com også stoppede med at sende til DK, der tror jeg også at de fik et par mail fra ærgede kunder. En af mine kammerater og jeg brokkede os i hvert fald.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
John DoeJohn DoeSkrevet 21/11-05 20:27 
Så svarede de på mailen,hvor de bekræfter at de ikke vil sende til Danmark.

Men send dem da endelig nogle mails, så må vi håbe at de ombestemmer sig.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
dRxLdRxLSkrevet 21/11-05 21:13 
Det er altsammen min skyld. I dreamcast dagene kunne jeg sagtens finde på at købe spil til mellem £5 og £10, et af gangen, og så få dem sendt gratis til danmark.

Undskyld simplygames, jeg skulle have købt dyrere spil og flere af dem per forsendelse... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 21/11-05 21:18 
Er der andet du vil indrømme, dRxL? Du havde måske også limet låget på Segas sparebøsse, så de aldrig fik markedsført den ud til masserne? Damn you!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 21/11-05 22:53 
Nah, han er ikke den eneste. Min PAL DC samling skyldes primært priserne på Simply Games i sin tid.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HulleHulleSkrevet 21/11-05 23:49 
Det er da bestemt deres egen skyld. De kan jo bare sætte et minimumsbeløb på, så slipper de for den slags.

Kan ikke huske om det er play eller cdwow, eller om de i det hele taget gør det mere. Men en af de to insterer/insisterede jo ligefrem på, at lige meget hvor meget man bestiller, så sender de tingene hver for sig, på trods af gratis levering.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 22/11-05 00:47 
Et spørgsmål om toldregler.

Jeg er i øvrigt også en Simply Games DC-synder. Jeg tror jeg har fem-ti af de der merchandise-punge, man fik på et tidspunkt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 22/11-05 18:34 
Hey, dem kan jeg godt huske. Fik vist kun to :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig