X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

True Crime 2


Svar
bloombloomSkrevet 17/11-05 11:45 
Hej! Har hørt noget om at der skulle komme en True Crime 2. Synes 1'eren var super cool. Så jeg ville bare høre om nogen ved hvornår True crime 2 skulle komme til Ps2?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/11-05 11:52 
Kommer 25/11 ...

http://www.truecrime.com/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
bloombloomSkrevet 17/11-05 12:33 
klart, min fejl..
Det virker ellers som om True Crime NYC bliver et rigtig fed spil! New York er jo også en super cool by. Man få dog nok en lidt mere 'action packed' hverdag som Marcus, end som almindelig turist..
NickoNickoSkrevet 23/11-05 19:48, rettet 23/11-05 21:19 
Det bliver fedt, når det kommer..

True Crime NYC er klart et spil jeg også har glædet mig længe til.. ;-)
KalicolaKalicolaSkrevet 24/11-05 10:08 
oz her... napper det med hjem imorgen efter work. Jeg syntes at 1'eren var rigtigt godt faktisk, og på mange måder bedre end gta spillene.
For The Love Of The Game
SofieSofieSkrevet 24/11-05 14:41 
Jeg smutter også forbi min spilpusher i morgen.. Nice!!
BeanoBeanoSkrevet 24/11-05 15:08 
Jeg ville nok dæmpe mine forventninger "en smule"...

4.3 hos GameSpot
NickoNickoSkrevet 24/11-05 16:18 
Ja, True Crime: Streets of L.A. er helt sikkert bedre end GTA spilene!
KalicolaKalicolaSkrevet 24/11-05 19:17 
Nicko: syntes du? ... Hmm....

Det der gamespot review hopper jeg sgu ikke på. Han snakker jo ikke om andet en framerate og grafik fejl.. tvivler på at det er uspilleligt som han får det til at lyde... måske er han bare pissed over at han ikke fik lov til at anmelde perfect dark i stedet :D

Jeg nød at spille 1'eren, og jeg kommer også til at nyde 2'eren, no worries
For The Love Of The Game
bloombloomSkrevet 25/11-05 01:39 
Glæder mig også!! Har lige været inde og se et par videos til spillet,
og det ser jo for cool ud med motorcyklen..

Det bliver kanon at spille!
BeanoBeanoSkrevet 25/11-05 09:15, rettet 25/11-05 09:15 
Darknon>
Det der gamespot review hopper jeg sgu ikke på.

Men tendensen er dog den samme : klart dårligere end etteren.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/925118.asp?q=true%20crime
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-05 09:45 
Jeg nægter at tro på at 2'eren er ringere end 1'eren... Der er måske flere bugs i, og måske tilføjer det ikke så meget nyt til spillet, Men det kan jeg sagtens overleve... læs igns review.. det lyder langt mere troværdigt... og så er det forresten idag at spillet udkommer, YEAH!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 25/11-05 09:49 
Ja vi ved jo alle at IGN's anmeldelser er til at stole på :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-05 10:00 
Jeg ved ikke om de er til at stole på... men de fokuserer i det mindste ikke på bugs, men på selve spillet. Er sikker på at jeg kommer til at hygge mig med spiller.. om ikke andet kan man jo altid få pengene tilbage hvis det stinker :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 25/11-05 10:07 
Darknon>
Jeg ved ikke om de er til at stole på... men de fokuserer i det mindste ikke på bugs, men på selve spillet.

Nu har jeg ikke spillet TC2, men hvis der er slemme bugs i spillet som ødelægger oplevelsen og gameplayet (som GameSpot påstår), så syntes jeg nok det er vigtigt og bør trækkes frem.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-05 10:26 
Ja, det er da vigtigt hvis det ødelægger spillet. Men for mig ser det mere ud som om, at ham på gamespot har haft en meget dårlig dag... Det er fint at fremhæve bugs hvis de er slemme. Men vi er nogle som er ret ligeglade med og det hakker nogle gange, eller om figurenes arme går gennem vægge nogle steder... Men derfor skal man jo ikke bare ignorer resten af spillet, fordi det lige crashede og man skulle starte banen forfra igen...

Drejer det sig i sidste ende ikke om gameplay?
For The Love Of The Game
NickoNickoSkrevet 25/11-05 10:53, rettet 25/11-05 11:52 
Han er noget af en hård banan ham Marcus..
og ja, jeg synes egentligt at Streets of L.A. var et super spil, men synes da også GTA spilene var fede, men er bare blevet træt af dem..
BeanoBeanoSkrevet 25/11-05 11:11 
Darknon>
Drejer det sig i sidste ende ikke om gameplay?

Bestemt - men når bugs direkte odelægger gameplayet bør det trække fra. Det var bare min pointe :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-05 12:26 
Ign syntes ikke at de bugs ødelægger gameplayet... Men det er vel et spørgsmål om tolerance, og mening... og i får min i løbet af weekenden. Jeg indrømmer da gerne hvis jeg tager fejl ;)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig