X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Alt med måde


Reply
dRxLdRxLSkrevet 17/11-05 10:54 
Så et link til denne spændende artikelom de fysiske reaktioner på spilleafhængighed på slashdot:

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn8327&feedId=online-news_rss20

Jeg synes selv jeg havde lignende problemer med WoW, måske er der andre herinde der kan genkende følelserne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 17/11-05 11:13, rettet 17/11-05 11:16 
I sommers brugte jeg en del tid på at plukke de lilla blomster Kingsblood i WoW, for så at sælge dem på auktionshuset for store mængder guld. I samme periode spillede jeg lidt fodbold, og en dag var der en som havde placeret en lilla spand i den anden ende i banen. Jeg var meget tæt på at løbe ned for at plukke den - sygt :)

Situationen mindede i et øjeblik ret meget om WoW, idet jeg jo løb tilfældigt rundt på en græsplæne og ledte efter noget. Under fysisk stress var jeg så nok så træt, at jeg ikke kunne kende spil fra virkelighed :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 17/11-05 11:46, rettet 17/11-05 11:47 
Kunne du få masser af penge for kingsblood? Bruges det af andre trad-skills end alchemy?
Jeg tjente mine penge på at hacke Scarlet Monastery for Fadeleaf, som rogues skal bruge til en eller anden god poison ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 17/11-05 11:55 
Det solgte i en periode for mellem 4 og 7 guld for en stak på 20. Nu er prisen desværre meget lavere, og auktionshuset er fyldt med så meget Kingsblood til billige penge, at jeg ikke kan nå at købe det hele og sætte det op til min pris :)

Jeg styrrede nærmest markedet for Kingsblood i et par uger og fik på den tid tjent over 100 guld, uden at spille mere end 1-3 timer om dagen.

Min account har jeg dog ladet udløbe (i dag faktisk), så helt "drug addict" har jeg nok ikke været :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TurricanTurricanSkrevet 17/11-05 12:46 
Det med "a trigger for craving" kan jeg sagtens genkende.

For tiden er jeg ved at æde mig gennem alt ekstramaterialet der er med den store LOTR boks. Det sker i de små timer, når konen er gået i seng, og bliver næsten altid afrundet med en times WC3. Jeg skal ikke bruge ret mange minutter i selskab med en ork før jeg får lyst til at spille WC3. Det samme gør sig gældende, til tider, når jeg falder over noget 2. verdenskrig dokumentar i flimmeren. Så hedder spillet bare Wolfenstein: Enemy Territories.
The Gods pause for a moment...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-05 13:14 
Det med 2. verdenskrig kan jeg godt nikke genkendende til :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 17/11-05 15:20, rettet 17/11-05 15:21 
Jeg har nogen gange lyst til at åbne en bildør og smide bilisten ud, for derefter at fræse rundt i byen! GTA'ish
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Username
Password
Remember me