X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gun


Svar
NickoNickoSkrevet 17/11-05 10:09 
Er den nogen der har prøvet at spille Gun? Jeg ved at det er bygget op som GTA, hvilket jeg bestemt synes er cool.. men ville bare lige høre om Gun er et fedt western spil..
HeroldHeroldSkrevet 17/11-05 10:17 
Bygget op som GTA er vist så meget sagt. Du har et område du kan ride rundt i fra by til by, og der er da også nogle sidemissioner rundt omkring, meeen...

Jeg synes Gun er grimt, men det er da en smule underholdende. Er du til seksløbere, går du nok ikke galt i byen, men gameplay osv. er lidt tamt IMO.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NickoNickoSkrevet 17/11-05 10:30 
All right.. Det er jo en skam hvis det virker tamt.

Men der er jo ellers blevet lagt god vægt på stemningen, eller hvad? Sådan Wild Wild West!
HeroldHeroldSkrevet 17/11-05 11:03 
Ja, der er sprut og ludere :) Du får health ved at bunde whisky, du kan skalpere og alt det der. Det er småblodigt, men jeg synes grafikken er under par.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NickoNickoSkrevet 17/11-05 11:31 
Ha, ha.. Griner! Lidt ærgeligt hvis grafikken er nedtur..
bloombloomSkrevet 17/11-05 11:38 
Ja, mappet er lidt mindre end i GTA. Til gengæld jeg synes ikke det er grimt, grafikken er er squ fed nok!

Der er bestemt arbejdet med at skabe en rigtig cool western stemning med mange detajler. Der er mange alsidige missioner, hvilket gør spillet super sjovt og helt bestemt til en fornøjelse at spille. Ikke mindst er stemmeskuespillet rigtig fedt og med til at gøre Gun til et rigtig godt og underholdende western spil.

Og som Herold er det bestemt et underholdende spil, så hvis du er til seksløbere, er det klart et spil for dig!
NickoNickoSkrevet 17/11-05 22:55 
Jeg er solgt! Sprut og ludere... ..og den Vilde Vest, det er lige mig ;)
jaesjaesSkrevet 17/11-05 23:50 
Herold>
Du får health ved at bunde whisky

Jeg læste det som stealth :o

Det ville ellers have været en god og anderledes måde at bruge et "gimmick" på i et spil som Fable. Bare ikke synderligt realistisk :)
SjakaleNSjakaleNSkrevet 18/11-05 17:24 
Jeg har lige fået fingerne i spillet til PC, grafikken er vel på samme nivaeu med GTA.

jeg syntes det er utrolig sjovt. især når man ska ta 5-10 mænd ud med den smarte slow-mo agtig effekt.

Men over all, kan det stadig ikk måle sig med GTA
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/11-05 00:30, rettet 19/11-05 10:54 
Hæhæ, jeg håber, i mener, at grafikken på nivaeu med GTA 3(+ afarter) og ikke GTA(1) LOL :D

Lidt li´som når en person fortæller mig, at han/hun sidder og spiller "Doom". Jeg tænker så "Okay, total fed retro-style dér. Klassisk FPS, super nice", og så viser det sig, at det er Doom 3, gutten refererer til som "Doom"... nedtur :(

Lidt off topic, sorry ;)
AV Intelligent Terminal
ChronoChronoSkrevet 19/11-05 09:50, rettet 19/11-05 09:51 
Men GTA:SA er jo et af de grimmeste spil i 2004... ikke? ;)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-05 10:27 
Jo :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
NickoNickoSkrevet 21/11-05 21:05 
Hey guys!

Så har jeg endelig fået fingere i Gun.

Det er bestemt griner når man er til hest og skal skyde banditter ned, så er det der quick draw er for cool..
og man får ramt på banditterne en efter en.

Total fedt western stil!!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/11-05 22:55 
Nicko>
Ha, ha.. Griner! Lidt ærgeligt hvis grafikken er nedtur..

Skidt med lidt under-middel grafik, hvis bare gameplayet holder. 'Total Overdose' er jo heller ikke så pænt igen, men det er da underholdende at spille alligevel.
NickoNickoSkrevet 23/11-05 22:12 
Jeg synes skam bestemt at grafikken er i top!
Og gameplayet holder helt sikkert.. Bestemt et fedt spil!
SofieSofieSkrevet 24/11-05 14:41 
Lyder som et cool spil.. Western games er helt sikkert undervurderet!
Napper det med i morgen ;)
bloombloomSkrevet 25/11-05 01:38 
Ja, ikke sandt! Det er bestemt et total fedt western spil..
HeroldHeroldSkrevet 25/11-05 10:39 
Ah, come on. Figurerne er nogenlunde, men banerne er altså tørre og kedelige. De har selvfølgelig heller ikke bygninger til at pifte det op med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 25/11-05 10:49, rettet 25/11-05 10:49 
Spillet virker MEGET trivielt i længden (!)
Det har dog en god lydside :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig