X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Icon madness


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 16/11-05 23:12 
Er jeg den eneste der bliver forvirret over, at Killercow nu har Konsolkongen's tidligere ikon osv. osv. osv.?

Kan man ikke lave sådan, at når et ikon er valgt én gang, kan det aldrig vælges igen?

:)
Home is where the hardware is..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-05 23:16 
Det må da minimum være et halvt år siden jeg havde det ikon KC har nu?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 16/11-05 23:24 
Ved ikke hvor forvirrende det er men tråden er i hvert fald postet det rigtige sted ;P
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 16/11-05 23:24 
SøgAArd>
Kan man ikke lave sådan, at når et ikon er valgt én gang, kan det aldrig vælges igen?

Hvis du laver tusind kvalitetsikoner til os, så skal jeg nok lave den feature... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 16/11-05 23:43, rettet 16/11-05 23:45 
1180 for at være præcis. Mange profiler er dog inaktive og burde slettes. ;)

Anden mulighed kunne være at man ikke kan ændre sit ikon! Det ville være en unik og personlig "feature". Personligt husker jeg (ved første øjekast) brugerne på deres ikon.
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-05 00:02 
Lige for at gøre opmærksom på dette endnu en gang: Jeg savner platformspecifikke ikoner som f.eks. PS2 joypads m.m. (Hint, hint!) :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DarkenDarkenSkrevet 17/11-05 01:23 
Jeg synes det virker fint som det er nu, så længe at mod's stadig skal godkende alle nye. Man skal da have lov til at droppe et icon for et andet hvis man er træt af det gamle, tænk nu hvis man følte man havde foretaget et dårligt valg?.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 01:25 
Så kunne man selvfølgelig spørge moderator om undtagelse.

Men holder stadig fast i mit første forslag.
Home is where the hardware is..
DarkenDarkenSkrevet 17/11-05 01:44 
Så er vi bare ikke enige ;)
Mener ikke man skal tvinges til at beholde et icon, bare pga at det gøre det lettere for nogle at genkende en, en timer ville dog ikke være urimmeligt, ikke fordi jeg har oplevet nogle sidde og skifte hele tiden.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 02:36 
Det handler heller ikke om tvang, men om at det kunne være sjovt.
Home is where the hardware is..
ElgenElgenSkrevet 17/11-05 08:29 
DeluxScan>
Lige for at gøre opmærksom på dette endnu en gang: Jeg savner platformspecifikke ikoner som f.eks. PS2 joypads m.m. (Hint, hint!) :)

Så vidt jeg ved er det vist netop mod vedtægter omkring iconer her på P:R }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KeenKeenSkrevet 17/11-05 08:34 
Nu står der jo også navn over iconerne, så helt fovirret burde du da ikke blive...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-05 08:46 
Elgen>
Så vidt jeg ved er det vist netop mod vedtægter omkring iconer her på P:R }:-)

I know. Men sådan har det ikke altid været...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 17/11-05 09:39 
Jo, på P:R har det altid været sådan.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 10:22 
Knight Keen>
Nu står der jo også navn over iconerne, så helt fovirret burde du da ikke blive...

Gør der? ;)

Tænker du f.eks. ikke straks RJK når du ser Bob-ikonet? Det synes jeg er sjovt.
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 17/11-05 11:14 
Ja, det er f.eks. også forvirrende at der er flere, der bruger et Knuckles-ikon. Jeg kigger helt sikkert på ikonet først, og er også blevet forvirret over Killercow. Og hvem kigger ikke en ekstra gang, når de ser en ny bruger med Guybrush fra EMI?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 17/11-05 11:14 
jo lige i øjeblikket gør jeg...

men normalt ser jeg ikke på iconet, men navnet...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/11-05 12:03 
Vrøvl! Du læser ikke navnet hver gang. Når man læser en tråd skanner man ned gennem teksten, samtidig med at ens perifære syn holder øje med velkendte ikoner.

Man kunne lave en regel med, at alle nye medlemmer og alle der ville skifte ikon, selv skulle lave deres eget.
Det er vel de færreste der ikke har mulighed for det.

Det ville samtidig også sætte en yderligere stopklods ned for folk der bliver casual medlem eller troll medlem, for bare at skrive et enkelt indlæg eller to.
Born to kill space
LessCDTLessCDTSkrevet 17/11-05 14:37, rettet 17/11-05 14:37 
Zzap!>
Man kunne lave en regel med, at alle nye medlemmer og alle der ville skifte ikon, selv skulle lave deres eget.
Det er vel de færreste der ikke har mulighed for det.

Jeg er bange for, at hvis sådan en mulighed blev lavet, ville der blive mange "grimme" ikoner. Jeg tror desværre ikke, at folk kan udvise nok modenhed/tålmodighed, til at lave deres egne ikoner.
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 17/11-05 15:27, rettet 17/11-05 15:29 
Hvorfor ikke bare lave det sådan at 2 personer ikke kan have samme ikon? Og man læser altså ikke navnene, det foregår meget i underbevidstheden i venstre periferi! Samme ikon er vildt upersonligt og irriterende!
soon the world will be one big computer
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-05 15:29 
Fordi der så skal bruges over 1000 højkvalitets ikoner.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 17/11-05 15:51 
yokanabster>
Hvorfor ikke bare lave det sådan at 2 personer ikke kan have samme ikon?

Det kan de selvfølgelig heller ikke. Sådan har det været de sidste omkring fire år alt medregnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 16:18, rettet 17/11-05 16:21 
DeluxScan>
Fordi der så skal bruges over 1000 højkvalitets ikoner.

Hvorfor?

EDIT: Springer lige et led over og skynder mig at sige, at der pt. IKKE er 1000 brugere, der bruger et ikon.

Desuden kan jeg ikke se hvorfor man skal skifte ikon, men det gør folk altså.

Det er selvfølgelig ikke noget at hidse sig op over, hvilket jeg heller ikke gør, synes bare det ville give et mere personligt præg, hvis folk holdte fast i deres rødder ;)
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-05 17:04 
Vi er enige, og hvis jeg havde kunne beholde mit oprindelige N64-ikon fra KonsolForum.dk, så havde jeg da også det.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BobbeBobbeSkrevet 17/11-05 17:10, rettet 17/11-05 17:28 
Sjovt nok blev mit gamle ikon ledigt for nogle dage siden. Så jeg valgte det straks, men efter at have kigget på mine indlæg, virkede det som om det ikke var mig.
Så jeg valgt at beholde mit 'nye' ikon ;)
Spiller nu: Wii
RJKRJKSkrevet 17/11-05 19:14 
SøgAArd>
der pt. IKKE er 1000 brugere, der bruger et ikon.

Nej, fordi vi har lavet det sådan, at ikonerne frigives igen. Hvis vi havde gjort som du foreslår, så havde vi ingen ledige ikoner. Vi ville mangle omkring 1.000. Så det er måske nærmere 2.000, du skal lave...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 17/11-05 20:44 
LessCDT>
Jeg er bange for, at hvis sådan en mulighed blev lavet, ville der blive mange "grimme" ikoner.

Du mener at de ikoner der er nu er ideelle?
Jeg tror desværre ikke, at folk kan udvise nok modenhed/tålmodighed, til at lave deres egne ikoner.

Det kunne så være den første test.
Born to kill space
WehnerWehnerSkrevet 17/11-05 22:24 
Ingen ikoner til IT-handicappede. Så kan de lære det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 23:36 
RJK>
Nej, fordi vi har lavet det sådan, at ikonerne frigives igen. Hvis vi havde gjort som du foreslår, så havde vi ingen ledige ikoner. Vi ville mangle omkring 1.000. Så det er måske nærmere 2.000, du skal lave...

Ikke hvis man kun kunne vælge ikon én gang.
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig