X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jade Empire


Svar
nerosnerosSkrevet 16/11-05 20:27 
Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad i mener om Jade Empire her inde på playright er det virkelig så godt som man siger? Det har fået en af de højeste karaktere jeg har set på IGN. 9.9 lidt vildt synes jeg, men jeg har heller ikke prøvet spillet endnu.

Hvad mener i..?
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 16/11-05 20:47, rettet 16/11-05 20:47 
Fedt spil, fedt koncept, men for kort til mig.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
lightyear dklightyear dkSkrevet 16/11-05 20:55, rettet 16/11-05 20:55 
Vil ihvertfalde ikke kalde det et 9.9 spil, men det er et af de bedre og anderledes action/adventure/rpg spil imo.

Jeg ville give spillet 8.5.
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 16/11-05 20:55 
Jeg må indrømme at jeg stod hurtigt af. Jeg synes ikke rigtigt at spillet gjorde noget for mig - jeg er også mere til Biowares lidt dybere titler som Baldurs Gate.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 16/11-05 20:57, rettet 16/11-05 20:58 
Spillene kan NÆSTEN ikke sammenlignes imo.
are you CHICKEN?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/11-05 22:08 
Jeg synes det er et ganske udmærket RPG, om end spillet er lidt for streamlinet, angiveligt i et forsøg på at tiltrække mere uerfarne spillere. Kampene synes jeg heller ikke var specielt spændende, det var ofte bare noget der skulle overståes for mit vedkommende. Her kunne jeg bedre lide KOTOR 1 & 2's måde at håndtere kampe på. Men historien, figurerne, miljøerne, dialogerne og de mange sjove side-quests gør det helt klart værd at spille.

Desuden har John Cleese en ganske sjov birolle i spillet. Alene hans tilstedeværelse må give det mindst et ekstra 0.5 i karakter!
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig