X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendogs og dødshund?


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/11-05 18:59 
Jeg tænkte lige noget da jeg sag og så GameZone TV...

Kan man ... Er det muligt.. at opdrætte en "Dræber" lænke Køter...
eller er det "Bare" et politisk korrekt og nuttet hund man kan få ud i den anden ende?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HeroldHeroldSkrevet 14/11-05 21:32 
Det bliver aldrig andet end en hvalp, og tæver du den med din stylus og nægter den mad, så stikker den af. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/11-05 22:00 
Herold>
...og tæver du den med din stylus og nægter den mad, så stikker den af. :)

For det har du selvfølgelig prøvet!
HeroldHeroldSkrevet 14/11-05 22:46 
Det skete helt af sig selv, da den ikke hørte efter, og jeg mistede interessen i nogle dage. Er det ikke en del af spillet? Sådan gør jeg da også med rigtige dyr.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 14/11-05 23:00 
hmn, hvad mon der sker hvis vi alle ignorere Christian i en uges tid? forsvinder han bare?, så Boomtown skal ud og hænge flyers op med hans billede og en dusør (sikkert et valgfrit spil på alle hylder eller endnu bedre en keystrap og en gratis time på en café)???
Hvad er det entenlig nintendo har gang i med dette hersens farlige spil??? snart løber der granvoksne mænd rundt i gader og stræder, mens de råber at det var spil der gjorde at de er løbet hjemmefra!?!?

sry det måtte bare ud... havde jeg selv spillet ville jeg også ønske jeg kunne lave en bisk køter, der ville æde postbudet (så kan han lære ikke at komme med alle de regninger!)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KalicolaKalicolaSkrevet 14/11-05 23:04 
kan man barbere den skaldet og male dødningehoveder på den?
For The Love Of The Game
Per SPer SSkrevet 14/11-05 23:06 
Jeg savner sgu' en udgave af Seaman til DS'eren.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/11-05 20:06 
hmm okay..
jeg havde ellers fattet at det var en mini Black n White spil i miniformat tilsadt dogystyle
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig