X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ipod nano - mulighed for optagelse?


Svar
tobiasltobiaslSkrevet 12/11-05 21:20, rettet 12/11-05 22:10 
Hej,

jeg overvejer at købe en ipod nano, men har også brug for at den har en optage funktion. Det fremgår ikke noget sted, hvor jeg har kigget, om det er tilfældet. Kan nogen her måske hjælpe mig.....altså har ipodèn mikrofon indbygget, så jeg kan optage lyd/stemmer med den?

Hilsen
Tobias
FourDFourDSkrevet 12/11-05 21:37 
Hey Tobias. Der står ikke noget på Apple.com om en optage funktion, og der har ikke været en på alle de forrige iPod's.
På de gamle skulle man købe ekstra gear til 3-400 kroner vil jeg mene.
Men vil gætte på at Nano'en kræver noget andet end de oprindelige, så det er ikke sikkert at der er kommet noget endnu.

Google it.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
tobiasltobiaslSkrevet 13/11-05 00:26 
tak for svaret
HeroldHeroldSkrevet 13/11-05 00:54 
Er Nano ikke kompatibel med alt regulært iPod-gear?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NumbedNumbedSkrevet 13/11-05 23:04 
jeg ved at der findes en "Ipod mic", som man kan slutte til sin Ipod, men jeg ved ikke om den virker til Nano.
De står altid med dem i TV avisen, når de interviewer politikerene..
ellers kan man jo altid købe en almindelig diktafon, der er software baceret, hvis ikk det er noget du helt specifikt skal bruge i forbindelse med en Ipod.
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 13/11-05 23:41 
iPod nano har så forskellige en form-factor fra de andre iPods, at langt det meste iPod-almindelig udstyrer direkte ikke virker, eller ikke passer særlig godt. En almindelig iMic til en almindelig iPod er jo næsten lige så stor som en nano i sig selv ;)

Der findes, så vidt vides, desværre ikke en optager til nano endnu - men der er da alternativer:

http://www.createdigitalmusic.com/index.php?option=com_content&task=view&id=862&Itemid=44
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig