X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 BC list


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/11-05 04:34 
Så kom listen. Disse Xbox 1 spil kan bruges på 360 til at starte med:

http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm


Hvad synes? I skuffende eller okay?
Well crucify the insincere tonight...
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/12-06 10:12 
Brothers in arms? :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/12-06 09:49 
Jeg satte Conker i 360'eren med stor iver her den anden dag... jeg nåede hen til fugleskræmslet, og kort tid efter crashede spillet... Hurra! Plus at cutscenerne hakker nogle gange.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-06 11:35 
Selv Halo 2 crasher nogengange på 360'eren. Og slowdown er der vist i alle gamle Xboxspil på 360. Jeg har i hvertfald ikke set nogen uden...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 01/01-07 16:14 
Jeg vil til at ha' gang i noget online coop på Ghost Recon: Island Thunder igen.

Nogen der har prøvet at spille det på 360'eren? Hvordan kører det, og kan man stadig hente og bruge al den downloadable content der var til den gamle Xbox?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 02/01-07 17:55, rettet 02/01-07 22:07 
Jeg kan så bekræfte, at GR: Island Thunder kører perfekt på 360'eren, og at al det dejlige, og gratis, downloadable content stadig kan hentes.

EDIT: I singleplayer kører GR: Island Thunder ihvertfald helt som det skal, men online delen kunne vi nærmest ikke få til at virke. Total lag, voice der ikke virkede, og et spil der crashede det meste af tiden, når det skulle loade en mission.

Hurra for det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
tastasSkrevet 11/03-07 20:00 
Nu har jeg 2 spil som jeg har forsøgt BC med.
Halo 2 og Lego Starwars 1.

Halo 2 kører super og kan køres i 720p så det er jo vældigt fint til mit flat tv.

Lego Starwars derimod kører med et almindeligt "4:3" billede.
Er det gængs ved BC spillene til X-boxen, at de kører i lavere opløsning og ikke automatisk har en widescreen mode - eller er Lego Starwars 1 måske bare et særtilfælde?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-07 20:38 
Hvis spillene ikke er lavet i widescreen så er det kun naturligt at 360'eren viser dem i 4:3. At strække dem ud i 16:9 ville jo være klamt. Hvad angår den lave opløsning så snakkede de jo i tidernes morgen om at emulatoren ville opskalere spillene. Det gør den måske også, men kønnere bliver det ikke IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-07 00:48 
Så blir BC listen lidt større. Med bla. Panzer Dragoon Orta og Return to Castle Wolfenstein.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 20/04-07 02:18 
Yummi. Rez det ene sted, Orta det andet. Det kan vel næsten ikke være bedre :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 20/04-07 03:22 
Er Orta til at finde til salg nogen steder?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-07 03:30, rettet 20/04-07 03:30 
Stereo Studio plejer at have det. Mener det koster en hund.

EDIT: Måske 150.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 20/04-07 03:46 
Tak, men på deres hjemmeside står det til kr. 199,95.

Til gengæld bemærkede jeg lige Jet Set Radio Future til en halvtredser.

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 20/04-07 08:10, rettet 20/04-07 10:22 
Jeg mener at have set et par kopier brugt af Orta i EB Games i Herning til 79,- kr. pr stk.
Kan lige prøve at tjekke det når jeg kommer forbi, skal selv have det nu :))

EDIT: Til 59,- stykket faktisk!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CoreCoreSkrevet 20/04-07 08:49 
WOW!

Mercenaries, Republic Commando, Mech Assault 2 og Wolfenstein.

Nu har de næsten alle de rigtige. Nu er det lige før, at selv jeg er tilfreds.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/04-07 09:07 
Langt om længe Wolfenstein!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 20/04-07 09:19 
Nu begynder det da at ligne noget, men det lader til, at de stadig ikke har fixet VGA-kabel bug'en :(

Jeg er glad for at Street Fighter Anniversary er kommet på.

Og så kom jeg igen i tænkte om, at jeg egentlig gerne vil have Ultra Puzzle Bubble, men det er ikke lige en titel, man falder over så tit.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 20/04-07 10:12 
Jeg mangler stadig NBA 2K5 og The Warrriors :-(!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 20/04-07 10:14 
Virkelig lækkert med Panzer Dragoon Orta!

Men resten er da ret ligegyldigt, og hvor er OutRun 2 eller OutRun 2006: Coast to Coast? Ubegribeligt at ét af de to spil stadig ikke kan spilles. Sådan noget gør mig sur.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 20/04-07 11:05 
Det er klart - specielt da du lige har solgt din Xbox 360, fordi Sony er meget bedre. Set i det lys må det jo virkelig betyde meget for dig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 20/04-07 11:16 
Jeg er enig med ham, og mange af de andre.

Og ja - jeg har adgang til en 360'er, og vil gerne spille OutRun på den.

All I want is a quiet, reliable 360 that can play both outruns
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 20/04-07 11:24 
Med de store mellemrum imellem BC opdateringerne på 360, kunne man godt forvente at der ville være flere og mere interessante spil på listen. Bestemt et par gode titler imellem denne gang men meget langt fra ophidsende IMO.
KalicolaKalicolaSkrevet 20/04-07 11:29 
Mercenaries.. WUHUUU!!!!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 20/04-07 11:38 
Nogen der ved om man nu også kan anvende bundle-versionerne af spillene?

Prøvede for nogle måneder siden Sega GT/JSRF bundle skiven som 360'eren ikke kunne li' selv om Sega GT står på BC listen.
dRxLdRxLSkrevet 20/04-07 14:01, rettet 20/04-07 14:01 
Beano:
I Sega GT + JSR bundlet skulle Sega GT virke men ikke JSR.
http://www.gamersrepublic.net/forums/index.php?s=&showtopic=16731&view=findpost&p=162901
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 20/04-07 14:02 
Kan være jeg skal kigge forbi en EB-games =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 20/04-07 14:21 
Jeg venter bare på Oddworld: Stranger's Wrath virker..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RooneyRooneySkrevet 20/04-07 14:50 
Spil skal åbenbart ha' solgt godt, førend de bliver BC; Tror det er derfor OutRun ikke kommer på. Stranger's Wrath solgte vist ikke specielt godt. Og så er det vist ligegyldigt hvor gode de er, og hvor gode anmeldelserne har været :-/

Iøvrigt har jeg læst, at det kun er US versionen af JSRF der virker. Skummelt.

Min ven der endelig fik fat i et mint eksemplar af Sniper Elite, fik sig en lang næse for et par dage siden. Selvom det står på BC listen, crasher det efter den første menu. Han var sur - havde glædet sig til co-op delen i spillet, i godt og vel et halvt år, inden det lykkedes ham at finde spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 20/04-07 14:54 
Eller Kung Fu Kaos... desværre.
Bede-xBede-xSkrevet 20/04-07 14:55, rettet 20/04-07 14:59 
Rooney>
Spil skal åbenbart ha' solgt godt, førend de bliver BC;

Salg er et kriterie, men det er langt fra det eneste. Det er vel tydeligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/04-07 14:57 
dRxL>
I Sega GT + JSR bundlet skulle Sega GT virke men ikke JSR.

Øv.
Bede-xBede-xSkrevet 20/04-07 15:00 
Er der nogen, der har testet hvordan Orta kører?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/04-07 15:06 
Bede-x>
Salg er et kriterie, men det er langt fra det eneste. Det er vel tydeligt.

Det handler selvfølgelig også om hvor nemt det er, at gøre et spil BC. Sikkert derfor Barbie og en masse andet skrammel virker. Måske er OutRun for kompliceret en nød at knække, for MS's BC team.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 20/04-07 23:54 
Mht. Orta, så crasher det åbenbart efter bane 3

http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=156862&st=100

Side 6 og 7 i ovenstående tråd.

:-/
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/04-07 23:59 
Multiplay i Wolfenstein kan ikke spilles via VGA. Singleplay kan godt. Go figure.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/04-07 00:47 
Rooney>
Mht. Orta, så crasher det åbenbart efter bane 3

Af en eller anden grund er jeg ikke overrasket...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 21/04-07 03:27 
Ang. problemer med Panzer Dragoon Orta og JSRF, så findes de spil i PAL i to udgaver, en ældre, distribueret af Infogrames, og en nyere, distribueret af Sega selv.
Infogrames udgaven virker ikke, Sega udgaven gør. Check bagsiden på æsken om der er Infogrames logo. Boris Schneider har gjort Emulation Ninjaerne opmærksomt på problemet (i hvert fald med JSRF; har postet på hans blog at problemet også gælder for PDO)

Link...
RooneyRooneySkrevet 21/04-07 09:33 
Jeg ved, at den Orta jeg i sin tid havde - købt i Merlin, to dage før street date - var udgivet af Infogrames. Af samme årsag er spillet ikke til at finde længere, fordi Infogrames..well..ikke distributerer det store længere. Det ville slet ikke undre mig, om den udgave som Sega selv har udgivet, at den slet ikke findes i PAL. Nogen der ved noget konkret der?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 21/04-07 10:37 
De hedder Atari nu :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/04-07 11:58 
Ja, men det er ikke derfor de ikke distribuerer spillet mere. Det er fordi der absolut ikke er nogen penge i gamle Xbox-spil. Det er da muligt at Atari har en stak liggende på deres lager i Sverige. Det kan man da spørge dem om... men den version I vil ha' er jo formodentlig distribueret at PanVision som har Sega-licensen i Norden.
3of193of19Skrevet 21/04-07 13:34 
NM, Infogrames udgivelsen af Orta virker alligevel. Fik en fejl tidligere, men nu funker det.
RooneyRooneySkrevet 21/04-07 17:52 
Hvor langt er du kommet i Orta? Englændere fortæller, at Orta stadig crasher, i Infogrames udgivelsen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
tastasSkrevet 21/04-07 18:24, rettet 21/04-07 18:25 
Jeg har lige gennemført bane 3 for 2 minutter siden og min kopi crashede desværre.
Eller man blev logget ud af spillet med besked om at spillet havde encountered a problem :(

Meget en skam; for det første fordi at jeg lige har købt det i EB Games pga. af at det kom på BC listen...Og for det andet fordi spillet faktisk kører rigtig godt på 360'eren (i modsætning til en del andre ;).

Håber der kommer en fix snart...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-07 01:06, rettet 22/04-07 01:10 
Orta går helt sikkert ned efter tredie bane. Man når lige at se cutscenen af landskabsmonsteret, som hakker ret meget, og så kommer viften frem: "This original Xbox game has encountered a problem".

Bortset fra den sidste cutscene - og så det faktum, at man kun kan spille tre baner - kører spillet enormt godt. Ca lige så godt som Halo 2. En der har stor kendskab til spillet vil kunne se forskellen: minimal slowdown og en anelse mere flimmer. Ellers kører det.

Ja ok, det gør det så ikke :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 22/04-07 01:27 
Jeg har ikke opdaget fejl i Rez; Det er rock solid :-P

(Og hvis Læsehesten sælger PS3'ere til bundpris, så er det da med at slå til..hehe).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-07 02:04 
Bare rolig, det skal nok komme. Jeg holder godt øje med Heavenly Sword...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 22/04-07 07:22 
Bede-x>
kører spillet enormt godt. Ca lige så godt som Halo 2.

Så selvom det i praksis er uspilleligt, så er det faktisk stadig et af de bedste baglænskompatible spil...? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 22/04-07 08:56 
He he he, god parallel til selve konsollen... "Det kører helt fantastisk - så længe det kører" ;)
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-07 23:45 
RJK>
Så selvom det i praksis er uspilleligt, så er det faktisk stadig et af de bedste baglænskompatible spil...? ;p

Ja ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 29/06-07 16:56 
Kloge hoveder påstår, at hvis man skipper den lange cutscene i starten af Level 3 (den med det store land monster osv - cutscenen som er CGI) at så kører spillet fint, også efter Level 3. Nogen som gider prøve checke det?

Snuppede Splinter Cell (det første spil) til 30,- i EB i går, og - wow - dét spil ser faktisk _rigtigt_ godt ud, når det kører på 360'eren. Det er blevet godt og grundigt shinet op, og ligner faktisk en mellemting mellem et gammelt Xbox spil og et 360 af slagsen. Det er virkelig blevet pænt. Ja - det så ret godt ud på den gamle Xbox, men på 360'eren er der en væsentlig og markant forbedring. Alle ekstra banerne som man kunne hente på Xbox Live, kan man iøvrigt stadig hente, og de er også blevet piftet op; Checkede Kola Cell igår, og det ser ganske lækkert ud.

Rygterne påstår samtidigt, at OutRun 2 bliver det næste spil på BC listen (ifølge Rllmuk og Xboxyde).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 13/07-07 10:00, rettet 13/07-07 10:00 
Så kom Outrun 2 på sammen med Morrowind, Mechassault 2 og nogle stykker mere. Jeg selv syntes dog ikke at der er voldsomt mange gode titler på listen denne gang, men nu er det også ved at være meget få der ikke kan undværes (hvis nogle).

Nu er Core ved at være glad for BC'en igen :D

Nye titler på...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig