X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 BC list


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/11-05 04:34 
Så kom listen. Disse Xbox 1 spil kan bruges på 360 til at starte med:

http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm


Hvad synes? I skuffende eller okay?
Well crucify the insincere tonight...
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-06 17:34, rettet 12/06-06 17:35 
"Proving once again that it's committed to the feature, Microsoft has got a fresh 360 backwards compatibility update primed for release this week, according to games boss Peter Moore."

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/06-06 17:48 
Doom 3, nice.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-06 20:09 
og updaten er kommet...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dRxLdRxLSkrevet 13/06-06 20:31, rettet 13/06-06 20:33 


Liste (med de nye markederede)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-06 21:05 
DeluxScan>
Doom 3, nice.

Endelig! Så kan det være der er nogen flere på Co-Up.
WehnerWehnerSkrevet 13/06-06 21:13 
Er der blevet fixed nogle VGA bugs?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/06-06 21:47 
Jeg smed mit Oblivion i maskinen i går, havde ikke spillet det et stykket tid, og fik så at vide jeg skulle opdatere maskinen til spillet. Hvad har jeg så fået opdateret i spillet?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CoreCoreSkrevet 13/06-06 21:57 
Det er da næsten til at tude over...er den bunke lort virkelig hvad microsoft mener er de største Xbox-titler ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 13/06-06 22:21, rettet 13/06-06 22:22 
Nu ikke så ked, køb en af de nye DS'er og Zelda: The Minish Cap, det hjælper virkelig på hvadenten slags bekymringer man måtte have :-p

Om ikke andet kan man grine af at det er Capcom der laver de bedste Nintendo spil =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-06 23:01, rettet 13/06-06 23:10 
At last! RalliSport!

EDIT: Doom 3 virker ikke med VGA, men RalliSport gør.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-06 23:39, rettet 13/06-06 23:40 
Danny Salling>
Jeg smed mit Oblivion i maskinen i går, havde ikke spillet det et stykket tid, og fik så at vide jeg skulle opdatere maskinen til spillet. Hvad har jeg så fået opdateret i spillet?

Den skulle gøre frameraten i spillet lidt hurtigere, men tilgengæld skal spillet loade endnu længere, og det fryser oftere.
Jeg har dog ikke selv hentet den, så jeg ved ikke hvor meget den hjælper.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/06-06 00:56 
Jeg fik den, men synes umidelbart ikke der var noget at ligge mærke til, nu har jeg så godt nok heller ikke redet på hest, det er jo mest der frameraten er bæ :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
3of193of19Skrevet 14/06-06 01:02 
Danny Salling>
Jeg smed mit Oblivion i maskinen i går, havde ikke spillet det et stykket tid, og fik så at vide jeg skulle opdatere maskinen til spillet. Hvad har jeg så fået opdateret i spillet?

Det vigtiste var at fjerne en bug der tillod at dupe items. (et eller andet med at skyde med en pil på et item, som så "eksploderer" i mange kopier af sig selv).
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/06-06 01:08 
OK, det er så ikke noget jeg har prøvet. Hvad med pop ups og des-ligende, er det blevet bedre?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JmogJmogSkrevet 14/06-06 13:10 
Core>
Det er da næsten til at tude over...er den bunke lort virkelig hvad microsoft mener er de største Xbox-titler ?

Næh. Det er nok nærmere dem der er nemmest at få til at virke.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/06-06 17:04 
Helt ærligt!!!

Jo der er mange lortetitler på listen - men som nævnt er mange spil jo lavet på samme engine eller kode, hvilket gør BC lidt nemmere.

Hvilke toptitler er det lige I mangler?

Hvis man tænker sig lidt om, er det jo klart at PGR2 f.eks ikke er på.
På samme måde kunne man jo godt forestille sig at EA, gerne vil have folk til at købe nye 360 versioner af deres sportsspil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 14/06-06 17:15 
Jeg kan sagtens komme i tanke om mange spil som ville være lækkert at se køre på Xbox 360, men omvendt er jeg egentligt glad for vi overhovedet ser at der sker noget.

Helt ærligt.
KTCKTCSkrevet 14/06-06 17:25 
Titler som jeg savner på listen:
Baldur's Gate: Dark Alliance
Beyond Good & Evil
Burnout 1+2+3
Dead Or Alive Ultimate
Dead To Rights
Def Jam: Fight For NY
Dungeons & Dragons: Heroes
Enclave
Fahrenheit
Fallout: Brotherhood Of Steel
Fatal Frame 2: Crimson Butterfly
Jet Set Radio Future
Kung Fu Chaos
MechAssault 1+2
Metal Gear Solid 2: Substance
Oddworld: Munch's Oddysee
Oddworld: Stranger's Wrath
Panzer Dragoon Orta
Prince Of Persia 2+3
RalliSport Challenge 2
Sega Soccer Slam
Silent Hill 2
TimeSplitters 2+3
Top Spin
Worms 3D

Selv om vi har forskellig spilsmag, må der da være nogle titler i denne liste, som kan klassificeres som toptitel i din bog?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 14/06-06 19:39, rettet 14/06-06 19:40 
SeventhSun>
Hvilke toptitler er det lige I mangler?

Bare for at holde sig til "de store":

Chronicles Of Riddick: Escape From Butchers Bay,
Conker: Live & Reloaded,
Delta Force: Black Hawk Down,
Deus Ex: Invisible War,
Elder Scrolls: Morrowind,
Fahrenheit,
GTA: Vice City,
Kung Fu Chaos,
Lord Of The Rings: The Third Age,
Mafia,
Mechassault 2,
Mercenaries,
Metal Gear Solid 2,
Oddworld: Strangers Wrath,
Outrun 2,
Return To Castle Wolfenstein,
Serious Sam II,
Shenmue II,
Sid Meiers Pirates,
Soul Calibur 2,
Star Wars: Republic Commando,
Timesplitters: Future Perfect,
X-Men Legends 1 & 2.

...og det er kun dem i min egen samling som jeg rent faktisk godt kunne tænke mig at spille på 360'eren (de fleste af dem pga onlinedelen, da jeg er meget træt af at flytte netværkskablet frem og tilbage mellem Xboxene). Listen kunne være meget længere, hvis jeg tog de mindre kritiske briller på, eller så ud over hvad jeg selv har stående på hylden. Især spil som Outrun 2, Wolfenstein og Serious Sam er jeg sikker på at der er andre end mig der savner.

Derudover udkommer der stadig spil, der også kunne være rare at kunne spille på den som:

Driver: Parallel Lines,
Urban Chaos: Riot Response,
Marc Eckos Getting Up,
...og helt sikkert mange andre.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/06-06 21:12 
Det er jo ikke så interessant hvad jeg eller I synes er toptitler for MS.

Og der er da rimelig mange af de spil I nævner, som jeg bestemt ikke vil betegne som toptitler.
Men det er udelukkende ud fra min egen fornemmelse selvfølgelig.

Burnout spillene er nok forbigået pga. Burnout Revenge.
Morrowind er nok forbigået pga. Oblivion.
Vice City er på BC listen.
Og når nu POP: Sands of Time er på, synes jeg det er fair nok, at de endnu har sprunget 2'eren og 3'eren over.
Og det gælder for mange at titlerne.

Hvis man kigger på gamerankings.com og de 50 bedst scorende Xbox titler, er der kun 20 af dem, der er på BC listen.
Af de sidste 30 er det sjovt nok rigtig mange af dem sportsspil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 14/06-06 21:16 
Er det vireklig så langt ude at gætte på, at de for tiden bare kører efter "hvad kan vi nemmest muligt få til at virke"? Med al den dårlige omtale der har været om mængden af BC-titler, så ville det da være smartest. Og det passer også glimrende med alle de stort set ukendte titler, som bliver føjet til listen.
BeanoBeanoSkrevet 14/06-06 21:52 
SeventhSun, vi kan diskutere hvad der er top-titler og hvad der ikke er (jo temmeligt subjektivt) fra nu og til dommedag... men du antager at spillene på BC listen kører tilfredsstillende, hvilket kun de færreste gør.
CoreCoreSkrevet 14/06-06 23:23, rettet 14/06-06 23:27 
SeventhSun>
Vice City er på BC listen.

Ikke på den europæiske. Men jeg har lige testet, og den æder det godt nok. Sjovt nok står Freedom Fighters også stadig på den europæiske liste, og det kan stadig ikke køre.

At alle de forgangne sportsspil ikke er på listerne, generer egentlig heller ikke mig. Men at antage at samtlige forgængere og efterfølgere er ligegyldige, når bare en serie er repræsenteret, er totalt hul i hovedet.

Totalt u-opdateret EU BC-liste
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/06-06 23:51 
Jeg mangler RalliSport 2 og Wolfenstein.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-06 09:05 
jeg mangler timesplitters og conker
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/06-06 11:29, rettet 15/06-06 11:29 
Core>
Men at antage at samtlige forgængere og efterfølgere er ligegyldige, når bare en serie er repræsenteret, er totalt hul i hovedet.

Det er jo ikke fordi, jeg ikke synes alle spil bør være på den liste.

Jeg prøver bare at påvise, at der måske er en mening med galskaben.
Som f.eks at MS gerne vil præsentere så mange genrer, titler og serier som muligt.
Så jeg kan godt forstå, hvis de når Sands of Time og Ralli Sport virker, satser på at få nogle helt andre spil til fungere.

Men det er jo en ligegyldig diskussion.
Affæren blev længere oppe kaldt en farce - jeg synes bare det er en farce at sidde og whine over det på internet fora.

1) Der er ikke så meget at gøre ved det.
2) Det er ikke blevet forbudt at koble sin gamle Xbox til TV'et (igen)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 15/06-06 11:39 
Heller ikke forbudt at ignorere tråde der diskuterer BC hvis man ikke kan tåle "lugten i bageriet" :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/06-06 13:50 
Sandt! :-D

Men det er jo ikke sjovt at diskutere, når alle er rørende enige.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 15/06-06 14:16 
Ja :)

Faldt lige over denne sjove nyhed hvor Double Fine opfordrer folk til at kontakte MS for at få Psychonauts på 360.

Stigning i kræft blandt de 9 årige Xbox 360 ejere ?
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/06-06 20:35 
Jeg har skrevet til dem.
WehnerWehnerSkrevet 25/07-06 23:34 
Er der en, der kan finde den tråd om problemer med Splinter Cell: Chaos Theory, 360 og updaten? Jeg kan trods flere søgninger ikke finde den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 25/07-06 23:49, rettet 25/07-06 23:50 
Bare rolig, lige om lidt kommer RJK og viser hvor let det er at bruge den gode søgefunktion :-p

</stikpille>
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 26/07-06 00:10 
Denne? Tog under ti sekunder at finde...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 26/07-06 00:24 
Jaja

<quot>
select * from forumsvar where ("alle mulige parametre der ikke findes i den almdinelige søgefuntktion") limit 1;
</quot>

"Så er det jo nemt at gøre det selv"!

:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 26/07-06 00:26, rettet 26/07-06 00:29 
Det ville jo tage meget længere tid end ti sekunder...

Forum > Søg > Søg på svar > 'chaos theory patch'

Var det korrekte svar.

Hvori det svære bestod i dette, går så over min forstand :) Jeg kan i øvrigt alligevel ikke forestille mig nogen andre parametre, der kunne bruges til at finde dette.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 26/07-06 14:06 
Tak.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/08-06 11:47 
Ny BC-update.

GS
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 29/08-06 12:00 
Denne gang en god solid update. Island Thunder kommer endelig på og lækkert med Gauntlet Seven Sorrows og flere andre.

Desværre nævner GS ikke om VGA-bug'en bliver adresseret, så det gør den nok ikke.

Hvilken emailadresse kan man egentlig kontakte, hvis man vil have en udtalelse ang. VGA-problemet og gøre sig forhåbninger om rent faktisk at få svar - nogen der har en ide om det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 29/08-06 13:15, rettet 29/08-06 13:20 
Regn med at blive syltet godt og grundigt mht. VGA problemet :(

Men en pæn liste af spil denne gang i det mindste :)

EDIT: Og nu kan vi spille Links igen nu hvor franchisen er slagtet :!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/08-06 18:10 
Men det er åbenbart stadig for svært for dem at inkludere Beyond Good & Evil ... suk
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 29/08-06 18:55, rettet 29/08-06 19:10 
Ærgeligt nok er Psychonauts ikke på listen selv om MS fornyligt nævnte at de arbejdede på at få den med :(

EDIT: Har prøvet BO3 og Links via VGA kablet og begge kører fint. Dog er der stadig aspekt med 4:3 spil (i dette tilfælde Links) og BO3 er ikke full-screen (sorte borders hele vejen rundt).
WehnerWehnerSkrevet 29/08-06 19:02 
Jeg har lige haft flg. i:

GR:IT
Gauntlet Seven Sorrows
Half-Life 2
Serious Sam
Counter Strike

Sidstnævnte kunne man spille offline (weee) med VGA. De andre slet ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/08-06 23:57 
Glæder mig til den dag hvor de inkludere Brothers in arms spillene.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dRxLdRxLSkrevet 23/09-06 09:06 
Findes der egentlig en uofficiel liste med mere uddybende information om BC listen. Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at vide for hvert enkelt spil om det er reelt spilbart og om hvilke video modes det understøtter.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/12-06 09:39 
For dem som missede det. så er har MS opdateret emulatoren med support for følgende spil :

Buffy the Vampire Slayer
Burnout 3: Takedown (Updated)
Conker: Live & Reloaded
Dead Or Alive Ultimate
Destroy All Humans!
Dynasty Warriors 4
Evil Dead: A Fistful of Boomstick
Ex Chaser (Japan only)
Family Guy
Far Cry: Instincts
Fahrenheit/Indigo Prophecy
I-Ninja
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
Mortal Kombat: Armageddon
MotoGP
Incredibles
Muzzle Flash (Japan only)
MX Unleashed
Open Season
Pariah
Plus Plumb 2 (Japan only)
Psychonauts
Psyvariar2 Extend Edition (Japan only)
Rainbow Six: Lockdown
Rapala Pro Fishing
Rent-A-Hero No. 1 (Japan only)
Scarface: The World Is Yours
Shark Tale
Shenmue II
Soul Calibur 2 (North America only)
Splinter Cell: Double Agent
Tenerezza (Japan only)
The SpongeBob SquarePants Movie
Ultimate Spider-Man
Wakeboarding Unleashed: Featuring Sean Murray
Whacked!
Winback 2: Project Poseidon
Xiaolin Showdown

Desværre kan PAL50-only spil stadig ikke køre via VGA kablet, så Psychonauts og Conker kræver component (eller dårligere) for at fungere.

EG artikel
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/12-06 14:25 
Hvorfor hulen er Soul Calibur 2 kun i Nord Amerika?!?!
KalicolaKalicolaSkrevet 19/12-06 17:25 
Conker. Endelig.

Nu mangler jeg bare mercenaries, og så er jeg helt tilfreds
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 19/12-06 21:13 
Kom nu med The Warriors!
Bashful Neophyte
tastasSkrevet 19/12-06 22:52 
Panzer Dragoon Orta? :(
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dchangdchangSkrevet 19/12-06 22:54, rettet 23/12-06 00:05 
Chronicles of Riddick? :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig