X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda TWW - problemer


Svar
sonicosonicoSkrevet 17/05-03 18:15, rettet 17/05-03 18:15 
Ved ikke om der en sådan tråd i forvejen, men nu laver jeg et. i denne tråd kan man spørge og forbentlig få hjælp, hvis man sidder fast i TWW.
jeg lægger ud:

1. den ting man får af dekutræet, når man har givet de små slatne træer vand, er den vigtig for at kunne gennemføre spillet? (Hvad gør den) ?

2. hvordan bliver man tung, så man kan gå mod den stærke vind, som er på en lille ø?

3. hvad skal man gøre for at kunne komme en på is ø'en ?

4. Hvordan kommer man op på mother and child øen ?

plz hjælp hurtigt :D
ViolatorViolatorSkrevet 17/05-03 18:33 
Kig her:

www.gamefaqs.com
FozferFozferSkrevet 17/05-03 18:52, rettet 17/05-03 18:55 
1. Du får et heart piece.

2. Med Iron Boots, som du får på Ice Ring Isle.

3. Skyde på den med Fire Arrows.

4. Du skal lære en melodi: Ballad of Gales. Den kan du lære ved at finde den store cyclon med Cyclos i. Skyd ham 3 gange med Arrows og du lærer sangen. Med den sang kan du komme dertil, hvor du får Fire & Ice Arrows.
sonicosonicoSkrevet 17/05-03 23:03 
tak. er komemt vidre
seebergseebergSkrevet 18/05-03 13:13, rettet 18/05-03 13:14 
Jeg har gennemført spillet, men jeg kan stadig ikke få taget de billeder på Windfall Island :S

sååå:

1. Hvordan skal jeg tage billedet af hende, der skriver kæreste brevene??

2. Og hvilken ting er det, man skal fotografere for manden på trappen??

håber i kan hjælpe...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Zzap!Zzap!Skrevet 18/05-03 14:05 
Seeberg >
Jeg har gennemført spillet, men jeg kan stadig ikke få taget de billeder på Windfall Island :S

sååå:

1. Hvordan skal jeg tage billedet af hende, der skriver kæreste brevene??

2. Og hvilken ting er det, man skal fotografere for manden på trappen??

håber i kan hjælpe...

1: Hvem siger det er en hende?

2: Hvad er rundt og blegt og kommer op om natten. :-)
Born to kill space
seebergseebergSkrevet 18/05-03 14:15 
Zzap -->

1.Er det ikke hende med den grådige far?? som skriver kæreste breve??

2. så må det jo være månen :D
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
JoachimMAJoachimMASkrevet 18/05-03 15:07 
Det troede jeg også i starten Seeberg, men det er en mand, der hele tiden sender breve ved postkassen - han kommer og går ved postkassen hele tiden, så han er ikke så svær at finde:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/05-03 15:25 
Jeg fatter ikke hvordan man skal tage det billede af månen dog.

Jeg prøvede 2 gange. Både et tilfældigt sted, og fra muren om natten, hvor han sidder og kigger på månen.

Han siger bare at det skal være noget perfekt rundt og blegt.
Jeg tvivler på, at han kan se at jeg spille i wide screen ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 18/05-03 15:50 
Nu ved jeg godt at Sonico har fået hjælp. Men til en anden gang: Lyt til de fisk der svømmer i nærheden af hver enkelt ø. De kommer allesammen med et hint, og faktisk bliver alle Sonicos fire spørgsmål besvaret af den fisk, der svømmer rundt i nærheden ad den respektive ø.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 18/05-03 16:19, rettet 18/05-03 16:19 
Seventhsun -->

Har heller ikke kunne få det rigtige billede af månen endnu :(

Månen bliver bleg når fyrtårnets lysstråler kører forbi månen, men selvom jeg tager billedet på det perfekte tidsspunkt er han ikke tilfreds. (ved så heller ikke om det er sådan det skal gøres :D)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ChronoChronoSkrevet 18/05-03 16:48 
Jeg tog bare et billede af fuldmånen en nat på havet hvor der ingen skyer var. Lidt tilfældigt, men jeg kom bagefter i tanke om det nok var det ham gutten snakkede om.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
seebergseebergSkrevet 18/05-03 16:53 
Tog han imod det??
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ChronoChronoSkrevet 18/05-03 18:16 
Ja :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 18/05-03 19:54 
Husk, det skal være PERFEKT fuldmåne, som han også siger.
Born to kill space
seebergseebergSkrevet 18/05-03 20:21 
I know
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-03 15:24 
billedet af månen skal være med farvekamera!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
olmeolmeSkrevet 19/05-03 15:42 
Jeg undre mig lidt over at antallet af indsamlede rupee ikke overstiger 200, hvad har spillet ild i?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-03 15:45 
hvad mener du? jeg havde knap 5000 da jeg var færdig...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
olmeolmeSkrevet 19/05-03 15:47, rettet 19/05-03 15:47 
Jeg er på 4 ø(den med Dekubladet). Når jeg har samlet 200 rupee, stiger antallet ikke længere.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-03 15:59 
Nårh, men sådan er spillet jo opbygget. Efterhånden som du kommer videre får du lov til at indsamle flere og flere mønter, du skal bare først møde nogle feer!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/05-03 16:01 
Azalon >
billedet af månen skal være med farvekamera!

Hvor finder man det?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
olmeolmeSkrevet 19/05-03 16:01, rettet 19/05-03 16:03 
Ok :-)
Er nybegynder i zelda
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-03 16:05 
Olme -> Det er vi jo allesammen på et eller andet tidspunkt! ;-)


Born2play -> Du skal først udføre de 3 quest's du får af ham "the pictographer" på windfall, så siger han hvordan det lader sig gøre!
Skriv evt. en privat besked hvis du vil have mere hjælp, jeg vil nødig ødelægge det for andre! :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 19/05-03 16:09 
Hvis man gennemfører spillet uden kameraet eller med sorthvid kamera, har man så stadig farvekamera i second play through? Man kan jo ikke bruge et sorthvid kamera til så meget fra starten af, hvis idéen er at få et komplet Nintendo Gallery..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-03 16:14 
Det ved jeg ikke rigtig, har ikke spillet second playthru endnu...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Zzap!Zzap!Skrevet 19/05-03 20:49 
Azalon >
billedet af månen skal være med farvekamera!

Nej.
Born to kill space
JoachimMAJoachimMASkrevet 19/05-03 21:02 
Man får fra starten af second play through et farvekamera. Derfor kan man få et komplet nintendo galleri
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/05-03 12:48 
Zzap! >
Nej.

Det skulle det i mit tilfælde! jeg prøvede flere gange med sort/hvid og ja det VAR fuldmåne! Men først da jeg kom med et billede i farver var han tilfreds!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
seebergseebergSkrevet 20/05-03 13:16 
sådan var det også for mit vedkommende.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/05-03 14:32 
Vi må jo beundre den vidunderlige argumentation i udsagnet: "Nej"
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Zzap!Zzap!Skrevet 22/05-03 21:28 
Det er mærkeligt, for jeg er næsten 100% sikker på at jeg viste ham et sorthvidt foto.
Måske Nintendo har lavet en sidste øjebliks ændring i NOGEN af spillene... eller måske ikke :D
Born to kill space
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/05-03 09:54, rettet 31/05-03 09:55 
Nu er jeg rimelig Stockt.

Jeg er ved at samle Treforce kortene, så helt opppe i Højre hjørne er der et kort, men hvor skal man finde det henne?

Og hvad er det der second play through?
Sælg mig en Xbox =)
ChronoChronoSkrevet 31/05-03 10:21 
For at få kortet oppe i højre hjørne skal du bruge grablinghook'en.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/05-03 10:45 
På overlook Island
Sælg mig en Xbox =)
sonicosonicoSkrevet 31/05-03 11:28 
Anders_Jensen >
Og hvad er det der second play through?

I Second Playthrough satarter du f.eks med en Deluxe Pictobox og du spiller hele spillet med det blå tøj man starter med at have på. der er nogle flere ting men dem husker jeg ikke lige.

btw. hvor mange har gennemført det. JEG HAR :D
seebergseebergSkrevet 31/05-03 16:14 
Også mig :D
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 31/05-03 17:04 
også mig , jeg syntes bare den var for nem denne gang, så det var lidt træls
these go to eleven....
SumezSumezSkrevet 31/05-03 17:12 
Hvad mener med for nem? Altså, man dør ikke særlig nemt eller bare for nemt overstået? For nu er Zelda jo ikke ligefrem en særlig udfordrende serie, med undtagelse af de to første, men jeg er da enig med at det sagtens kunne have været lidt mere udfordrende. Jeg så gerne at de havde brugt mere tid på at lave flere, ordentlige dungeons med ægte Zelda gameplay, selvom der til gengæld er en meget fed adventure-del, som man trods alt bare "laller" gennem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 31/05-03 17:45 
spillet er bare for nemt, udfordringen, var ikke så stor denne gang syntes jeg
these go to eleven....
DommergaardDommergaardSkrevet 02/06-03 11:58 
SeventhSun >
Jeg fatter ikke hvordan man skal tage det billede af månen dog.

Jeg prøvede 2 gange. Både et tilfældigt sted, og fra muren om natten, hvor han sidder og kigger på månen.

Han siger bare at det skal være noget perfekt rundt og blegt.
Jeg tvivler på, at han kan se at jeg spille i wide screen ;-)



Hmm.. den var svær! Mon du skal bruge 'Deluxe Pictobox'? ;)

Tag ud til Forest Haven (Ved Dekutræet) og fang en ildfluge! Tag derefter hen til manden du tager billeder for og aflever ildfluen! - Så vil han lave en Deluxe Pictobox og du kan nu tage farvebilleder!

Tag nu et billede af månen når den er HELT fuld! Så bliver han skam glad! En lille Xtra ting er at du kan tage et billede af damen foran Chu Chu Jelly shop (også med farve) og give det til hende, hun bliver nu så glad og giver dig et 1/4 (kvart) hjerte!

Held og Lykke :D
olmeolmeSkrevet 02/06-03 12:01 
Hvad skal man iøvrigt gøre med Elvis på Windfall Island?
DommergaardDommergaardSkrevet 02/06-03 12:02 
For dem der ikke har gennemført spillet, kan jeg da lige sige at når det er gjort! Kan du starte et nyt spil og Link vil have sit nattøj på gennem hele spillet og lillesøsteren vil have pirattøjet på!

Bare en lille sjov faktor! :P
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/06-03 12:03, rettet 02/06-03 12:04 
Olme - Tag din Wind Waker frem, så bliver han glad! (hehe, det lød skummelt)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DommergaardDommergaardSkrevet 03/06-03 21:21 
Elvis-wannabee er jo glad for at danse så mon ikke du skulle hive kæppen frem, som min ven ovenover jo sagde :)

(Bøsset? - Hmm) :D
DunwichDunwichSkrevet 07/04-14 23:23 
Kan man gennemføre The Windwaker Wii U HD udgaven, uden at finde nogle af triforce shards? Har gennemført Headstone Island dungeon og er lige gået i gang med Wind Temple. Jeg har ikke jagtet shards og mener ikke jeg har fundet nogle. Vil bare ha gennemført spillet, og tror ikke der er så meget tilbage, når jeg er færdig med Wind Temple, men ved ikke om det er nødvendigt at finde Triforce Shards for at gennemføre spillet.
SumezSumezSkrevet 08/04-14 00:56, rettet 08/04-14 00:57 
Det er det, men der er ikke nær så meget arbejde involveret som i GC udgaven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 19/04-14 18:24 
Gennemførte Windwaker i går. Et fremragende spil, omend Triforce shard fetch-questen til sidst, føltes lidt som padding. Men de sidste timer i Ganon's slot, bagefter - wow! Det var bare godt, og alt før Triforce jagten var osse smukt. Den afsluttende kamp mod Ganon's forskellige skikkelser, var virkelig godt fundet på og lækkert at spille.

Der er ingen som Nintendo, som får spilleren til at føle sig som en boss, når man løser gåder osv i deres spil. Deres måde at belønne spilleren på og få ham/hende til at føle sig god, er uovertruffen.

Windwaker er kun det andet Zelda spil jeg har gennemført. Det første var Minish Cap på GBA. Har fået mod på at spille mere Zelda, så påtænker at købe A Link to the Past på Wii U'en. Er der andet man som nybegynder i Zelda, i stedet bør overveje at spille, i stedetfor A Link to the Past?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-14 20:26 
Nej, spil ALttP. Det er virkelig godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 20/04-14 19:21 
Jep, start med alttp, det er et fint sted, så kan man altid følge op med Links Awakening, OOT eller Majoras Mask.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig