X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EB Games Xbox360 tilbud?


Svar
enfenenfenSkrevet 10/11-05 13:28 
Er der nogen, der kender til 'tilbuddet' hos EB Games i forbindelse med lanceringen af Xbox360?

Jeg var nede og tale med EB Games for nogle dage siden og der fortalte ekspedienten mig, at der ville komme et 'tilbud', hvor man kunne give x antal Xbox eller PS2 spil og så få Xbox360 til x antal kroner. Samme metode, der også var mulig, da de tidligere konsoller kom på markedet. Desværr... Se hele indlægget
What is the Matrix?
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/06-07 18:04 
Ja jeg er da vist lidt forvirret: Vil det så sige at Microsoft egentlig bare gør noget ekstra ordinært, når de tager imod min ødelagt konsol uden videre, i stedet for at jeg skal til at ned i forretningen og fremvise bon osv.? De kunne i virkeligheden blæse det hele et langt stykke, og overlade det til forhandleren?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/06-07 18:20, rettet 20/06-07 18:24 
Tak for svarene.

Jeg synes bare det lød underligt, at ekspedienten specifikt nævnte "et halvt år", fordi det ligesom lå i luften at han mente "mindre end normal garanti". Men jeg spurgte ikke yderligere ind til det, fordi det netop lød så "gamble"-agtigt og jeg mest af alt bare ville ud af butikken igen.

Jeg har allerede købt min box... 2700,- :-)

EDIT: Echelon - så vidt jeg har forstået er Microsoft Support den mest direkte vej at få sin konsol ordnet. Hvis man går ind i den butik du har købt den hos, er de stort set bare et forsinkende mellemled, da de (så vidt jeg ved) tager kontakt videre til MS Support... og hvem ved hvornår de lige snøvler sig sammen til det? Med den fejlprocent X360 er blevet kendt for bør MS også gøre noget ekstra for at holde på forbrugernes goodwill.
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 18:21 
Jeg sammenligner bare Merlin med andre butikker - ikke med MS's service. Så vidt jeg ved, er Merlin den eneste butik som uden diskussion tager imod defekte 360'ere. De sender dem til deres værksted, som efterfølgende melder tilbage til butikken at den ikke kan repareres, hvorefter kunden kan hente en ny maskine i butikken.

Pt. venter en af mine venner på 4. uge, på at få sin konsol retur fra Tyskland, hvor den har været til rep. hos MS. Ja - der er gode historier fra supporten, men også dårlige.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 20/06-07 18:23 
Echelon VI>
Ja jeg er da vist lidt forvirret: Vil det så sige at Microsoft egentlig bare gør noget ekstra ordinært, når de tager imod min ødelagt konsol uden videre, i stedet for at jeg skal til at ned i forretningen og fremvise bon osv.? De kunne i virkeligheden blæse det hele et langt stykke, og overlade det til forhandleren?

Jeg tror at MS kører den ekstra service fordi at en Xbox ikke er noget normalt stykke elektronik - du kan ikke bare få et værksted til at fixe det, som du fx. nemmere kan med en pc eller et TV. Samtidig er de godt klar over at hardwaren ikke helt virker som den skal - så de kan lige så godt sluge kamelen, og reparere de ødelagte maskiner, fordi det er altså ikke forbrugerens skyld at de bare sådan går i stykker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/06-07 18:23 
Jeg venter selv på min, nu på snart sjette uge, men der er kommer så til gengæld også noget kompensation på tale ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-07 18:33 
Man skal bare brokke sig lidt, så skal de nok give lidt kompensation. Som tidligere nævnt har min kammerart(Zarfax herinde) lige fået 50000 MS point efter at have haft maskinen inde til service.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MrCaseMrCaseSkrevet 21/06-07 00:11 
Neeejjj.. det må i da ikke sige!

Jeg har også min xbox til rep! og jeg der glædede mig så meget til at spille forza denne sommer!!! Piiiivvvv...
Have you considered sucking less?
PapandPapandSkrevet 21/06-07 00:16 
Rooney>
Jeg sammenligner bare Merlin med andre butikker - ikke med MS's service. Så vidt jeg ved, er Merlin den eneste butik som uden diskussion tager imod defekte 360'ere. De sender dem til deres værksted, som efterfølgende melder tilbage til butikken at den ikke kan repareres, hvorefter kunden kan hente en ny maskine i butikken.


GAME gør det samme så længe MS supporten er så elendig som den er. Vi udbytter den bare på stedet, hvis det er inden for 1 år.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
fumfumSkrevet 21/06-07 06:52 
MrCase>
Jeg har også min xbox til rep! og jeg der glædede mig så meget til at spille forza denne sommer!!! Piiiivvvv...

He, sådan er min situation også. Forza kom fra play igår. Det tog 14 dage at sende det. Xboxen røg ind i sidste uge. Den døde 5 minutter efter købet af det nye pacman. Rahhsguu.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WikzoWikzoSkrevet 21/06-07 09:05 
Nogen som ved, hvor 360'eren (Premium) er billigst i Århus? I Merlin, EB Games, GAME og Elgiganten koster den 2700 kr.+, såvidt jeg ved ... og det er uden noget ekstraspil.
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig