X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EB Games Xbox360 tilbud?


Svar
enfenenfenSkrevet 10/11-05 13:28 
Er der nogen, der kender til 'tilbuddet' hos EB Games i forbindelse med lanceringen af Xbox360?

Jeg var nede og tale med EB Games for nogle dage siden og der fortalte ekspedienten mig, at der ville komme et 'tilbud', hvor man kunne give x antal Xbox eller PS2 spil og så få Xbox360 til x antal kroner. Samme metode, der også var mulig, da de tidligere konsoller kom på markedet. Desværr... Se hele indlægget
What is the Matrix?
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
enfenenfenSkrevet 10/11-05 13:28 
Er der nogen, der kender til 'tilbuddet' hos EB Games i forbindelse med lanceringen af Xbox360?

Jeg var nede og tale med EB Games for nogle dage siden og der fortalte ekspedienten mig, at der ville komme et 'tilbud', hvor man kunne give x antal Xbox eller PS2 spil og så få Xbox360 til x antal kroner. Samme metode, der også var mulig, da de tidligere konsoller kom på markedet. Desværre vidste han ikke mere på nuværende tidspunkt. Kan I andre kaste noget lys over sagen? :)

De har deres normale 'giv 2 Xbox eller PS2 spil og betal 199,- for et nyt Xbox360 spil'. Det har jeg tænkt på at benytte mig af i stor stil, da jeg alligevel har en masse Xbox spil, som jeg ikke kan få solgt inden launch.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 10/11-05 14:19 
Mine erfaringer med deres "tilbud" af den slags, er at du får langt mere for dine bruge spil hvis du selv sælger dem - Eb Games giver MEGET lidt for dem!

Men det er selvfølgeligt nemmere frem for at skulle sælge dem selv.
enfenenfenSkrevet 10/11-05 14:38 
Nu var det ikke mit spørgsmål...

Jeg ved godt, at de ikke giver den bedste pris på markedet for spillene. Det er selvfølgelig EB Games, der skal vinde på det her. Jeg har bare ikke lyst til at bruge uanet tid på at prøve at sælge nogle spil, for at tjene måske 1.000,- mere samlet.

Hvis jeg kan få lidt ud af at komme af med mine Xbox spil, er jeg tilfreds :)
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 10/11-05 15:11 
Den EB Games jeg har været i, har sedler hængende, hvor man kan se tilbuddet. Jeg mindes at du for 10 spil og en Xbox kan få skrabet 2000 kroner af prisen på en premium pakke. Det skal selvfølgelig være spil på deres "in-liste". EB Games har dog stop på preorders nu, og får ikke igen før den 16. december.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 10/11-05 16:43 
Lyder som et fint tilbud. Nu behøver jeg ikke at få den nye Xbox på launch dagen, så det går nok, hvis jeg får den lidt senere.

Tak for svaret.
What is the Matrix?
MaltheMaltheSkrevet 13/11-05 00:12 
Hej Enfen.

Hvis du vælger at aflevere de fleste af dine spil til EB, fordi du gerne vil ha' en 360, så tag et grundigt kig på din bon når du har indgået handlen. De er ikke blege for at gi' dig 1,- (ja - én krone) pr. spil, selvom de har samme spil stående i butikken, pre owned, til 230,-.

Apropos deres "tilbud", så spurgte jeg dem (heldigvis i sjov, for jeg kunne ved Gud aldrig drømme om at gøre dette), om jeg ikke bare kunne aflevere min Xbox, Gamecube, Nintendo DS, 10 Xbox spil + lidt Gamecube spil, og så få en Xbox 360 + minimum ét spil efter eget valg. Det eneste jeg kunne få var 360'eren uden spil, men så skulle jeg stadig gi' små 800,- oven i. Det var vel og mærke endda hvis jeg kom med spil som var ca. 100,- værd pr. stk i byttehandlen.

Nu er jeg klar over at EB, Game osv, de har en aftale med Microsoft om at lave alle mulige sjove bundles for forbrugerne, og på den måde få afsat så mange 360'ere som muligt. Men at lave den skiltning i deres butikker som de gør, hvor man kan aflevere hvad der næsten svarer til ens nuværende konsolsamling, og så næsten - men kun næsten - få en ny 360'er , det giver mig altså en dårlig smag i munden.

For lige at afslutte det her negative opstød - jeg synes bare det skal siges, når nogen overvejer EB og Game's "tilbud" - så vil jeg selv meget gerne spille Kameo så tidligt som muligt, d. 2 december, men jeg har ikke lyst til at gøre det for enhver pris.

Gør ihvertfald jer selv den tjeneste, at kigge en ekstra gang på jeres bon, hvis I indgår en byttehandel i de butikker.
JmogJmogSkrevet 13/11-05 01:41, rettet 13/11-05 02:10 
Malthe>
Nu er jeg klar over at EB, Game osv, de har en aftale med Microsoft om at lave alle mulige sjove bundles for forbrugerne, og på den måde få afsat så mange 360'ere som muligt.

Faktisk reklamerer de ingen steder med bundles. Kun maskinerne alene til hhv. 2400 og 3200. Jeg har spurgt i begge forretninger om der var krav om bundles og de sagde nej. "Du kan købe hvad du vil" var svaret. Det er vist kun i USA og visse europæiske lande.
PapandPapandSkrevet 13/11-05 01:42, rettet 13/11-05 01:43 
Det samlede beløb for de 10 spil, vil jo stadig være det samme. Det kan godt være du kun får 1 kr. for FIFA 2002, men du så til gengæld får 200 kr. for FIFA 2005.

Edit: Svar til Malthe.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
MaltheMaltheSkrevet 13/11-05 02:04 
Det jeg mente var tilbud, ifbm. indlevering af ens konsolsamling. Altså forstået på den måde, at det f.eks er mig der som forbruger kommer ind med mit konsol-bundle, i en eller anden afskygning, og så kan få en 360.

Man får jo ikke andet i hånden, end selve 360'eren (ingen spil osv), så det man får ud af det kan næppe betegnes som et bundle.
JmogJmogSkrevet 13/11-05 02:11 
Øh, hvad har aftaler mellem Eb og MS så at gøre med det?
RitesRitesSkrevet 13/11-05 05:03 
Jmog>
Malthe>
Nu er jeg klar over at EB, Game osv, de har en aftale med Microsoft om at lave alle mulige sjove bundles for forbrugerne, og på den måde få afsat så mange 360'ere som muligt.

Faktisk reklamerer de ingen steder med bundles. Kun maskinerne alene til hhv. 2400 og 3200. Jeg har spurgt i begge forretninger om der var krav om bundles og de sagde nej. "Du kan købe hvad du vil" var svaret. Det er vist kun i USA og visse europæiske lande.

EB Games reklamerer med bundles. Ikke at det er ikke krav at købe bundles, bare billigere.
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 13/11-05 10:21 
Jeg arbejder selv hos GAME, og jeg har regnet lidt på det "tilbud" du fik omkring indbytning af din konsolsamling.

10 x Xbox spil (værdi 100,- per stk.): 1000,-
1 x Xbox (nypris 899,-): ca. 350,-
1 x GameCube (nypris 799,-): ca. 250,-
1 x DS (nypris 1099,-): ca. 600,-

I alt: ca. 2200,-

De priser jeg har sat, er dem jeg typisk gør brug af, når folk kommer ind hos mig og bytter deres konsoller. GameCube og Xbox er efterhånden meget svære at komme af med igen, da priserne efterhånden dumpes overalt.

Men altså du får fakisk 1000,- lige ned i hatten hos EB hvis du benytter dig af det tilbud sælgeren gav dig, så det vil jeg da kun opfordre dig til. Så kan det være vi kan få dem kørt i sænk. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
MaltheMaltheSkrevet 13/11-05 10:50 
De priser jeg fik var dem her:

500,- for min Xbox.

500,- for min Nintendo DS.

ca. 350,- for min Gamecube.

Ukendt beløb, men ca. 100,- pr. stk for mine 10 Xbox spil.

Det var hvad jeg skrev ned på min seddel, inde i butikken.

Til Jmog:

Det som jeg har snuset mig lidt frem til at MS har med det at gøre er, at de spytter lidt penge i kassen hos EB, så EB kan lave disse "tilbud".

Jeg ved ikke om det er sandt, men MS vil gerne have udfaset den gamle Xbox så hurtigt som muligt, og hvis de kan få forbrugerne til at aflevere deres Gamecubes og DS'ere, så har de jo også "vundet" en lille sejr over Nintendo.

Det er lidt ligesom den nærmest særaftale Electronic Arts har med EB og Game, om at promovere deres spil hårdt osv. Selvom dog den aftale i øjeblikket er på vej ud igen. Jeg kan ikke huske præcist hvorfor det er sket, men forholdet imellem EB, Game og Electronic Arts er vist ikke særligt godt i øjeblikket.
JmogJmogSkrevet 13/11-05 10:51 
Rites>
EB Games reklamerer med bundles. Ikke at det er ikke krav at købe bundles, bare billigere.

Altså Xbox 360 bundles? Det har jeg ikke set. Hvad indeholder de, og hvad er prisen?
WehnerWehnerSkrevet 13/11-05 11:44 
Jeg synes overhovedet ikke de priser, Malthe nævner, lyder urealistiske. Spil er blevet meget, meget billigere i denne generation, end de var tidligere, og hvis man sammenligner med de bedste online-priser og samtidig tager i betragtning, at butikerne jo også skal tjene lidt, så lyder det fint.

Ingen dårlig smag i munden her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HNHNSkrevet 13/11-05 11:51 
jeg har forudbestilt en bundle i eb games i esbjerg 4798kr

Den inde holder 360 konsolen den store pakke,2 valgfrie spil,en ekstra trådløs controller, 12mdr gold xbox live
RitesRitesSkrevet 13/11-05 16:34, rettet 13/11-05 16:42 
Jmog>
Rites>
EB Games reklamerer med bundles. Ikke at det er ikke krav at købe bundles, bare billigere.

Altså Xbox 360 bundles? Det har jeg ikke set. Hvad indeholder de, og hvad er prisen?

Nogen forskellige med X antal spil, ekstra controller, Live abonnement og hvis også noget trådløst gejl? Not sure bout that one.

"Den store" pakke var med 5 spil. Er der overhovedet så mange fede launch titler? : /


EDIT: Og folk som allerede HAR Xbox Live behøver altså ikke at tegne nyt abonnement.
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/11-05 17:36 
EB tager altså ikke forudbestillinger længere på 360, med levering d. 2? Damn, regnede med at jeg endelig kunne få brugt et gavekort på 1000 kr. derinde.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 13/11-05 17:51 
Jmog: De har flyers hængende med de forskellige bundles.

DeluxScan: Nej, lige nu tager de vist kun mod preorders til den 16. december.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 13/11-05 18:00 
Var inde i Game og EB Games i sidste uge. Der var skam flyers for Xbox 360, men der var ikke noget om bundles. Det har nok hængt et andet sted.

Jeg bestilte i Game for et par uger siden. De lød ikke som om, de havde fået vanvittigt mange preorders. Jeg spurgte, hvilket spil folk typisk havde forudsbestilt med konsollen ("intet" var svaret) og så ham bladre igennem listen med preorders. Der var ikke specielt mange. I hvert fald under de 20 stk. som de fleste spilforretninger vel får.

Det var ude på Fisketorvet, så folk, der ikke kan finde en til 2. december, kan jo prøve at ringe til dem.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 13/11-05 19:09 
Der er også en til circa 6987 kr.
jaesjaesSkrevet 13/11-05 19:34 
Jeg tror stadig ikke, det bliver specielt svært, få fingre i en Xbox den 2. december, for de fleste butikker modtager vel også nogle til løssalg.
3of193of19Skrevet 13/11-05 19:49, rettet 13/11-05 19:49 
Ifølge Boris Schneider fra MS Tyskland vil der løbende komme leveringer med 360. Så får man ikke en til launch kommer der nogen igen en uge senere.
HeroldHeroldSkrevet 13/11-05 19:59 
Jeg tror at EB sælger alle deres som preorders - men forretninger som Fona og Elgiganten vil uden tvivl have nogen på selve dagen.

Dem der ikke har nået det til den 2. i EB, får den 16. istedet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 14/11-05 02:03 
Malthe>
Hvis du vælger at aflevere de fleste af dine spil til EB, fordi du gerne vil ha' en 360, så tag et grundigt kig på din bon når du har indgået handlen. De er ikke blege for at gi' dig 1,- (ja - én krone) pr. spil, selvom de har samme spil stående i butikken, pre owned, til 230,-.

Nu er det ikke fordi, jeg skal af med min Xbox for at få en Xbox360. Det er simpelthen fordi jeg ved, at jeg aldrig kommer til at spille på den mere, når jeg køber den nye Xbox360. Min Xbox bliver i dag kun benyttet sammen med et spil og det er FIFA 2006. Et spil jeg kan købe i en næsten identisk - bortset fra grafikken - version til den nye Xbox.

Hvis jeg kan nå at få lidt penge for min Xbox og spil, tager jeg gerne imod det. Som skrevet tidligere så gider jeg simpelthen ikke bruge tiden på at score måske 1.000,- ekstra ved at sælge spil og Xbox et andet sted. Nu har jeg kun tænkt mig at bytte mine spil i forbindelse med deres "tilbud". Jeg sælger ikke mine spil for 1 kr. Om EB giver mig 1 kr. pr. spil i forbindelse med deres "Giv to Xbox spil og køb et Xbox360 spil til 199,-" tilbud, er dog underordnet.

Når og hvis jeg giver min Xbox og spil i bytte for den nye Xbox360 + spil, vil jeg føle, at jeg har fået noget ud af det, når jeg går ud af butikken igen.

Hvad andre har lyst til at gøre med deres Xbox, PS2 eller GC og tilhørende spil, er jo deres sag :)

Måske ender jeg med at beholde et par klassikere fra min Xbox samling, hvis de kan spilles på den nye Xbox360. Hvem ved...
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 14/11-05 02:09, rettet 14/11-05 02:12 
Angående bundles, så har EB et bundle tilbud til ca. 6.700,-. Det ser vist nogenlunde sådan ud:

Xbox360 Premium
2 trådløse controllere
2 play/charge kabler
5 valgfri spil
Xbox Live Silver

Der var også 3-4 andre variationer. Jeg mener kun at forskellen var antal af valgfri spil.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 14/11-05 02:33 
Enfen>
Om EB giver mig 1 kr. pr. spil i forbindelse med deres "Giv to Xbox spil og køb et Xbox360 spil til 199,-" tilbud, er dog underordnet.
´

Bemærk at de ikke er alle spil, de gør dette med. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 14/11-05 09:38, rettet 14/11-05 09:41 
Det er jeg klar over. Det var også grunden til, at jeg nævnte, at jeg ikke ville sælge min spil for eks. 1 kr., hvis de ikke indgik i 'tilbuddet' :)

Der vil altid være nogle spil, der ikke kan sælges mere og det er selvfølgelig også grunden til, at EB kun vil give en lav pris for dem. (egentligt et svar, der skulle have været med i mit indlæg til Malthe).

Jeg skal faktisk ned forbi EB i dag for at se hvilke af mine spil, der kan indgå i deres 'tilbud'. Jeg vender tilbage senere med oplysninger.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 14/11-05 10:06 
Jeg ville også bare undgå at du kom derned og regnede med at kunne få en Xbox 360 sådan lige uden videre, og så måtte gå skuffet derfra :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 14/11-05 11:07 
Og det siger jeg også tak for :)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-05 17:45, rettet 14/11-05 17:48 
Malthe>
MS vil gerne have udfaset den gamle Xbox så hurtigt som muligt, og hvis de kan få forbrugerne til at aflevere deres Gamecubes og DS'ere, så har de jo også "vundet" en lille sejr over Nintendo.

EB laver jo ofte disse tilbud ved salg af hardware. Ikke kun MS hardware. Således har man kunnet aflevere spil og købe alt fra PSP til PS2 og Gamecube, hvis man afleverede nogle spil og betalte et mindre beløb.

Iøvrigt synes jeg priserne som EB tilbyder er mere end rimelige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MaltheMaltheSkrevet 14/11-05 19:14 
Jeg synes ikke 1,- pr. spil er rimeligt, men sådan er folk forskellige.
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-05 19:20, rettet 14/11-05 19:22 
Malthe>
Ukendt beløb, men ca. 100,- pr. stk for mine 10 Xbox spil.

Altså ikke EN krone. Skriver de andet på bonnen, er det for at få det til og gå op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MaltheMaltheSkrevet 14/11-05 22:19 
Selvfølgelig er jeg også blevet tilbudt over 1,- pr. spil, for flere titler.

Hvis nogen af jer vil se det ved selvsyn, så prøv at bytte f.eks Burnout til Gamecube i en EB forretning, og hør hvad de vil give for det. 1,- kunne jeg få, og så ville det ryge ud i butikken til 230,-

Mange af deres pre owned priser er også underlige, da de typisk vil ha' 450,- for et pre owned spil, hvor det samme spil koster 499.95,- som nyt hos dem.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 14/11-05 22:46 
Eller i EB games i Odense, hvor de sælger et pre-owned Polarium til 379 kr, selvom der står et nyt lige ved siden af til 279 :)

Jeg håber seriøst det er en fejl.
MaltheMaltheSkrevet 14/11-05 23:20 
Det er desværre ikke en fejl.

Jeg har set det ved andre spil, at pre owned udgaven er dyrere end den nye udgave :-(

Hvis man tager begge spil med hen til disken og spørger om det ikke er en fejl, så slår de det op på computeren og bekræfter prisen. EB ansatte gør KUN hvad deres computer fortæller dem; Prøv at lægge mærke til det, næste gang I handler der. Man kan ikke diskutere med dem, når computeren siger det den gør.
PapandPapandSkrevet 15/11-05 00:26 
Mads hvad laver du nede i EB? :p
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HulleHulleSkrevet 15/03-06 17:24 
Nogen der ved om EB kører "byt til nyt" med 360 spil?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 15/03-06 17:30 
Det gør de.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 15/03-06 17:40 
Tak skal du ha' :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/04-06 09:30 
Jeg går ud fra at EB har Xb360 tilbud med premium maskine, men deres fantastiske hjemmeside hjælper mig jo stadig ikke. Er der nogen der ved hvilke tilbud/pakker de kører med for tiden?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/06-07 16:12 
Resurrection!

Jeg var i EB Aalborg for et par dage siden for at kigge på X360, og de havde en Premium-pakke (uden spil eller andet ekstra) til 2300,-

Jeg spurgte hvordan den var så billig (andre steder er 2700-3300), og fik at vide, at det var nogle (noget-jeg-ikke-kan-huske-ordret-desværre) "brugte"/"refurbished"/"lagersalg"/ikke-helt-ny, og der derfor kun var ½ års garanti på dem.

Så er spørgsmålet: kan man godt sælge maskiner med ½ års garanti, når man som forbruger er sikret 2 års? Bruger de nogle "brugte varer"-regler, eller er det underordnet?

Jeg forestiller mig lidt, at hvis jeg havde købt den, havde jeg alligevel haft 2 års garanti ligemeget hvad ekspedienten havde sagt mht ½ år.

Det er jo et vildt gamble at smide 2300,- og så skidtet brænder sammen (som de jo har for vane) :-) Den chance er vist ikke de par hundreder sparet værd.
CoreCoreSkrevet 20/06-07 16:28 
Mon ikke han har ment reklamationsret indenfor formodningsregel?

Denne er 6 måneder alle steder, med undtagelse af elektronikbutikker der er medlem af Radioforhanlernes Brancheråd (er det sådan det hedder?), hvilket EB ikke er.

Mange vælger dog at køre med et år indenfor formodningsreglen, selvom købeloven kun påbyder dem 6 måneder.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/06-07 16:32 
Men der er vel under alle omstændigheder 2 års reklamationsret hos MS?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Jack_DJack_DSkrevet 20/06-07 17:18, rettet 20/06-07 17:19 
Kun hvis du køber den direkte hos MS, ellers er det forhandleren som yder reklamtionsretten.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
XsaneXsaneSkrevet 20/06-07 17:35, rettet 20/06-07 17:41 
Her er formodningsregel, Hyakotake

Taget fra forbrugerrådet hjemme side.

Formodningsreglen/6-måneders reglen
En anden vigtig ændring i den nye købelov er, at man inden for de første 6 måneder af den 2-årige reklamationsfrist opererer med en såkaldt formodningsregel. Formodningsreglen betyder, at hvis varen går i stykker inden for de første 6 måneder efter købet, er der en formodning for, at varen var defekt fra start af. Det betyder samtidig, at inden for de første 6 måneder er det sælgeren, der skal bevise, at kunden har behandlet varen forkert. Efter den normale bevisbyrderegel er det forbrugeren, der skal bevise, at der er en mangel ved varen, men denne hovedregel undtages i den nye købelov inden for de første 6 måneder efter købet.
(Læs om formodningreglen i købelovens §77a stk 3)


Reklamationsret 2år lige meget og det er nyt eller brugt. Det er min overbevisning.

Linket er til nået om biler, men det samme.

forbrugerraadet
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/06-07 17:36 
Jack_D>
Kun hvis du køber den direkte hos MS, ellers er det forhandleren som yder reklamtionsretten.

Jeg mente selvfølgelig de to års garanti enhver producent ifølge købeloven er underlagt - min fejl ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Jack_DJack_DSkrevet 20/06-07 17:45, rettet 20/06-07 17:46 
huh, hvor har du det fra, købeloven siger så vidt jeg husker intet om garanti, men kun 2 års reklamationsret.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 20/06-07 17:49 
Ja, garanti er noget forhandleren giver ud over reklamationsretten - der er en del begrebsforvirring omkring det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 17:59 
Hyakotake>
Jeg spurgte hvordan den var så billig (andre steder er 2700-3300), og fik at vide, at det var nogle (noget-jeg-ikke-kan-huske-ordret-desværre) "brugte"/"refurbished"/"lagersalg"/ikke-helt-ny, og der derfor kun var ½ års garanti på dem.

Lad være med at gamble med dine penge, på EB's brugte 360 konsoller. Tag i Merlin i storcenteret i morgen, og smid 2799,- for en Premium inkl. et spil (for et par uger siden var det gratis spil Lost Planet), og så er den prut slået.

Får du brug for reklamationsretten, så tager Merlin imod maskinen uden diskussion, og så har du en ny ugen efter. Spørg Morten i butikken, hvilke bundles de kører med for tiden (der er tit flere bundles at vælge imellem).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig