X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har du brug for et December job?


Svar
OmenOmenSkrevet 09/11-05 22:50, rettet 09/11-05 22:50 
Hej

Vi er i den situation at vi lige nu har brug en for en medarbejder til vores butik i City 2 centeret (Høje Tåstrup).

Butikken er Game og timeantallet er endnu ikke fastlagt. Vi får rigeligt at se til i December, og selvom jeg ikke kan love arbejde udover julemåneden lige nu, er det en god måde at få sin fod indenfor, så at sige.

Interresserede kan sende mig en besked herinde eller sende mig en mail på:

Bombshelter@games.dk
Vote Ficus!
CutePuppyCutePuppySkrevet 09/11-05 23:36 
Tilføjelse :

Hvis du står i RKI (Ribers Kredit Information), så lad være med at sige det til dem, for så bliver du fyret, lige meget hvor meget du end er blevet skamrost af chefen dagen før han fandt ud af det.

Bemærk, jeg arbejder ikke i GAME.... mere... ^_^;;
//Cutepuppy
JimPPJimPPSkrevet 10/11-05 08:48, rettet 10/11-05 08:49 
Haha - hvis du har været i økonomisk krise, kan du ikke få et job hos GAME, der er sgu da så tragisk at det er morsomt, er der mange andre steder der har den politik? Står godt nok ikke i RKI, men vil bestemt ikke arbejde et sted med den mentalitet.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 10/11-05 09:21 
Desværre ja. Det er faktisk ikke så morsomt igen.

Tidligere diskussion
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 10/11-05 11:26 
Arbejdsgivere må faktisk ikke indhente disse oplysninger selv i RKI, det er mod reglerne for abonnementet.

Jeg tror faktisk også at det er ulovligt at spørge om det til jobsamtalen, men desværre ligger bevisbyrden hos ansøgeren hvis det bliver gjort alligevel, man er rimelig lost her.

Jeg er næsten sikker på at det som CutePuppy har været ude for var en ulovlig fyrring. Var du i kontakt med nogen fagforening eller noget?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 10/11-05 12:03 
Nu skal vi selvfølgelig ikke tage diskussionen op hér, men jeg vil blot mene, at bliver man fyret i prøveperioden (de 3 første måneder) er det intet ulovligt i handlingen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/11-05 12:27, rettet 10/11-05 12:27 
Det kommer an på grundlaget.
Home is where the hardware is..
enfenenfenSkrevet 10/11-05 13:16 
Desværre kan arbejdsgiver finde på hvilken som helst undskyldning i prøveperioden, hvis de vil af med en ansat.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 10/11-05 13:38 
Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CutePuppyCutePuppySkrevet 10/11-05 13:59 
Jeg har postet en afslutning på min sag i den respektive tråd, og vil beklage over for RJK, det var ikke meningen at det skulle løbe sådan af sporet, bare en friendly reminder til hvordan det pågældende firma behandler folk registrerede i RKI.
//Cutepuppy
GreaseballGreaseballSkrevet 10/11-05 15:15 
Omen>
Interresserede kan sende mig en besked herinde eller sende mig en mail på:

Bombshelter@games.dk

Mail sendt
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig