X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjemmesider


Svar
BlossomBlossomSkrevet 09/11-05 09:05, rettet 09/11-05 19:43 
Hey...

Nu har vi jo tråde med alt mellem himmel og jord efterhånden...

Nu kunne jeg så godt tænke mig at se en tråd hvor PR brugerne gør lidt reklame for deres respektive hjemmesider..

Der må være en hel del edb-nørder herinde som har nogle meget inspirerende og måske ikke helt alm. hjemmesider.

(lige til en info.. så var edb-nørder kærligt/drillende ment, da jeg jo nok i en vis grad selv tilhører denne kategori)

Jeg kan starte med mine:

www.blossoms.dk ( kender nogen af jer vel.. mit første meget floppede forsøg.... I frontpage...)

www.sommerhus-mors.dk (nylavet.. med kæmpe hjælp fra god ven)

www.stoprust.dk (Er under opbygning)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DarkenDarkenSkrevet 09/11-05 15:19 
Hejsa vil bare lige komme med et forslag(hvis jeg må ;), prøv at hør din ven om personen kan kode sommerhus siden så at når man klikker på et billede ville denne udskifte det venstre billede istedet for at det åbner op i et nyt vindue, det ville det se godt ud. Ellers synes jeg det er stilfuldt og pænt design.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
lkzlkzSkrevet 09/11-05 16:25 
http://www.lukasz.dk - Min hjemmeside som hovedsagligt omhandler programmering af PS2 men også andre nørd ting ;-)
Det er bare en blogger.com side modificeret.
McLovin
BlossomBlossomSkrevet 09/11-05 19:44 
Darken>
kode sommerhus siden så at når man klikker på et billede ville denne udskifte det venstre billede istedet for at det åbner op i et nyt vindue

Har vi snakket om, men blev enige om at vi venter med det til der er taget nogle nye og bedre billeder.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
JloweJloweSkrevet 14/07-06 00:24, rettet 14/07-06 00:25 
Jeg graver lige en gammel tråd frem som Blossom har startet. Jeg synes det er hamrende sjovt at se hvad I gør med jeres hjemmesider. Jeg har selv lavet en ganske amatør side i anledning af at jeg skal være far for første gang, derudover er der lidt billeder af min hjemmebio, bil og så har jeg prøvet mig lidt ad med filmanmeldelser.
Hele skidtet er lavet i iWeb på en iMac

Hvad med jer, der må da være mange flere af jer som har nogen sjove hjemmesider?

mit eget hobbyprojekt
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/07-06 00:42, rettet 14/07-06 18:21 
Min, i hvert fald indtil videre, helt utroligt ligegyldige Sega Master System side :D

What?! Is that it?!
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 14/07-06 09:28 
Og her er min så

Sonic Media
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/07-06 12:17 


www.australia.dk
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/07-06 13:36 
Min mere eller mindre legendariske hjemmeside om Dansk Marvel...

Marwars
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
00Void00VoidSkrevet 14/07-06 17:21, rettet 14/07-06 17:21 
Jeg har en enkel side liggende omkring mit musikprojekt.

Stereowaves
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
GreaseballGreaseballSkrevet 14/07-06 21:36 
Jeg har en online-comic der ikke er blevet opdateret i alt for langt tid, der skete for megen ting i den virkelige verden til at jeg kunne overkomme at producere nye eps.
Men vi arbejde på en ny (og kønnere) udgave af den.

GameCorner
DarkenDarkenSkrevet 14/07-06 22:30 
Marvel-Man, den side kunne jeg rigtigt godt have brugt for 10 år siden ;)

Kan se du under X-Men mangler scans til 40 og 109, er det siden der bugger eller mangler du dem? For jeg kan godt se om jeg ikke lige kan finde en scanner til formålet hvis det er.

For folk som ikke orker at sætte sig ind i den ene eller anden slags web kodning (kunne virkelig godt tænke mig at kunne php og java og grafiske ting som flash... er bare ikke den controller i skuffen der har flest knapper og batteri levetiden er også ret lav), er googles fikse lille sag ret cool, det minder lidt om at lave en side i powerpoint.

Jeg lavede feks en til wow formål(det var noget jeg kiggede på da min server havde nede tid, så jeg nåede kun til interface mods inde da jeg så kunne logge på igen):
http://darken.googlepages.com/
Læs mere her:
http://pages.google.com/-/about.html

Tænkte bare at det kunne være interessant for nogen.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/11-07 20:37 
Nu har jeg langt om længe taget mig sammen til at forsøge på at lave en Sega-hjemmeside, som er lidt mere lækker end min gustne Angelfire-side. Indtil videre er den dog omtrent lige så ubrugelig som den gamle, men i det mindste har jeg oprettet et af de få eksisterende danske retro Sega-forummer... hvis ikke det eneste :D

MasterSystem.dk
AV Intelligent Terminal
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/11-07 21:09 
Tja hvorfor ikke...

Her er min.:

www.allandalager.dk

Ikke så meget endnu... men en masse iphoto gallery
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
scavengerscavengerSkrevet 26/11-07 00:24, rettet 26/11-07 00:28 
Jeg har min bytteside på:

www.mastertronic.dk

Har planer om en opdatering, men med to børn på 2½ og ½ år er der ikke så meget tid.
Nemo me impune lacessit
nerosnerosSkrevet 30/03-09 20:35, rettet 30/03-09 20:37 
ipaint.dk er min :-)

Den har lige lidt navigations problemer med hensyn til de links jeg har lagt op, men jeg arbejder på sagen og andre rettelser. Der kommer også snart mange nye tegninger op og flere malerier.

Tjek it out.

http://www.ipaint.dk/
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 30/03-09 20:47 
scavenger>
... men med to børn på 2½ og ½ år er der ikke så meget tid.

Visse vasse :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-09 21:11 
Neros>

Jeg synes det er fantastisk at den første tegning hedder "Nature: The Boy", det minder mig om mange gode TLO samtaler om Wonderboy og spil der ligner :)

Og den er rigtig flot også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
salsalSkrevet 30/03-09 21:32, rettet 03/05-09 16:30 
Jeg laver et radioprogram hver fredag på ÅSR. Programmet hedder Frit Fald og er programmet, hvor en æstetiker, en astrokemiker og et pensioneret postbud præsenterer absurd musik for absurde mennesker i en absurd verden.

Playlists, podcasts og lignende kan findes her:

Frit Fald
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
nerosnerosSkrevet 30/03-09 22:10, rettet 30/03-09 22:21 
Konsolkongen>
Neros>

Jeg synes det er fantastisk at den første tegning hedder "Nature: The Boy", det minder mig om mange gode TLO samtaler om Wonderboy og spil der ligner :)

Og den er rigtig flot også :)

Mange tak :-) Ja den hedder faktisk "The Nature Boy" Det kunne faktisk godt se ud som om den hedder det du beskriver, men hvis du kikker ordenlig efter er det fordi det er et baner, som folder sig så hvis man strakte det helt ud ville der stå "The Nature Boy". Jeg har leget lidt med ideen om sådan en lidt rocker inspireret tatoo, men så bare gøre den mindre harmløs ;-)

Men ja jeg er computerspils inspireret i mange af mine ting jeg har også lavet en som kunne ligne Giana Sisters og jeg er skrivende stund igang med noget Burgertime.

Foresten meget sjovt i jeres podcast da i snakker om Wonderboy.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 30/03-09 22:47 
Inspireret af ham her?

Hjemmesider
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-09 22:49 
neros>
men hvis du kikker ordenlig efter er det fordi det er et baner, som folder sig så hvis man strakte det helt ud ville der stå "The Nature Boy"

Ja det så jeg straks, men jeg valgte at tyde det på en anden måde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 30/03-09 23:21, rettet 31/03-09 10:46 
Også helt iorden og det må man godt :-)

@Wehner: JA.... hehe

Vil gerne lave en med MR. PERFECT! Genialt wrestler navn, men dumt ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/05-10 11:36 
Hvis man får tid til at se noget kunst imorgen aften kl. 17 så kik forbi :-)

Helenenyborg.com
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig